Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція *** військової частини 3018 Національної гвардії України за адресою: ***
Очікувана вартість
53 537 715,60 UAH
UA-2024-05-20-011562-a ● e4d24814844640b089204f8c1275812f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина 3018 Національної гвардії України |
Код ЄДРПОУ: | 39806952 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Юрій Вікторович Станчуляк +380932784098 y.stanchuliak@ngu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2024 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 53 537 715,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 267 688,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник закупівлі має надати забезпечення пропозиції у формі електронної страхової гарантії. Строк дії забезпечення пропозиції - не менше 90 календарних днів. Розмір забезпечення пропозиції: 260 000,00 грн. (двісті шістдесят тисяч грн. 00 коп.). Забезпечення пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 260000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від Учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – страхова гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору про закупівлю. У разі якщо переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни власної реєстрації, але таким чином щоб на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України Замовника по результату перерахунку мав суму 1% від вартості договору в гривневому еквіваленті. Страхова гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. У разі продовження строку дії цього Договору Виконавець зобов’язаний продовжити строк дії забезпечення виконання зобов’язань за даним Договору на відповідний строк його дії. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція *** військової частини 3018 Національної гвардії України за адресою: ***
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Згідно проєкту договору: «3.2. Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами по мірі виконання робіт та в межах фактичних надходжень на розрахункові рахунки Замовника. Проміжні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює при умові надходження коштів із джерела фінансування, на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Сторонами форм № КБ-2в та № КБ-3». | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2024 16:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2024 16:50 |
Оголошення зі змінами.doc |
22 травня 2024 16:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 травня 2024 16:50 |
Оголошення зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Правомірність кваліфікаційних вимог
Дата подання: 21 травня 2024 09:26
Дата відповіді: 22 травня 2024 16:39
Не корректно у вимогаг до тендеру вказувати що аналогічними договорами являються договори з ремонту та реконструкції будівель військових частин. Військові частини нічим не відрізняються від інших об'єктів будівництва. Просимо прибрати цю вимогу. Дуже схоже на корупційне підгрунття даної вимоги.
Відповідь: Шановний Учасник! Замовником будуть внесені зміни в Оголошення наступного змісту: «аналогічним є договір з будівництва або реконструкції або капітального ремонту будівель, який укладено та виконано протягом останніх чотирьох років, з дати Оголошення.
щодо фінансових документів
Дата подання: 21 травня 2024 11:48
Дата відповіді: 22 травня 2024 16:40
шановний Замовник: згідно з п.13.1.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за останній звітній період*, тоді як згідно 13.1.2. Для Учасників – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма
№ 2).* *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за 4 попередні календарні роки. Перше питання щодо періоду надання звітності : за останній звітний період чи за 4 попередні періоди?
Також згідно п. 13.2. вимагається Фінансова спроможність Учасника спрощеної закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови якщо чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) складає не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Друге питання: за який період вимагається фінзвітність обсягом не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовником будуть внесені зміни в Оголошення наступного змісту:
«13.1.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за останній звітній період*.
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м).
13.1.2. Копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за останній звітній період.*
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м).
13.1.3. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітній період.
У випадку, якщо Учасником на законних підставах не складається чи не складалася уся частина передбаченої цією документацією для такого Учасника фінансової звітності, Учасник має надати у складі своєї пропозиції лист із відповідними поясненнями, обґрунтованими належними посиланнями на відповідні нормативно-правові акти.
13.2. Фінансова спроможність Учасника спрощеної закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови якщо сума річного доходу (виручки) учасника, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма № 2, рядок 2000) не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі».
«13.1.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за останній звітній період*.
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м).
13.1.2. Копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за останній звітній період.*
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м).
13.1.3. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітній період.
У випадку, якщо Учасником на законних підставах не складається чи не складалася уся частина передбаченої цією документацією для такого Учасника фінансової звітності, Учасник має надати у складі своєї пропозиції лист із відповідними поясненнями, обґрунтованими належними посиланнями на відповідні нормативно-правові акти.
13.2. Фінансова спроможність Учасника спрощеної закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови якщо сума річного доходу (виручки) учасника, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма № 2, рядок 2000) не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі».
стосовно сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018
Дата подання: 21 травня 2024 12:00
Дата відповіді: 22 травня 2024 16:40
Шановний Замовник! Згідно з п. 9.1. вимагається Сертифікат на систему управління якістю учасника ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), який підтверджує, що система управління якістю учасника стосовно організації будівництва будівель, будівництва нежитлових будівель, будівництво фундаментів, робіт на висоті, підземних робіт відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ). У складі пропозиції надається скан оригіналу Атестату про акредитацію відповідного органу з сертифікації та сфера акредитації органу сертифікації, завірена НААУ, яка має містити будівництво.
