Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
34130000-7 - Мототранспортні вантажні засоби
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2024-05-17-004987-a ● ed52ddcbe46e4b70be84ac271bd2d60c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А0451 |
Код ЄДРПОУ: | 26629385 |
Місцезнаходження: | 35604, Україна , Рівненська обл., Дубно, щоб русня не підглядала |
Контактна особа: |
Демчук Руслан Васильович +380504382343 ruslan_demchuk@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2024 11:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Автомобіль типу «Pickup»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35604, Україна, Рівненська область, м.Дубно, щоб русня не підглядала
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2024
ДК 021:2015: 34131000-4 — Пікапи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2024 12:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2024 12:00 |
Тендерна документація (пікапи).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
вимога
Дата подання: 20 травня 2024 19:55
Дата відповіді: 22 травня 2024 14:53
Шановний замовнику! Ознайомившись з вимогами до тендерної документації нами виявлено в ній наявність дискримінаційних вимог та штучне звуження конкуренції. Так, відповідно з аналогічними оголошеннями UA-2024-04-17-005055-a, UA-2024-04-17-013029-a, UA-2024-04-17-013103-a, UA-2024-03-13-010392-a, UA-2024-02-27-005022-a, є чіткі затвердженні Міністерством оборони України «Загальні вимоги щодо закупівлі легкових автомобілів підвищеної прохідності PICKUP для потреб Збройних Сил України».
Для розширення кола потенційних учасників та недопущення наявності дискримінаційних вимог тендерної документації просимо внести зміни у тендерну документацію «додаток 2» та привести у відповідність до затверджених вищевказаних Загальних вимог, а саме:
Потужність двигуна Дизельний, питомою потужністю не менше 150 к.с., замінити на Потужність двигуна Дизельний, питомою потужністю не менше 136 к.с..
Це приведе до зниження вартості та збільшення кількості пікапів, що закуповуються, за той бюджет що ви визначили.
За посиланням ви можете ознайомитись з затвердженими вимогами Міністерства оборони України «Загальні вимоги щодо закупівлі легкових автомобілів підвищеної прохідності PICKUP для потреб Збройних Сил України» : UA-2024-02-27-005022-a
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З аналізу норм законодавства, що регулює правовідносини у публічних закупівлях, та, зокрема, зі змісту положень статей 10 та 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» можна дійти висновку, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, проте не забороняє визначати в тендерній документації інші вимоги до предмета закупівлі.
У Додатку №2 до тендерної документації - Технічні, якісні характеристики Товару, що встановлюються Замовником – визначно технічні вимоги до автомобіля відповідно до потреб та поставлених цілей перед Замовником.
Дискримінаційними є вимоги, яким можуть відповідати лише обмежене коло учасників та які штучно звужують конкуренцію. Водночас при формуванні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі замовником встановлено за результатами моніторингу сайтів дилерів, реклами, каталогів із відкритих джерел мережі Інтернет, що відповідним технічним вимогам може відповідати значне коло учасників (зокрема, марки Ford, Volkswagen, Toyota, Mitsubishi, Peugeot), а отже, відсутні обмеження конкуренції та дискримінації учасників з боку замовника.
Окрім того у рекомендаціях Міністерством оборони України «Загальні вимоги щодо закупівлі легкових автомобілів підвищеної прохідності PICKUP для потреб Збройних Сил України» №998 від 14.02.2024 (надалі – рекомендації), зазначено, що потужність двигуна має бути не менше 136 к.с., у технічних вимогах замовника зазначено не менше 150 к.с., тобто у даному випадку замовником дотримано вимоги рекомендацій.
З урахуванням того, що продукція щонайменше двох виробників може відповідати характеристиці, наведеній замовником у тендерній документації, можливо дійти до висновку про те, що в спірних правовідносинах відсутнє обмеження конкуренції з боку замовника в частині встановлення вказаних вище умов тендерної документації (постанова Верховного Суду від 30.06.2021 у справі №826/7945/180).
З цього приводу варто зазначити, що включення даних технічних умов, щодо предмета закупівлі повністю корелюється із положенням ч. 3 ст. 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація та проект договору про закупівлю може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник зацікавлений у закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності у найближчі роки, тому замовник не вносить зміни до тендерної документації, які можуть погіршити технічні вимоги предмета закупівлі.
Таким чином, вважаємо що збільшення однієї технічної вимоги за рахунок погіршення (зменшення) інших технічних вимог, що зможе призвести до погіршення технічних вимог та кількості предмета закупівлі - неприйнятне.
Виходячи із вищевикладеного, замовник гарантує дотримуватись основних принципів законодавства про публічні закупівлі при розгляді пропозицій учасників.
У Додатку №2 до тендерної документації - Технічні, якісні характеристики Товару, що встановлюються Замовником – визначно технічні вимоги до автомобіля відповідно до потреб та поставлених цілей перед Замовником.
Дискримінаційними є вимоги, яким можуть відповідати лише обмежене коло учасників та які штучно звужують конкуренцію. Водночас при формуванні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі замовником встановлено за результатами моніторингу сайтів дилерів, реклами, каталогів із відкритих джерел мережі Інтернет, що відповідним технічним вимогам може відповідати значне коло учасників (зокрема, марки Ford, Volkswagen, Toyota, Mitsubishi, Peugeot), а отже, відсутні обмеження конкуренції та дискримінації учасників з боку замовника.
Окрім того у рекомендаціях Міністерством оборони України «Загальні вимоги щодо закупівлі легкових автомобілів підвищеної прохідності PICKUP для потреб Збройних Сил України» №998 від 14.02.2024 (надалі – рекомендації), зазначено, що потужність двигуна має бути не менше 136 к.с., у технічних вимогах замовника зазначено не менше 150 к.с., тобто у даному випадку замовником дотримано вимоги рекомендацій.
З урахуванням того, що продукція щонайменше двох виробників може відповідати характеристиці, наведеній замовником у тендерній документації, можливо дійти до висновку про те, що в спірних правовідносинах відсутнє обмеження конкуренції з боку замовника в частині встановлення вказаних вище умов тендерної документації (постанова Верховного Суду від 30.06.2021 у справі №826/7945/180).
З цього приводу варто зазначити, що включення даних технічних умов, щодо предмета закупівлі повністю корелюється із положенням ч. 3 ст. 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація та проект договору про закупівлю може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник зацікавлений у закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності у найближчі роки, тому замовник не вносить зміни до тендерної документації, які можуть погіршити технічні вимоги предмета закупівлі.
Таким чином, вважаємо що збільшення однієї технічної вимоги за рахунок погіршення (зменшення) інших технічних вимог, що зможе призвести до погіршення технічних вимог та кількості предмета закупівлі - неприйнятне.
Виходячи із вищевикладеного, замовник гарантує дотримуватись основних принципів законодавства про публічні закупівлі при розгляді пропозицій учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "ГАЛИЧИНА -АВТО" |
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "ГАЛИЧИНА -АВТО" #32801235 |
Переможець |
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2024 10:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2024 11:07
|
Договір | укладений |
04 червня 2024 09:54
|