Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного огляду (Послуги з проведення періодичного і позачергового технічного огляду обладнання що працюють під тиском та вантажопідіймальних кранів)
Очікувана вартість
351 619,13 UAH
UA-2024-05-20-002333-a 4e96ebcdafff4d3293e502b84baae0f3
Відкриті торги з особливостями    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Гнідець

+380322293117 hnidets_dmytro@lte.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛМКП "Львівтеплоенерго"
Код ЄДРПОУ: 05506460
Вебсайт: https://www.lte.lviv.ua
Місцезнаходження: 79040, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Данила Апостола 1
Контактна особа: Дмитро Гнідець
+380322293117
hnidets_dmytro@lte.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2024 10:50
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2024 09:00
Початок аукціону: 29 травня 2024 14:46
Початок аукціону: 29 травня 2024 14:46
Очікувана вартість: 351 619,13 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 516,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного огляду (Послуги з проведення періодичного і позачергового технічного огляду обладнання що працюють під тиском та вантажопідіймальних кранів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата наданих послуг здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 45 (сорокап’яти) банківських днів з моменту підписання акту здачі-приймання наданих послуг на підставі виставленого рахунку. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 травня 2024 10:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 травня 2024 10:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 травня 2024 10:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 травня 2024 10:54
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 травня 2024 10:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 травня 2024 10:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 травня 2024 10:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 травня 2024 10:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 травня 2024 10:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 травня 2024 10:54
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 травня 2024 10:54
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 травня 2024 10:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 травня 2024 10:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 травня 2024 10:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 травня 2024 10:54
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 травня 2024 10:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 травня 2024 10:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 травня 2024 10:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 травня 2024 10:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 травня 2024 10:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 травня 2024 10:54
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 20 травня 2024 10:54
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 травня 2024 10:54
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 20 травня 2024 10:54
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 травня 2024 10:54
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 20 травня 2024 10:54

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

22 травня 2024 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2024 14:46
Додаток 2 зі змінами.docx
22 травня 2024 14:46
Додаток 1 зі змінами.docx
22 травня 2024 14:46
Протоко про внесення змін .docx
22 травня 2024 14:46
Протокол, перелік змін.pdf
20 травня 2024 10:54
ТД.docx
20 травня 2024 10:54
Додаток 3.doc
22 травня 2024 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2024 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2024 14:46
Додаток 2 зі змінами.docx
20 травня 2024 10:54
Додаток 2.docx
22 травня 2024 14:46
Додаток 1 зі змінами.docx
20 травня 2024 10:54
Додаток 1.docx
22 травня 2024 14:46
Протоко про внесення змін .docx
22 травня 2024 14:46
Протокол, перелік змін.pdf
20 травня 2024 10:54
ТД.docx
20 травня 2024 10:54
Додаток 3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо необхідності приведення тендерної документації у відповідність до законодавства.
Дата подання: 20 травня 2024 11:29
Дата відповіді: 22 травня 2024 11:15
Щодо необхідності приведення тендерної документації у відповідність до законодавства. 1. Згідно до Наказу МІНЕКОНОМІКИ від 27.11.23р №17954 «Про затвердження Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» опублікований в офіційному віснику України, 2024р., №14 цей наказ набирає чинності через три місяці з дня його офіційного опублікування, тобто 15.05.2024р. Підпункт 1 пункту 9 Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджених цим наказом, який набирає чинності через три місяці з дня набрання чинності цим наказом, тобто 15.08.2024. Але з 15.05.24 вступає в силу підпункт 2пункту 9 Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджених цим наказом, передбачає: «9. Суб’єкти господарювання, які зазначені у підпункті 2 пункту 1 цих Вимог, разом з виконанням вимог підпунктів 2 – 6 пункту 7 цих Вимог, повинні: 2) для виконання завдань, що визначені сферою їх акредитації, у передбачених законодавством випадках, організаційно-методичними та експлуатаційними документами провадити відповідні випробування власною або залученою на підставі укладених договорів, акредитованою національним органом України з акредитації випробувальною лабораторією, яка має не менше двох фахівців не нижче другого рівня кваліфікації з кожного застосовуваного методу контролю, які мають підтверджену кваліфікацію у встановленому законодавством про охорону праці порядку та на умовах трудового договору виконують свої завдання;» Тобто з 15.05.2024 повинна бути акредитована випробувальна лабораторія за стандартом ДСТУ EN ISO/IEC 17025.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Будуть внесенні зміни у документацію!
Вимога щодо внесення змін
Дата подання: 21 травня 2024 14:54
Дата відповіді: 22 травня 2024 11:18
Доброго дня. Відповідно до пп.1 п. 3 Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу, а саме: учасник має надати документи на підтвердження наявності повірених засобів вимірювань, приладової бази. Відповідно до ч. 1 ст. 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту. Не підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що застосовуються: органами з оцінки відповідності (у тому числі випробувальними та калібрувальними лабораторіями), акредитованими національним органом України з акредитації чи національними органами з акредитації інших держав, для провадження діяльності, стосовно якої їх було акредитовано. Повідомляємо, що в нашому підприємстві діє орган з оцінки відповідності — випробувальна лабораторія, яка з 2008 року акредитована Національним агентством з акредитації України (діючий атестат про акредитацію № 20436 від 11 липня 2023 року), у зв’язку із цим ми не здійснюємо повірку засобів вимірювальної техніки, а проводимо їх калібрування на підставі ч.1 ст. 17 та ст. 27 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» . Таким чином, зазначення Замовником у тендерній документації вимоги, що учасник має підтвердити наявності у нього саме повірених засобів вимірювань, приладової бази є дискримінаційною, оскільки позбавляє учасників, які є органами з оцінки відповідності (у тому числі випробувальними та калібрувальними лабораторіями), акредитованими національним органом України з акредитації, які згідно чинного законодавства не проводять повірку засобів вимірювальної техніки, взяти участь у даній закупівлі. Згідно із ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вищевикладеного, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та викласти пп.1 п. 3 Розділу 1 Додатку №1 у наступній редакції: «На підтвердження проходження метрологічної перевірки засобів вимірювальної техніки учасник повинен надати скан-копію/-ї свідоцтва про повірку або калібрування». Дякуємо за розуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Внесемо зміни!
Вимога щодо внесення змін ТД
Дата подання: 21 травня 2024 16:34
Дата відповіді: 22 травня 2024 11:18
Шановний Замовнику! В. п 2 .2 Додаток 1 до тендерної документації містить ДИСКРИМІНАЦІЙНІ умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та обмежує наше право на участь в цій закупівлі, а саме: Учасник повинен надати скановані копії (з оригіналу або з копії) чинних сертифікатів не менше двох фахівців з неруйнівного контролю встановленого взірця з яких не менше одного фахівця з неруйнівного контролю методів: Візуальний (VТ), не нижче другого рівня, та не менше одного фахівця з неруйнівного контролю не нижче третього рівня кваліфікації встановленого взірця, з методів неруйнівного контролю: Візуальний (VТ).Згідно технічного завдання на закупівлю Послуги з технічного огляду (Послуги з проведення періодичного і позачергового технічного огляду обладнання що працюють під тиском та вантажопідіймальних кранів), не потрібно фахівця з неруйнівного контролю не нижче третього рівня кваліфікації встановленого взірця, з методів неруйнівного контролю: Візуальний (VТ). Відповідно до ДСТУ EN ISO 9712:2022 Неруйнівний контроль. Кваліфікація та сертифікація персоналу неруйнівного контролю (EN ISO 9712:2022, IDT; ISO 9712:2021, IDT) III рівень кваліфікації. Завдання та обов’язки. Фахівець з неруйнівного контролю організовує роботи з неруйнівного контролю, здійснює контроль об’єктів (продукції) із застосуванням одного, або декількох методів та апаратури для НК, вибирає ефективні методи та системи неруйнівного контролю для проведення технічного діагностування, об’єктів (продукції) під час їх виготовлення, експлуатації та ремонту, розробляє методики та технологічні карти контролю відповідно до вимог НД, погоджує технологічні карти та іншу документацію, підготовлену (розроблену) фахівцями з неруйнівного контролю II рівня кваліфікації.Також він перевіряє справність апаратури і налагоджує її на задані параметри, виконує операції контролю та інтерпретує їх результати, робить остаточні висновки про технічний стан об’єктів (продукції), проводить інспекційний контроль об’єктів (продукції) та робіт, які контролювалися або виконувалися працівниками з НК нижчої кваліфікації, керує роботою підлеглих працівників з неруйнівного контролю нижчої кваліфікації, бере участь у підготовці та атестації працівників з неруйнівного контролю. II рівень кваліфікації здійснює контроль об’єктів (продукції) оптичним методом контролю, інтерпретує результати контролювання, оцінює якість за результатами контролю одним або кількома методами, робить остаточні висновки про технічний стан проконтрольованих об’єктів (продукції). Керує роботою фахівців і контролерів з неруйнівного контролю.Отже, різниця між рівнями кваліфікації ІІ і ІІІ фактично нічим не відрізняється та дозволяє фахівцям ІІ рівня виконувати ті ж завдання з неруйнівного контролю, що і фахівцям ІІІ рівня.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Будуть внесенні змани у документацію!
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 21 травня 2024 17:44
Дата відповіді: 22 травня 2024 11:23
Шановний Замовнику! В тендерній документації зазначено, що учасник повинен бути акредитованим Національним агентством з акредитації України як орган з інспектування, що здійснює інспектування як третя сторона, (копію атестату акредитації органу з інспектування відповідно до вимог ДСТУ ENISO/IEC 17020:2019) з правом проведення експертного обстеження, технічних оглядів вантажопідіймальних кранів, підйомників, котлів. Згідно з вимогами ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.» Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з Вимогами до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженими наказом Міністерства економіки України від 27 листопада 2023 року № 17954, експертні організації мають провадити відповідні випробування власною або залученою на підставі укладених договорів, акредитованою національним органом України з акредитації випробувальною лабораторією. Зважаючи на вище викладене пропонуємо Вам вилучити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо того, що учасник повинен бути акредитованим Національним агентством з акредитації України як орган з інспектування, що здійснює інспектування як третя сторона, (копію атестату акредитації органу з інспектування відповідно до вимог ДСТУ ENISO/IEC 17020:2019) з правом проведення експертного обстеження, технічних оглядів вантажопідіймальних кранів, підйомників, котлів Також пропонуємо додати до тендерної документації вимогу щодо надання учасником атестату про акредитацію, виданого Національним агентством з акредитації України на відповідність ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 його власної або залученої на підставі договору лабораторії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Внесемо зміни у документацію, частково вашу пропозицію буде враховано
Щодо технічної специфікації
Дата подання: 21 травня 2024 17:45
Дата відповіді: 22 травня 2024 14:46
Шановний Замовнику! В тендерній документації не зазначений конкретний вид робіт щодо кожної окремої одиниці устаткування (яке саме устаткування підлягає періодичному, а яке - позачерговому технічному огляду). Просимо зазначити конкретні види робіт щодо кожної окремої одиниці устаткування.
Відповідь: Доброго дня! Внесемо зміни!
Запитання
Дата подання: 24 травня 2024 19:28
Дата відповіді: 27 травня 2024 15:42
Доброго дня. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації встановлено Вимоги до виконавця послуг, а саме: 1. Наявність дозволу на виконання робіт з технічного огляду (позачергового, первинного) відповідного устатковання підвищеної небезпеки; 2. Бути акредитованою Національним агентством з акредитації України як орган з інспектування, що здійснює інспектування як третя сторона, (копію атестату акредитації органу з інспектування відповідно до вимог ДСТУ ENISO/IEC 17020:2019) з правом проведення експертного обстеження, технічних оглядів вантажопідіймальних кранів, підйомників, котлів. 3. Наявність сертифікатів ISO 9001, ISO 14001 (Технічний огляд, випробування та експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки; технічний огляд технологічних транспортних засобів та Експертиза стану охорони праці та безпеки промислового виробництва,) та інші міжнародні стандарти 4. Лабораторія повинна бути акредитована випробувальна за стандартом ДСТУ EN ISO/IEC 17025. Чи зобов’язаний учасник підтвердити документально свою відповідність даним вимогам? Чи можливо факт подання учасником тендерної пропозиція розцінюється Замовником як підтвердження відповідності учасника вимогам, що прописані у Додатку 2? У разі якщо учасник має документально підтвердити своєї відповідність даним вимогам просимо чітко прописати у тендерній документації, які саме документи має надати учасник у складі своєї тендерної пропозиції: довідку що міститиме відповідну інформацію, скан копію дозвільного документа, сертифіката тощо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У додатку №1 у розділі 4 п. 8 зазначено, що учасник подає Документи, що зазначені у Додатку 2. На підтвердження вимог до виконавця зазначених у додатку №2 буде достатньо завантажити скана копії даних документів та підписати їх електронним цифровим підписом.
Вимога
Дата подання: 24 травня 2024 19:28
Дата відповіді: 27 травня 2024 15:31
Доброго дня. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації встановлено вимоги до виконавця послуг, а саме: п.3 наявність сертифікату ISO 14001 (Технічний огляд, випробування та експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки; технічний огляд технологічних транспортних засобів та Експертиза стану охорони праці та безпеки промислового виробництва). Просимо внести зміну до тендерної документації та забрати вимогу про наявність у виконавця сертифікату ISO 14001 (Технічний огляд, випробування та експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки; технічний огляд технологічних транспортних засобів та Експертиза стану охорони праці та безпеки промислового виробництва), оскільки дана вимога є дискримінаційною та такою, що передчасно звужує коло потенційних учасників процедури відкритих торгів з метою надання неправомірних переваг іншим суб'єктам господарювання. Просимо замовника обгрунтувати яким чином наявність в учасника закупівлі саме сертифікату ISO 14001 вплине на надання виконавцем послуг з проведення періодичного і позачергового технічного огляду обладнання що працюють під тиском та вантажопідіймальних кранів, оскільки про позитивний досвід роботи свідчать не сертифікат, а позитивні відгуки клієнтів. Вважаємо, що така вимога тендерної документації є дискримінаційною, адже Замовник свідомо звузив коло потенційних учасників процедури закупівлі та надав право виключно учасникам, що мають такий сертифікат подавати пропозиції на участь у відкритих торгах. Відповідно до вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, які визначають, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ст. 23 Закону України «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ISO 14001, а також положеннями нормативних актів, якими йому надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаного стандарту, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на його відповідність. Також наголошуємо, що Закон України «Про оцінку впливу на довкілля» передбачає перелік видів господарської діяльності, які в обов’язковому порядку мають провести оцінку впливу на довкілля та отримати відповідний висновок (частини друга і третя статті 3 цього Закону). Діяльність, пов’язана із наданням послуг з технічного огляду обладнання що працюють під тиском та вантажопідіймальних кранів не визначена серед видів планованої діяльності, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля.   Так, зокрема, для впровадження системи екологічного управління й відповідно отримання сертифікату ISO 14001 необхідно розробити документацію, яка включає обов'язкові і факультативні процеси і процедури, необхідні для роботи підприємства; провести навчання працівників підприємства; а також вчинити комплекс дій щодо інтеграції документів системи екологічного управління в загальну документацію підприємства. Тобто виконання даної вимоги є вкрай складною з фінансової точки зору, з точки зору дефіциту часу, а також організаційних заходів, які необхідно здійснити потенційному учаснику. Все це сприятиме невиправданому зростанню ціни на послуги, що планується до надання, а також наводить на переконливі роздуми, що вказана процедура закупівлі оголошена та проводиться для якогось конкретного учасника. Відповідно до ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Оскільки вищевказана дискримінаційна вимога тендерної документації, щодо наявності сертифікату ISO 14001, що засвідчує використання системи екологічного управління, не має безпосереднього відношення до предмета закупівлі, не впливає на якісні характеристики самого предмета закупівлі, а також суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо її протиправною та дискримінаційною. Просимо внести зміни до тендерної документації та забрати вимогу про наявність у виконавця сертифікату ISO 14001 (Технічний огляд, випробування та експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки; технічний огляд технологічних транспортних засобів та Експертиза стану охорони праці та безпеки промислового виробництва).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник закупівлі. Як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Систему управління якістю ДСТУ ІSO 9001:2015. Пунктом 4 частини 2 статті 22 закону передбачено можливість зазначення в тендерній документації “інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)”. Враховуючи ці норми Закону, Оголошенням про проведення закупівлі Послуги з технічного огляду (Послуги з проведення періодичного і позачергового технічного огляду обладнання що працюють під тиском та вантажопідіймальних кранів), передбачено зобов’язання учасника надати копії чинних сертифікатів на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації, а саме: чинний сертифікат ДСТУ ІSO 9001:2015 (Системи управління якістю), чинний сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (Системи екологічного управління). ДСТУ ІSO 9001:2015 (Системи управління якістю): 0.1 Загальні положення Запровадити систему управління якістю - стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Потенційні вигоди для організації від запровадження системи управління якістю на основі цього стандарту такі: a) здатність постійно постачати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовні законодавчі та регламентувальні вимоги; b) створення можливостей для підвищення задоволеності замовників; c) урахування ризиків і можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації; d) здатність демонструвати відповідність установленим вимогам до системи управління якістю. Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони. Цей стандарт у жодному разі не передбачає потребу: - однаковості структури різних систем управління якістю; - узгодження документації зі структурою розділів цього стандарту; - використання специфічної термінології цього стандарту в межах організації. Установлені в цьому стандарті вимоги до системи управління якістю доповнюють вимоги до продукції та послуг. ДСТУ ISO 14001:2015 (Системи екологічного управління): 0.2 Завдання системи екологічного управління Призначеність цього стандарту — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами. Він установлює вимоги, виконання яких дає змогу організації досягти запланованих результатів, що їх вона визначила для своєї системи екологічного управління. Системний підхід до екологічного управління може забезпечити найвище керівництво інформацією, яка буде корисною для досягнення довгострокового успіху та набуття можливостей, що сприятимуть сталому розвитку, завдяки: — збереженню стану довкілля запобіганням або послабленням несприятливих впливів на нього; — послабленню потенційного несприятливого впливу умов довкілля на організацію; — сприянню організації у виконанні обов’язкових для дотримання відповідності вимог; — підвищенню екологічної дієвості; — контролюванню (або впливанню на них) способів розроблення продукції та послуг організації, їх виготовлення, розподілення, споживання та видалення з урахуванням аспектів передбачуваного життєвого циклу, що сприятиме запобіганню впливу на довкілля від непередбачуваного переходу з однієї стадії життєвого циклу в іншу протягом усього життєвого циклу; — досягненню фінансових переваг і переваг у функціюванні, що можуть бути наслідком запровадження екологічно обґрунтованих альтернативних підходів, які зміцнюють позиції організації на ринку; — обмінюванною екологічною інформацією з відповідними зацікавленими сторонами. Стандарти, встановлені Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO) мають загальний характер і не обмежуються окремими видами діяльності. Таким чином, вимоги про надання копій тих чи інших сертифікатів ISO можуть передбачатись тендерною документацією замовників незалежно від виду предмету закупівлі. Також наявність сертифікатів ISO 9001, ISO 14001 підвищує конкурентність
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2024 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ДП Західний Експертно-технічний центр Держпраці 169 902,00
UAH з ПДВ
166 385,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" 191 000,00
UAH з ПДВ
169 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "СОЛАР ВЕЙВ ЕНЕРДЖИ" 280 000,00
UAH з ПДВ
280 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 травня 2024 19:46
Електронний підпис
27 травня 2024 19:41
70269_Атестат 30.11.2023.pdf
27 травня 2024 19:41
70269_Атестат 30.11.2023.pdf.p7s
27 травня 2024 19:41
Атестат.pdf
27 травня 2024 19:41
Атестат.pdf.p7s
27 травня 2024 19:41
ВИПИСКА ДП ЕТЦ.pdf
27 травня 2024 19:41
ВИПИСКА ДП ЕТЦ.pdf.p7s
27 травня 2024 19:41
Договори аналогічні.pdf
27 травня 2024 19:41
Договори аналогічні.pdf.p7s
27 травня 2024 19:41
Дозвіл 539.15.30 2022.pdf
27 травня 2024 19:41
Дозвіл 539.15.30 2022.pdf.p7s
27 травня 2024 19:41
Дозвіл 540_.pdf
27 травня 2024 19:41
Дозвіл 540_.pdf.p7s
27 травня 2024 19:41
Наказ про призначення.pdf
27 травня 2024 19:41
Опис статуту.pdf
27 травня 2024 19:41
Опис статуту.pdf.p7s
27 травня 2024 19:41
Статут 2020.pdf
27 травня 2024 19:41
Статут 2020.pdf.p7s
27 травня 2024 19:41
Сфера акредетація-1-26.pdf
27 травня 2024 19:41
Сфера акредетація-27-56.pdf
27 травня 2024 19:41
витяг квітень 2024.pdf
27 травня 2024 19:41
витяг квітень 2024.pdf.p7s
27 травня 2024 19:41
калібровка.pdf
27 травня 2024 19:41
калібровка.pdf.p7s
27 травня 2024 19:41
працівники 1.pdf
27 травня 2024 19:41
працівники 1.pdf.p7s
27 травня 2024 19:41
працівники 2.pdf
27 травня 2024 19:41
працівники 2.pdf.p7s
27 травня 2024 19:41
свідоцтва на авто.pdf
27 травня 2024 19:41
свідоцтва на авто.pdf.p7s
27 травня 2024 19:41
тендерна пропозиція.pdf
27 травня 2024 19:41
тендерна пропозиція.pdf.p7s
27 травня 2024 19:41
фінансова звітність.pdf
27 травня 2024 19:41
фінансова звітність.pdf.p7s
27 травня 2024 19:41
ч1.pdf
27 травня 2024 19:41
ч1.pdf.p7s
27 травня 2024 19:41
ч2.pdf
27 травня 2024 19:41
ч2.pdf.p7s
27 травня 2024 19:41
ч3.1.pdf
27 травня 2024 19:41
ч3.1.pdf.p7s
27 травня 2024 19:41
ч3.2.pdf
27 травня 2024 19:41
ч3.2.pdf.p7s
27 травня 2024 19:41
ч4.pdf
27 травня 2024 19:41
ч4.pdf.p7s

Публічні документи

19 червня 2024 12:55
Електронний підпис
19 червня 2024 12:55
рішення заснов..pdf
19 червня 2024 12:54
ОПИС Держ. реє. змін.pdf
19 червня 2024 12:54
Витяг-4036102-Бота-2024-06-04.pdf
19 червня 2024 12:54
ВИТЯГ ЄДР 07.05.2024.pdf
11 червня 2024 15:24
Електронний підпис
24 травня 2024 10:24
Електронний підпис
24 травня 2024 10:24
Електронний підпис
24 травня 2024 10:24
рішення заснов..pdf
24 травня 2024 10:24
Лист Мін Екології 2018.pdf
24 травня 2024 10:24
Угода 31.01.24 Академтест.pdf
24 травня 2024 10:24
Лист держпраці.pdf
24 травня 2024 10:24
Наказ Сущенко.pdf
24 травня 2024 10:24
Наказ Лампіко скан.pdf
24 травня 2024 10:24
ВИТЯГ ЄДР 07.05.2024.pdf
24 травня 2024 10:24
Наказ Керничний.PDF
24 травня 2024 10:24
Додаток 3.pdf
24 травня 2024 10:24
Відгук котли Фрут.pdf
24 травня 2024 10:24
Лист МНС.pdf
24 травня 2024 10:24
Наказ Лісний.pdf
24 травня 2024 10:24
ОПИС Держ. реє. змін.pdf
24 травня 2024 10:24
ISO 9001 та ISO 14001 (2023).pdf
24 травня 2024 10:24
Калібровка 2.pdf
24 травня 2024 10:24
аналог. акт ФРУТ.pdf

Публічні документи

27 травня 2024 17:42
Електронний підпис
27 травня 2024 17:42
Електронний підпис
27 травня 2024 17:41
Довідка.zip.p7s
27 травня 2024 17:41
6. Довідка про дозвола.PDF
27 травня 2024 17:41
12.1.. Витяг ПДВ.pdf.p7s
27 травня 2024 17:41
Довідка.zip
27 травня 2024 17:41
5. Витяг_СОЛАР_14.05.2024.pdf
27 травня 2024 17:41
8.1. Опис в цнап Статуту.pdf
27 травня 2024 17:41
4. Довідка абз 14 п 47.PDF
27 травня 2024 17:41
Довідка (1).zip
27 травня 2024 17:41
Довідка (1).zip.p7s
27 травня 2024 17:41
8. Статут СОЛАР.PDF
27 травня 2024 17:41
3. Довідка про МТБ.PDF.p7s
27 травня 2024 17:41
4. Довідка абз 14 п 47.PDF.p7s
27 травня 2024 17:41
5. Витяг_СОЛАР_14.05.2024.pdf.p7s
27 травня 2024 17:41
3. Довідка про МТБ.PDF
27 травня 2024 17:41
8. Статут СОЛАР.PDF.p7s
27 травня 2024 17:41
12.1.. Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП Західний Експертно-технічний центр Держпраці

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "Компанія "Центр ЛТД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "СОЛАР ВЕЙВ ЕНЕРДЖИ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ДП Західний Експертно-технічний центр Держпраці
#20774790
Відхилено 166 385,00
UAH з ПДВ
11 червня 2024 11:32
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД"
#37656348
Переможець
169 900,00
UAH з ПДВ
19 червня 2024 11:30
Обґрунтування аномально низької ціни
до 13 червня 2024 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

19 червня 2024 11:30
Довідка НАЗК
19 червня 2024 11:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2024 11:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД"
#37656348
169 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2024 11:30
Довідка НАЗК
19 червня 2024 11:30
Електронний підпис