Заперечуємо щодо деталізації робіт у сертифікаті , а саме "стосовно будівництво фундаментів, робіт на висоті, підземних робіт", оскільки ця умова є дискримінаційною для учасників, що підтверджується сталою практикою АМКУ з ідентичних питань. Сертифікати з наведеним Замовником формулюванням не видаються, оскільки орган сертифікації, при видачі сертифікату, керується чинною класифікацією кодів ДКПП, яка не містить таких робіт як будівництво фундаментів, робіт на висоті, підземних робіт. Просимо вилучити неправомірні умови з Оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Вказані Замовником роботи, а саме: "будівництво фундаментів, робіт на висоті, підземних робіт" відносяться до ДКПП 43.99. Відповідно органи сертифікації видають сертифікати із вказаними формулюваннями у разі відповідності учасника всім вимогам органу сертифікації. Практика АМКУ свідчить про законність та обґрунтованість вимагати сертифікати ISO.
стосовно сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015
Дата подання: 21 травня 2024 12:43
Дата відповіді: 22 травня 2024 16:41
шановний Замовник! Умова п. 9.2.стосовно надання Сертифікату учасника процедури закупівлі на систему екологічного управління (СЕУ) вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) , який підтверджує, що система екологічного управління учасника стосовно організації будівництва будівель, будівництва нежитлових будівель, будівництво фундаментів, робіт на висоті, підземних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ). У складі пропозиції надається скан оригіналу Атестату про акредитацію відповідного органу з сертифікації та сфера акредитації органу сертифікації, завірена НААУ, яка має містити будівництво. Заперечуємо щодо умови "будівництво фундаментів, робіт на висоті, підземних робіт", оскільки така умова є дискримінаційною для учасників, що підтверджено сталою практикою АМКУ з ідентичного питання.Також повідомляємо, що орган сертифікації, при видачі сертифікату, керується чинним класифікатором ДКПП, який не містить видів робіт з формулюванням "будівництво фундаментів, робіт на висоті, підземних робіт". З огляду на викладене вище, просимо внести зміни в Оголошення та виключити неправомірну умову щодо деталізації видів робіт у сертифікаті.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Вказані Замовником роботи, а саме: "будівництво фундаментів, робіт на висоті, підземних робіт" відносяться до ДКПП 43.99. Відповідно органи сертифікації видають сертифікати із вказаними формулюваннями у разі відповідності учасника всім вимогам органу сертифікації. Практика АМКУ свідчить про законність та обґрунтованість вимагати сертифікати ISO.
стосовно сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019
Дата подання: 21 травня 2024 12:51
Дата відповіді: 22 травня 2024 16:41
шановний Замовник! умовами п. 9.3. передбачено надання Сертифікату учасника на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), який підтверджує, що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника стосовно будівництва нежитлових будівель, будівництво фундаментів, залізобетонні та інші бетонні роботи, монтаж металевих конструкцій відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ). У складі пропозиції надається скан оригіналу Атестату про акредитацію відповідного органу з сертифікації та сфера акредитації органу сертифікації, завірена НААУ, яка має містити будівництво. Заперечуємо щодо такої умови та повідомляємо, що надмірна деталізація видів робіт, що вказана в Оголошенні стосовно цього сертифікату, є дискримінаційною для учасників, що підтверджується сталою практикою АМКУ з ідентичного питання. Також повідмляємо, що при видачі сертифікату, орган з сертифікації керується чинним Класифікатором ДКПП ,який не містить робіт з формулюванням "будівництво фундаментів, залізобетонні та інші бетонні роботи, монтаж металевих конструкцій". Просимо внести зміни в Оголошення та виключити неправомірні дискримінаційні умови стосовно деталізації видів робіт у сертифікаті.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Вказані Вами роботи, а саме: "будівництво фундаментів, залізобетонні та інші бетонні роботи, монтаж металевих конструкцій" відносяться до ДКПП 43.99. Відповідно органи сертифікації видають сертифікати із вказаними формулюваннями у разі відповідності учасника всім вимогам органу сертифікації. Практика АМКУ свідчить про законність та обґрунтованість вимагати сертифікати ISO.
стосовно сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020
Дата подання: 21 травня 2024 13:09
Дата відповіді: 22 травня 2024 16:43
шановний Замовник! умовами п .9.4. вимагається Сертифікат учасника на систему енергетичного менеджменту учасника ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018,I DT), який підтверджує, що система енергетичного менеджменту учасника стосовно будівництва нежитлових будівель, будівництво фундаментів, залізобетонні та інші бетонні роботи, монтаж металевих конструкцій відповідає вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності). Додатково, у складі пропозиції надається Звіт з перевірки системи енергетичного менеджменту учасника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 стосовно будівництва нежитлових будівель, будівництво фундаментів, залізобетонні та інші бетонні роботи, монтажу металевих конструкцій та сертифікат внутрішнього аудитора по програмі енергетичного менеджменту виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який підтверджує, що працівник учасника склав іспит і може виконувати функції внутрішнього аудитора. Заперечуємо щодо деталізації робіт у сертифікаті , а саме "стосовно будівництво фундаментів, залізобетонні та інші бетонні роботи, монтаж металевих конструкцій", оскільки ця умова є дискримінаційною для учасників, що підтверджується сталою практикою АМКУ з ідентичних питань. Сертифікати з наведеним Замовником формулюванням не видаються, оскільки орган сертифікації, при видачі сертифікату, керується чинною класифікацією кодів ДКПП, яка не містить робіт з формулюванням "будівництво фундаментів, залізобетонні та інші бетонні роботи, монтаж металевих конструкцій". Те саме стосується Звіту з перевірки системи енергетичного менеджменту учасника. Просимо вилучити неправомірні умови з Оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Вказані Вами роботи, а саме: "будівництво фундаментів, залізобетонні та інші бетонні роботи, монтаж металевих конструкцій" відносяться до ДКПП 43.99. Відповідно органи сертифікації видають сертифікати із вказаними формулюваннями у разі відповідності учасника всім вимогам органу сертифікації. Відповідно, зазначена інформація відображається і в Звіті з перевірки системи енергетичного менеджменту учасника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 50001:2020. Практика АМКУ свідчить про законність та обґрунтованість вимагати сертифікати ISO.
стосовно сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018
Дата подання: 21 травня 2024 13:13
Дата відповіді: 22 травня 2024 16:42
шановний Замовник ! умовами п.9.5. вимагається Сертифікат учасника на систему управління учасника щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), який підтверджує, що система управління учасника щодо протидії корупції стосовно будівництва нежитлових будівель, будівництво фундаментів, залізобетонні та інші бетонні роботи, монтаж металевих конструкцій відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності). Додатково, у складі пропозиції надається Звіт з перевірки системи управління учасника щодо протидії корупції на відповідність вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) стосовно будівництва нежитлових будівель, будівництво фундаментів, залізобетонні та інші бетонні роботи, монтажу металевих конструкцій та сертифікат внутрішнього аудитора по програмі система управління щодо протидії корупції виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який підтверджує, що працівник учасника склав іспит і може виконувати функції внутрішнього аудитора. Заперечуємо щодо деталізації робіт у сертифікаті , а саме "стосовно будівництво фундаментів, залізобетонні та інші бетонні роботи, монтаж металевих конструкцій", оскільки ця умова є дискримінаційною для учасників, що підтверджується сталою практикою АМКУ з ідентичних питань. Сертифікати з наведеним Замовником формулюванням не видаються, оскільки орган сертифікації, при видачі сертифікату, керується чинною класифікацією кодів ДКПП, яка не містить робіт з формулюванням "будівництво фундаментів, залізобетонні та інші бетонні роботи, монтаж металевих конструкцій". Те саме стосується і Звіту з перевірки системи управління учасника щодо протидії корупції Просимо вилучити неправомірні умови з Оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Вказані Вами роботи, а саме: "будівництво фундаментів, залізобетонні та інші бетонні роботи, монтаж металевих конструкцій" відносяться до ДКПП 43.99. Відповідно органи сертифікації видають сертифікати із вказаними формулюваннями у разі відповідності учасника всім вимогам органу сертифікації. Відповідно, зазначена інформація відображається і в Звіті з перевірки системи енергетичного менеджменту учасника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 37001:2018. Практика АМКУ свідчить про законність та обґрунтованість вимагати сертифікати ISO.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" |
53 305 454,27
UAH з ПДВ
|
53 305 454,27
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" #42766056 |
Переможець |
53 305 454,27
UAH з ПДВ
|
06 червня 2024 12:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2024 09:45
|
Додаткова угода № 3 від 26.12.2024 до договору № 387-кес від 11.06.2024 888.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2024 09:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2024 12:09
|
Додаткова угода № 2 від 24.10.2024 до договору № 387-кес від 11.06.2024 888.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2024 12:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2024 12:35
|
Додаткова угода № 1 від 11.06.2024 до договору № 387-кес від 11.06.2024 888.pdf | зміни до договору |
12 червня 2024 12:31
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2024 13:09
