Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Піраміда загороджувальна ПЗ-1
Очікувана вартість
19 600 000,00 UAH
UA-2024-05-20-002257-a 7e7af6384c834015a1d0b233a94eb6d5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Сіменко

+380666663750 grod.va@dn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 травня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гродівська селищна військова адміністрація Покровського району Донецької області
Код ЄДРПОУ: 44922920
Місцезнаходження: 85345, Україна , Донецька обл., Покровський р-н, селище міського типу Гродівка (пн), вул.Донецька будинок 97
Контактна особа: Тетяна Сіменко
+380666663750
grod.va@dn.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 штука
Ціна за одиницю: 1960UAH з ПДВ
Піраміда загороджувальна ПЗ-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85345, Україна, Донецька область, смт.Гродівка, Донецька,97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Тендерна документація

20 травня 2024 10:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 травня 2024 10:52
обгрунтування піраміда.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-06-04-000021 ● 803a61a4f17a468385ad72e267ec08fd
  • Статус: завершено ● Дата: 06 серпня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2024 11:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


03.06.2024 № 111

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2024-05-20-002257-a 20.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-06 17:36:26

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару Піраміда загороджувальна ПЗ-1 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-20-002257-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі здійснення Замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача - надати відповідні запити з приховуванням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-11 15:43:10

На виконання запиту Державної аудиторської служби України від 6 червня 2024р.

На виконання запиту Державної аудиторської служби України від 6 червня 2024р. на надання пояснення щодо інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляємо, що згідно проведеної ради оборони Донецької області прийняті рішення по продовженню та здійсненню термінових заходів по укріпленню території Очеретинського напряму наступу РФ. 10 травня 2024 року до військової адміністрації звернулась військова частина А4855 з листом-зверненням .№9/Д/2/1381 від 10 травня 2024р. (лист додається) про термінову допомогу у вигляді «Піраміда загороджувальна ПЗ-1» кількістю 10000 шт.
10 травня 2024 року терміново зібралась комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Гродівської селищної ради, де розглядалась питання допомогу ЗСУ (протокол додається). Після погодження про матеріальну допомогу, фінансовий відділ Гродівської селищної ради звернувся до Донецької обласної державної адміністрації про виділення коштів з обласного бюджету на придбання «Пірамід загороджувальних ПЗ-1». Департамент фінансів Донецької облдержадміністрації погодив виділення коштів на першочергові заходи підготовки до оборони в особливий період. На момент підписання договору коштів на рахунку не було.
При визначення бюджетних призначень були розглянуті комерційні пропозиції таких постачальників (додаються):
-ТОВ "ПРІМУМ АКТИВ";
- ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "С.К.С.М.";
- ТОВ «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ «ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ».
В телефонному режимі були проведенні бесіди з:
- ТОВ «СЛАВ АБЗ», код ЄДРПОУ 40110681. Ціна 1866, 00 грн за од. Виявили занепокоєння безпекової складової (близько розташована бойова лінія зіткнення);
- АТ "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1", код ЄДРПОУ 01270285. Ціна 1725,00 грн. до м.Костянтинівка Донецької області. Розрахунок потрібної нами місця розвантажування не надали.
Під час відбору постачальника оцінювались такі критерії: ціна, наявність необхідної кількості продукції, виробнича можливість заводів-виробників, можливість постачання до пункту розвантаження, строки постачання. У зв’язку з близьким розташуванням лінії фронту до пункту розвантажування (с.Миролюбівка - 11 км до лінії зіткнення, смт.Гродівка - 10 км до лінії зіткнення), постачальники відмовлялись доставляти продукцію у зазначене місце, що стало одним із вирішальним при виборі постачальника. Важлива складова відбору був критерій наявність необхідної кількості продукції, так як було зазначено про термінову допомогу у вигляді «Пірамід загороджувальних ПЗ-1».
Оскільки лінія зіткнення постійно наближається (https://deepstatemap.live/#6/49.438/32.053) і є нагальна потреба зміцнення лінії оборони, згідно п.13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії воєнного стану в Україні та протягом 90 дів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022р. №1178 встановлено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі та виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 19 червня 2024
Кінцевий строк оскарження: 25 червня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "С.К.С.М."
#36818698
Переможець 19 600 000,00
UAH з ПДВ
20 травня 2024 10:54

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
8.PDF укладений
20 травня 2024 13:03