Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нове будівництво напірного трубопроводу господарсько-побутової каналізації від КНС в с. Ревне до точки скиду біля с. Мартусівка, Бориспільського району, Київської області. Коригування
Очікувана вартість
14 702 000,00 UAH
UA-2024-05-17-010569-a ● 3595b72448fe441481ca86d04fd86c91
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 44094449 |
Вебсайт: | https://gora-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 08324, Україна , Київська обл., с. Гора, вул. Центральна, 5 |
Контактна особа: |
Нерубайська Ірина +30976600185 ukb.gora@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2024 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 14 702 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 147 020,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 1 (одного) відсотку вартості договору. Платіжні реквізити Бенефіціара: назва: назва: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 44094449; юридична адреса: 08324, с. Гора, вул. Центральна, 5 IBAN UA 738201720355179011000112682 в Державній казначейській службі України, м. Київ. МФО 820172 Призначення платежу: забезпечення виконання договору по відкритим торгам на закупівлю «Нове будівництво напірного трубопроводу господарсько-побутової каналізації від КНС в с. Ревне до точки скиду біля с. Мартусівка, Бориспільського району, Київської області.» Коригування. (код за ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Х (де Х – номер оголошення в системі Прозоро)) або забезпечення виконання договору по відкритим торгам згідно номеру оголошення UA-2024-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Х (де Х – номер оголошення в системі Прозоро); Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Надана тендерна пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування робіт та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої тендерної пропозиції (надати довідку в довільній формі). Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 5 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Нове будівництво напірного трубопроводу господарсько-побутової каналізації від КНС в с. Ревне до точки скиду біля с. Мартусівка, Бориспільського району, Київської області. Коригування. (код за ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул.Центральна, будинок 5; 44094449
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Нове будівництво напірного трубопроводу господарсько-побутової каналізації від КНС в с. Ревне до точки скиду біля с. Мартусівка, Бориспільського району, Київської області.» Коригування. (код за ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Кількість (обсяг): 1 робота
Місце надання послуг: від КНС в с. Ревне до точки скиду біля с. Мартусівка, Бориспільського району, Київської області.
4 ) очікувана вартість предмета закупівлі: 14 702 000,00 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 4 місяці від дати отримання дозволу на будівництво, до 31.12.2024 року.
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 10.06.2024 00:00
7) умови оплати: протягом 100 (сто) календарних днів після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3).
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
Забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 1 відсотку вартості договору.
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1% від очікуваної вартості закупівлі.
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
13). До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Розгорнути
Згорнути
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Нове будівництво напірного трубопроводу господарсько-побутової каналізації від КНС в с. Ревне до точки скиду біля с. Мартусівка, Бориспільського району, Київської області.» Коригування. (код за ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Кількість (обсяг): 1 робота
Місце надання послуг: від КНС в с. Ревне до точки скиду біля с. Мартусівка, Бориспільського району, Київської області.
4 ) очікувана вартість предмета закупівлі: 14 702 000,00 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 4 місяці від дати отримання дозволу на будівництво, до 31.12.2024 року.
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 10.06.2024 00:00
7) умови оплати: протягом 100 (сто) календарних днів після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3).
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
Забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 1 відсотку вартості договору.
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1% від очікуваної вартості закупівлі.