|
Договір 387-кес 888-2.pdf | укладений |
11 червня 2024 13:08
|
Договір 387-кес 888-1.pdf | укладений |
11 червня 2024 13:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали дану Додаткову угоду до Договору № 387-кес від 11.06.2024 року (далі – Договір) про наступне: у зв’язку зі збільшенням фінансування на 2024 рік на суму 7 500 000,00 грн. (сім мільйонів п’ятсот тисяч грн. 00 коп.), по об’єкту: «Реконструкція *** військової частини 3018 Національної гвардії України за адресою: ***», уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1.Відповідно до п.п. 11.1. Договору, Сторони вирішили викласти п.п. 2.1. Договору у наступній редакції: «1.1. Загальна вартість виконаних робіт (ціна Договору) за цим Договором є твердою та становить 53 305 454,27 грн. (п'ятдесят три мільйони триста п'ять тисяч чотириста п'ятдесят чотири грн. двадцять сім коп.), у тому числі ПДВ 20% - 8 884 242,38 грн., з них: за рахунок бюджетних асигнувань на 2024 рік: 8 000 000,00 грн. (вісім мільйонів грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 1 333 333,34 грн.; при наявності бюджетних асигнувань на 2025 рік: 45 305 454,27 грн. (сорок п’ять мільйонів триста п’ять тисяч чотириста п’ятдесят чотири грн. 27 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 7 550 909,05 грн. Формування вартості договірної ціни здійснюється відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва». 2. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 3. Додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання та скріплення печатками Сторін. 4. У всьому іншому, що не передбачено Додатковою угодою, Сторони керуються умовами Договору. 5. Додаткову угоду складено українською мовою в 2 (двох) автентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу - по одному примірнику для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 387-кес |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали дану Додаткову угоду до Договору № 387-кес від 11.06.2024 року (далі – Договір) про наступне: у зв’язку зі збільшенням фінансування на 2024 рік на суму 18 829 105,48 грн. (вісімнадцять мільйонів вісімсот двадцять дев’ять тисяч сто п’ять грн. 48 коп.), по об’єкту: «Реконструкція *** військової частини 3018 Національної гвардії України за адресою:***», уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. Збільшити бюджетні зобов’язання на 2024 рік на 18 829 105,48 грн., відповідно до п.п. 11.1. п. 11 Договору, Сторони вирішили викласти п.п. 2.1. п. 2 Договору та викласти його в наступній редакції: «1.1. Загальна вартість виконаних робіт (ціна Договору) за цим Договором є твердою та становить 53 305 454,27 грн. (п'ятдесят три мільйони триста п'ять тисяч чотириста п'ятдесят чотири грн. двадцять сім коп.), у тому числі ПДВ 20% - 8 884 242,38 грн., з них: за рахунок бюджетних асигнувань на 2024 рік: 26 829 105,48 грн. (двадцять шість мільйонів вісімсот двадцять дев’ять тисяч сто п’ять грн. 48 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 4 471 517,58 грн.; при наявності бюджетних асигнувань на 2025 рік: 26 476 348,79 грн. (двадцять шість мільйонів чотириста сімдесят шість тисяч триста сорок вісім грн. 79 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 4 412 724,80 грн. Формування вартості договірної ціни здійснюється відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва». 2. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 3. Додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання та скріплення печатками Сторін. 4. У всьому іншому, що не передбачено Додатковою угодою, Сторони керуються умовами Договору. 5. Додаткову угоду складено українською мовою в 2 (двох) автентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу - по одному примірнику для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 387-кес |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали дану Додаткову угоду до Договору № 387-кес від 11.06.2024 року (далі – Договір) про наступне: у зв’язку зі збільшенням фінансування на 2024 рік на суму 8 246 926,97 грн. (вісім мільйонів двісті сорок шість тисяч дев’ятсот двадцять шість грн. 97 коп.), по об’єкту: «Реконструкція *** військової частини 3018 Національної гвардії України за адресою: ***»: Збільшити бюджетні зобов’язання на 2024 рік на 8 246 926,97 грн., відповідно до п.п. 11.1. п. 11 Договору, Сторони вирішили викласти п.п. 2.1. п. 2 Договору та викласти його в наступній редакції: 1. «2.1. Загальна вартість виконаних робіт (ціна Договору) за цим Договором є твердою та становить 53 305 454,27 грн. (п'ятдесят три мільйони триста п'ять тисяч чотириста п'ятдесят чотири грн. 27 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 8 884 242,38 грн., з них: за рахунок бюджетних асигнувань на 2024 рік: 35 076 032,45 грн. (тридцять п'ять мільйонів сімдесят шість тисяч тридцять дві грн. 45 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 5 846 005,41 грн.; при наявності бюджетних асигнувань на 2025 рік: 18 229 421,82 грн. (вісімнадцять мільйонів двісті двадцять дев'ять тисяч чотириста двадцять одна грн. 82 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 3 038 236,97 грн. Формування вартості договірної ціни здійснюється відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва». 2. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 3. Додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання та скріплення печатками Сторін. 4. У всьому іншому, що не передбачено Додатковою угодою, Сторони керуються умовами Договору. 5. Додаткову угоду складено українською мовою в 2 (двох) автентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу - по одному примірнику для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 387-кес |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |