Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М. ВІННИЦЯ |
Код ЄДРПОУ: | 08320218 |
Місцезнаходження: | 21007, Україна , Вінницька обл., місто ВІННИЦЯ, вулиця СТРІЛЕЦЬКА, будинок 87 |
Контактна особа: |
Ольга Антонова-Мазур +30633184807 a_ntonov_a@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2024 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2024 11:59 |
Початок аукціону: | 06 червня 2024 11:22 |
Початок аукціону: | 06 червня 2024 11:22 |
Очікувана вартість: | 2 027 067,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 270,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Генпідрядник забезпечує виконання своїх зобов’язань за Договором у розмірі 5 % вартості Договору шляхом внесення на рахунок Замовника грошового забезпечення у сумі ________ ______________________________________________________________________________________, що підтверджується платіжним дорученням від ____________р. №_____, у відповідності до вимог тендерної документаціі, оголошення №________. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Генпідрядника за Договором. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Генпідрядника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи по ОБ’ЄКТУ проводяться на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 протягом 90 робочих днів після їх підписання Замовником (за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника) та надання Генпідрядником проміжного пакету документів, а саме товарно-матеріальних накладних, проміжних актів прихованих робіт підписаних інженером технічного нагляду. Вартість устаткування, включена до Актів вартості устаткування та “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою № КБ-2в повинна бути підтверджена копіями фінансових документів на їх придбання. | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2024 12:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2024 12:02 |
Нова редакція Тендерна документація Хмільник.docx | |
24 травня 2024 12:02 |
Перелік змін.docx | |
17 травня 2024 16:42 |
Тендерна документація Хмільник.docx |
24 травня 2024 12:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 травня 2024 12:02 |
Нова редакція Тендерна документація Хмільник.docx
|
|||
24 травня 2024 12:02 |
Перелік змін.docx
|
|||
17 травня 2024 16:42 |
Тендерна документація Хмільник.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-17-000111 ● a0f121d4712c4e4e87b48d388d15ce8e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 17:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.06.2024 №53-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.06.2024 №53-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2024-05-17-010820-a 17.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-18 18:20:45
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту частини будівлі 87/5 м. Хмільник (перша черга) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-17-010820-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
3. З яких підстав тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 24 травня 2024 року (далі - тендерна документація), не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), а саме:
- пункту 18 частини другої статті 22 Закону в частині зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт, тоді як предметом даної закупівлі є роботи, що підтверджується інформацією, зазначеною Замовником у тендерній документації та оголошенні про проведення відкритих торгів;
- підпунктам 1, 3 пункту 44, підпункту 2 пункту 45 та абзацу 15 пункту 47 Постанови №1178, із урахуванням змін внесених від 09 лютого, 02 квітня 2024 року №№ 131, 382?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-20 15:38:16
Пояснення по запитанням
Згідно ч.5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З урахуванням викладено Замовник надає наступні пояснення:
- Надаємо інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертний звіт) на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість по об’єкту: «Капітальний ремонт частини будівлі 87/5 м. Хмільник (перша черга)», було здійснено Замовником на підставі проектно-кошторисної документації, визначеної з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281. Вище зазначена проектно-кошторисна документація пройшла експертизу в Вінницькій обласній комунальній установі «Служба технічного нагляду за об’єктами житлово-комунального господарства» за результатами чого було видано позитивний експертний звіт від 07 травня 2024 року № 04-07-0122
- Щодо розміру бюджетного призначення, повідомляємо, що відповідне призначення встановлюється Міністерством оборони України. У зв'язку з специфікою роботи дана інформація не розміщуються на сайті, через підпорядкування Міністерству оборони України.
- Враховуючи значне навантаження на уповноважену особу (на яку покладено додаткові функції уповноваженої особи), яке відбулось через звільнення уповноважених осіб, а також можливий зрив плану капітального ремонту та стислі терміни, Замовником неповністю враховано зміни внесені від 09 лютого, 02 квітня 2024 року№ № 131, 382, зазначені зміни не впливають на прийняту пропозицію Учасника, та є незначущими, (Учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран). Замовник гарантує врахування в майбутніх закупівлях актуальних змін в сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-27 12:37:41
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту частини будівлі 87/5 м. Хмільник (перша черга) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-17-010820-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Яким чином учасником ТОВ «ЕКОСТРОЙ- 1», якого обрано переможцем торгів, виконані вимоги тендерної документації в частині надання забезпечення виконання умов договору шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Замовника у розмірі 5 % від вартості договору та внесення забезпечення до моменту укладення договору (надайте відповідні документальні підтвердження) (пункт 5 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-28 10:45:17
Пояснення
Згідно ч.5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З урахуванням викладено Замовник надає наступні пояснення:
Надаємо скан-копію платіжної інструкції №255 від 13 червня 2024 року, на загальну суму 80 950 грн., що складає 5% вартості Договору.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Таким чином, необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію наступного змісту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, Капітальний ремонт частини будівлі 87/5 м. Хмільник (перша черга) повідомляю, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. Також вжито заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема шляхом онлайн навчання уповноваженої особи в ТОВ "АГЕНСТВО КОНСАЛТ" за курсом «Публічні закупівлі в Україні. Закупівлі в умовах воєнного стану згідно Постанови №1178 + зміни» для уповноважених осіб терміном з 17–19.07.2024.
2024-07-11 14:34:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 червня 2024 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю " ЕКОСТРОЙ- 1" |
1 779 750,72
UAH з ПДВ
|
1 619 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "МІЛЬЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ" |
1 905 814,67
UAH з ПДВ
|
1 620 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКА ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧА КОМПАНІЯ" |
2 006 776,27
UAH з ПДВ
|
2 006 776,27
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю " ЕКОСТРОЙ- 1" #37520097 |
Переможець |
1 619 000,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2024 08:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2024 09:06
|
ДУ1 87-5 до дог підряд 7796 .PDF | зміни до договору |
04 липня 2024 08:56
|
Додаткова угода №1.PDF | зміни до договору |
01 липня 2024 12:09
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2024 17:45
|
7796 договір.pdf | укладений |
25 червня 2024 17:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 7796 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |