Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку у м. Дніпрі
Очікувана вартість
162 005 725,94 UAH
UA-2024-05-17-009634-a 75709f6b24104a6589b4196720931107
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Качук

+380978633447 vtkbv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 14323014
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Дмитро Качук
+380978633447
vtkbv@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2024 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2024 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2024 00:00
Очікувана вартість: 162 005 725,94 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 810 028,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Банківська гарантія у розмірі 810 028,62 грн. (0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 810028.62 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Банківська гарантія у розмірі 1% від від ціни договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку у м. Дніпрі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2025
ДК 021:2015: 45211000-9 — Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані Підрядником роботи, здійснюються шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Підрядника платежами в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за Договором. Розрахунки за виконані Підрядником роботи, здійснюються виходячи з об’ємів виконаних робіт, їх вартості на підставі представлених Підрядником до 20 числа кожного місяця актів виконаних робіт КБ-2в та довідки КБ-3 у строк протягом 10 робочих днів з моменту прийняття фактично виконаних робіт Замовником. Акти виконаних робіт повинні надаватися Підрядником з усіма виконавчими та підтверджуючими відповідно умов Договору документами. У разі якщо на рахунку Замовника стосовно об’єкта будівництва відсутні або недостатньо коштів загального фонду Державного бюджету України для оплати у повному обсязі наданих підрядником актів виконаних робіт Замовник має право відкласти прийняття наданих підрядником актів (акта) виконаних робіт, а оплату таких робіт притримати до надходження на рахунок Замовника стосовно об’єкта будівництва коштів загального фонду Державного бюджету України в достатньому для оплати актів (акта) обсязі. Пiсляоплата 10 Робочі 95
Виконання робіт За умови відсутності зауважень до виконаних робіт з боку Замовника, кінцеві розрахунки за Договором здійснюються у двотижневий термін після приймання Замовником за актами виконаних у повному обсязі згідно умов Договору (закінчених) робіт та видачі сертифіката, що підтверджує введення об’єкта в експлуатацію, але в будь-якому випадку не раніше прийняття Замовником за актами закінчених (виконаних відповідно умов Договору) робіт. Разом з тим, у разі наявних зауважень залишок коштів може бути використано Замовником в рахунок сум відшкодування нанесених останньому невиконанням/неналежним виконанням зобов’язань за Договором збитків, штрафних санкцій (прострочення виконання, неякісно виконані роботи, повернення переплачених сум грошових коштів за Договором тощо), що підлягають сплаті Підрядником відповідно умов Договору. Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Банківська гарантія у розмірі 810 028,62 грн. (0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі).

Сума забезпечення: 810028.62 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Забезпечення пропозицій
Вимоги до документу: Банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП банка-гаранта.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Банківська гарантія у розмірі 1% від від ціни договору.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Забезпечення виконання умов договору про закупівлю.
Вимоги до документу: Банківська гарантія у розмірі 1% від від ціни договору.
17 травня 2024 15:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 травня 2024 15:30
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.pdf
17 травня 2024 15:30
Додаток 3 до договору - проєкт договірної ціни.pdf
17 травня 2024 15:30
Додаток № 7 - проєкт договору.pdf
17 травня 2024 15:30
Додаток 1 до договору - проєкт календарного графіку.pdf
17 травня 2024 15:30
КБ 4.zip
17 травня 2024 15:30
ЗВК.zip
17 травня 2024 15:30
ЗП 1.zip
17 травня 2024 15:30
КБ В 3.zip
17 травня 2024 15:30
ЕТР 1.zip
17 травня 2024 15:30
СПЗ.zip
17 травня 2024 15:30
ПОБ.zip
17 травня 2024 15:30
КБ В 4.zip
17 травня 2024 15:30
ЗК.zip
17 травня 2024 15:30
ОВНС.zip
17 травня 2024 15:30
РП Газ.zip
17 травня 2024 15:30
ЛОМ.zip
17 травня 2024 15:30
ВК 1.zip
17 травня 2024 15:30
ЕТР 2.zip
17 травня 2024 15:30
ВК 2.zip
17 травня 2024 15:30
АР-П.zip
17 травня 2024 15:30
ОДР.zip
17 травня 2024 15:30
КБ 5.zip
17 травня 2024 15:30
ЗП 2.zip
17 травня 2024 15:30
КБ 1.zip
17 травня 2024 15:30
ЕП 1.zip
17 травня 2024 15:30
КБ В 5.zip
17 травня 2024 15:30
ІТЗ ЦЗ.zip
17 травня 2024 15:30
БЗ.zip
17 травня 2024 15:30
АР 2.zip
17 травня 2024 15:30
КБ 3.zip
17 травня 2024 15:30
КБ В 1.zip
17 травня 2024 15:30
ГП сан зона.zip
17 травня 2024 15:30
АР 1.zip
17 травня 2024 15:30
ЕП 2.zip
17 травня 2024 15:30
ОВ 1.zip
17 травня 2024 15:30
КБ 2.zip
17 травня 2024 15:30
ОВ 2.zip
17 травня 2024 15:30
АР 3.zip
17 травня 2024 15:30
КБ В 6.zip
17 травня 2024 15:30
РШЕ.zip
17 травня 2024 15:30
ЗП 3.zip
17 травня 2024 15:30
ОВ 3.zip
17 травня 2024 15:30
КБ 6.zip
17 травня 2024 15:30
КБ В 2.zip

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-08-09-000017 ● 115e380a25c94ac1a56f5e98044c64cf
  • Статус: завершено ● Дата: 10 жовтня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 серпня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 серпня 2024 11:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


08.08.2024 № 205

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-05-17-009634-a 17.05.2024 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-08-13 17:07:54

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу спрощено закупівлі робіт з нового будівництва багатоквартирного житлового будинку у м. Дніпро (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-17-009634-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2 Надати інформацію та документальне підтвердження щодо надання переможцем ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» забезпечення виконання договору у відповідності до вимог пункту 12 оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт.
3. На підставі яких документів підтверджено відповідність учасника ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» (надати посилання на файл в пропозиції) вимогам пункту 4 форми І Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт щодо надання останнім аналогічного договору, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання повного комплексу робіт, відповідно оголошення, зокрема: влаштування системи блискавкозахисту, монтаж ліфтів, пуско-налагоджувальні роботи ліфтів, газопостачання ГПВ, пуско-налагоджувальні роботи газопостачання ГПВ, монтажні роботи по пожежній сигналізації, пуско-налагоджувальні роботи по пожежній сигналізації, зовнішньої ділянки газопроводу ГПЗ з встановленням ШГРП.
4. На підставі яких документів підтверджено відповідність переможця спрощеної закупівлі ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» (надати посилання на файл в пропозиції) вимогам пункту 1 форми ІІІ Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт щодо надання останнім виписки та/або Витягу з Єдиного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців станом на дату підготовки проєкту договору (файл Проєкт договору.pdf від 31.05.2024).
5. На підставі яких документів підтверджено відповідність переможця спрощеної закупівлі ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» (надати посилання на файл в пропозиції) вимогам пункту 4 форми ІІІ Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт щодо надання останнім наказу про призначення уповноваженої особи учасника з реалізації антикорупційної програми.
6. З яких причин Замовник та підрядник не зазначили реквізити сторін при укладанні Договору підряду на капітальне будівництво для забезпечення потреб безпеки і оборони від 21.06.2024 № 351, проте, як переможець спрощеної закупівлі ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» у файлі Проєкт договору.pdf від 31.05.2024 зазначив свої реквізити.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-08-16 16:37:03

Про надання відповіді на звернення

У відповідь на отриманий 13 серпня 2024 року від Державної аудиторської служби України запит в межах проведення моніторингу закупівлі Збірно-розбірної комплексної споруди (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-17-009634-a) через електронну систему закупівель надається відповідь.
Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України (далі – Центральна база) відповідно до наказу командувача Національної гвардії України від 18.11.2022 № 401 “Про деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” уповноважена на здійснення оборонних закупівель та укладання державних контрактів (договорів) і договорів. З метою забезпечення безпеки та оборони держави на період дії правового режиму воєнного стану Центральна база керується вимогами Постанови КМУ від 11.11.2022 № 1275 “Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” (далі – Особливості) щодо проведення закупівель, в свою чергу, Головним управлінням Національної гвардії України на підставі наказу командувача Національної гвардії України від 05.10.2022 №330 “Про організацію оборонних закупівель у Національній гвардії України” визначається предмет закупівлі, вимоги до предмета закупівлі, порядок закупівлі, перелік, обсяги та очікувану вартість предмета закупівлі, технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, доводяться до Центральної бази на підставі розпоряджень, наказів та листів.

Наказом командувача Національної гвардії України від 19.05.2022 року №136 «Про визначення замовників капітального будівництва об’єктів Національної гвардії України» Центральну базу виробничо-технологічної комплектації визначено замовником будівництва по об’єкту: «Будівництво багатоквартирного житлового будинку м. Дніпро».
Враховуючи п 3.17 ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво” (зі змінами), проектна документація це - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на основі затвердженого згідно порядку ПКМУ від 11 травня 2011 р. № 560 проекту будівництва.
Відповідно Бюджетного кодексу України бюджетне призначення – це повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України є отримувачем бюджетних коштів, а тому не має відповідних, передбачених для головного розпорядника коштів повноважень.
Разом з тим, Законом України “Про Державний бюджет України на 2024 рік” від 09 листопада 2023 року № 3460-IX та наказом Міністерства внутрішніх справ України від 14.12.2023 року №1041 «Про внесення змін до Переліку житлових об’єктів, будівництво (придбання) яких передбачається фінансувати у 2023 році за рахунок коштів державного бюджету за програмою 1003090 «Будівництво (придбання) житла для військовослужбовців Національної гвардії України» по загальному фонду за кодом програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету № 1003090 передбачено відповідні видатки, частину яких згідно повноважень головного розпорядника коштів спрямовано на закупівлю робіт по об’єкту: «Будівництво багатоквартирного житлового будинку м. Дніпро».
Розмір бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості було здійснено на підставі розробленого проекту та позитивного експертного звіту від 28.06.2023 року №0107-23Е (копія додається) до нього, відповідно до яких було подано пропозиції щодо виділення коштів, які включені до розпорядження Головного управління Національної гвардії України.

Відповідно вимогам пункту 4, форми І, Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт з Нового будівництва багатоквартирного жилового будинку у м. Дніпрі, замовником вимагалось документальне підтвердження про наявність досвіду виконання аналогічних договорів які підтверджують наявність у Учасників досвіду виконання повного комплексу робіть як Генеральним підрядником (підрядником) об’єктів (нове будівництво, реставрація, реконструкція, капітальний ремонт) будівництва будівель складність яких віднесена до СС2 клас наслідків та/або до ІІІ категорії чи вищого класу наслідків та/або категорії складності. Та листів-відгуків виданих Замовниками об’єктів будівництва за цими договорами.
В ході проведення спрощеної закупівлі робіт Учасником ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» було надано договори, а саме:
1. Договір №12 від 24 січня 2019 року на виконання робіт з «Капітальний ремонт місць загального користування, водопроводу, каналізації, виконання електромонтажних робіт в будинку №36 по проспекту Миколи Бажана в місті Києві»
2. Договір підряду №21 від 03 березня 2021 року на виконання робіт з «Реконструкції торгово-розважального центру «Мармелад» по вул Борщагівська 154 в м. Києві»
3. Договір №15/05 від 12 травня 2020 року на виконання робіт з «Реконструкції елементів благоустрою (тротуарні доріжки,огорожі, озеленення) на ирибудинковій території будинку за адресою: вулиця Княгині Ольги 13, село Петропавлівська Борщагівка, Києво-Святошинського району, Київської області»
4. Договір №Ж/Б-18 від 19 березня 2019 року на виконання робіт з «Будівництва житлового будинку за адресою : вулиця Княгині Ольги 13, селище Петропавлівська Борщагівка, Києво-Святошинського району, Київської області».
Та листи-відгуки про сумлінне виконання умов укладених договорів від замовників, а саме:
1. лист-відгук №43 від 27.05.2024 року від ТОВ «ЛАККІ БІЛД»
2. лист-відгук №42 від 17.05.2024 року від ТОВ «ЛАККІ БІЛД»
3. лист-відгук №118 від 24.05.2024 року від ТОВ «ОСНОВА-СПЕЦБУД»
4. лист-відгук №79 від 23 травня 2024 року від ОСББ «НОВИЙ ЕДЕМ»
Керуючись вимогами Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" ( 3038-17 ), відповідно до статті 32 зазначеного Закону, Клас наслідків (відповідальності) будівлі або споруди визначається відповідно до п. 5.1 чинного ДБН В.1.2-14-2009 на підставі чого вищевказані договори на виконання комплексу будівельно-монтажних робіт відповідають класу наслідків СС-2 та/або III чи IV категорії складності;
Конкретизування чи звуження до визначених переліком робіт таких як: влаштування системи блискавкозахисту, монтаж ліфтів, пуско-налагоджувальні роботи ліфтів, газопостачання ГПВ, пуско-налагоджувальні роботи газопостачання ГПВ, монтажні роботи по пожежній сигналізації, пуско-налагоджувальні роботи по пожежній сигналізації, зовнішньої ділянки газопроводу ГПЗ з встановленням ШГРП, не застосовується Замовником у вимогах до учасників під час проведення спрощеної закупівлі робіт так як це може мати ознаки дій вмотивованих корисливою метою та дискримінацією учасників, завдяки встановлення замовником вимог до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізовані порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання умов договору. Включення до тендерної документації дискримінаційних умов призводить до необгрунтовано звуження кола потенційних учасників закупівель, та може перешкоджати учасникам які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Віднесення об'єкта до певного класу наслідків здійснюється проектною організацією за погодженням із замовником будівництва. А правильність визначення класу наслідків перевіряється під час проведення експертизи проектної документації, відповідно до закону.
То ж маючи ліцензію та підтверджений досвід реалізації об’єктів відповідного класу наслідків (відповідальності) будівель і споруд учасник підтверджує свою спроможність на виконання комплексу необхідних заходів з будівельно-монтажних робіт.
Відповідно наданої інформації у вищезазначених матеріалах Учасник ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» задовільнила умови зазначені вимогами пункту 4, форми І, Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт з Нового будівництва багатоквартирного житлового будинку у м. Дніпрі.

Враховуючи вищенаведену інформацію, а також відповідно до розпорядження ГУ НГ України від 27.04.2023 № 27/17-3159, в якому зазначено, що у разі оприлюднення договору приховувати чутливу інформацію, яка є необов’язковою, зокрема, але не виключно: місцезнаходження, місце поставки, відомості про постачальника тощо.
В зв’язку з цим, була прихована деяка інформація. Паперовий примірник договору від 21.06.2024 № 351 в повному обсязі, а саме: в наявності розділ “Місцезнаходження та банківські реквізити сторін”; в Додатку № 1 до Договору “Специфікація” вказані дані про місце знаходження та банківські реквізити обох сторін, а також наявні підписи та печатки сторін та інформація про них.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-08-22 09:05:10

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу спрощено закупівлі робіт з нового будівництва багатоквартирного житлового будинку у м. Дніпро (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-17-009634-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала необхідність в отриманні позитивного експертного звіту від 28.06.2023 року №0107-23Е, на який здійснено посилання у ваших поясненнях, оприлюднених 16.08.2024 в електронній системі закупівель.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-08-23 14:32:49

Відповідь на звернення

Експертний звіт № 0107-23Е від 28 червня 2023 року.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 28 серпня 2024
Кінцевий строк оскарження: 03 вересня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ" 162 000 000,00
UAH
162 000 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 червня 2024 15:31
Електронний підпис
14 червня 2024 14:52
Довідка п8.docx.p7s
14 червня 2024 14:52
Статут.pdf
14 червня 2024 14:50
Рішення учасника.pdf
14 червня 2024 14:50
Опис до статуту.pdf
14 червня 2024 14:50
Додаток до ліцензії.pdf
14 червня 2024 14:50
Довідка банкрутство.zip
14 червня 2024 14:50
Витяг ПДВ.pdf
14 червня 2024 14:50
Витяг МВС.pdf
14 червня 2024 14:50
Виписка з ЄДР.pdf
31 травня 2024 15:48
Електронний підпис
31 травня 2024 15:45
Проєкт договору.pdf
31 травня 2024 15:45
Пояснення строки.pdf
31 травня 2024 15:45
Довідка обладнання.pdf
27 травня 2024 20:18
Електронний підпис
27 травня 2024 20:18
Електронний підпис
27 травня 2024 20:07
_______ 3107-24.7z
27 травня 2024 20:07
Витяг ПДВ.pdf
27 травня 2024 20:07
Опис до статуту.pdf
27 травня 2024 20:07
_____ _ __________ _______ ______.7z
27 травня 2024 20:07
Лист відгук 1.pdf
27 травня 2024 20:07
_______ ___ _______ ________.7z
27 травня 2024 20:07
Рішення учасника.pdf
27 травня 2024 20:07
_______ _27 ____ ______.7z
27 травня 2024 20:07
_____ _______ _______.7z
27 травня 2024 20:07
____ ___ ________ _______.7z
27 травня 2024 20:07
Договір будівництво .pdf
27 травня 2024 20:07
Проект договору.pdf
27 травня 2024 20:07
Fw_ RE_ КЕП.zip
27 травня 2024 20:07
_____ ___ _._. _______ _._.7z
27 травня 2024 20:07
Лист відгук 3.pdf
27 травня 2024 20:07
Лист відгук 2.pdf
27 травня 2024 20:07
Виписка з ЄДР.pdf
27 травня 2024 20:07
Договір обладнання.pdf
27 травня 2024 20:07
Лист відгук 4.pdf
27 травня 2024 20:07
Довідка субпідрядники.pdf
27 травня 2024 20:07
Статут.pdf
27 травня 2024 20:07
____ __________ __________.7z
27 травня 2024 20:07
Договір підряду 21.pdf
27 травня 2024 20:07
__________ ________.7z
27 травня 2024 20:07
________ 3107-24.7z
27 травня 2024 20:07
Довідка обладнання.pdf
27 травня 2024 20:07
Додаток до ліцензії.pdf
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_02-01-017.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
Договірна ціна.pdf
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_02-01-010.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_04-01-02.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_02-01-06.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_01-01-02.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_02-01-04.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_02-01-015.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_02-01-018.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_06-01-06.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_06-01-07.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_04-03-01.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_01-01-05.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_02-01-03.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_04-02-03.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_02-01-08.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_01-01-06.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ОК_02-01.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_02-01-012.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ДЦ.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_01-01-07.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_01-01-03.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284.idc
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_02-01-07.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ОК_04-03.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_02-01-02.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_01-01-04.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_06-01-08.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК2_02-01-019.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК2_07-01-01.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_06-01-04.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ВОБ.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_02-01-013.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ОК_07-01.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК2_04-03-02.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_06-01-01.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_02-01-014.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_04-02-02.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ПВР.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_06-01-05.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ОК_06-01.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ОК_04-01.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ОК_04-02.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_04-02-01.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284.imd.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_06-01-02.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_07-01-02.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_04-01-01.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_04-02-04.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_02-01-05.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ОК_01-01.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_06-01-03.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК2_02-01-016.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284.imd
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЗВВ.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_04-01-03.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_01-01-01.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284.idc.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_02-01-09.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
3284_ДЦ_ЛК1_02-01-011.pdf.p7s
27 травня 2024 20:07
Цінова пропозиція.pdf
27 травня 2024 20:07
________ 3107-24.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

________ 3107-24.7z

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ"
#35557259
Переможець 162 000 000,00
UAH
03 червня 2024 13:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 травня 2024 17:32

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ" було виявлено перелік невідповідностей, такі як: 1.1. Виявлені невідповідності: у наданій Учасником довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не було зазначено авторозничовозу. 1.2. Посилання на вимогу, щодо якої виявлено невідповідність: стор. 21 п. 3 ФОРМИ І Додатку № 2 до оголошення. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повинен зазначити авторозничовіз та надати документ, що підтверджує право власності або користування. 2.1. Виявлені невідповідності: Учасником у складі своєї пропозиції було надано календарний графік виконання робіт (Додаток 1 до договору), який у свою чергу не відповідає вимогам, а саме: розрахунок початку робіт розпочати протягом 20 календарних днів від кінцевої дати прийому пропозицій. 2.2. Посилання на вимогу, щодо якої виявлено невідповідність: п. 5 Додатку 1 до договору – проєкт календарного графіку. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати календарний графік виконання робіт (Додаток 1 до договору) з правильно зазначеною датою початку виконання робіт. 3.1. Виявлені невідповідності: Учасником у складі своєї пропозиції не надано проєкт договору відповідно до Додатку № 7 до оголошення. 3.2. Посилання на вимогу, щодо якої виявлено невідповідність: п. 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати проєкт договору відповідно до Додатку № 7 до оголошення.

Документи

03 червня 2024 13:42
Електронний підпис
03 червня 2024 13:41
Untitled.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2024 13:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ"
#35557259
162 000 000,00
UAH
Документи

Документи

03 червня 2024 13:42
Електронний підпис
03 червня 2024 13:41
Untitled.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2024 16:22
ДУ 2.pdf зміни до договору
29 листопада 2024 16:21
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2024 15:13
ДУ 1.pdf зміни до договору
18 жовтня 2024 15:11
Електронний підпис укладений
21 червня 2024 14:50
Д 351.pdf укладений
21 червня 2024 14:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням бюджетних асигнувань у 2024 році по даному об'єкту.
Номер договору про закупівлю: 351
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зменшенням бюджетних асигнувань у 2024 році по даному об’єкту.
Номер договору про закупівлю: 351
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML