Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт міжбудинкового проїзду в районі будинків №105, 107 на проспекті Незалежності, №1, 3 на вул. І. Миколайчука, та № 16а на вул. Є. Максимовича в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою)
Очікувана вартість
8 078 829,00 UAH
UA-2024-05-20-002398-a ● de0de9f0d3ec44dfa09399d2b92cc3e6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44327100 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
Контактна особа: |
Віталій Гулейчук +380372553740 v.guleychuk@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2024 10:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 078 829,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 394,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами), крім умов повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції*), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 40 000,00 грн (сорок тисяч гривень 00 коп.). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП/УЕП), або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (КЕП/УЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія повинна бути з покриттям. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП або вказати метод перевірки справжності гарантії. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Учасник у складі тендерної пропозиції надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника *Умови повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції визначені пунктом 3 розділу 3 тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 40000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 1 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється переможцем процедури закупівлі шляхом внесення грошової суми (коштів) на рахунок замовника. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю зазначено в проєкті договору (додаток 4 до тендерної документації). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт міжбудинкового проїзду в районі будинків №105, 107 на проспекті Незалежності, №1, 3 на вул. І. Миколайчука, та № 16а на вул. Є. Максимовича в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, міжбудинковий проїзд в районі будинків №105, 107 на проспекті Незалежності, №1, 3 на вул. І. Миколайчука, та № 16а на вул. Є. Максимовича
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Після підписання акту приймання виконаних робіт Уповноваженим представником Замовника такий акт передається Замовнику для вирішення питання оплати виконаних робіт. Замовник зобов’язується протягом 365 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України (детальні умови в додатку 4 - проект договору) | Пiсляоплата | 365 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2024 11:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2024 10:56 |
Додаток 4 до ТД - КР МП в районі будинків №105, 107 на проспекті Незалежності.doc | |
20 травня 2024 10:56 |
Додаток 1 до ТД - КР МП в районі будинків №105, 107 на проспекті Незалежності.doc | |
20 травня 2024 10:56 |
Тендерна документація - КР МП в районі будинків №105, 107 на проспекті Незалежності.doc | |
20 травня 2024 10:56 |
Додаток 3 до ТД - КР МП в районі будинків №105, 107 на проспекті Незалежності.doc | |
20 травня 2024 10:56 |
Додаток 2 до ТД - КР МП в районі будинків №105, 107 на проспекті Незалежності.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 28 травня 2024 17:29
Дата відповіді: 31 травня 2024 17:03
Замовнику, просимо обгрунтувати потребу саме у 3ох аналогічних договорах та виконанні всіх вказаних Вами робіт в кожному з них. Чи не здається Вам ця вимога є дискримінаційною? Із переліком робіт в технічній специфікації та предметом даної закупівлі повністю очевидно, що дана вимога не є виправданою. Також застосування вимоги щодо того, що аналогічним договором є договір укладений із замовником у розумінні п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежує можливість потенційних учасників взяти участь у процедурі закупівлі, які мали аналогічний досвід. Замовник не має права встановлювати обмеження характеристик аналогічного договору. Просимо внести зміни та усунунути дані вимоги або ж ми звертатимемось до АМКУ у зв'язку із порушенням чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» замовником встановлено відповідно до норм статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», яка дозволяє вимагати від учасників наявність досвіду виконання більше ніж одного аналогічного договору.
Натомість наявність досвіду виконання всього комплексу робіт (які є ключовими роботами відповідно до технічного завдання за предметом закупівлі, викладеного в додатку 1 до тендерної документації), що передбачено пунктом 1.3.1. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації, не менше ніж за трьома договорами, укладеними із замовником у розумінні п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», на думку замовника, дозволить отримати за результатами даного тендеру висококваліфікованого, надійного та досвідченого підрядника, що, в свою чергу, дасть змогу оперативно, якісно та в передбачені тендерною документацією строки реалізувати даний об’єкт будівництва та задовольнити потреби мешканців прилеглих будинків у якісній транспортній інфраструктурі.
Натомість наявність досвіду виконання всього комплексу робіт (які є ключовими роботами відповідно до технічного завдання за предметом закупівлі, викладеного в додатку 1 до тендерної документації), що передбачено пунктом 1.3.1. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації, не менше ніж за трьома договорами, укладеними із замовником у розумінні п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», на думку замовника, дозволить отримати за результатами даного тендеру висококваліфікованого, надійного та досвідченого підрядника, що, в свою чергу, дасть змогу оперативно, якісно та в передбачені тендерною документацією строки реалізувати даний об’єкт будівництва та задовольнити потреби мешканців прилеглих будинків у якісній транспортній інфраструктурі.
Щодо внесення змін
Дата подання: 28 травня 2024 17:31
Дата відповіді: 31 травня 2024 17:00
Звертаємо Вашу увагу, що вказані Вами вимоги щодо підтвердження виконання аналогічних договорів обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Неправомірно вимагати від учасників підтвердження виконання аналогічного договору з конкретним замовником або з конкретною категорією підприємств. Ваша вимога щодо підтвердження виконання виключно із замовником у розумінні п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» є такою, що порушує принципи проведення публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» замовником встановлено відповідно до норм статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», яка дозволяє вимагати від учасників наявність досвіду виконання більше ніж одного аналогічного договору.
Натомість наявність досвіду виконання всього комплексу робіт (які є ключовими роботами відповідно до технічного завдання за предметом закупівлі, викладеного в додатку 1 до тендерної документації), що передбачено пунктом 1.3.1. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації, не менше ніж за трьома договорами, укладеними із замовником у розумінні п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», на думку замовника, дозволить отримати за результатами даного тендеру висококваліфікованого, надійного та досвідченого підрядника, що, в свою чергу, дасть змогу оперативно, якісно та в передбачені тендерною документацією строки реалізувати даний об’єкт будівництва та задовольнити потреби мешканців прилеглих будинків у якісній транспортній інфраструктурі.
Натомість наявність досвіду виконання всього комплексу робіт (які є ключовими роботами відповідно до технічного завдання за предметом закупівлі, викладеного в додатку 1 до тендерної документації), що передбачено пунктом 1.3.1. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації, не менше ніж за трьома договорами, укладеними із замовником у розумінні п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», на думку замовника, дозволить отримати за результатами даного тендеру висококваліфікованого, надійного та досвідченого підрядника, що, в свою чергу, дасть змогу оперативно, якісно та в передбачені тендерною документацією строки реалізувати даний об’єкт будівництва та задовольнити потреби мешканців прилеглих будинків у якісній транспортній інфраструктурі.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 28 травня 2024 17:45
Дата відповіді: 31 травня 2024 17:12
Виконати Ваші умови щодо підтвердження наявності аналогічних договорів зможуть лише ті учасники, які мають не менше трьох повністю виконаних аналогічних договорів протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення даної процедури закупівлі та з наявністю "особливого" переліку робіт. Чи є законними такі вимоги??? Чи відповідають вимоги предмету закупівлі??? Просимо внести зміни та уникнути звернення в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» замовником встановлено відповідно до норм статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», яка дозволяє вимагати від учасників наявність досвіду виконання більше ніж одного аналогічного договору.
Натомість наявність досвіду виконання всього комплексу робіт (які є ключовими роботами відповідно до технічного завдання за предметом закупівлі, викладеного в додатку 1 до тендерної документації), що передбачено пунктом 1.3.1. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації, не менше ніж за трьома договорами, укладеними із замовником у розумінні п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», на думку замовника, дозволить отримати за результатами даного тендеру висококваліфікованого, надійного та досвідченого підрядника, що, в свою чергу, дасть змогу оперативно, якісно та в передбачені тендерною документацією строки реалізувати даний об’єкт будівництва та задовольнити потреби мешканців прилеглих будинків у якісній транспортній інфраструктурі.
Натомість наявність досвіду виконання всього комплексу робіт (які є ключовими роботами відповідно до технічного завдання за предметом закупівлі, викладеного в додатку 1 до тендерної документації), що передбачено пунктом 1.3.1. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації, не менше ніж за трьома договорами, укладеними із замовником у розумінні п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», на думку замовника, дозволить отримати за результатами даного тендеру висококваліфікованого, надійного та досвідченого підрядника, що, в свою чергу, дасть змогу оперативно, якісно та в передбачені тендерною документацією строки реалізувати даний об’єкт будівництва та задовольнити потреби мешканців прилеглих будинків у якісній транспортній інфраструктурі.
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Дата подання: 31 травня 2024 17:37
Дата відповіді: 03 червня 2024 09:44
Чи не є порушенням встановлення критерію щодо підтвердження наявності аналогічного догору саме наявність аналогічного договру саме з замовником п.11 ч.1 ст.1 ??? Можливо варте керуватись чинним законодавство та практикою, а не "думкою"? Такі вимогу суттєво обмежують коло учасником. Їх встановлення зменшує ефективність закупівлі та несе ризик затягування термінів проведення закупівель за рахунок оскарження. Чому ви нехтуєте навіть основними принципами здійснення закупівель????
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Встановлення замовником такої вимоги нівелює ризики підробки документів про досвід недобросовісними учасниками закупівель, натомість досвід роботи із замовником у розумінні п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» дає можливість перевірити та підтвердити достовірність наданої учасником інформації, в тому числі з відкритих джерел.
НЕМАЄ ЧІТКОЇ ВІДПОВІДІ
Дата подання: 31 травня 2024 17:41
Дата відповіді: 03 червня 2024 09:44
Підкажіть, будь ласка, чим "приватний" замовник за аналогічним договором відрізняється від замовника за п.11 ч. 1 ст.1 ?? Чому сила договору з ТОВ менша від договору з державним замовником? Чому ви керуєтесь не законодавством, а на ваш розсуд встановлюєте необгрунтовані критерії????
Відповідь: Шановний учаснику! Встановлення замовником такої вимоги нівелює ризики підробки документів про досвід недобросовісними учасниками закупівель, натомість досвід роботи із замовником у розумінні п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» дає можливість перевірити та підтвердити достовірність наданої учасником інформації, в тому числі з відкритих джерел.
Дискримінація
Дата подання: 31 травня 2024 17:45
Дата відповіді: 03 червня 2024 09:44
Замовнику, слушні питання отримуєте. Чи не вважаєте Ви, що вимога щодо підтвердження наявності аналогічного договору можлива тільки із замовниками у розумінні п.11 ч.1 ст.1 дорівнює встановленні вимоги з підтвердженням досвіду з конкретними типами установ, що вважається дискримінацією???
Відповідь: Шановний учаснику! Встановлення замовником такої вимоги нівелює ризики підробки документів про досвід недобросовісними учасниками закупівель, натомість досвід роботи із замовником у розумінні п.11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» дає можливість перевірити та підтвердити достовірність наданої учасником інформації, в тому числі з відкритих джерел.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП УКР-КАПІТАЛ-БУД |
8 027 182,16
UAH з ПДВ
|
8 027 182,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП УКР-КАПІТАЛ-БУД #40489736 |
Переможець |
8 027 182,16
UAH з ПДВ
|
07 червня 2024 09:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 червня 2024 08:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2024 10:26
|
33_ДЦ_ПВРЛК_07-01-01.xls | зміни до договору |
26 вересня 2024 10:24
|
33_ДЦ_ЛК1_07-01-01.xls | зміни до договору |
26 вересня 2024 10:24
|
ДД 2 - КР МП в районі будинків №105, 107 на проспекті Незалежності.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2024 10:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2024 16:45
|
ДД 1 - КР МП в районі будинків №105, 107 на проспекті Незалежності.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2024 16:44
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2024 10:26
|
КР МП в районі будинків №105, 107 на проспекті Незалежності.pdf | укладений |
18 червня 2024 10:25
|
4_ДЦ_ЛК1_07-01-01.xls | укладений |
18 червня 2024 10:25
|
4_ДЦ_ПВРЛК_07-01-01.xls | укладений |
18 червня 2024 10:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 200 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункти 3.1., 3.3., Додаток 1 викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 200 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |