Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43459903 |
Місцезнаходження: | 07443, Україна , Київська обл., Броварський р-н, селище міського типу Калинівка, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 20 |
Контактна особа: |
Катерина Мельниченко +380673183439 kalynivskaotg_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2024 17:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 849 440,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 247,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом 10 (десяти) календарних днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2024 15:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2024 15:53 |
Тендерна документація_нова редакція_23.05.24.docx | |
23 травня 2024 15:53 |
Перелік змін.docx | |
17 травня 2024 17:47 |
Проект договору.docx |
23 травня 2024 15:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 травня 2024 15:53 |
Тендерна документація_нова редакція_23.05.24.docx
|
|||
23 травня 2024 15:53 |
Перелік змін.docx
|
|||
17 травня 2024 17:47 |
Проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-18-000034 ● 1ceb96e292e9457aaeb506206a3917ea
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2024 14:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.06.2024 № 152
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-05-17-011164-a 17.05.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-19 10:51:06
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-24 11:09:24
Відповідь на запит
У відповідь на запит Держаудитслужби України від 19.06.2024 про надання інформації повідомляємо, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Красилівського ліцею за адресою: вул. Лесі Українки, 30 с. Красилівка Броварського району Київської області (ID: UA-2024-05-17-011164-a) визначено на підставі затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації.
Згідно з Експертним звітом № 209/24-РБК/ЕЗ від 23.04.2024 (додається), а також зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва кошторисної документації (додається), кошторисна вартість капітального ремонту складає 2 975 522,00 грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України в будівництві» відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника», глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд», з урахуванням ПДВ та складає 2 849 440,00 грн.
Відповідно до пункту 4 постанови Кабінету міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами згідно постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266) органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи, рекомендаційних характер зазначеної норми, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті https://kalynivska-2-gromada.gov.ua не оприлюднювалося.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник, через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і очікувану вартість, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-05 16:59:54
Запит замовнику на пояснення
Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 1.5 Розділу «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 3 до ТД в частині надання довідки з обслуговуючого банку, де відкрито рахунок у учасника, про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, виданої не раніше 30 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-10 11:57:31
Відповідь на запит
У відповідь на запит Держаудитслужби України від 05.07.2024 щодо надання пояснення, яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 1.5 Розділу «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 3 до ТД в частині надання довідки з обслуговуючого банку, де відкрито рахунок у учасника, про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, виданої не раніше 30 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій повідомляємо наступне.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АБК «УКРБУД», поданої на участь у процедурі закупівлі UA-2024-05-17-011164-a (Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Красилівського ліцею за адресою: вул. Лесі Українки, 30 с. Красилівка Броварського району Київської області) було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема відсутність довідки з обслуговуючого банку, де відкрито рахунок у учасника, про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, виданої не раніше 30 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Керуючись пунктом 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 було прийнято рішення про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, у зв’язку з технічним збоєм у програмі Word, що стався по причині аварійного відключення електроенергії, частина тексту такого повідомлення не була збережена. У свою чергу уповноваженою особою було автоматично скопійовано збережений текс та перенесено його в електронне поле, передбачене для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Розглянувши інформацію та документи учасника, які були подані згідно повідомлення про усунення виявлених невідповідностей, та будучи впевненою, що учасник повністю усунув виявлені невідповідновідності, уповноваженою особою було прийнято рішення про визначення ТОВ «АБК «УКРБУД» переможцем процедури закупівлі UA-2024-05-17-011164-a.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до частини десятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовником оскаржено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-05-17-011164-a. Крім того, Замовником, додатково буде зазначено в електронній системі закупівель інформацію про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання такої інформації та номер такого провадження. |
Дата публікації: | 25 липня 2024 |
Документи:
25 липня 2024 16:04
|
Електронний підпис |
25 липня 2024 16:02
|
Докази направлення оскарження до суду.pdf |
25 липня 2024 16:02
|
Позов.pdf |
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРБУД" |
2 847 382,99
UAH з ПДВ
|
2 847 382,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРБУД" #44984840 |
Переможець |
2 847 382,99
UAH з ПДВ
|
06 червня 2024 10:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 червня 2024 09:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2024 17:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 серпня 2024 16:42
|
Додаткова угода 2 до Договору № 413.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2024 16:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2024 09:57
|
Додаткова угода 1 до Договору № 413.pdf | зміни до договору |
27 червня 2024 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2024 10:23
|
Договір № 413.pdf | укладений |
13 червня 2024 10:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою приведення умов Договору у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 01.05.2005 р. № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» Сторони дійшли взаємної згоди внести відповідні зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 413 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 413 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |