Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Южненської міської ради Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 34607554 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., м. Южне, просп. Григорівського десанту, 18 |
Контактна особа: |
Микола Баркар +380484231501 ykb.barkar@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2024 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2024 14:53 |
Початок аукціону: | 10 червня 2024 14:53 |
Очікувана вартість: | 21 640 345,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 108 201,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата-згідно умов договору. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2024 13:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2024 13:25 |
зміни до ТД.docx | |
04 червня 2024 13:23 |
ТД ПРУ 1-ша школа БЛОК№3(ЗМІНИ).doc | |
20 травня 2024 15:54 |
Додаток 5.docx |
04 червня 2024 13:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
04 червня 2024 13:25 |
зміни до ТД.docx
|
|||||||||||||||
04 червня 2024 13:23 |
ТД ПРУ 1-ша школа БЛОК№3(ЗМІНИ).doc
|
|||||||||||||||
20 травня 2024 15:54 |
Додаток 5.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Державна служба України з питань праці в листі від 02.12.2015 № 5159/0/4.4-06/6/ДП-15 нагадала, що відповідно до статті 1 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII (далі — Закон № 2694) роботодавець — власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган, незалежно від форм власності, виду діяльності, господарювання, і фізична особа, яка використовує найману працю.
Держпраці зауважило, якщо власник підприємства відповідно до статуту або інших установчих документів підприємства представляє інтереси цього підприємства (наділений повноваженнями керівника з правом підпису), він є відповідальною особою за організацію роботи такого підприємства, у т. ч. за стан охорони праці на підприємстві, відповідно до законодавства України має пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці.
Вимоги про усунення порушення
Наше підприємство вирішило брати участь в публічній закупівлі та у встановлений тендерною документацією строк подало свою тендерну пропозицію.
Оскільки оголошення про проведення процедури закупівлі було оприлюднене відповідно до Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснювалися відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовувались) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Всього участь в закупівлі прийняли наступні учасники:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО-СЕПРО";
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД";
- ТОВ "ЮЖФАСАД".
За результатами електронного аукціону 10.06.2024 р. тендерна пропозиція учасника торгів - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО-СЕПРО" була визначена найбільш економічно вигідною.
17.06.2024 р. Замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а вже 19.06.2024 р. учасника - ТОВ «ЕКО-СЕПРО» було визначено переможцем процедури відкритих торгів з особливостями, про що Замовником було надано Повідомлення про намір укласти договір, оформлене ПРОТОКОЛОМ № 2/3-ТД ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 19.06.2024 р. (далі-Протокол).
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5)об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням».
Приймаючи участь в закупівлі, Учасник/скаржник вправі розраховувати на об’єктивний, неупереджений та недискримінаційний підхід Замовника до розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі.
Натомість дії Замовника щодо надання учаснику - ТОВ «ЕКО-СЕПРО» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в частині документів технічної специфікації, а також подальше рішення Замовника про визначення переможцем закупівлі учасника - ТОВ «ЕКО-СЕПРО» безперечно порушує наші права та охоронювані законом інтереси, позбавляє наше підприємство шансу на укладення договору про закупівлю на рівних умовах, а також суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
Щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕКО-СЕПРО» умовам тендерної документації:
1. Відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Для забезпечення якості послуг Учасник зобов’язаний впровадити на підприємстві систему менеджменту якості згідно стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи менеджменту якості. Вимоги». Для підтвердження впровадження системи менеджменту якості учасник повинен надати чинний на момент подання пропозиції і протягом дії Договору сертифікат, який було видано на підприємство Учасника органом по сертифікації, акредитованим національним агентством з акредитації України. Також, для підтвердження впровадження факту впровадження системи менеджменту на підприємстві Учасника, він повинен додати звіт про проходження сертифікаційного та інших необхідних аудитів, що передбачені ліцензійною угодою з органом по сертифікації. Додати сертифікаційну угоду з органом по сертифікації, а також мати в штаті підприємства сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011».
Учасником ТОВ «ЕКО-СЕПРО» надано у складі документів тендерної пропозиції Сертифікат на систему управління якістю згідно стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» від 05.04.2024 р. №80139.СУЯ.46-24 , Сертифікат на систему управління якістю згідно стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» від 05.04.2024 р. №СУЯ.41-42, а також Сертифікаційну угоду № 16.4-02 від 05.04.2024 р.
Проте, всупереч вимогам тендерної документації, звіту про проходження сертифікаційного та інших необхідних аудитів учасником не надано.
2. Відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «В складі тендерної пропозиції, Учасник повинен надати тверду договірну ціну, розраховану у програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації, пояснювальну записку до договірної ціни та розрахунки до неї, кошторисний розрахунок № П-145*, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, відомість обсягів робіт з відображенням перевезення, матеріалів (лише тих, які винесені за норми) та устаткування, які включають види та обсяги робіт, розроблені у порядку та за формами, встановленими Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова).
Договірна ціна у повному обсязі подається у форматі PDF. Кожна сторінка кошторисної документації, яка містить інформацію, повинна бути пропечатана та підписана учасником з підписом та печаткою (у разі її використання) та завірена печаткою (у разі її використання) та підписом проектувальника в частині кошторисної документації».
В складі тендерної пропозиції, Учасником має бути наданий орієнтовний календарний графік виконання робіт.
Учасником ТОВ «ЕКО-СЕПРО» до кінцевого строку надання тендерних пропозицій (до 09 червня 2024 00:00), на підтвердження своєї відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі не були надані у складі документів тендерної пропозиції наступні розрахунки договірної ціни та документи:
- Пояснювальна записка до договірної ціни;
- Відомість обсягів робіт з відображенням перевезення, матеріалів (лише тих, які винесені за норми) та устаткування, які включають види та обсяги робіт;
- Орієнтовний календарний графік виконання робіт.
Окрім того, інші розрахунки, що були надані учасником у файлах: «1.1. Договірна ціна.pdf», «1.4. Розрахунки (2).pdf», «1.2. Локальні кошториси (2).pdf», «1.3. підсумкова відомість ресурсів.pdf» не містять підпису та печатки учасника та не містять підпису та печатки проектувальника в частині кошторисної документації на кожній сторінці кошторисної документації, як це вимагалося Замовником.
Про використання печатки проектувальником свідчить те, що окремі сторінки зазначених файлів містять чорно-білі відбитки печатки, проте, учасником було проігноровано вимогу щодо засвідчення підписом та печаткою кожної сторінки.
3. Відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації, учасник повинен надати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Серед необхідних документів: Довідка про виконання аналогічного договору, скановані копії документів, виготовлених з оригіналів зазначеного в довідці договору, відгука від замовника або генерального підрядника, або підрядника, або субпідрядника про його виконання, скановані оригінали документів на підтвердження повного виконання договорів (актами виконання робіт КБ-2 та № КБ-3) зазначених в наданій учасником довідці.
На виконання зазначеної вимоги, учасником, в якості аналогічного, надано інформацію по Договору №29 від 17.03.2023 р. (файл- 2. Відповідність кваліфікаційним критеріям згідно додатку 2.pdf).
Відповідно до п.13.1. невід’ємною частиною договору є Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку.
Проте зазначена Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку до Договору №29 від 17.03.2023 р. не надана учасником.
Наголошуємо на тому, що вимогами документації Замовника чітко передбачалося надання договору, а не частини договору/ договору без його невід’ємних додатків.
За таких обставин, Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію учасника відповідно до п. 44 Особливостей, проте надав повідомлення Вимогу про усунення невідповідностей.
Щодо повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей - ТОВ «ЕКО-СЕПРО» та наданих учасником виправлених документів:
Відповідно до п. 43 Особливостей: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
17.06.2024 р. Замовником було надано учаснику - ТОВ «ЕКО-СЕПРО» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Серед підстав для надання повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКО-СЕПРО» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зазначено в тому числі, наступні:
1.1. Учасником процедури закупівлі в складі документів тендерної пропозиції було надано кошторисні розрахунки (файли під назвою «1.2. Локальні кошториси (2).pdf», «1.3. підсумкова відомість ресурсів.pdf», «1.4. Розрахунки (2).pdf»), кошторисні розрахунки не містять печатки та підпису на кожній сторінці
1.2. Учасником процедури закупівлі в складі документів тендерної пропозиції було надано договірну ціну без пояснювальної записки ( файл під назвою «1.1. Договірна ціна.pdf»), а також ненадана відомість обсягів робіт з відображенням перевезення, матеріалів (лише тих, які винесені за норми) та устаткування, які включають види та обсяги робіт
1.3. Учасником процедури закупівлі в складі документів тендерної пропозиції не було надано календарного графіка виконання робіт.
1.6. Учасником процедури закупівлі в складі кошторисних розрахунків (файл під назвою 1.2. Локальні кошториси (2).pdf) не було надано розрахунок відповідно до п. 319, Додаток 4 «Поковки з квадратних заготовок, маса 1,8 кг».
Серед переліку інформації та/або документів, які учасник повинен був подати для усунення виявлених невідповідностей зазначено, в тому числі, наступні:
3.1. З метою усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати кошторисну документацію, яка містить інформацію, пропечатану та підписану учасником з підписом та печаткою (у разі її використання) та завірену печаткою (у разі її використання) та підписом проектувальника в частині кошторисної документації.
3.2. Учаснику необхідно подати пояснювальну записку до договірної ціни та відомість обсягів робіт з відображенням перевезення, матеріалів (лише тих, які винесені за норми) та устаткування, які включають види та обсяги робіт, кожна сторінка яких пропечатана та підписана учасником з підписом та печаткою (у разі її використання) та завірена печаткою (у разі її використання) та підписом проектувальника в частині кошторисної документації.
3.3. Для усунення зазначеної невідповідності учаснику необхідно подати календарний графік виконання робіт.
3.6 З метою усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати кошторисний розрахунок відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова).
Учасник/скаржник, категорично не погоджується з тим, що ненадання перелічених вище документів та їх невідповідність умовам тендерної документації не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Так, при встановленні невідповідності технічних характеристик пропозиції учасника технічним вимогам, зокрема у зв’язку з відсутністю інформації чи документів про такі характеристики, одразу випливає невідповідність пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Наприклад, учасником ТОВ «ЕКО-СЕПРО» під час подання тендерної пропозиції, взагалі не було надано Відомості обсягів робіт з відображенням перевезення матеріалів (лише тих, які винесені за норми) та устаткування, які включають види та обсяги робіт. Зазначений документ містить інформацію по найменуванню робіт та витрат, їх кількості та одиниць виміру, що безпосередньо впливає на розрахунок договірної ціни учасника. За таких обставин, Замовник не мав можливості переконатися в тому, що ненадання зазначеного документа не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Попри те, що Учасник/Скаржник вважає перелічені підстави для надання надання повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКО-СЕПРО» невідповідностей необґрунтованими та такими, що порушують законодавство про публічні закупівлі, нами було проаналізовано завантажені документи.
Так, учасником- ТОВ «ЕКО-СЕПРО» 18.06.2024 р. було завантажено:
Файл «Усунення невідповідностей.rar»
Файл «Календарний графік (3).pdf»
Файл «Лист згода з формальними помилками.pdf»
Файл «Довідка ступінь локалізації 2 усунення невідповідностей.pdf»
Архівний файл «Усунення невідповідностей.rar» містить договірну ціну, пояснювальну записку до договірної ціни та розрахунки до неї, кошторисний розрахунок № П-145, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, відомість обсягів робіт.
Однак, Згідно Дефектного акту, викладеному у Додатку №4 до тендерної документації (Технічне завдання) в локальних кошторисах зазначено найменування робіт та витрат, які включають види та обсяги робіт, з матеріалами (які винесено за норми) та устаткуванням, з установкою та придбанням, у загальній кількості 1543 позиції.
