Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі для дому (стіл обідній 4-х місний на хромованій основі)
Очікувана вартість
330 000,00 UAH
UA-2024-05-20-009575-a ● 550ad6b8a9ed4c92b8d54851ed120d18
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Миколаївське квартирно-експлуатаційне управління |
Код ЄДРПОУ: | 08029523 |
Місцезнаходження: | 54056, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, проспект Миру |
Контактна особа: |
Путятін Володимир Борисович +380512446624 kev_myk_orenda@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2024 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2024 15:51 |
Очікувана вартість: | 330 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно умов тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 9900 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно умов тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штука
Меблі для дому (стіл обідній 4-х місний на хромованій основі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, Об'єкти Миколаївського КЕУ, Об'єкти Миколаївського КЕУ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 червня 2024
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 15 банківських днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Миколаївського КЕУ в за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого рахунку-фактури на поставлений товар | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2024 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2024 15:46 |
ТД стіл 4-х місний обідній.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги до упаковки товару
Дата подання: 22 травня 2024 15:31
Дата відповіді: 23 травня 2024 12:56
Шановний Замовник! У зв'язку з високою ціною на картон, чи можна запропонувати варіант в одній упаковці 2 одиниці товару?
Відповідь: Ні. Як і прописано в тендерній документації "Кожний виріб має бути упакований окремо в повному комплекті"
Проект договору п. 1.1.
Дата подання: 23 травня 2024 16:29
Дата відповіді: 27 травня 2024 10:30
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 1.1. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «Постачальник зобов'язується у 2024 році поставити Миколаївському КЕУ товар:________________________________________________, який повинен відповідати діючим державним стандартам _________________________, а Замовник забезпечити приймання та оплату товару в асортименті, кількості, у строки (терміни) і виключно за цінами згідно положень Договору». Відповідно до частини 5 статті 626 Цивільного кодексу України Договір є відплатним, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає із суті договору, також відповідно до частини 1 статті 712 Цивільного кодексу України За договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням. Таким чином, Сторони укладаючи Договір несуть не лише права, а й певні обов’язки. Так під час укладання Договору Постачальник чітко розуміє яку кількість одиниць товару, їх якість потрібно поставити Замовнику, а Замовник в свою чергу зобов’язаний чітко визначити об’єм коштів для такої закупівлі в залежності від наявності відповідного фінансування. Положення пункту 4.3. проекту Договору фактично встановляють те, що незважаючи на поставку товару здійснену на умовах, які визначені Договором Постачальник може не отримати належну оплату за поставлений Товар. Звертаємо Вашу увагу на те, що Поставка Товару це процес у якому задіяна велика кількість суб’єктів господарювання та працівників Постачальника, починаючи від виробництва відповідного товару, його пакування, маркування, завантаження та транспортування до місця Поставки. Наведений процес нерозривно пов’язаний з фінансовими видатками Постачальника на кожному з етапів. Отже, зазначення в пункті 1.1. Договору формулювання про те, що оплата за поставлений товар залежить від надходження бюджетних коштів на реєстраційний рахунок Покупця є дискримінаційним по відношенню до Постачальника, а також руйнує загальновідомі принципи за якими ведеться господарська діяльність, які складаються не тільки з бажання отримати прибуток, а й з необхідності виконання зобов'язань з оплати вартості послуг та/або товару контрагентам та оплати праці співробітникам Постачальника. Таким чином, на підставі вищевикладеного, в пункт 1.1. проекту Договору повинні бути беззаперечно внесені зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Відповідно до держаного бюджету видатки здійснюються в межах наявних асигнувань . Замовник є бюджетною установою тому при відсутності відповідних видатків з державного бюджету , тобто фінансова оплата товару за договором не може бути здійснена про, що й обумовлено в п.4.1 проекту договору.
В зв’язку з чим внесення змін в цій частині договору не вбачається можливим, тому просимо Вас оцінити власні можливості та за наявності бажання та спроможності , взяти участь в Закупівлі
В зв’язку з чим внесення змін в цій частині договору не вбачається можливим, тому просимо Вас оцінити власні можливості та за наявності бажання та спроможності , взяти участь в Закупівлі
Проект договору п. 4.1.
Дата подання: 23 травня 2024 16:31
Дата відповіді: 27 травня 2024 10:31
Шановний Замовник! Просимо вас внести зміни в пункт 4.1. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 15 банківських днів з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого рахунку-фактури на поставлений товар, підписаний керівником та головним бухгалтером підприємства (якщо посада головного бухгалтера не передбачена штатним розписом, то про це зазначається у рахунку-фактурі)». Відповідно до частини 1 статті 3 Господарського кодексу України під господарською діяльністю у цьому Кодексі розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. Прив’язка оплати за поставлений Товар до наявності відповідного фінансування є такою, що суттєво обмежує права Постачальника, бо під час укладання відповідного Договору Сторони мають на меті досягнення певних економічно/соціальних цілей. Замовник має на меті отримати якісний Товар в строк передбачений Договором, а Постачальник має на меті отримати в строк належну йому оплату за поставлений Товар. Наявність в Договорі чітко визначених строків на виконання зобов’язань в частині оплати за своєчасно поставлений Товар забезпечує необхідний баланс прав та обов’язків між Сторонами, а отже обов’язково має бути зазначений у Договорі, а тому формулювання пункту 4.1. Договору мають бути змінені.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Відповідно до держаного бюджету видатки здійснюються в межах наявних асигнувань . Замовник є бюджетною установою тому при відсутності відповідних видатків з державного бюджету , тобто фінансова оплата товару за договором не може бути здійснена про, що й обумовлено в п.4.1 проекту договору.
В зв’язку з чим внесення змін в цій частині договору не вбачається можливим, тому просимо Вас оцінити власні можливості та за наявності бажання та спроможності , взяти участь в Закупівлі
В зв’язку з чим внесення змін в цій частині договору не вбачається можливим, тому просимо Вас оцінити власні можливості та за наявності бажання та спроможності , взяти участь в Закупівлі
Проект договору п. 9.3.
Дата подання: 23 травня 2024 16:32
Дата відповіді: 27 травня 2024 12:02
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 9.3. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «Сторони домовились, що строк позовної давності за цим договором становить:
- 1 (один) рік для вимог про стягнення неустойки (штрафу, пені).
- Загальна позовна давність встановлюється тривалістю у 3 (три) роки.
Відповідно до частини 2 статті 258 Цивільного кодексу України Позовна давність в один рік застосовується, зокрема, до вимог про стягнення неустойки (штрафу, пені). Звертаємо Вашу увагу на те, що строк позовної давності в один рік є достатнім для звернення до суду для відновлення свого порушеного становища та повністю відповідає вимогам законодавства. Звертаємо вашу увагу на те, що за своєю природою відповідно до частини 1 статті 549 Цивільного кодексу України Неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов'язання. Згідно з частиною 1 статті 257 Цивільного кодексу України Загальна позовна давність встановлюється тривалістю у три роки. Цей строк є повністю достатнім та обґрунтованим для захисту однією зі сторін свої порушених прав. Таким чином неустойка несе функцію виключно забезпечення виконання зобов’язання, а не є каральною санкцією. Тому, на підставі вищевикладеного, просимо Вас внести відповідні зміни в пункт 9.3. проекту Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником встановлено саме такий строк позовної давності, який він вважає за потрібне, що не суперечить чинному законодавству. Зміни до проекту Договору вноситься не будуть
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2024 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Павлова Юлія Володимирівна |
276 825,00
UAH з ПДВ
|
276 825,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Павлова Юлія Володимирівна #2796411263 |
Переможець |
276 825,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2024 11:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2024 10:23
|
дог 3914.pdf | укладений |
12 червня 2024 10:18
|