Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нагрудні відеореєстратори для управління (інспекції) з паркування
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2024-05-20-001023-a ● 4576471fecb94fdd85d50362cb13777b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 34926981 |
Місцезнаходження: | 03057, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Дегтярівська, будинок 31, корпус 2 |
Контактна особа: |
Борщ Сергій 380442931222 blagobuh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2024 09:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 17 червня 2024 12:16 |
Початок аукціону: | 17 червня 2024 12:16 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штука
Нагрудні відеореєстратори для управління (інспекції) з паркування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01054, Україна, Київська область, Київ, вулиця Богдана Хмельницького, будинок 51А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2024 10:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2024 10:53 |
Протокол 74 АМКУ Скасування Зміни ТД 2024-06-11.doc | |
12 червня 2024 10:53 |
ТД Відеорегістратор 2024-06-11.docx | |
22 травня 2024 11:20 |
ТД Відеорегістратор 2024-05-22.docx | |
22 травня 2024 11:19 |
Протокол 65 Відеореєстратор Зміни ТД 2024-05-22.doc | |
20 травня 2024 09:41 |
ТД Відеорегістратор 2024-05-06.docx |
12 червня 2024 10:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
12 червня 2024 10:53 |
Протокол 74 АМКУ Скасування Зміни ТД 2024-06-11.doc
|
|||||||||
12 червня 2024 10:53 |
ТД Відеорегістратор 2024-06-11.docx
|
|||||||||
22 травня 2024 11:20 |
ТД Відеорегістратор 2024-05-22.docx
|
|||||||||
22 травня 2024 11:19 |
Протокол 65 Відеореєстратор Зміни ТД 2024-05-22.doc
|
|||||||||
20 травня 2024 09:41 |
ТД Відеорегістратор 2024-05-06.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відео вихід - HDMI 1.3
Дата подання: 20 травня 2024 12:12
Дата відповіді: 21 травня 2024 10:35
Доброго дня!. Шановний Замовник в Додатку 2 (Технічні вимоги), зазначено наступну характеристику: Відео вихід - HDMI 1.3 . Предметом закупівлі визначено : Нагрудний відеореєстратор Patrul X-06 або аналог (еквівалент). Нами були оцінені всі фото нагрудного відеореєстратора Patrul X-06, що містяться в мережі Internet, і можемо сказати з повною впевненістю, що даний нагрудник немає Відео вихід - HDMI 1.3, він має USB вихід - для передачі фото та відео файлів. На сьогоднішній день нам невідомий жоден нагрудний відеореєстратор, який би мав HDMI вихід. Даний розєм використовується в : моніторах, телевізорах, ноутбуках, персональних компьтерах, та аж ні як не в нагрудних відеореєстраторах. На офіційному сайті дистрибьютора Торгової марки Patrul, немає жодної інформації про те, що Нагрудний відеореєстратор Patrul X-06 має вихід HDMI 1.3 (Посилання на товар: https://shop-digital.com.ua/bodi-kamera-nagrudnyj-videoregistrator-patrul-c-06-2 ). Просимо внести зміни в Додаток 2 (Технічні вимоги), та прибрати вимогу: Відео вихід - HDMI 1.3, або зазначити: Відео вихід - USB, або: Відео вихід - що забезпечує передачу відео-файлів . Прохання зазначати реальні технічні характеристики (вимоги), ті що містяться в офіційних джерелах (сайтах дистрибьторів/виробника/представництв виробника). Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Учаснику! Технічні параметри нагрудного відеореєстратора Patrul X-06 64gb, а саме - "Передача відео - USB 2.0 HDMI 1.3, Відео вихід - HDMI 1.3" надано при розміщенні даного товару на одному з вітчизняних маркетплейсів АЛЛО саме дистрибутором ТМ Patrul - Компанією PDP SECUR (м. Львів, вул. Городоцька, 209) https://shop-digital.com.ua, яка представлена там як "Продавець даного товару". Більш детально за посиланням: https://allo.ua/ua/kamery-videonabljudenija/bodi-kamera-nagrudnyj-videoregistrator-patrul-x-06-64gb.html
Уточнення щодо еквіваленту
Дата подання: 20 травня 2024 20:54
Дата відповіді: 21 травня 2024 10:05
Шановний Замовнику!
В додатку 2 до ТД в технічних характеристиках зазначені конкретні параметри, а саме:
• Вага пристрою – 197 грамів
• Розміри – 82 х 58 х 35 мм.
Додатково зазначено, що передбачено надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими).
Отже питання, що означає гірщі показники, якщо розмір і Вага будут меньше чи більше?
Наприклад якщо запропонувати товар з такими характеристиками:
• Вага пристрою – 190 грамів
• Розміри – 80 х 55 х 33 мм.
Чи вважаються такі параметри не гіршими?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Учаснику! Враховуючи той факт, що відеореєстратор буде використовуватись саме як переносний пристрій, його вага та параметри мають бути оптимальні для безперервного носіння його протягом доби на одязі співробітника. Запропоновані Вами параметри є не гіршими. Пропозиції усіх Учасників будуть розглянуті Замовником.
Уточнення щодо аналогічного дооговору
Дата подання: 21 травня 2024 11:58
Дата відповіді: 21 травня 2024 12:03
Шановний Замовнику!
В додатку 1 до ТД зазначено що Учасник має надати аналогічний договір не раніше 2021-2023.
Додатково зазначено, що аналогічний період має бути за будь-який період з 01.01.2021 р. по 31.12.2023 р..
Чи буде вважатись відповідністю виконання вимог ТД, якщо учасник надасть аналогічний договір виконаний в 2024 році?
Якщо так, прошу внести зміни до тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Учаснику! Договори, виконані у поточному 2024 році також будуть відноситись до аналогічних договорів. Відповідна правка буде внесена у тендерну документацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2024 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Акберова Анна Володимирівна |
170 000,00
UAH з ПДВ
|
169 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" |
174 000,00
UAH з ПДВ
|
169 992,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Акберова Анна Володимирівна #3560301442 |
Переможець |
169 000,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2024 14:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2024 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2024 08:59
|
Договір 35 ФОП Акберова Відеореєстратори 2024-06-25.PDF | укладений |
25 червня 2024 08:57
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 24 травня 2024 16:48 |
Кінець періоду оскарження: | 04 червня 2024 00:00 |
Дата скасування відміни: | 24 травня 2024 16:46 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до рішення уповноваженої особи від 22 квітня 2024 року № 42-УО3/24 оголошено проведення процедури відкритих торгів згідно з Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі - Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) за предметом закупівлі Нагрудні відеореєстратори для управління (інспекції) з паркування код ДК 021:2015 – 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-05-20-001023-a (надалі - Закупівля). На підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Замовник виявив у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель. Опис порушення (порушень): з метою уточнення технічних характеристик предмету закупівлі, задля подальшого коректного надання учасниками своїх тендерних пропозицій та у зв’язку із відсутністю наразі механізму усунення таких порушень, а саме - закінчення періоду уточнень та неможливості внесення змін до тендерної документації за результатами уточнень. З огляду на зазначене є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів. Як зазначає підпункт 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-05-20-001023-а, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. |
Документи:
24 травня 2024 16:47
|
Електронний підпис |
24 травня 2024 16:47
|
Протокол 68 Відміна тендеру Відеореєстратор 2024-05-24.docx |
Скарги:
Номер скарги: UA-2024-05-20-001023-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3112520830
Дата подання: 25 травня 2024 22:14
Дата подання: 25 травня 2024 22:14
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (щодо відміни відкритих торгів)
20.05.2024 Департамент територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 травня 2024 16:40
рішення від 28.05.2024 № 9231.pdf
Дата публікації: 28 травня 2024 16:39
інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2024 № 9769.pdf
Дата публікації: 05 червня 2024 13:10
рішення від 04.06.2024 № 9769.pdf
Дата публікації: 06 червня 2024 17:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: ПРОТОКОЛ № 74-УО3/24 прийняття рішення уповноваженою особою
м. Київ «11» червня 2024 року
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Положенням про уповноважену особу, затвердженим наказом Департаменту територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.02.2024 № 9 «Про затвердження Положення про уповноважену особу та визначення уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення публічних закупівель»
Вирішила:
У відповідності з умовами абзацу третього пункту 54 Особливостей з метою виконання Рішення № 9769-р/пк-пз від 04.06.2024 р. Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо скарги фізичної особи підприємця Кириченко Антона Володимировича від 25.05.2024 р. по закупівлі: ДК 021:2015 – 3233000-4 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу», «Нагрудний відеореєстратор для управління (інспекції) з паркування», ідентифікатор закупівлі № UA-2024-05-20-001023-a:
1. Департамент територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) даним Протоколом скасовує своє рішення про відміну процедури закупівлі — "Нагрудні відеореєстратори для управління (інспекції) з паркування" прийняте на підставі Протоколу рішення уповноваженої особи № 68-УО3/24 від 24.05.2024 р. за оголошенням, оприлюдненим на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-20-001023-a.
2. Після додаткового уточнення технічних характеристик предмету закупівлі у представника компанії-постачальника аналогічного товару, задля подальшого надання усіма Учасниками своїх тендерних пропозицій з коректними технічними параметрами та у зв’язку із відсутністю на момент проведення тендерної процедури після 25.05.2024 року механізму усунення таких порушень, а саме - закінчення періоду уточнень та неможливості внесення змін до тендерної документації за результатами уточнень, внести зміни до тендерної документації по Закупівлі за предметом ДК 021:2015 – 3233000-4 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу», «Нагрудний відеореєстратор для управління (інспекції) з паркування», ідентифікатор закупівлі № UA-2024-05-20-001023-a, у Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічні вимоги)» до тендерної документації про закупівлю у колонці «Характеристики» та викласти Додаток 2 у новій редакції, а саме:
2.1. внести зміни у опис технічного параметру нагрудного відеореєстратора - «Відео вихід - HDMI 1.3» та викласти його у новій редакції «Передача даних – USB HDMI».
2.2. вилучити з технічного опису предмета закупівлі інформацію, стосовно його «Ваги», «Розміру» та «Кольору».
Стара редакція Нова редакція
№ Технічні вимоги/Характеристики Технічні вимоги/Характеристики
1. • Відео вихід - HDMI 1.3 • Передача даних – USB HDMI
1. • Вага пристрою – 197 грамів
• Розміри – 82 х 58 х 35 мм
• Колір – Чорний Параметри відсутні
3. Затвердити тендерну документацію щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом ДК 021:2015 – 3233000-4 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу», «Нагрудний відеореєстратор для управління (інспекції) з паркування», ідентифікатор закупівлі № UA-2024-05-20-001023-a у новій редакції.
Провести процедуру закупівлі за предметом ДК 021:2015 – 3233000-4 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу», «Нагрудний відеореєстратор для управління (інспекції) з паркування», ідентифікатор закупівлі № UA-2024-05-20-001023-a за оновленою тендерною документацією, у порядку, передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі».
4. Оприлюднити відповідну інформацію в системі електронних закупівель у порядку, передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі».
Дата виконання рішення замовником: 12 червня 2024 10:35