Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення. Аварійні роботи на критично важливих ділянках автомобільних доріг. Ліквідація руйнувань та деформацій шарів дорожнього одягу автомобільних доріг загального користування державного значення у Харківській області відповідно до Переліку (ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Очікувана вартість
76 585 799,35 UAH
UA-2024-05-20-003196-a 03e386f53c9f45e7b3e1b74907660584
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордя Наталія Іванівна

380573367555 gordia.ni@restoration.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 травня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Ахсарова, 2
Контактна особа: Гордя Наталія Іванівна
380573367555
gordia.ni@restoration.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення. Аварійні роботи на критично важливих ділянках автомобільних доріг. Ліквідація руйнувань та деформацій шарів дорожнього одягу автомобільних доріг загального користування державного значення у Харківській області відповідно до Переліку (ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 травня 2024  —  11 серпня 2024
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Тендерна документація

20 травня 2024 11:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 травня 2024 11:21
Обгрунтування підстави.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-06-04-000065 ● 3f784872cd11487f8782ef04f0130bc6
  • Статус: завершено ● Дата: 27 червня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2024 11:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


03.06.2024 № 111

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2024-05-20-003196-a 20.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-07 08:25:04

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення. Аварійні роботи на критично важливих ділянках автомобільних доріг. Ліквідація руйнувань та деформацій шарів дорожнього одягу автомобільних доріг загального користування державного значення у Харківській області відповідно до Переліку (ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-20-003196-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме товариство з обмеженою відповідальністю «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-11 10:05:52

Відповідь на запит

На Ваш запит від 07.06.2024р. щодо процедури закупівлі "Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення. Аварійні роботи на критично важливих ділянках автомобільних доріг. Ліквідація руйнувань та деформацій шарів дорожнього одягу автомобільних доріг загального користування державного значення у Харківській області відповідно до Переліку (ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)" (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-05-20-003196-a), Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області повідомляємо наступне.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 червня 2024
Кінцевий строк оскарження: 27 червня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРУПА КОМПАНІЙ "АВТОСТРАДА""
#40148165
Переможець 76 585 799,35
UAH з ПДВ
20 травня 2024 11:21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2024 13:29
Н90-УТР8-24 ДУ 6.PDF зміни до договору
16 грудня 2024 13:28
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2024 10:13
Н90-УТР8-24 ДУ 3.PDF зміни до договору
08 серпня 2024 10:12
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2024 15:09
Н90-УТР8-24 ДУ 1.PDF зміни до договору
04 липня 2024 15:09
Н90-УТР8-24.PDF укладений
20 травня 2024 11:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.3.5.3 Договору та керуючись пп.5 п.19 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", які затверджені постановою Уряду від 12.10.2022 № 1178
Номер договору про закупівлю: Н90-УТР8/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно п.5.2 Договору та керуючись пп.4 п.19 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Сторони дійшли згоди подовжити строк щодо надання послуг.
Номер договору про закупівлю: Н90-УТР8/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно п.5.2, 10.2 Договору та керуючись пп.4 п.19 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178
Номер договору про закупівлю: Н90-УТР8/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML