Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
електрична енергія
Очікувана вартість
31 033 564,00 UAH
UA-2024-05-17-010936-a ● ac20ea064d74406086b56e2d95216bed
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 44768034 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Контактна особа: |
Шевчук Наталія natalia.shevchuk@e-forest.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2024 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 28 травня 2024 11:50 |
Початок аукціону: | 28 травня 2024 11:50 |
Очікувана вартість: | 31 033 564,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 155 167,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги») у розмірі: 620 000,00 грн (шістсот двадцять тисяч грн. 00 коп.) Гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, крім визначення умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, що мають бути викладені у наступній редакції: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що в разі настання обставин, передбачених умовами гарантії, він сплатить на рахунок Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Разом з гарантією учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копію ліцензії, яка надає право фінансовій установі, що видала гарантію на провадження відповідного виду діяльності або копію рішення відповідного органу ліцензування про видачу такої ліцензії або копію витягу з Державного реєстру банків; - копії документів що підтверджують повноваження особи щодо підпису гарантії. У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (протокол, наказ, довіреність, тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, особи яка підписала відповідний документ, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»; - лист-згода від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє фінансову установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п'яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню на рахунок Замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 620000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю у формі оригіналу гарантії виданої фінансовою установою у розмірі 2% від ціни договору про закупівлю. Гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам цивільного законодавства України. Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що у разі невиконання учасником-переможцем (принципалом) його зобов’язань відповідно до укладеного договору про закупівлю, він сплатить на рахунок Замовника суму забезпечення виконання договору. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Не надання учасником-переможцем процедури закупівлі у встановлений вище термін забезпечення виконання договору буде розцінюватись Замовником, як відмова підписати договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю покладаються на учасника. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен становити не менше ніж 13 місяців з дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Замовником у разі невиконання учасником-переможцем своїх зобов’язань відповідно до умов укладеного договору (проект договору наведено у Додатку 4 до тендерної документації). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
електрична енергія за ДК 021:2015:09310000-5: Електрична
енергія
енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4236062 кіловат-година
електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2025
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | 4.7. За перший місяць споживання Споживач здійснює попередню оплату у розмірі 30% заявлених обсягів електричної енергії протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Договору. 4.8. Надалі, 30% попередня оплата заявлених обсягів споживання електричної енергії здійснюється не пізніше, ніж за 5 (п’ять) робочих днів до дати початку розрахункового періоду з наступним перерахунком (остаточним розрахунком), що проводиться за фактично поставлену електричну енергію. Постачальник має надати Споживачу рахунок для здійснення попередньої оплати заявлених обсягів споживання електричної енергії, не пізніше ніж за 10 (десять) календарних днів до дати початку розрахункового періоду. 4.9. Розмір попередньої оплати визначається шляхом множення заявленого на відповідний розрахунковий період обсягу споживання електричної енергії на ціну, визначену в п. 4.1. цього Договору. 4.10. Після закінчення розрахункового періоду остаточний розрахунок (перерахунок) здійснюється за фактичним обсягом споживання електричної енергії. Оплата вважається здійсненою після того, як на поточний рахунок Постачальника надійшла вся сума коштів, що підлягає сплаті за куповану електричну енергію відповідно до умов цього Договору. Поточний рахунок Постачальника зазначається у платіжних документах Постачальника, у тому числі у разі його зміни. 4.11. Остаточний розрахунок у випадку недостатньої кількості коштів, що були сплачені відповідно до п. 4.8 цього Договору, здійснюється згідно рахунку протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання його Споживачем. | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Iнша подія | 4.7. За перший місяць споживання Споживач здійснює попередню оплату у розмірі 30% заявлених обсягів електричної енергії протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Договору. 4.8. Надалі, 30% попередня оплата заявлених обсягів споживання електричної енергії здійснюється не пізніше, ніж за 5 (п’ять) робочих днів до дати початку розрахункового періоду з наступним перерахунком (остаточним розрахунком), що проводиться за фактично поставлену електричну енергію. Постачальник має надати Споживачу рахунок для здійснення попередньої оплати заявлених обсягів споживання електричної енергії, не пізніше ніж за 10 (десять) календарних днів до дати початку розрахункового періоду. 4.9. Розмір попередньої оплати визначається шляхом множення заявленого на відповідний розрахунковий період обсягу споживання електричної енергії на ціну, визначену в п. 4.1. цього Договору. 4.10. Після закінчення розрахункового періоду остаточний розрахунок (перерахунок) здійснюється за фактичним обсягом споживання електричної енергії. Оплата вважається здійсненою після того, як на поточний рахунок Постачальника надійшла вся сума коштів, що підлягає сплаті за куповану електричну енергію відповідно до умов цього Договору. Поточний рахунок Постачальника зазначається у платіжних документах Постачальника, у тому числі у разі його зміни. 4.11. Остаточний розрахунок у випадку недостатньої кількості коштів, що були сплачені відповідно до п. 4.8 цього Договору, здійснюється згідно рахунку протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання його Споживачем. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2024 17:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2024 17:27 |
Перелік змін.doc | |
23 травня 2024 17:26 |
ТД (нова редакція).docx | |
23 травня 2024 17:25 |
Додаток 2 (нова редакція).docx | |
23 травня 2024 17:25 |
Додаток 1 (нова редакція).docx | |
22 травня 2024 17:37 |
Перелік змін.doc | |
22 травня 2024 17:36 |
Додаток 4 (нова редакція).docx | |
17 травня 2024 17:00 |
Додаток 3.docx | |
17 травня 2024 16:57 |
Додаток 6.docx | |
17 травня 2024 16:57 |
Додаток 5.docx |
23 травня 2024 17:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
23 травня 2024 17:27 |
Перелік змін.doc
|
|||||||||
23 травня 2024 17:26 |
ТД (нова редакція).docx
|
|||||||||
23 травня 2024 17:25 |
Додаток 2 (нова редакція).docx
|
|||||||||
23 травня 2024 17:25 |
Додаток 1 (нова редакція).docx
|
|||||||||
22 травня 2024 17:37 |
Перелік змін.doc
|
|||||||||
22 травня 2024 17:36 |
Додаток 4 (нова редакція).docx
|
|||||||||
17 травня 2024 17:00 |
Додаток 3.docx
|
|||||||||
17 травня 2024 16:57 |
Додаток 6.docx
|
|||||||||
17 травня 2024 16:57 |
Додаток 5.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 21 травня 2024 17:59
Дата відповіді: 22 травня 2024 17:40
Тендерна документація (надалі – ТД) Замовника не відповідає чинному законодавству та містить дискримінаційні умови, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство і права та законні інтереси Учасників та створюють неможливість Учасників взяти участь у процедурі закупівлі.
Зазначимо, що з рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, випливає, що дискримінаційними визнаються зокрема «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність).
Так відповідно до пункту 4 Розділу IV. Вимоги до постачання електричної енергії. Додатку 2 до тендерної документації Замовником зазначено: «4. При провадженні господарської діяльності з постачання електричної енергії, постачальник повинен дотримуватись вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії; відсутні порушення Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії; не застосовувалися, з боку Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, застереження щодо недопущення надалі недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та порушень Ліцензійних умов з постачання електричної енергії споживачу та/або штрафи та/або призупинення ліцензії.»
Зазначена вимога жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг.
Якщо до потенційного учасника були застосовані застереження з боку Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг то порушення, які мали місце, мають незначний, формальний характер. В той же час, наявність такої вимоги у ТД суттєво зменшує кількість учасників, які можуть приймати участь у даній закупівлі та пропонувати вигідніші для Замовники ціни.
Крім того, якщо учасником ринку електричної енергії були здійснені значні порушення до нього застосовуються більш жорстокі санкції у вигляді призупинення або анулювання ліцензії, які в свою чергу вже впливають на подальшу можливість здійснювати постачання електричної енергії.
На підставі вищевикладеного просимо Вас внести зміни до пункту 4 Розділу IV. Вимоги до постачання електричної енергії. Додатку 2 до тендерної документації та викласти його в наступній редакції: «4. При провадженні господарської діяльності з постачання електричної енергії, постачальник повинен дотримуватись вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії; відсутні порушення Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії; не застосовувалися, з боку Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, штрафи та/або призупинення ліцензії.».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесені відповідні зміни.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 21 травня 2024 18:24
Дата відповіді: 22 травня 2024 17:40
Тендерна документація (надалі – ТД) Замовника не відповідає чинному законодавству та містить дискримінаційні умови, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство і права та законні інтереси Учасників та створюють неможливість Учасників взяти участь у процедурі закупівлі.
Зазначимо, що з рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, випливає, що дискримінаційними визнаються зокрема «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність).
Так відповідно до пункту 2 Розділу IV. Вимоги до постачання електричної енергії. Додатку 2 до тендерної документації Замовником зазначено: «2. Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу ХІ Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 310, параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення». З метою запобігання ризиків щодо постачання неякісного товару за результатами закупівлі, учасники повинні у складі своїх пропозицій надати протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність параметрам визначеним у ДСТУ EN 50160:2023, складений оператором системи розподілу.»
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації так виключити дану вимогу, так як Постачальники згідно вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії не несуть відповідальності за параметри якості електричної енергії, відповідальність за дотримання цих показників несе оператор системи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесені відповідні зміни.
Умови Проекту договору
Дата подання: 21 травня 2024 18:43
Дата відповіді: 22 травня 2024 17:40
У пункті 8.5. Проекту договору про постачання (закупівлю) електричної енергії Додатку 4 до Тендерної документації, зазначено: «8.5. За порушення умов зобов’язання щодо якості товару (електричної енергії), якщо такий факт буде встановлено Регулятором, Постачальник сплачує Споживачу штраф у розмірі 20% від вартості неякісного товару (електричної енергії)».
Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії (далі – ПРРЕЕ), затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП) від 14.03.2018 № 312. Якість електричної енергії – це сукупність властивостей електричної енергії відповідно до встановлених стандартів, які визначають ступінь її придатності для використання за призначенням. Відповідно до пункту 5.1.2 ПРРЕЕ, оператор системи розподілу (ОСР) зобов’язаний дотримуватись показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії, а також якості показників електричної енергії, перелік та величини яких затверджено Регулятором. Ввідповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 (далі – КСР), параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (далі - ДСТУ EN 50160:2014). А відповідно до положень п. 11.4.15. ОСР надає споживачам компенсації за недотримання показників якості електропостачання у розмірі та порядку, що встановлені Регулятором.
В пунктах 4.6. та 4.10 Проекту договору про постачання (закупівлю) електричної енергії Додатку 4 до Тендерної документації, зазначено: «4.6. Розрахунки Споживача за цим Договором здійснюються на поточний рахунок із спеціальним режимом Постачальника.
Оплата вартості електричної енергії за цим Договором здійснюється Споживачем в особі відокремленого структурного підрозділу (філії) виключно шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Для реєстрації податкових накладних використовується числові номери відокремлених структурних підрозділів (філій) зазначені у Додатку 3 до Договору.
Згідно з Порядком заповнення податкової накладної, затвердженим Наказом Міністерства фінансів України 31.12.2015 № 1307, податкові накладні та розрахунки коригування за цим договором виписуються на філії (структурному підрозділі) на підставі Повідомлення про делегування філіям (структурним підрозділам) права складання та реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування за кожною окремою партією Товару, згідно оплати та приймання товару (підписання видаткової накладної або акту приймання-передачі наданих Товару) філією (структурним підрозділом) згідно Додатку 2 до Договору.»
«4.10. Після закінчення розрахункового періоду остаточний розрахунок (перерахунок) здійснюється за фактичним обсягом споживання електричної енергії.
Оплата вважається здійсненою після того, як на поточний рахунок Постачальника надійшла вся сума коштів, що підлягає сплаті за куповану електричну енергію відповідно до умов цього Договору. Поточний рахунок Постачальника зазначається у платіжних документах Постачальника, у тому числі у разі його зміни.»
Відповідно до п.4.5. Правил роздрібного ринку електричної енергії (далі – ПРРЕЕ), затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП) від 14.03.2018 № 312, оплата електропостачальнику вартості електричної енергії, у тому числі на підставі визнаної претензії, здійснюється виключно коштами на поточний рахунок із спеціальним режимом використання електропостачальника.
Споживач, який купує електричну енергію відповідно до умов договору в електропостачальника, здійснює оплату за виставленим електропостачальником рахунком виключно на поточний рахунок із спеціальним режимом використання цього електропостачальника в одному з уповноважених банків.
Просимо внести зміни до Проекту договору про постачання (закупівлю) електричної енергії Додатку 4 до Тендерної документації, привівши його у відповідність до Правил роздрібного ринку електричної енергії.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у редакції що діяла на момент проведення зазначеної закупівлі (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону до тендерної документації повинен бути включений проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов.
Згідно частини 1 статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частино 2 статті 231 Господарського кодексу України встановлено, що у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах, зокрема, за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг).
Враховуючи зазначені норми законодавства замовником до проекту договору про закупівлю, який міститься у Додатку 4 до тендерної документації, було включено умову про сплату постачальником штрафу у розмірі 20% від вартості неякісного товару (електричної енергії).
Таким чином, замовником встановлено цю вимогу відповідно до чинних норм законодавства України та тендерна документація не потребує змін у цій частині.
Стосовно інших зауважень викладених у зверненні слід зазначити, що вони є слушними та потребують внесення відповідних змін до тендерної документації.
Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону до тендерної документації повинен бути включений проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов.
Згідно частини 1 статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частино 2 статті 231 Господарського кодексу України встановлено, що у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах, зокрема, за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг).
Враховуючи зазначені норми законодавства замовником до проекту договору про закупівлю, який міститься у Додатку 4 до тендерної документації, було включено умову про сплату постачальником штрафу у розмірі 20% від вартості неякісного товару (електричної енергії).
Таким чином, замовником встановлено цю вимогу відповідно до чинних норм законодавства України та тендерна документація не потребує змін у цій частині.
Стосовно інших зауважень викладених у зверненні слід зазначити, що вони є слушними та потребують внесення відповідних змін до тендерної документації.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 23 травня 2024 16:32
Дата відповіді: 23 травня 2024 17:30
Доброго дня, шановний Замовник!
Розділом V. Вимоги до підготовки тендерної пропозиції учасником Додатку 2 до тендерної документації Вами вимагається надати:
1.2. договір укладений між учасником та Оператором ринку, про купівлю продаж електричної енергії на ринку «на добу наперед» та договір укладений між учасником та Оператором ринку, про купівлю продаж електричної енергії на внутрішньодобового ринку. Договори надаються в електронному вигляді з накладеними кваліфікованими електронними підписами або удосконаленими електронними підписами, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
1.3. діючий договір про врегулювання небалансів електричної енергії, з накладеним кваліфікованим електронним підписом або удосконаленим електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису особи, що підписала такий договір зі сторони оператора системи передачі або сторони, відповідальної за баланс (балансуючої групи), з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
Хочемо зауважити, що ці вимоги є дискримінаційними, та такими, що значно звужують коло потенційних Учасників. Зазначені договора не перепідписуються, а пролонговуються на наступний рік, і ті Учасники, які укладали відповідні договора в паперовій формі, не мають можливості надати їх в електронному вигляді з накладеними кваліфікованими електронними підписами або удосконаленими електронними підписами, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Також зазначаємо, що вищевказані паперові договори є дійсними та мають однакову юридичну силу як і ті, що підписані в електронному форматі. Окрім, цього в публічному доступі наявна інформація про учасників ринку, які уклали відповідні договори
Просимо внести зміни до форми подання даних договорів і дати можливість Учасникам надати відповідні договора у сканованій з оригіналу формі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесені відповідні зміни.
Лист від Державної податкової служби України
Дата подання: 23 травня 2024 16:47
Дата відповіді: 23 травня 2024 17:30
В підпункту 3.1.4. пункту 3. Інші документи Розділу І. Перелік документів, що вимагаються від учасника Додатку 1 до тендерної документації визначено «3.1.4. Лист від Державної податкової служби України про відсутність або виключення учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку».
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та виключити дану вимогу, так як вона не відповідає чинному законодавству та містить дискримінаційні умови, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство і права та законні інтереси Учасників та створюють неможливість Учасників взяти участь у процедурі закупівлі.
Нормативний строк для отримання відповідного листа від Державної податкової служби України становить один місяць (статтею 20 Закону України «Про звернення громадян» – для надання відповіді на звернення - у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання), а так як закупівля оприлюднена 17 травня 2024 року о 16:58 год. та кінцевий строк подання тендерних пропозицій 27 травня 2024 року 00:00 год., що складає 9 днів, тому є неможливим для виконання даної вимоги для всіх зацікавлених Учасників у даній закупівлі.
Звертаємо вашу увагу, що з рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, випливає, що дискримінаційними визнаються зокрема «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесені відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2024 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ" |
29 076 689,98
UAH з ПДВ
|
28 765 542,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" |
29 081 773,26
UAH з ПДВ
|
28 771 437,61
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ" #32984271 |
Переможець |
28 765 542,75
UAH з ПДВ
|
30 травня 2024 13:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 травня 2024 13:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2024 14:35
|
гарантя 200.pdf.p7s.p7s.zip | укладений |
06 червня 2024 14:24
|
Договір 05_1_06_2024_з від 05_06_2024.pdf | укладений |
06 червня 2024 14:23
|