Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт підвального приміщення (найпростіше укриття) Мирнянського будинку культури за адресою: Одеська обл., Одеський р-он, с. Мирне, вул. Центральна, 96-г (територія Біляївської міської територіальної громади
Очікувана вартість
17 218 423,00 UAH
UA-2024-05-20-006230-a ● d72e5927fd294b679998c7002bf87b6a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління містобудування, землевпорядкування та комунального майна Біляївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40203964 |
Місцезнаходження: | 67602, Україна , Одеська обл., місто Біляївка, проспект Незалежності, 9 |
Контактна особа: |
Підмазко Інна Костянтинівна +380995379215 inna.pidmazko@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2024 13:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2024 13:56 |
Початок аукціону: | 05 червня 2024 15:26 |
Початок аукціону: | 05 червня 2024 15:26 |
Очікувана вартість: | 17 218 423,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 86 092,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 86092 грн.12 коп. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), з урахуванням Особливостей, а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом, Особливостями, постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком 4 до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування — для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи — резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається протягом 5 (п’яти) робочих / банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці 4 пункту 4 форми, яка є додатком 4 до тендерної документації; вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 86092.12 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт підвального приміщення (найпростіше укриття) Мирнянського будинку культури за адресою: Одеська обл., Одеський р-он, с. Мирне, вул. Центральна, 96-г (територія Біляївської міської територіальної громади)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67652, Україна, Одеська область, c.Мирне, вул. Центральна,96-г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2024 13:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2024 13:51 |
Додаток 1 Форма пропозиції.docx | |
20 травня 2024 13:51 |
Додаток 4 Форма Гарантії.doc | |
20 травня 2024 13:51 |
ТД.docx | |
20 травня 2024 13:51 |
Додаток 3 Проєкт Договору.docx | |
20 травня 2024 13:51 |
Додаток 2 Технічна специфікація.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ЛІЦЕНЗІЯ
Дата подання: 20 травня 2024 16:00
Дата відповіді: 21 травня 2024 14:09
Згідно вимог тендерної документації Замовником вимагається надання ліцензію або документ дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними (СС3) наслідками, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Ця Ліцензія раніше надавалася Державною архітектурно-будівельною інспекцією України на виконання відповідних робіт.
Підприємства , які є потенційними Учасниками закупівлі не можуть надати ліцензію ДАБІ, так як у зв’язку з постановою КМУ №219 від 13.03.2021 року було відмінено ряд нормативно-технічних документів, які регулювали відносини в сфері ліцензування. Таким чином з 13.03.2021 року стало неможливим отримання ліцензії на вказані роботи. Тому дана вимога ц є дискримінаційною вимогою до учасників.
Також повідомляємо Вам , що 11.05.2022 набрала чинності постанова Кабміну "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 року № 314" від 03.05.2022 р. № 535. Зміни передбачають, що у період воєнного стану та протягом трьох місяців з дня його припинення чи скасування право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів декларації про провадження господарської діяльності без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій).
Отже, з набранням чинності Постанови КМУ "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану" від 18.03.2022 № 314 замість ліцензій, на період дії воєнного стану, запроваджені декларації про провадження господарської діяльності.
Таким чином, необхідність отримувати ліцензію, як дозвільний документ, наразі замінили на необхідність подавати декларацію відповідним суб'єктом господарювання.
Отже, суб’єкти господарювання, які не мають ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів мають право отримати відповідну Декларацію про провадження господарської діяльності.
Зазначена вимога є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель. У зв’язку із вище викладеним, вимагаємо Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути дискримінаційну вимогу щодо надання Ліцензії, що видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України на виконання відповідних робіт.
Дискримінація таких вимог в тендерної документації підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України: № 277-р/пк-пз від 09.01.2023.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, уважно розглянувши Ваше звернення щодо внесення змін до тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції ліцензії на провадження певного виду діяльності яка передбачена діючим законодавством повідомляємо наступне:
Тендерною документацією передбачено, що учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції ліцензію або документ дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними (СС3) наслідками, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Також у розділі 3 «Інструкція з підготовки пропозиції» тендерною документацією зазначено: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення.»
Тому вважаємо, що внесення змін до Тендерної документації не є доцільним.
Тендерною документацією передбачено, що учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції ліцензію або документ дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними (СС3) наслідками, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Також у розділі 3 «Інструкція з підготовки пропозиції» тендерною документацією зазначено: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення.»
Тому вважаємо, що внесення змін до Тендерної документації не є доцільним.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-05-20-006230-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Будівельно-торгова компанія "БУДТЕХНО ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:45570009
Дата подання: 14 червня 2024 15:22
Дата подання: 14 червня 2024 15:22
СКАРГА на дії управління містобудування, землевпорядкування та комунального майна Біляївської міської ради
СКАРГА
на дії управління містобудування, землевпорядкування
та комунального майна Біляївської міської ради (далі – Замовник)
Замовником публічних торгів 20.05.2024 розпочато процедуру закупівлі Відкриті торги (з особливостями), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-20-006230-a.
Предмет закупівлі – «Капітальний ремонт підвального приміщення (найпростіше укриття) Мирнянського будинку культури за адресою: Одеська обл., Одеський р-он, с. Мирне, вул. Центральна, 96-г (територія Біляївської міської територіальної громади)», (Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), що зазначено у оголошенні та тендерній документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельно-торгова компанія «Будтехно Плюс» (далі ТОВ «БТК «Будтехно Плюс») виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації подав тендерну пропозицію та всі необхідні передбачені тендерною документацією документи.
За результатами відкритих торгів, які відбілись 05.06.2024, ТОВ «БТК «Будтехно Плюс» запропоновано найнижчу цінову пропозицію у розмірі 14 500 000 (чотирнадцять мільйонів п’ятсот тисяч) грн. 00 коп., що на 100 000 (сто тисяч) грн. 00 коп. нижче найближчих конкурентів.
Пропозицію ТОВ «БТК «Будтехно Плюс» визнано найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду пропозицій, 12.06.2024 Замовником у протокольній формі прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «БТК «Будтехно Плюс» (Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 12.06.2024. № б/н).
Підставою для відхилення пропозиції ТОВ «БТК «Будтехно Плюс» стало, на думку Замовника - невідповідність договірній ціні вимогам п. 5.31 розділу V «Настанови з визначення вартості будівництіва (кошторисних норм України), яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у бідняцтві», а саме, до договірної ціни ТОВ «БТК «Будтехно Плюс» не включено кошти на покриття ризиків, які на думку Замовника, є обв’язковими.
ТОВ «БТК «Будтехно Плюс» категорично не погоджується з рішенням Замовника вважає його прийнятим передчасно, безпідставно, необґрунтовано, без всебічного та повного дослідження всіх обстави справи, і таким, що порушує права учасника тендерної закупівлі - ТОВ «БТК Будтехно Плюс», з огляду на наступне.
Нормативне обґрунтування.
Вимогами розділу 3 тендерної документації встановлено умову, щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника Договірної ціни з локальними кошторисами, підсумкової відомості ресурсів, розрахунку загальновиробничих витрат тощо по об’єкту повинні бути складені відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва (кошторисних норм України), яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі - Настанова).
Згідно пункту 5.31 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва: «У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) МОЖУТЬ враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів.
Тобто Замовник відхиляючи пропозицію ТОВ «БТК «Будтехно Плюс», помилково послався на пункт 5.31 розділу V Настанови, який 22.09.2023 змінено та викладено у новій редакції.
Законодавцем, 22.09.2023 до п. 5.31 розділу V Настанови внесено наступні зміни:
- редакція до 22.09.2023: (5.31. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт....);
-діюча редакція: (5.31. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) МОЖУТЬ враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт....).
Таким чином, висновок Замовника щодо обов’язкового включення до договірної ціни коштів на покриття ризиків є необґрунтованим та передчасним, а п. 5.31 розділу V Настанови, не є Імперативною нормою, тобто обов’язковою для виконання.
Щодо врахування Замовником висновків проведених моніторингів.
Так, Замовник наголошує, що здійснив моніторинг висновків ДАСУ (оголошення про закупівлю: UA-2023-05-31—11132-а та UA-2023-06-08671-а), де на його думку, скалась аналогічна ситуація.
З такими висновками неможливого погодитись, у зв’язку з тим, що вищевказані закупівлі відбувались у травні та червні 2023 року, тобто до 22.09.2023, коли Законодавцем внесено зміни до п. 5.31 розділу V Настанови.
Щодо аналогічної практики комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про публічні закупівлі.
Рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19897-р/пк-пз від 11.12.2023 (абз. 8, арк. 7) встановлено, що після внесених змін до до п. 5.31 розділу V Настанови від 22.09.2023, включення до договірної ціни коштів на покриття ризиків не є обов’язковим.
Окремо зазначимо, що директором ТОВ «БТК «Будтехно Плюс» та кошторисником, 26.05.2024 здійснено виїзд на об’єкт та не встановлено ризиків, у зв’язку з чим їх не було відображено у кошторисній документації.
Щодо строків оскарження.
Згідно абз. 3 пункту 59 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю, ТОВ «БТК «Будтехно плюс» реалізує своє право на подання скарги.
Керуючись п. 59 Постанови Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості), ми звертаємося до Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наші права та законні інтереси. На підставі вищезазначеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції (Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 12.06.2024. № б/н) ТОВ «БТК «БУДТЕХНО ПЛЮС», здійснити розгляд пропозиції Скаржника у відповідності до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Зобов’язати Замовника визнати ТОВ «БТК Будтехно Плюс» переможцем публічних закупівель UA-2024-05-20-006230-a.
Додатки:
-Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 12.06.2024. № б/н
-Рішення АКМУ : № 19897-р/пк-пз від 11.12.2023.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 червня 2024 18:47
рішення від 18.06.2024 №10524.pdf
Дата публікації: 18 червня 2024 18:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.06.2024 №11148.pdf
Дата публікації: 27 червня 2024 14:24
рішення від 26.06.2024 №11148.pdf
Дата публікації: 01 липня 2024 16:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.06.2024 року №11148-р/пк-пз уповноваженою особою скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно- торгова компанія» «БУДТЕХНО ПЛЮС» за процедурою закупівлі- «Капітальний ремонт підвального приміщення (найпростіше укриття) Мирнянського будинку культури за адресою: Одеська обл., Одеський р-он, с. Мирне, вул. Центральна, 96-г (територія Біляївської міської територіальної громади)», за кодом ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-20-006230-а.
Дата виконання рішення замовником: 11 липня 2024 11:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2024 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Будівельно-торгова компанія "БУДТЕХНО ПЛЮС" |
14 950 000,00
UAH з ПДВ
|
14 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БІЛД-ПРО" |
16 539 629,22
UAH з ПДВ
|
14 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Будівельно-торгова компанія "БУДТЕХНО ПЛЮС" #45570009 |
Рішення скасоване |
14 500 000,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2024 11:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 червня 2024 17:37
|
ТОВ "БІЛД-ПРО" #35405235 |
Рішення скасоване |
14 600 000,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2024 11:14
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Будівельно-торгова компанія "БУДТЕХНО ПЛЮС" #45570009 |
Переможець |
14 500 000,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2024 11:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2024 15:47
|
Розрахунок ЗВВ.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2024 15:43
|
Розрахунки до договірної ціни.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2024 15:43
|
Підсумкова відомість ресурсів.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2024 15:43
|
Об єктний кошторис.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2024 15:43
|
Локальні кошториси5-25_compressed.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2024 15:43
|
Локальні кошториси 1-4.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2024 15:42
|
Дод угода 1 ТОВ БТК Будтехно плюс.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2024 15:42
|
Договірна ціна.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2024 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2024 08:19
|
додаток до договору | укладений |
23 липня 2024 08:11
|
додаток до договору | укладений |
23 липня 2024 08:11
|
додаток до договору | укладений |
23 липня 2024 08:11
|
додаток до договору | укладений |
23 липня 2024 08:11
|
договір 32 | укладений |
22 липня 2024 16:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку з виявленими недоліками у кошторисній частині проектно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт підвального приміщення (найпростіше укриття) Мирнянського будинку культури за адресою: Одеська обл., Одеський р-он, с. Мирне, вул. Центральна, 96-г (територія Біляївської міської територіальної громади)» Сторони вирішили внести зміни до Договірної ціни, яка є невід’ємною частиною Договору, ( зміни не ведуть до погіршення якості предмета закупівлі та не призводять до збільшення суми договору) виклавши її в новій редакції ( додається). |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт підвального приміщення (найпростіше укриття) Мирнянського будинку культури за адресою: Одеська обл., Одеський р-он, с. Мирне, вул. Центральна, 96-г (територія Біляївської міської територіальної громади) | 1 |
14 500 000,00
UAH з ПДВ
|