Учасником ТОВ «ЕКО-СЕПРО» вже після усунення недоліків, в наданій до тендерної пропозиції Відомості обсягів робіт, замість 1543 позиції які відображено у Дефектному акті у Додатку №4 до тендерної документації, ТОВ «ЕКО-СЕПРО» вказано лише 751 позицію, без матеріалів (які винесено за норми). Відомість обсягів робіт не містить інформації по локальним кошторисам на придбання устаткування (обладнання), а саме наступним:
- Локальний кошторис № 02-01-08 на придбання дизель-генератора;
- Локальний кошторис № 02-01-010 на придбання обладнання для водопостачання та водовідведення укриття №3;
- Локальний кошторис № 02-01-013 на придбання обладнання для водопостачання та водовідведення укриття №2;
- Локальний кошторис № 02-01-018 на придбання обладнання для системи вентиляції укриття №3;
- Локальний кошторис № 02-01-021 на придбання обладнання для системи вентиляції укриття №2;
- Локальний кошторис № 02-01-026 на придбання обладнання для СПС, СКЕ, К3;
- Локальний кошторис № 02-01-029 на придбання обладнання систем зв’язку та оповіщення укриття №3;
- Локальний кошторис № 02-01-031 на придбання обладнання систем зв’язку та оповіщення укриття №2;
- Локальний кошторис № 02-01-034 на придбання обладнання, меблів та інвентарю для МГН та ТХ укриття №3;
- Локальний кошторис № 02-01-036 на придбання обладнання, меблів та інвентарю для МГН та ТХ укриття №2.
Наголошуємо на тому, що необхідність включення інформації про локальні кошториси до Відомості обсягів робіт передбачена тендерної документацією, Додатком 4, а також вимогою замовника про надання договірної ціни в повному обсязі в форматі PDF.
Також, в наданій Підсумковій відомості ресурсів до тендерної пропозиції ТОВ «ЕКО-СЕПРО», не передбачена транспортна складова щодо доставки на об’єкт матеріалів та устаткування.
До того ж, учасник –ТОВ «ЕКО-СЕПРО» ПОВТОРНО не виконав вимогу Замовника щодо засвідчення КОЖНОЇ СТОРІНКИ КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ підписом та печаткою учасника та підписом та печаткою проектувальника в частині кошторисної документації .
Користуючись правом, наданим ч. 4 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» звертаємось до Замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця процедури закупівлі –ТОВ «ЕКО-СЕПРО», у тому числі щодо зазначення її переваг, враховуючи вищевикладену інформацію.
Згідно абз. 4 п. 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості) оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
При цьому, згідно п. 15 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону.
Згідно п. 1 розділу 5 тендерної документації Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ. Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.
За результатами розкриття тендерних пропозицій та проведення електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією автоматично визначено тендерну пропозицію учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО-СЕПРО".
Таким чином, з урахуванням встановленого тендерною документацією критерію для оцінки тендерних пропозицій, відповідна пропозиція учасника ТОВ "ЕКО-СЕПРО" є найкращою згідно критерію «Ціна» та відносно інших поданих тендерних пропозицій, в тому числі за результатами застосування електронного аукціону.
2. Щодо викладених у Вашому зверненні зауважень до змісту тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕКО-СЕПРО" повідомляємо наступне.
Згідно абз. 2 п. 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Також згідно ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Замовником надано інформацію щодо переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення.
В той же час, з інших питань, не передбачених вказаними нормами права, Замовник не зобов’язаний надавати будь-які відповіді та/або пояснення (див. рішення Органу оскарження від 06.06.2024 № 9935).
Також повідомляємо, що згідно п. 55 особливостей Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей.
Скарги до процедури
Дата подання: 24 червня 2024 13:07
Дата подання: 23 липня 2024 16:51
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-27-000047 ● 1f3cf5f462ca48fc8b70d4c80be8d0b6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2024 14:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.08.2024 Одеса № 171
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 27.08.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 27.08.2024.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 27.08.2024 № 171
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
10 UA-2024-05-20-009826-a 20.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-09 17:58:20
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до вимог частини 8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» (далі – ТД) якщо виконання робіт, які є предметом цієї закупівлі, передбачає постачання обладнання та устаткування, яке входить до переліку товарів, які мають закуповуватися з урахування вимог щодо ступеню локалізації відповідно до пункту 6-1 «Прикінцевих та перехідних положень» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку у довільній формі із зазначенням найменування товару, назви виробника, ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель, посиланням на відповідний товар, заявку про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації та калькуляцію собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) від виробника товару або документальне підтвердження того факту, що на учасника не поширюється правило підтвердження ступеню локалізації пропонованого ним обладнання та устаткування (разом із таким документальним підтвердженням надається пояснення того факту, що на учасника не поширюється правило підтвердження локалізації пропонованого ним обладнання та устаткування). Замовник також самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва обладнання та устаткування, постачання якого передбачається під час виконання робіт, які є предметом цієї закупівлі, у переліку локалізованих товарів за посиланням: https://prozorro.gov.ua/search/products.
Пунктом 6-1 «Прикінцевих та перехідних положень» Закону встновлено, що тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень.
У складі тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЮЖФАСАД» (далі – ТОВ «ЮЖФАСАД») надано лист щодо обладнання та устаткування, що підлягає під локалізацію, від 31.05.2024 № 23/31.05, в якому міститься перелік обладнання та устаткування, яке входить до переліку товарів, які мають закуповуватися з урахуванням вимог щодо ступеню локалізації відповідно до пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: «дизель-генератор NEP44 в шумозах. капоті44кВа (рез.р) 380В з панеллю автом.управл», ID товару: 92301be551384e998ab34fd3d3c5b34c, посилання https://prozorro.gov.ua/uk/product/92301be551384e998ab34fd3d3c5b34c.
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ЮЖФАСАД» вимогам частини 8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, тоді як на офіційному вебсайті Уповноваженого органу, переходячи за наданим посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/product/92301be551384e998ab34fd3d3c5b34c, не знайдено інформацію про ступінь локалізації виробництва товару, що буде постачатися при виконанні робіт?
Слід зазначити, що при перевірці ступеню локалізації виробництва товару, що буде постачатися при виконанні робіт, у переліку товарів, на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу за назвою виробника та назвою товару знайдено інформацію про те, що зазначений товар локалізовано 31.07.2024, тобто після кінцевого строку подання тендерних пропозицій (ID товару: 1428d44c405748e0aa3f40d783c7d779).
3. Відповідно до пункту 8 частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, в тому числі довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою, про відсутність кримінальних проваджень до уповноважених осіб та засновників підприємства.
Учасник ТОВ «ЮЖФАСАД» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 31.05.2024 № 8/31.05, в якій повідомлено про відсутність кримінальних проваджень до уповноважених осіб та засновників підприємства.
Так, відповідно до даних Єдиного державного реєстру судових рішень, доступ до якого є вільним, за пошуком по стороні справи за прізвищем ім’ям та по батькові керівника та засновника учасника процедури закупівлі ТОВ «ЮЖФАСАД» Курик Михайло Дмитрович з’являється інформація про наявність кримінальних проваджень до Курика Михайла Дмитровича.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ЮЖФАСАД», тоді як учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів?
Відповідно до пункту 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Чи скористався Замовник своїм правом, передбаченим пунктом 42 Особливостей, звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-12 12:34:59
ВІДПОВІДЬ
ВІДПОВІДЬ
НА ЗАПИТ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ В РАМКАХ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЛІ
UA-2024-05-20-009826-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 вересня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
sas24-3-5
sas24-3-15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2024 15:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО-СЕПРО" |
17 616 038,84
UAH з ПДВ
|
17 616 038,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД" |
19 927 073,53
UAH з ПДВ
|
19 927 073,53
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮЖФАСАД" |
20 086 630,09
UAH з ПДВ
|
20 086 630,09
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО-СЕПРО" #43099472 |
Рішення скасоване |
17 616 038,84
UAH з ПДВ
|
18 липня 2024 10:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2024 17:25
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО-СЕПРО" #43099472 |
Відхилено |
17 616 038,84
UAH з ПДВ
|
18 липня 2024 10:31
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД" #43149224 |
Рішення скасоване |
19 927 073,53
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2024 14:38
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД" #43149224 |
Відхилено |
19 927 073,53
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2024 14:48
|
|
ТОВ "ЮЖФАСАД" #42227277 |
Переможець |
20 086 630,09
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2024 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2024 13:37
|
Договір Блок№3_.pdf | укладений |
21 серпня 2024 13:35
|