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
13). До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Нове будівництво напірного трубопроводу господарсько-побутової каналізації від КНС в с. Ревне до точки скиду біля с. Мартусівка, Бориспільського району, Київської області. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | протягом 100 (сто) календарних днів після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2024 21:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2024 21:03 |
Додаток 3_Технічне завдання_ зміни03062024.docx | |
03 червня 2024 21:03 |
Перелік змін_03062024_1.docx | |
03 червня 2024 21:03 |
ТД_Трубопровід_зі змінами 03062024_1.docx | |
03 червня 2024 21:03 |
ТД_Трубопровід_зі змінами 03062024_1.docx | |
03 червня 2024 21:03 |
Додаток 3_Технічне завдання_ зміни03062024.docx | |
03 червня 2024 21:03 |
Перелік змін_03062024_1.docx | |
03 червня 2024 13:51 |
Оголошення_зміни_03062024.docx | |
03 червня 2024 13:51 |
Оголошення_зміни_03062024.docx | |
27 травня 2024 15:10 |
Перелік змін_27052024_Локалізація.docx | |
27 травня 2024 15:10 |
Перелік змін_27052024_Локалізація.docx | |
17 травня 2024 16:23 |
Додаток 8_Проект договору.docx | |
17 травня 2024 16:23 |
Додаток 8_Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 29 травня 2024 20:26
Дата відповіді: 03 червня 2024 13:53
Шановний Замовник, в підпункті.1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації, зазначена наступна вимога: довідку про наявність будівельних машини, (власної або орендованої або залученої в інший спосіб передбачений законодавством техніки), що учасник передбачає залучити до виконання даних робіт, що відображена в підсумковій відомості ресурсів, Учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку (при наявності), за наведеною нижче формою (Таблиця №1). Учасник надає скан-копії свідоцтв про реєстрацію всіх транспортних засобів, які зазначені у довідці (копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку; копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі).
Відповідно до зазначеної вимоги Замовник дозволяє Учаснику брати в оренду та в інший спосіб передбачений законодавством залучати техніку, як правило орендодавці/лізингодавці/надавачі послуг технікою тощо, відмовляються надавати скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
На підставі вище зазначеного просимо внести зміни в тендерну документацію та викласти зазначену вимогу в наступній редакції:
«довідку про наявність будівельних машини, (власної або орендованої або залученої в інший спосіб передбачений законодавством техніки), що учасник передбачає залучити до виконання даних робіт, що відображена в підсумковій відомості ресурсів, Учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку (при наявності), за наведеною нижче формою (Таблиця №1). Учасник надає скан-копії свідоцтв про реєстрацію всіх транспортних засобів, які зазначені у довідці та/або копії договорів, укладених учасником з орендодавцем/лізингодавцем/надавачем послуг технікою тощо, на техніку необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі та гарантійний лист від надавачів техніки який гарантуватиме надання зазначеної техніки для виконання робіт що є предметом цієї закупівлі». Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо. Дякуємо за запитання. Внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо надання роз’яснень до тендерної документації
Дата подання: 29 травня 2024 20:29
Дата відповіді: 03 червня 2024 13:53
Шановний Замовник, в підпункті.1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації, зазначена наступна вимога: довідку про наявність будівельних машини, (власної або орендованої або залученої в інший спосіб передбачений законодавством техніки), що учасник передбачає залучити до виконання даних робіт, що відображена в підсумковій відомості ресурсів, Учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку (при наявності), за наведеною нижче формою (Таблиця №1). Учасник надає скан-копії свідоцтв про реєстрацію всіх транспортних засобів, які зазначені у довідці (копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку; копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі).
В таблиці № 1 (стобчик 6) , підпункту.1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник має зазначити документ підтверджуючий приналежність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасника.
Просимо надати роз’яснення, чи буде вважатися належним документом що підтвердить приналежність будівельного інструменту, надана Учасником в складі тендерної пропозиції, відповідна оборотно-сальдова відомості? Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо. Дякуємо за запитання. Внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо приведення у відповідність вимог тендерної документації
Дата подання: 29 травня 2024 20:31
Дата відповіді: 03 червня 2024 13:55
Шановний Замовник, в підпункті 2.3. п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації, зазначена наступна вимога: мінімально-необхідний перелік та кількість працівників для виконання робіт, котрих Учасник обов’язково включає до Таблиці № 2:
- Виконавець робіт – 1;
- Інженер з охорони праці – 1;
- Інженер з проектно-кошторисної роботи – 1;
- Монтажник трубопроводів – 3;
- Підсобний робітник – 2;
- Зварник пластмаси – 1;
- Електрогазозварник/зварник – 1.
В свою чергу, в підпункті 2.2.3. п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено: документальне підтвердження наявності освіти/або посвідчення про проходження відповідних курсів для відповідно займаної посади на наступних працівників, а саме: інженер з охорони праці; монтажник зовнішніх трубопроводів; бетоняр; зварник пластмаси.
На підставі вище зазначеного, просимо надати наступні роз’яснення:
1. Чи включається посада бетоняра до мінімально-необхідного переліку та кількості працівників для виконання робіт, котрих Учасник обов’язково включає до Таблиці № 2;
2. До мінімально-необхідного переліку та кількості працівників для виконання робіт, котрих Учасник обов’язково включає до Таблиці № 2 мають включатися монтажники трубопроводів чи монтажники зовнішніх трубопроводів?
Просимо привести у відповідність вимоги тендерної документації. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо. Дякуємо за запитання. Внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо надання роз’яснень до тендерної документації
Дата подання: 29 травня 2024 20:32
Дата відповіді: 03 червня 2024 13:53
Шановний Замовник, в підпункті 2.2.3. п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації , зазначено: документальне підтвердження наявності освіти/або посвідчення про проходження відповідних курсів для відповідно займаної посади на наступних працівників, а саме: інженер з охорони праці; монтажник зовнішніх трубопроводів; бетоняр; зварник пластмаси.
Просимо надати роз’яснення, наявність якої освіти/або посвідчення про проходження відповідних курсів мають бути в інженера з охорони праці; монтажника зовнішніх трубопроводів; бетоняра; зварника пластмаси, щоб учасник належним чином виконав зазначену вимогу Замовника. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо. Дякуємо за запитання. Внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо приведення у відповідність вимог тендерної документації
Дата подання: 29 травня 2024 20:33
Дата відповіді: 03 червня 2024 13:54
Шановний Замовник, в п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації зазначені різні вимоги від однаковими підпунктами 2.3
2.3. Мінімально-необхідний перелік та кількість працівників для виконання робіт, котрих Учасник обов’язково включає до Таблиці № 2:
2.3. Учасник повинен надати оригінали або копії документів, які підтверджують кваліфікацію працівників:
Просимо привести у відповідність положення тендерної документації. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо. Дякуємо за уважність. Внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо надання роз’яснень до тендерної документації
Дата подання: 29 травня 2024 20:34
Дата відповіді: 03 червня 2024 13:54
Шановний Замовник, в підпункті 2.3. п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації, зазначена наступна вимога: учасник повинен надати оригінали або копії документів, які підтверджують кваліфікацію працівників: оригінали або копії дипломів про закінчення учбових закладів для інженерно-технічних працівників та дипломів, свідоцтв або посвідчень (крім атестатів про повну загальну освіту) та витягів з протоколів засідань кваліфікаційних комісій для кваліфікованих робітників в яких має бути зазначений відповідний розряд.
Просимо надати роз’яснення на яких саме працівників учасник має надати оригінали або копії дипломів про закінчення учбових закладів для інженерно-технічних працівників та дипломів, свідоцтв або посвідчень (крім атестатів про повну загальну освіту) та витягів з протоколів засідань кваліфікаційних комісій для кваліфікованих робітників в яких має бути зазначений відповідний розряд. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо. Дякуємо за запитання. Внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо приведення у відповідність вимог тендерної документації
Дата подання: 29 травня 2024 20:38
Дата відповіді: 03 червня 2024 13:54
Шановний Замовник, в підпункті 2.3. п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації, зазначена наступна вимога: мінімально-необхідний перелік та кількість працівників для виконання робіт, котрих Учасник обов’язково включає до Таблиці № 2:
- Виконавець робіт – 1;
- Інженер з охорони праці – 1;
- Інженер з проектно-кошторисної роботи – 1;
- Монтажник трубопроводів – 3;
- Підсобний робітник – 2;
- Зварник пластмаси – 1;
- Електрогазозварник/зварник – 1.
В свою чергу, в підпункті 2.8. п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації, зазначена вимога згідно якої на головного інженера Учасник має додатково подати протоколи та/або посвідчення щодо проходження ними наступних видів навчань з охорони праці
На підставі вище зазначеного просимо надати роз’яснення:
1. Чи включається посада головного інженера до мінімально-необхідного переліку та кількості працівників для виконання робіт, котрих Учасник обов’язково включає до Таблиці № 2;.
Просимо привести у відповідність вимоги тендерної документації. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо. Дякуємо за запитання. Внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо виключення з тендерної документації вимоги що обмежує конкуренцію
Дата подання: 29 травня 2024 20:42
Дата відповіді: 03 червня 2024 13:54
Шановний Замовник, в підпункті 2.9. п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації зазначена наступна вимога: працівники учасника повинні мати дійсні на дату подання пропозиції протоколи та/або посвідчення про перевірку знань з охорони праці за наступними напрямками:
2.9.1. Працівники, зазначені в Таблиці 2 цього Додатку:
НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті».
НПАОП 0.00-1.71.13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями».
В таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації, зазначені посади працівників які відповідно до своїх робочих інструкцій не мають відношення до роботи з інструментами та пристроями та не виконують роботи на висоті.
Вважаємо вимогу, згідно якої працівники учасника, зазначені в Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації, повинні мати дійсні на дату подання пропозиції протоколи та/або посвідчення про перевірку знань з охорони праці за наступними напрямками:
НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті».
НПАОП 0.00-1.71.13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями», такою що обмежує конкуренцію та штучно звужує коло потенційних учасників та вимагаємо видалити зазначену вимогу з тендерної документації. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо. Дякуємо за запитання. Внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо приведення у відповідність вимог тендерної документації
Дата подання: 29 травня 2024 20:43
Дата відповіді: 03 червня 2024 13:55
Шановний Замовник, в підпункті 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації зазначені наступні вимоги: Надати в електронному вигляді:
- довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявності необхідного обладнання, інструменту та спорядження для виконання робіт, в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, адресу офісу та складських, або виробничих приміщень учасника, контактні телефони офісу учасника.
Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеного в Довідці, учасник надає:
- витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності.
- довідку про наявність будівельних машини, (власної або орендованої або залученої в інший спосіб передбачений законодавством техніки), що учасник передбачає залучити до виконання даних робіт, що відображена в підсумковій відомості ресурсів, Учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку (при наявності), за наведеною нижче формою (Таблиця №1). Учасник надає скан-копії свідоцтв про реєстрацію всіх транспортних засобів, які зазначені у довідці (копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку; копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі).
Просимо надати роз’яснення, учасник має в складі тендерної пропозиції надати дві довідки? В першій зазначити інформацією щодо наявності необхідного обладнання, інструменту та спорядження для виконання робіт, в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, адресу офісу та складських, або виробничих приміщень учасника, контактні телефони офісу учасника. А в другій зазначити інформацію про наявність будівельних машини?
Проте і в першій довідці вимагається інформація про наявність транспорту?
Просимо привести у відповідність вимоги тендерної документації. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо. Дякуємо за запитання. Внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо надання роз’яснень до тендерної документації
Дата подання: 29 травня 2024 20:44
Дата відповіді: 03 червня 2024 13:56
Шановний Замовник, в підпункті 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації зазначена наступна вимога: надає гарантійний лист щодо технічного стану транспортного засобу.
Просимо надати роз’яснення, хто саме має надати гарантійний лист щодо технічного стану транспортного засобу, якщо транспортний засіб взято Учасником в оренду, лізинг тощо – Учасник чи орендодавець/лізингодавець тощо. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо. Дякуємо за запитання. Внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо приведення у відповідність вимог тендерної документації
Дата подання: 29 травня 2024 20:45
Дата відповіді: 03 червня 2024 13:56
Шановний Замовник, в підпункті 1.2. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації зазначена наступна вимога: обов’язкова наявність в Учасника автомобілю для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного або орендованого. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту, техпаспорт та договір оренди чи надання транспортних послуг.
Зазначена вимога дублює вимоги зазначені в підпункті 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації.
Просимо привести у відповідність вимоги тендерної документації. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Гарантійний лист щодо технічного стану транспортного засобу надає учасник.
Щодо приведення у відповідність вимог тендерної документації
Дата подання: 29 травня 2024 20:48
Дата відповіді: 03 червня 2024 13:57
Шановний Замовник, в п. 6.2. пункту 6 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, зазначена наступна вимога: учасник повинен на підтвердження якості запропонованих при виконанні робіт матеріалів надати в складі тендерної пропозиції документи якості матеріалів, аналогічна вимога продубльована в підпункті 6.6. пункту 6 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, а саме: спроможність учасника поставити матеріали та виконати роботи в обсягах та строки вказані у тендерній документації та тендерній пропозиції учасника підтверджується гарантійним листом із зазначенням відомостей щодо можливості виготовлення (поставки) матеріалів для виконання даного проекту із зазначенням Замовника та номеру оголошення про проведення торгів, що розміщене на веб-порталі Prozorro. На підтвердження якості запропонованих матеріалів додатково надати в складі тендерної пропозиції документи якості.
На звершення, в підпункті 6.7 пункту 6 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, зазначена наступна вимога: Учасник у складі своєї пропозиції подає довідку про опис товару (що використовує) та джерело походження товару, відомості про товаровиробника, його адресу і контакти. У разі подачі еквіваленту обладнання та матеріально-технічної бази (техніки), що вимагається Замовником, Учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним обладнання та матеріально-технічної бази (техніки), що підтверджує відповідність вимогам Замовника.
Відповідно до підсумкової відомості ресурсів (далі – ПВР) складеної згідно вимог Настанови, при виконанні робіт що є предметом закупівлі, Учасник має використати 4129 різноманітних видів матеріалів, починаючи з коштовних труб, швелерів тощо та закінчуючи малоцінними цвяхами, каніфоллю тощо.
На підставі вище зазначеного, просимо надати роз’яснення на які саме матеріли в складі тендерної пропозиції надавати документи що якості матеріалів (документи якості)? І який саме має бути документ щоб учасник зміг належними чином підтвердити якість матеріалів?
Якщо замовник вимагає надання документів щодо якості матеріалів (документи якості) на всі матеріали передбачені ПВР, то ця вимога прямо порушує такий принцип здійснення публічних закупівель як максимальна економія, ефективність та пропорційність.
На підставі вище зазначеного просимо:
1) або зазначити в складі тендерної документації чіткий перелік матеріалів для підтвердження якості яких необхідно подавити документи якості та зазначити які саме документи будуть належними щодо підтвердження якості матеріалів;
2) або видалити з тендерної документації вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції документів якості матеріалів (документи якості). Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 03 червня 2024 19:30
Дата відповіді: 03 червня 2024 21:04
Шановний Замовник, в п. 6.2. пункту 6 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, зазначена наступна вимога: учасник повинен на підтвердження якості запропонованих при виконанні робіт матеріалів надати в складі тендерної пропозиції документи якості матеріалів.
Відповідно до підсумкової відомості ресурсів (далі – ПВР) складеної згідно вимог Настанови, при виконанні робіт що є предметом закупівлі, Учасник має використати 4129 різноманітних видів матеріалів, починаючи з коштовних труб, швелерів тощо та закінчуючи малоцінними цвяхами, каніфоллю тощо.
На підставі вище зазначеного, просимо надати роз’яснення на які саме матеріли в складі тендерної пропозиції надавати документи що якості матеріалів? І який саме має бути документ щоб учасник зміг належними чином підтвердити якість матеріалів?
Якщо замовник вимагає надання документів щодо якості матеріалів на всі матеріали передбачені ПВР, то ця вимога прямо порушує такий принцип здійснення публічних закупівель як максимальна економія, ефективність та пропорційність.
На підставі вище зазначеного просимо:
3) або зазначити в складі тендерної документації чіткий перелік матеріалів для підтвердження якості яких необхідно подавити документи якості та зазначити які саме документи будуть належними щодо підтвердження якості матеріалів;
4) або видалити з тендерної документації вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції документів якості матеріалів (документи якості). Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо приведення у відповідність вимог тендерної документації
Дата подання: 03 червня 2024 19:31
Дата відповіді: 03 червня 2024 21:05
Шановний Замовник, в Додатку 3 до тендерної документації, зазначена наступна вимога: учасник на виконання вимог Замовника відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, має надати копії діючих сертифікатів учасника закупівлі на систему управління якістю (ДСТУ, ТУ) ISO 9001:2015, 14001:2015, 45001:2019, 23932:2018, 37001:2018, 45001:2019 на виконання робіт (надання послуг) відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі. видані на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ). Надати звіти по кожному із сертифікатів за результатами останнього аудиту.
Доводимо до Вашого відома, що в Реєстрі акредитованих ООВ Національної системи акредитації України (НААУ) відсутні органи сертифікації сфера акредитації яких містила ISO 23932:2018 та ISO: 37001:2018.
На підставі вище значеного просимо привести вимоги тендерної документації у відповідність та викласти зазначену вимогу в наступній редакції:
Копії діючих сертифікатів учасника закупівлі на систему управління якістю (ДСТУ, ТУ) ISO 9001:2015, 14001:2015, 45001:2019, 23932:2018, 37001:2018, на виконання робіт (надання послуг) відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі. видані на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого по ISO 9001:2015, 14001:2015, 45001:2019 містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ). Надати звіти по кожному із сертифікатів за результатами останнього аудиту
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо приведення у відповідність вимог тендерної документації
Дата подання: 03 червня 2024 19:33
Дата відповіді: 03 червня 2024 20:32
Шановний Замовник, в п. 2.3. Додатку 1 до тендерної документації зазанчена вимога, згідно якої Учасник має підтвердити наявність на підприємстві інженера з охорони праці з наданням посвідчення та протоколу (витягу з протоколу) на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки.
Кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції сканованої копії кваліфікаційного посвідчення та сертифікату, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче базового.
На інженера з охорони праці додатково подати протоколи та/або посвідчення щодо проходження ним наступних видів навчань з охорони праці:
Загальний курс з ОП
НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»
НПАОП 0.00-1.71.13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями
НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН А.3.2.-2-2009)
Навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб
НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання
НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском
НПАОП 0.00-1.75-15 Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт
НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках
Зазначені вимоги дублюють одна одну, просимо привести їх у відповідність. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення. Якщо вимога в тендерній документації встановлена декілька разів, учасник/переможець може подати необхідний документ або інформацію один раз.
Щодо надання роз’яснень до тендерної документації
Дата подання: 06 червня 2024 07:16
Дата відповіді: 07 червня 2024 12:19
Шановний Замовник, в Додатку 3 до тендерної документації зазначена наступна вимога:
Локалізація:
Замовником здійснюється закупівля робіт чи послуг на умовах, що виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме – замовник здійснює закупівлю товарів, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 20 %. З метою підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам замовника Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи:
- або довідку у довільній формі із зазначенням відомостей про запропонований товар. В довідці має бути зазначена ідентична інформація до тієї, що визначена в переліку локалізованих товарів за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation, а саме: назва товару, найменування виробника товару, код РНОКПП / ЄДРПОУ виробника товару та ID товару.
- або скриншот з інформацією про запропонований товар з переліку локалізованих товарів за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation, на якому відображена наступна інформація: назва товару, найменування виробника товару, код РНОКПП / ЄДРПОУ виробника товару та ID товару; або фото з інформацією про запропонований товар з переліку локалізованих товарів за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation, на якому відображена наступна інформація: назва товару, найменування виробника товару, код РНОКПП / ЄДРПОУ виробника товару та ID товару;
- копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Просимо надати роз’яснення чи необхідно подавати в складі тендерної пропозиції довідку з роз’ясненнями щодо виконання зазначеної вимоги якщо всі товари (обладнання тощо), що будуть поставлені (змонтовані) під час виконання договору що є предметом цієї закупівлі, українського виробництва?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення.
Замовником здійснюється закупівля робіт, що передбачає набуття у власність товари, що визначені пунктом 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі». Вартість таких товарів у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1, тобто 200 тис. грн., отже замовник здійснює закупівлю, якщо ступінь локалізації у 2024 році становить або вище 20%. Окрім довідки з роз’ясненнями щодо виконання зазначеної вимоги, учасник подає у складі тендерної пропозиції копії документів від безпосереднього виробника того товару, який пропонується учасником. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи, що підтверджують країну походження товару (сертифікат про походження товару, або декларація про походження товару, або про регіональне найменування товару). У випадку якщо товар виготовлено в Україні, то ступінь локалізації буде 100%, а отже повністю відповідатиме вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»
Замовником здійснюється закупівля робіт, що передбачає набуття у власність товари, що визначені пунктом 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі». Вартість таких товарів у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1, тобто 200 тис. грн., отже замовник здійснює закупівлю, якщо ступінь локалізації у 2024 році становить або вище 20%. Окрім довідки з роз’ясненнями щодо виконання зазначеної вимоги, учасник подає у складі тендерної пропозиції копії документів від безпосереднього виробника того товару, який пропонується учасником. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи, що підтверджують країну походження товару (сертифікат про походження товару, або декларація про походження товару, або про регіональне найменування товару). У випадку якщо товар виготовлено в Україні, то ступінь локалізації буде 100%, а отже повністю відповідатиме вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»
Щодо надання роз’яснень до тендерної документації
Дата подання: 06 червня 2024 07:20
Дата відповіді: 07 червня 2024 12:20
Шановний Замовник, в Додатку 3 до тендерної документації зазначена наступна вимога:
Для документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам та характеристикам предмета закупівлі, визначеним замовником у Тендерній документації, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Технічний опис предмета закупівлі
Просимо надати роз’яснення що мається на увазі під терміном Технічний опис предмета закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Дякуємо за звернення. Відповідно до Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 1.2. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником та надають у складі пропозиції: «- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що повинні складатись з документів, зазначених у цій тендерній документації та відповідно до Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі, згідно - Додатку 3 до цієї тендерної документації;». Учасник надає погодження з – технічним завданням до предмету закупівлі.
Щодо технічного опису предмета закупівлі, замовник очікує від учасника подання Технічного завдання та наступні документи відповідно до Додатку 3 Тендерної документації .
Дякуємо за звернення. Відповідно до Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 1.2. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником та надають у складі пропозиції: «- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що повинні складатись з документів, зазначених у цій тендерній документації та відповідно до Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі, згідно - Додатку 3 до цієї тендерної документації;». Учасник надає погодження з – технічним завданням до предмету закупівлі.
Щодо технічного опису предмета закупівлі, замовник очікує від учасника подання Технічного завдання та наступні документи відповідно до Додатку 3 Тендерної документації .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС" |
14 304 937,43
UAH з ПДВ
|
14 304 937,43
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС" #41503688 |
Переможець |
14 304 937,43
UAH з ПДВ
|
25 червня 2024 17:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2024 09:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2024 15:28
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
16 липня 2024 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2024 14:25
|
Д_14304937.pdf | укладений |
09 липня 2024 14:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна розрахункового рахунку Замовника |
Номер договору про закупівлю: | №213/07/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |