Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРВОМАЙСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01998319 |
Місцезнаходження: | 55214, Україна , Миколаївська обл., Первомайський р-н, м. Первомайськ, вул. Амосова Миколи Академіка,28 |
Контактна особа: |
Віктор Готка +380500436874 gol.pcrl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2024 11:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 27 травня 2024 15:03 |
Початок аукціону: | 27 травня 2024 15:03 |
Очікувана вартість: | 2 070 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15410000-5: Сирі олії та тваринні і рослинні жири
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2024 09:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2024 09:21 |
Додаток № 3 Технічні та інші вимоги до предмету закупівлі та вимоги до Учасника —нова редакція 2.docx | |
22 травня 2024 09:21 |
ТД з особливостями —нова редакція —2.docx | |
22 травня 2024 09:21 |
Зміни внесені в ТД —2.docx | |
21 травня 2024 13:16 |
Зміни внесені в ТД.docx | |
17 травня 2024 11:04 |
Додаток № 4 Цінова пропозиція.docx | |
17 травня 2024 11:04 |
Додаток № 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
17 травня 2024 11:04 |
Додаток № 2 Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.docx | |
17 травня 2024 11:04 |
Додаток № 5 Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати або бути не нижчі технічним умовам та стандартам, які діють в Україні , що підтверджується шляхом надання протоколу випробувань та/або сертифікату якості тощо. Згідно законодавству України пелети паливні з лушпиння соняшника мають відповідати ДСТУ 7124:2009 Лушпиння соняшникове пресоване гранульоване.
ДСТУ 7124:2009 Лушпиння соняшникове пресоване гранульоване
Органолептичні показники лушпиння соняшникового
Назва показників Характеристика лушпиння соняшникового пресованого гранульованого
Зовнішній вигляд Гранули циліндричної форми
Агрегатний стан Тверда органічна речовина
Колір Чорний
Запах Характерний для соняшникового лушпиння без стороннього запаху (затхлості, плісняви, горілого)
Фізико-механічні показники лушпиння соняшникового
Назва показників Норма
Розмір гранул:
- діаметр, мм
- довжина, мм
від 4 до 15
від 5 до 50
Масова частка вологи та летких речовин, %, не більше ніж 12,0
Зольність, %, не більше ніж 4,0
Теплота згоряння, МДж/кг, не менше ніж 15,0
Об’ємна (насипна) щільність, кг/м3, не менше ніж 500,0
Масова частка сирої клітковини в перерахунку на абсолютно суху речовину, % від 35,0 до 60,0
Масова частка загальної сірки, %, не більше ніж 0,23
Кількість пилу й осипу (механічна міцність), %, не більше ніж 5,0
Отже, замовник не вважає за доцільне вносити зміни, адже характеристики в межах ДСТУ та Додатку №3.
Скарги до процедури
Дата подання: 05 червня 2024 15:34
Дата подання: 01 липня 2024 23:02
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-15-000021 ● f51a558dd8074a5a9b59676c5330bf81
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2024 15:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.07.2024 № 52-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 15.07.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 15.07.2024 № 52-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2024-05-17-003476-a 17.05.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-15 16:27:47
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15410000-5 — Сирі олії та тваринні і рослинні жири» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-17-003476-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-17 12:11:54
Відповідь на запит
Комунальне некомерційне підприємство «Первомайська центральна районна лікарня» Первомайської міської ради в особі уповноваженої особи Готки Віктора Володимировича у відповідь на Ваш запит пояснюємо, таке.
Щодо питання першого.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Паливні гранули (пелети) з лушпиння соняшника, за кодом за ДК 021:2015: 15410000-5: Сирі олії та тваринні і рослинні жири (15413000-6 — Тверді залишки рослинних жирів та олій) (Ідентифікатор закупівлі:UA-2024-05-17-003476-a) відповідає ДСТУ 7124:2009 Лушпиння соняшникове пресоване гранульоване. Технічні умови посилання https://melitopolskiy-oliynoekstrakciyniy-zavod.business-guide.com.ua/products/unit?pid=254125 та
https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=69802.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі зроблено на основнові Аналізу цін у Prozorro Market черз застосунок Дозорро біпрозорро посилання https://bi.prozorro.org/sense/app/ec65fa69-14a5-4337-b907-23682ef09702/sheet/6a7ce1a3-738f-493b-bb07-daca9128794b/state/analysis (Додаток №1) методом визначення середньої ціни між медіальною і максимальною, тобто (3260+5830)/2 =4545 грн за 1 т.. Також було враховано ціну на товар по аналогічним закупівлям у системі prozorro, а саме закіпівля ідентифікатор якої UA-2024-05-01-010245-a. Враховувалась ціна учасника з найвищою ціною після аукціону для забезпечення конкуренції у закупівлі замовника (234600/51=4600 грн за 1 т). (Додаток 2).
Щодо другого питання.
Розмір бюджетного призначення, технічні і якісні характеристики предмета закупівлі Замовником не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Зазначаємо, що Постановою № 1266 поділено замовників на дві умовні категорії, одним «доручено» іншим «рекомендовано» здійснювати заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме:
доручено: головним розпорядникам бюджетних коштів, суб’єктам господарювання державного сектору економіки;
рекомендовано: органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування. КНП «Первомайська ЦРЛ» не належить до даних категорій замовників, а отже не зобов’язана публікувати зазначену інформацію на сайті.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-16 15:33:46
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-05-17-003476-a для закупівлі паливних гранул (пелети) з лушпиння соняшника вами обрано код за Єдиним закупівельним словником, затвердженим наказом Мінекономрозвитку України від 23.12.2015 р. № 1749 (далі – ЄЗС) «ДК 021:2015:15410000-5 — Сирі олії та тваринні і рослинні жири».
Зазначений код належить до розділу «15000000-8 - Продукти харчування, напої, тютюн та супутня продукція» та групи «15400000-2 - Олії та тваринні і рослинні жири».
З урахуванням наведеного пропоную обґрунтувати, чому саме цей код ЄЗС вами обрано для закупівлі паливних гранул (пелети) з лушпиння соняшника, що є предметом закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-17 13:56:25
Відповідь на запит
Комунальне некомерційне підприємство «Первомайська центральна районна лікарня» Первомайської міської ради в особі уповноваженої особи Готки Віктора Володимировича у відповідь на Ваш запит пояснюємо, таке.
За предметом закупівлі Паливні гранули (пелети) з лушпиння соняшника, визначено код ДК 021:2015: 15410000-5: Сирі олії та тваринні і рослинні жири так, як більш розширений код даної групи 15413000-6 — Тверді залишки рослинних жирів та олій, що найбільш наближено відповідає предмету закупівлі.
Також зазначимо, що аналізуючи закупівлі у системі, частина Замовників обирає аналогічний код ДК 021:2015 для закупівлі Паливних гранул (пелет) з лушпиння соняшника.
Звертаємо Вашу увагу, що 15 липня 2024 р. між Комунальним некомерційним підприємством «Первомайська центральна районна лікарня» Первомайської міської ради (КНП «Первомайська ЦРЛ») і ФОП ГАВРИЛЕНКО ОЛЕНА ЄВГЕНІВНА був укладений Договір про закупівлю товарів № 265 (далі — Договір).
Керуючись частиною першою статті 907 Цивільного кодексу України та на підставі пункту 7.8 Договору № 265 від 15.07.2024 р. Замовник КНП «Первомайська ЦРЛ» користуючись своїм правом повідомив Постачальника про розірвання Договору № 265 від 15.07.2024 р. в односторонньому порядку із 27 липня 2024 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір розірвано
2024-08-02 14:42:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товару, що фактично закуплені замовником.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товару, що фактично закуплені замовником.) • усунуто
-
2024-08-06 15:02:21
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-5
sas24-3-15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2024 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КРЮЧКОВА ОЛЬГА ЮРІЇВНА |
1 845 000,00
UAH з ПДВ
|
1 834 649,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Буняк Валентина Миколаївна" |
1 935 000,00
UAH з ПДВ
|
1 834 650,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІОЛ ВП" |
1 903 500,00
UAH з ПДВ
|
1 903 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГАВРИЛЕНКО ОЛЕНА ЄВГЕНІВНА" |
2 056 500,00
UAH з ПДВ
|
2 056 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП КРЮЧКОВА ОЛЬГА ЮРІЇВНА #2813006081 |
Рішення скасоване |
1 834 649,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2024 14:44
|
|
ФОП КРЮЧКОВА ОЛЬГА ЮРІЇВНА #2813006081 |
Відхилено |
1 834 649,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2024 14:46
|
|
ФОП "Буняк Валентина Миколаївна" #2259124483 |
Рішення скасоване |
1 834 650,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2024 10:06
|
|
ФОП "Буняк Валентина Миколаївна" #2259124483 |
Рішення скасоване |
1 834 650,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2024 12:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 червня 2024 10:22
|
ФОП "Буняк Валентина Миколаївна" #2259124483 |
Відхилено |
1 834 650,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2024 13:00
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІОЛ ВП" #45076787 |
Відхилено |
1 903 500,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2024 12:53
|
|
ФОП "ГАВРИЛЕНКО ОЛЕНА ЄВГЕНІВНА" #3151922869 |
Переможець |
2 056 500,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2024 10:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2024 14:47
|
Лист і повідомлення пелети.pdf | укладений |
02 серпня 2024 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2024 12:12
|
Договір 265.pdf | укладений |
16 липня 2024 12:10
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 липня 2024 — 27 липня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Згідно з Договором № 265 від 15.07.2024 р. та підпунктами 5.2 та 5.3 «Строк поставки товару: до 15.07.2024 р.» сплив |