Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Антонюк Ірина 380445631724 tender-uo1@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2024 18:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 220 297 168,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 101 485,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції - 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіна-лом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1101485.84 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2024 18:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2024 18:05 |
18_КД_ПВР ДНЗ 799.xls | |
17 травня 2024 18:02 |
Додаток № 4.doc | |
17 травня 2024 18:02 |
Додаток № 6.doc | |
17 травня 2024 18:02 |
ТД кап ремонт 799.doc | |
17 травня 2024 18:02 |
Додаток № 5.doc | |
17 травня 2024 18:02 |
Додаток № 2.doc | |
17 травня 2024 18:02 |
Додаток № 1.doc | |
17 травня 2024 18:02 |
Додаток № 3.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-23-000015 ● b171aaf51a734dcaab4ce31b08f90eb5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2024 16:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.07.2024 № 175
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-05-17-011004-a 17.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-26 09:47:06
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 799 по вул. Степана Олійника, 10, Дарницький район, м. Київ (заходи з енергозбереження, заходи з благоустрою), замовником якої є Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-17-011004-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-31 17:04:27
Відповідь на запит
Першому заступнику начальника Північного офісу Держаудитслужби
Олександру СОМИКУ
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 26.07.2024 «Про надання пояснень» щодо закупівлі Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 799 по вул. Степана Олійника, 10, Дарницький район, м. Київ (заходи з енергозбереження, заходи з благоустрою) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1. Якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовуються державними будівельними нормами (ДБН) та іншими нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з урахуванням інвесторського кошторисного розрахунку на Капітальний ремонт будівлі навчального закладу № 799, за адресою: вул. Степана Олійника, 10 Дарницького району м. Києва, наданого Товариством з обмеженою відповідальністю «Київдорпроект» на підставі Договору № 302 від 29.03.2024 року на виконання робіт з коригування проектно-кошторисної документації.
Очікувана вартість закупівлі визначена інвесторським кошторисним розрахунком виконання робіт по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі навчального закладу № 799, за адресою: вул. Степана Олійника, 10 , Дарницького району м. Києва наданого Товариством з обмеженою відповідальністю «Київдорпроект» на підставі Договору № 302 від 29.03.2024 року на виконання робіт з коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі навчального закладу № 799, за адресою: вул. Степана Олійника,10, Дарницького району м. Києва.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням https://druo.kyivcity.gov.ua/diialnist/zakupivli/obgruntuvannia
Додатки:
1. Скан копія Договору № 302 від 29.03.2024р. на виконання робіт з коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі навчального закладу № 799, за адресою: вул. Степана Олійника ,10, Дарницького району м. Києва.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Першому заступнику начальника Північного офісу Держаудитслужби Олександру СОМИКУ Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації розглянуло результати моніторингу UA-M-2024-07-23-000015 на закупівлю Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 799 по вул. Степана Олійника, 10, Дарницький район, м. Київ (заходи з енергозбереження, заходи з благоустрою) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи») та відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення: Користуючись своїми правами Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, відповідно до п. 23 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р № 1178 та ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надає аргументовані заперечення щодо висновку про результати моніторингу закупівлі. 1. Заперечення щодо порушень В тендерній документації Замовником установлено вимогу надати учаснику до складу тендерної пропозиції Акт огляду об’єкту, з обов’язковою відміткою уповноваженого представника закладу освіти з датою та місцем його складання, як підтвердження ознайомлення учасника з об’єктом виконання робіт. На етапі кваліфікації переможця в складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕТАЛОН-БУД ПЛЮС» був відсутній Акт огляду об’єкту Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки даний документ, Акт огляду об’єкту не містить інформації щодо технічної та якісної характеристики предмету закупівлі, та не відноситься до технічної частини. Вимога Замовника щодо надання у складі тендерної пропозиції Акту огляду об’єкту свідчить про підтвердження ознайомлення учасника з об’єктом виконання робіт, його місцем розташування, прилеглою територією та жодним чином не впливає на формування цінової пропозиції, технічної специфікації та підготовку кошторисної частини: якість матеріалів, їх кількість, обсяг та види робіт. Враховуючи вищевикладене Замовником було виставлено повідомлення ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕТАЛОН-БУД ПЛЮС» з вимогою про усунення невідповідностей 13.06.2024 року в тому числі надання Акту огляду об’єкту з обов’язковою відміткою уповноваженого представника закладу освіти з датою та місцем його складання, як підтвердження ознайомлення учасника з об’єктом виконання робіт. Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕТАЛОН-БУД ПЛЮС» було усунено невідповідність шляхом надання Акту огляду об’єкту протягом 24 годин з моменту надання повідомлення Замовником. Зазначимо дата та місце складання Акту огляду об’єкту 30.05.2024 року о 11:00 год. Тобто учасником було здійснено огляд об’єкту до моменту подачі тендерної пропозиції на етапі подання пропозиції, відсутність даного документу в складі тендерної пропозиції учасника на момент кваліфікації переможця трактується як технічна помилка. Щодо визначених у Висновку зобов’язань Пункт 3 Висновку містить такі положення: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з переможцем закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕТАЛОН-БУД ПЛЮС». Статтею 19 Конституції України визначено, що Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Висновки Держаудитслужби, будучи обов`язковими для виконання, містять вказівку здійснити заходи щодо усунення порушень «шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». При цьому, пункт 3 оскаржуваного Висновку також містить посилання на статті 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», однак дані норми визначають завдання органів державного фінансового контролю і спосіб здійснення контролю за дотриманням законодавства у сфері закупівель і жодним чином не визначають повноважень таких органів зобов’язувати замовників припиняти зобов’язання за укладеними договорами (розірвати договір). - Щодо непропорційності обраного заходу щодо усунення виявлених порушень Вважаємо, що такий захід реагування у вигляді зобов`язання розірвати укладений договір, що наразі виконується, є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. При цьому, мають враховуватися принцип співмірності наслідків такого реагування тим порушенням, які виявлені та ризиків, які вони утворюють, а також дотримання справедливого балансу між інтересами суб`єктів господарювання, безпосередніх отримувачів придбаних послуг (послуги з проведення медичного огляду для працівників закладів освіти) і публічними інтересами. Відповідно до Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 43 від 03.02.2016, Держаудитслужба є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно з підпунктом 3 пункту 3 вказаного Положення, одним із основних завдань Держаудитслужби є здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів. Тобто, втручання органу державного фінансового контролю в публічні закупівлі є виправданим у разі, якщо виявлене порушення має негативний вплив для бюджету (зайве витрачання бюджетних коштів). Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Проте ні вказаним Законом, ні іншим нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Крім того, відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. З огляду на такі обставини вважаємо, що зобов`язання Замовника щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель у даному випадку є непропорційним. Критерій «пропорційності» передбачає, що не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов`язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. «Справедлива рівновага» передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються. Даний Висновок за результатами моніторингу не відповідає критерію «пропорційності», оскільки вимога розірвати договір з переможцем публічної закупівлі, який має належний досвід та сумлінно виконує укладений договір, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб`єктів - сторін договору. У висновку про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове тощо використання бюджетних коштів, що не узгоджується із вимогою Держаудитслужби про припинення укладеного за результатами закупівлі договору. Також, у висновку про результати моніторингу закупівлі відсутні будь-які застереження щодо вартості виконання робіт, що дає підстави зробити висновок про підтвердження відповідності такої вартості ринковим цінам. Також не висувається претензій до запропонованої переможцем торгів пропозиції в частині не відповідності реаліям ринку, тобто запропоновану пропозицію можна вважати прийнятною та такою, що не призведе до завдання збитків бюджету. Запропонований спосіб усунення недоліків за даних обставин є беззмістовним та позбавленим сенсу, оскільки наслідком матиме виключно часові, матеріальні втрати та ін. Враховуючи вищезазначене, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, повідомляє що, процедуру відкритих торгів опубліковану в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-17-011004-a було проведено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Водночас, відсутні підстави для розірвання договору з ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕТАЛОН-БУД ПЛЮС» від 27.06.2024 року№ 682 на закупівлю Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 799 по вул. Степана Олійника, 10, Дарницький район, м. Київ (заходи з енергозбереження, заходи з благоустрою) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»).
2024-08-23 17:27:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕТАЛОН-БУД ПЛЮС" |
217 038 363,98
UAH з ПДВ
|
217 038 363,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕТАЛОН-БУД ПЛЮС" #42827806 |
Переможець |
217 038 363,98
UAH з ПДВ
|
13 червня 2024 18:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 червня 2024 15:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2024 12:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2024 12:38
|
ДУ № 1 до договору № 682 ч. 3.rar | зміни до договору |
24 жовтня 2024 12:37
|
ДУ № 1 до договору № 682 ч. 4.rar | зміни до договору |
24 жовтня 2024 12:37
|
ДУ № 1 до договору № 682 ч. 2.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2024 11:37
|
ДУ № 1 до Договору № 682 ч. 1.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2024 11:37
|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2024 13:19
|
Договір № 682 ч. 2.pdf | укладений |
28 червня 2024 13:17
|
Договір № 682 ч. 5.pdf | укладений |
28 червня 2024 13:17
|
Договір № 682 ч. 4.pdf | укладений |
28 червня 2024 13:17
|
Договір № 682 ч. 3.pdf | укладений |
28 червня 2024 13:17
|
Договір № 682 ч. 6.pdf | укладений |
28 червня 2024 13:17
|
Договір № 682 ч. 1.pdf | укладений |
28 червня 2024 13:17
|
Експертиза.pdf | укладений |
28 червня 2024 13:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, відповідно до Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 12.02.2024р. № 91 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації», та у зв’язку з отриманням Експертного звіту (позитивний) (коригування) щодо розгляду проектної документації від 04 жовтня 2024 № 0138-4299-24/УЕГ/А, виданий ТОВ «Укрекспертиза Груп», уклали Додаткову угоду № 1 від 24.10. 2024 (далі – Угода) до Договору № 682 від 27 червня 2024 року (далі – Договір) про таке: 1. Керуючись пунктами 2.4 та 5.2.5 Договору Сторони дійшли згоди пункт 2.1 викласти в наступній редакції: «2.1. Ціна цього Договору становить: 212 942 637,25 грн (двісті дванадцять мільйонів дев’ятсот сорок дві тисячі шістсот тридцять сім гривень 25 копійок) в т.ч. ПДВ (20%) – 35 490 439,54 грн (тридцять п’ять мільйонів чотириста дев’яносто тисяч чотириста тридцять дев’ять гривень 54 копійок). На 2024 рік бюджетні зобов’язання становлять: 61 445 051,47 грн (шістдесят один мільйон чотириста сорок п’ять тисяч п’ятдесят одна гривня 47 коп.), у т.ч. ПДВ – 10 240 841,91 (десять мільйонів двісті сорок тисяч вісімсот сорок одна гривня 91 коп.), відповідно до Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 12.02.2024р. № 91 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації». На 2025 рік очікувані бюджетні зобов’язання становлять: 151 497 585,78 грн (сто п’ятдесят один мільйон чотириста дев’яносто сім тисяч п’ятсот вісімдесят п’ять гривень 78 коп.), у т.ч. ПДВ – 25 249 597,63 грн (двадцять п’ять мільйонів двісті сорок дев’ять тисяч п’ятсот дев’яносто сім гривень 63 коп.)». Загальна вартість виконання робіт визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни ( Додаток 1)». 2. Внести зміни у додатки до Договору: Додаток 1 – Протокол узгодження Договірної ціни, Додаток 2 – Дефектний акт; Додаток 3 – Зведений кошторисний розрахунок, Додаток 4 – Локальний кошторис; Додаток 5 - Договірна ціна (вид Тверда), Додаток 6 - Графік виконання робіт та фінансування робіт; Додаток 8 - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту будівництва, виклавши їх у новій редакції, що додаються. |
Номер договору про закупівлю: | 682 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |