Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВЕРХІВЦЕВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43983317 |
Вебсайт: | https://osv.org.ua/rada/43983317 |
Місцезнаходження: | 51660, Україна , Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський р-н, місто Верхівцеве, вул.Центральна, будинок 75 |
Контактна особа: |
Світлана Белягова +380972915915 43983317@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2024 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2024 13:04 |
Початок аукціону: | 05 червня 2024 13:04 |
Очікувана вартість: | 22 149 209,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 110 746,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції 110 746,05 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менший ніж строк дії тендерної пропозиції. У формі електронної гарантії виданої банком з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність». Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 110746.05 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи не пізніше ніж протягом 30 календарних днів з дати складення Сторонами вказаних документів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2024 18:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2024 18:28 |
ТД_Ліцей 2 нова редакція 2.docx | |
31 травня 2024 18:28 |
Додаток до Протоколу внесення змін УО до ТД.docx |
31 травня 2024 18:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 травня 2024 18:28 |
ТД_Ліцей 2 нова редакція 2.docx
|
|||
31 травня 2024 18:28 |
Додаток до Протоколу внесення змін УО до ТД.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-21-000020 ● 1b1175547a4040cb8ebad5bb26cd99b5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2024 12:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2024 № 126
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 червня 2024 року № 168-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2024-05-17-008256-a 17.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-26 12:35:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівель (утеплення, заміна вікон, ремонт даху) Верхівцевського ліцею №2 Верхівцевської міської ради за адресою: вул. Зелена, 3, м. Верхівцеве, Кам’янський район, Дніпропетровська область. (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-17-008256-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію щодо укладання договору про закупівлю з переможцем торгів ТОВ СК «ДП БУД»? У разі укладання такого договору – надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель. У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-28 15:45:35
Відповідь на звернення
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівель (утеплення, заміна вікон, ремонт даху) Верхівцевського ліцею №2 Верхівцевської міської ради за адресою: вул. Зелена, 3, м. Верхівцеве, Кам’янський район, Дніпропетровська область. (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-17-008256-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Що до Вашого першого питання на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. надаємо копії :
- Проектно-кошторисної документації (робочий проект)- на 168 арк.
- Технічний звіт на 32 арк.
- Експертний звіт на 10 арк.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Стосовно другого питання, щодо оприлюднення на власному веб-сайті відповідаємо , що маємо офійний веб-сайт https://verhivceve.osv.org.ua/, на якому оприлюднена інформація , що до закупівлі. Що до обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, то відповідаємо наступне, відповідно рішення про внесення змін та доповнень до Програми енергозбереження (підвищення ефективності) Верхівцевської міської територіальної громадина 2023-2025роки, Керуючись п.22 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законами України «Про енергетичну ефективність будівель», розглянувши клопотання адміністрації відділу освіти, культури, молоді та спорту Верхівцевської міської ради від 17.06.2024 року №297, з метою скорочення витрат природного газу для опалення закладів освіти.(рішення енергоефективності додається в додатках). Та відповідно листа-замовлення №172 від 21.04.2023року до експерта з технічного обстеження будівель і споруд рішення (лист звернення додається в технічному звіті ) та рішення №81 від 19.07.2023р.Виконавчого комітету Верхівцевської міської ради та згідно з результатами обстеження технчного стану та будівельних конструкцій будівель Верхівцевського ліцею №2 Верхівцевської міської ради за адресою: вул. Зелена, 3, м. Верхівцеве, Кам’янський район, Дніпропетровська область. Відповідаємо, наступне експерт з технічного обстеження будівель та споруд надав висновки та рекомендації п.8 що викладені в технічному звіті (додається в додатках).
У ситуації яка склалась, в зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти нашої держави необхідність проведення капітального ремонту зумовлена потребою освітнього процесу.
Очікувана вартість визначена виходячи із бюджетних призначень та вартості капітального ремонту, відповідно до експертного звіту та згідно розрахунку інвесторської кошторисної документації.(що надана в робочому проекті)який додається в додатках.
3. Надати інформацію щодо укладання договору про закупівлю з переможцем торгів ТОВ СК «ДП БУД»? У разі укладання такого договору – надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель. У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Враховуючи викладене вище, стосовно третього питання повідомляємо наступне: надаємо інформацію, щодо укладання договору про закупівлю з переможцем торгів ТОВ СК «ДП БУД» відповідно до протоколу №221 від 11.06.2024року прийняте рішення про намір укласти договір з переможцем ТОВ СК «ДП БУД» (Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, відповідно до Особливостей № 1178, оприлюднити такий договір разом із усіма додатками. Для цього у замовника є три робочі дні з дня укладення договору про закупівлю.
Нами укладено та підписано договір №114 від 26.06.2024 року та ведеться робота по скануванню великого об’єму документації, а саме невід’ємних додатків до договору. Відповідаємо на питання, що до не оприлюднення в електронній системі закупівель 26.06.2024 року договору: у зв’язку з дуже великим об’ємом кошторисної документації (додатків ) які є невід’ємними від договору та у зв’язку з погодженням графіку виконання робіт, а також складною ситуацією в країні, а саме частковою відсутністю електричної енергії та засобів зв’язку (інтернет) маємо згідно законодавства на протязі трьох робочих днів після підписання договору для його оприлюднення в електронній системі закупівель. В свою чергу робимо все можливе щоб оприлюднити та завантажити вчасно в електронній системі закупівель данну закупівлю.
Всі скріни додаються у додатках.
До протоколу додається:
Технічний звіт на 32 арк.
Робочий проект (проектно-кошторисна документація) на 168 арк.
Експертний звіт на 10 арк.
Рішення №81 від 19.07.2023року – 1 арк
Рішення енергоефективності №172 від 21.04.2023року – 2 арк.
Договір підряду №114 від 26.06.2024року. - 225 арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-26 12:35:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівель (утеплення, заміна вікон, ремонт даху) Верхівцевського ліцею №2 Верхівцевської міської ради за адресою: вул. Зелена, 3, м. Верхівцеве, Кам’янський район, Дніпропетровська область. (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-17-008256-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію щодо укладання договору про закупівлю з переможцем торгів ТОВ СК «ДП БУД»? У разі укладання такого договору – надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель. У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-28 16:18:49
відповідь на звернння
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівель (утеплення, заміна вікон, ремонт даху) Верхівцевського ліцею №2 Верхівцевської міської ради за адресою: вул. Зелена, 3, м. Верхівцеве, Кам’янський район, Дніпропетровська область. (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-17-008256-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Що до Вашого першого питання на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. надаємо копії :
- Проектно-кошторисної документації (робочий проект)- на 168 арк.
- Технічний звіт на 32 арк.
- Експертний звіт на 10 арк.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Стосовно другого питання, щодо оприлюднення на власному веб-сайті відповідаємо , що маємо офійний веб-сайт https://verhivceve.osv.org.ua/, на якому оприлюднена інформація , що до закупівлі. Що до обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, то відповідаємо наступне, відповідно рішення про внесення змін та доповнень до Програми енергозбереження (підвищення ефективності) Верхівцевської міської територіальної громадина 2023-2025роки, Керуючись п.22 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законами України «Про енергетичну ефективність будівель», розглянувши клопотання адміністрації відділу освіти, культури, молоді та спорту Верхівцевської міської ради від 17.06.2024 року №297, з метою скорочення витрат природного газу для опалення закладів освіти.(рішення енергоефективності додається в додатках). Та відповідно листа-замовлення №172 від 21.04.2023року до експерта з технічного обстеження будівель і споруд рішення (лист звернення додається в технічному звіті ) та рішення №81 від 19.07.2023р.Виконавчого комітету Верхівцевської міської ради та згідно з результатами обстеження технчного стану та будівельних конструкцій будівель Верхівцевського ліцею №2 Верхівцевської міської ради за адресою: вул. Зелена, 3, м. Верхівцеве, Кам’янський район, Дніпропетровська область. Відповідаємо, наступне експерт з технічного обстеження будівель та споруд надав висновки та рекомендації п.8 що викладені в технічному звіті (додається в додатках).
У ситуації яка склалась, в зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти нашої держави необхідність проведення капітального ремонту зумовлена потребою освітнього процесу.
Очікувана вартість визначена виходячи із бюджетних призначень та вартості капітального ремонту, відповідно до експертного звіту та згідно розрахунку інвесторської кошторисної документації.(що надана в робочому проекті)який додається в додатках.
3. Надати інформацію щодо укладання договору про закупівлю з переможцем торгів ТОВ СК «ДП БУД»? У разі укладання такого договору – надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель. У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Враховуючи викладене вище, стосовно третього питання повідомляємо наступне: надаємо інформацію, щодо укладання договору про закупівлю з переможцем торгів ТОВ СК «ДП БУД» відповідно до протоколу №221 від 11.06.2024року прийняте рішення про намір укласти договір з переможцем ТОВ СК «ДП БУД» (Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, відповідно до Особливостей № 1178, оприлюднити такий договір разом із усіма додатками. Для цього у замовника є три робочі дні з дня укладення договору про закупівлю.
Нами укладено та підписано договір №114 від 26.06.2024 року та ведеться робота по скануванню великого об’єму документації, а саме невід’ємних додатків до договору. Відповідаємо на питання, що до не оприлюднення в електронній системі закупівель 26.06.2024 року договору: у зв’язку з дуже великим об’ємом кошторисної документації (додатків ) які є невід’ємними від договору та у зв’язку з погодженням графіку виконання робіт, а також складною ситуацією в країні, а саме частковою відсутністю електричної енергії та засобів зв’язку (інтернет) маємо згідно законодавства на протязі трьох робочих днів після підписання договору для його оприлюднення в електронній системі закупівель. В свою чергу робимо все можливе щоб оприлюднити та завантажити вчасно в електронній системі закупівель данну закупівлю.
Всі скріни додаються у додатках.
До протоколу додається:
Технічний звіт на 32 арк.
Робочий проект (проектно-кошторисна документація) на 168 арк.
Експертний звіт на 10 арк.
Рішення №81 від 19.07.2023року – 1 арк
Рішення енергоефективності №172 від 21.04.2023року – 2 арк.
Договір підряду №114 від 26.06.2024року. - 225 арк.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-06-28 16:10:23
відповідь на звернення Держаудитслужби України
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівель (утеплення, заміна вікон, ремонт даху) Верхівцевського ліцею №2 Верхівцевської міської ради за адресою: вул. Зелена, 3, м. Верхівцеве, Кам’янський район, Дніпропетровська область. (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-17-008256-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Що до Вашого першого питання на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. надаємо копії :
- Проектно-кошторисної документації (робочий проект)- на 168 арк.
- Технічний звіт на 32 арк.
- Експертний звіт на 10 арк.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Стосовно другого питання, щодо оприлюднення на власному веб-сайті відповідаємо , що маємо офійний веб-сайт https://verhivceve.osv.org.ua/, на якому оприлюднена інформація , що до закупівлі. Що до обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, то відповідаємо наступне, відповідно рішення про внесення змін та доповнень до Програми енергозбереження (підвищення ефективності) Верхівцевської міської територіальної громадина 2023-2025роки, Керуючись п.22 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законами України «Про енергетичну ефективність будівель», розглянувши клопотання адміністрації відділу освіти, культури, молоді та спорту Верхівцевської міської ради від 17.06.2024 року №297, з метою скорочення витрат природного газу для опалення закладів освіти.(рішення енергоефективності додається в додатках). Та відповідно листа-замовлення №172 від 21.04.2023року до експерта з технічного обстеження будівель і споруд рішення (лист звернення додається в технічному звіті ) та рішення №81 від 19.07.2023р.Виконавчого комітету Верхівцевської міської ради та згідно з результатами обстеження технчного стану та будівельних конструкцій будівель Верхівцевського ліцею №2 Верхівцевської міської ради за адресою: вул. Зелена, 3, м. Верхівцеве, Кам’янський район, Дніпропетровська область. Відповідаємо, наступне експерт з технічного обстеження будівель та споруд надав висновки та рекомендації п.8 що викладені в технічному звіті (додається в додатках).
У ситуації яка склалась, в зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти нашої держави необхідність проведення капітального ремонту зумовлена потребою освітнього процесу.
Очікувана вартість визначена виходячи із бюджетних призначень та вартості капітального ремонту, відповідно до експертного звіту та згідно розрахунку інвесторської кошторисної документації.(що надана в робочому проекті)який додається в додатках.
3. Надати інформацію щодо укладання договору про закупівлю з переможцем торгів ТОВ СК «ДП БУД»? У разі укладання такого договору – надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель. У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Враховуючи викладене вище, стосовно третього питання повідомляємо наступне: надаємо інформацію, щодо укладання договору про закупівлю з переможцем торгів ТОВ СК «ДП БУД» відповідно до протоколу №221 від 11.06.2024року прийняте рішення про намір укласти договір з переможцем ТОВ СК «ДП БУД» (Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, відповідно до Особливостей № 1178, оприлюднити такий договір разом із усіма додатками. Для цього у замовника є три робочі дні з дня укладення договору про закупівлю.
Нами укладено та підписано договір №114 від 26.06.2024 року та ведеться робота по скануванню великого об’єму документації, а саме невід’ємних додатків до договору. Відповідаємо на питання, що до не оприлюднення в електронній системі закупівель 26.06.2024 року договору: у зв’язку з дуже великим об’ємом кошторисної документації (додатків ) які є невід’ємними від договору та у зв’язку з погодженням графіку виконання робіт, а також складною ситуацією в країні, а саме частковою відсутністю електричної енергії та засобів зв’язку (інтернет) маємо згідно законодавства на протязі трьох робочих днів після підписання договору для його оприлюднення в електронній системі закупівель. В свою чергу робимо все можливе щоб оприлюднити та завантажити вчасно в електронній системі закупівель данну закупівлю.
Всі скріни додаються у додатках.
До протоколу додається:
Технічний звіт на 32 арк.
Робочий проект (проектно-кошторисна документація) на 168 арк.
Експертний звіт на 10 арк.
Рішення №81 від 19.07.2023року – 1 арк
Рішення енергоефективності №172 від 21.04.2023року – 2 арк.
Договір підряду №114 від 26.06.2024року. - 225 арк.
- 1. робочий проект.pdf
- 2. Технічний звіт 2023.pdf
- 2.1 експертний звіт.pdf
- 3. висновок про тех.стан 2020.pdf
- рішення 81.pdf
- рішення енергоеф..pdf
- договір 114 від 26.06.24.pdf
- Електронний підпис
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2024-07-02 17:32:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівель (утеплення, заміна вікон, ремонт даху) Верхівцевського ліцею №2 Верхівцевської міської ради за адресою: вул. Зелена, 3, м.Верхівцеве, Кам’янський район, Дніпропетровська область. Коригування ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-17-008256-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання, а саме:
Надати пояснення щодо підстав не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику ПП «БМФ «Бар′єр» відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, стосовно необхідності внесення змін до банківської гарантії.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-03 09:17:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівель (утеплення, заміна вікон, ремонт даху) Верхівцевського ліцею №2 Верхівцевської міської ради за адресою: вул. Зелена, 3, м.Верхівцеве, Кам’янський район, Дніпропетровська область. Коригування ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-17-008256-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання, а саме:
Надати пояснення щодо підстав не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику ПП «БМФ «Бар′єр» відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, стосовно необхідності внесення змін до банківської гарантії.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-05 15:38:25
відповідь на звернення
Що до першого питання:
Замовником було прийнято рішення долучити зміни до ТД додаток до протоколу №214 від 31.05.2024р., керуючись абзацами 3 та 4 пн. 54: Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Замовник розмістив та відобразив зміни в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції та протоколом (додаток до протоколу 214 від 31.05.2024р.)з переліком таких змін.
Зміни торкнулись таких додатків та пунктів тендерної документації:
1. Забезпечення тендерної пропозиції.а саме п.2,3,4,4.1,4.2,4.3,4.4.
2. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, визначені пунктом 47 Особливостей : п.1.1, 2.2, 2.2.1,2.2.2, 2.3, 2.4,2.5, 2.6,2.7,
3. Договір Додаток 4 до тендерної документації
4. Кінцевий строк подання тендерної пропозиції Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05.06.2024р. о 00:00
Отже, вимоги в тендерній документації, у тому числі ті, що стосується забезпечення тендерної пропозиції, встановлюються самостійно замовником з дотриманням законодавства в цілому.
По другому питанню:
В ході розгляду пропозиції учасника ПП «БМФ «Бар′єр» було виявлено ряд невідповідносте які не підпадали під пн.43 або не мали би доцільного значення при їх надані.
Роз’яснюємо:
Замовником було проаналізовано Тендерну документацію в цілому. Переглянувши пн. 43: Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник вважає, що учасник не виконавши вимогу підпунктам ( 4.2. У разі внесення змін до тендерної документації, учасники повинні «оновлювати» банківську гарантію у відповідності до внесених змін до тендерної документації.) 4.2 Розділ ІІ тендерної документації, не контролюючи процес закупівлі та не ознайомившись зі змінами, не долучення таких змін до тексту банківської гарантії – вважається як відсутність такого забезпечення в цілому.
Також маємо наголосити на ще такий із факторів який сприяв до прийняття рішення про відхилення Учасника та не доцільність надання 24 години на виправлення помилок, а саме: як наголошувалося вище Замовником було проаналізовано документацію в цілому та виявлено таку невідповідність:
Учасник не відповідає вимогам Згідно Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції , п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, визначені пунктом 47 Особливостей, п.п.1.1 -2) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, а саме Учасник надає фінансову звітність, за 2023 рік з обсягом річного обороту у розмірі менше ніж 100% від суми очікуваної вартості предмета закупівлі.
Учасник в складі пропозиції повинен надати фінансову звітність з обсягом річного обороту у розмірі не менше ніж 100% від суми очікуваної вартості предмета закупівлі 2023р.
В свою чергу учасник ПП «БМФ «Бар′єр» надає фінансову звітність, за 2023 рік з обсягом річного обороту у розмірі менше ніж 100% від суми очікуваної вартості предмета закупівлі, що являється невідповідністю Згідно Розділу ІІІ. п.5 , п.п.1.1 п.2) Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, визначені пунктом 47 Особливостей.
Виходячи з вище викладеного Замовник в процесі закупівель повинен бути ефективним (швидкість процедур та об’єктивним).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-04 14:28:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівель (утеплення, заміна вікон, ремонт даху) Верхівцевського ліцею №2 Верхівцевської міської ради за адресою: вул. Зелена, 3, м.Верхівцеве, Кам’янський район, Дніпропетровська область. Коригування ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-17-008256-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання, а саме:
Яким чином учасником ТОВ СК «ДП БУД» дотримано вимог підпункту 2.2.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання документів, що підтверджують володіння знань керівником/директором за напрямком Організація роботи з охорони праці.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-05 15:51:48
відповідь на звернення
Надаємо відповідь стосовно Вашого питання ,що до дотриманням учасником ТОВ СК «ДП БУД» вимог підпункту 2.2.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання документів, що підтверджують володіння знань керівником/директором за напрямком Організація роботи з охорони праці.
Відповідно до тендерної пропозиції Учасника на виконання підпункту 2.2.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання документів, що підтверджують володіння знань керівником/директором ТОВ СК «ДП БУД» за напрямком Організація роботи з охорони праці, Учасником надано протокол ТОВ УК "Дніпробуд" № 140 від 27.03.2023 р. ( копія Протоколу додається в додатках на 2-х арк.)
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-07-05 15:42:58
відповідь на звернення
Що до першого питання:
Замовником було прийнято рішення долучити зміни до ТД додаток до протоколу №214 від 31.05.2024р., керуючись абзацами 3 та 4 пн. 54: Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Замовник розмістив та відобразив зміни в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції та протоколом (додаток до протоколу 214 від 31.05.2024р.)з переліком таких змін.
Зміни торкнулись таких додатків та пунктів тендерної документації:
1. Забезпечення тендерної пропозиції.а саме п.2,3,4,4.1,4.2,4.3,4.4.
2. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, визначені пунктом 47 Особливостей : п.1.1, 2.2, 2.2.1,2.2.2, 2.3, 2.4,2.5, 2.6,2.7,
3. Договір Додаток 4 до тендерної документації
4. Кінцевий строк подання тендерної пропозиції Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05.06.2024р. о 00:00
Отже, вимоги в тендерній документації, у тому числі ті, що стосується забезпечення тендерної пропозиції, встановлюються самостійно замовником з дотриманням законодавства в цілому.
По другому питанню:
В ході розгляду пропозиції учасника ПП «БМФ «Бар′єр» було виявлено ряд невідповідносте які не підпадали під пн.43 або не мали би доцільного значення при їх надані.
Роз’яснюємо:
Замовником було проаналізовано Тендерну документацію в цілому. Переглянувши пн. 43: Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник вважає, що учасник не виконавши вимогу підпунктам ( 4.2. У разі внесення змін до тендерної документації, учасники повинні «оновлювати» банківську гарантію у відповідності до внесених змін до тендерної документації.) 4.2 Розділ ІІ тендерної документації, не контролюючи процес закупівлі та не ознайомившись зі змінами, не долучення таких змін до тексту банківської гарантії – вважається як відсутність такого забезпечення в цілому.
Також маємо наголосити на ще такий із факторів який сприяв до прийняття рішення про відхилення Учасника та не доцільність надання 24 години на виправлення помилок, а саме: як наголошувалося вище Замовником було проаналізовано документацію в цілому та виявлено таку невідповідність:
Учасник не відповідає вимогам Згідно Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції , п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, визначені пунктом 47 Особливостей, п.п.1.1 -2) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, а саме Учасник надає фінансову звітність, за 2023 рік з обсягом річного обороту у розмірі менше ніж 100% від суми очікуваної вартості предмета закупівлі.
Учасник в складі пропозиції повинен надати фінансову звітність з обсягом річного обороту у розмірі не менше ніж 100% від суми очікуваної вартості предмета закупівлі 2023р.
В свою чергу учасник ПП «БМФ «Бар′єр» надає фінансову звітність, за 2023 рік з обсягом річного обороту у розмірі менше ніж 100% від суми очікуваної вартості предмета закупівлі, що являється невідповідністю Згідно Розділу ІІІ. п.5 , п.п.1.1 п.2) Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, визначені пунктом 47 Особливостей.
Виходячи з вище викладеного Замовник в процесі закупівель повинен бути ефективним (швидкість процедур та об’єктивним).
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-07-05 15:53:22
відповідь на зврнення
Надаємо відповідь стосовно Вашого питання ,що до дотриманням учасником ТОВ СК «ДП БУД» вимог підпункту 2.2.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання документів, що підтверджують володіння знань керівником/директором за напрямком Організація роботи з охорони праці.
Відповідно до тендерної пропозиції Учасника на виконання підпункту 2.2.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання документів, що підтверджують володіння знань керівником/директором ТОВ СК «ДП БУД» за напрямком Організація роботи з охорони праці, Учасником надано протокол ТОВ УК "Дніпробуд" № 140 від 27.03.2023 р. ( копія Протоколу додається в додатках на 2-х арк.)
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Так у закупівлі за UA-2024-05-17-008256-a 21.06.2024 року було здійснено моніторинг органом державного фінансового контролю, зареєстрований в електронній системі закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. Таким чином керівник ВІДДІЛУ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВЕРХІВЦЕВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Куриленко Станіслав Володимирович вирішив: Направити уповноважену особу Белягову Світлану Олегівну на проходження навчання у сфері державних закупівель в найближчій час для недопущення встановлених порушень у подальшому
2024-07-23 17:48:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2024 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП БМФ Бар′єр |
16 951 605,30
UAH з ПДВ
|
16 951 605,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СК «ДП БУД» |
19 603 977,89
UAH з ПДВ
|
19 493 231,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК-НОВОСТРОЙ" |
20 343 687,84
UAH з ПДВ
|
19 599 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Консорціум "Велике будівництво України" |
20 966 647,96
UAH з ПДВ
|
19 599 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП БМФ Бар′єр #34774188 |
Відхилено |
16 951 605,30
UAH з ПДВ
|
10 червня 2024 11:08
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СК «ДП БУД»
#40847845 |
Переможець |
19 493 231,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2024 19:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 червня 2024 12:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2024 14:38
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
01 липня 2024 12:22
|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2024 14:50
|
договір 114 від 26.06.24.pdf | укладений |
28 червня 2024 14:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти Додаток 3 в новій редакції ( у зв’язку з механічною помилкою) |
Номер договору про закупівлю: | 114 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |