Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лісоматеріали круглі породи сосна (PINS), клас якості В,С, D довжина 4, 00 м., діаметр 15-19 см. Дошка 40 мм. Лісоматеріали круглі породи сосна (PINS) або деревина дров’яна ПВ сосна (PINS) , клас якості В,С, D, довжина 4, 00 м., діаметр 10-15 см.
Очікувана вартість
13 000 000,00 UAH
UA-2024-05-17-002587-a ● 6ca8dba0344347aeb2e246da4140de0a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПОКРОВСЬКА МІСЬКА РАДА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04052933 |
Місцезнаходження: | 85300, Україна , Донецька обл., м. Покровськ, пл. Незалежності, буд. 11 |
Контактна особа: |
Ілля Могильчак +380662486228 krasn.sovet.yurist@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2024 10:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2024 11:36 |
Початок аукціону: | 03 червня 2024 11:36 |
Очікувана вартість: | 13 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність». Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 та умовам тендерної документації, зокрема в частині зазначення умов (підстав) за яких забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 250000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менший ніж строк дії тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним підписом/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено умовами тендерної документації із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, а так само додатково у складі тендерної пропозиції надається копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а так само підписом якої засвідчено вказану довідку; - випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Зміст наданої учасником електронної банківської гарантії повинен передбачати умову щодо безвідкличного зобов'язання Банку-гаранта сплатити замовнику (Бенефіціару) гарантійну суму протягом п’яти робочих днів після дня отримання письмової вимоги замовника (Бенефіціара). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 250000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю, у формі електронної банківської гарантії у розмірі 5 (п’яти) відсотків від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми банківської гарантії в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, або фактична сума договору, на яку укладається останній та у випадку, якщо згідно пункту 18 Особливостей здійснюється перерахунок ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділу 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі - Положення). Електронна банківська гарантія надається замовнику у формі електронного документу, що дає можливість перевірити накладений на гарантію електронний підпис відповідної уповноваженої особи банку-гаранта, а так само переглянути зміст документу такої гарантії (на носії електронної інформації або шляхом направлення на адресу електронної пошти замовника). У змісті наданої учасником банківської гарантії мають бути зазначені реквізити замовника, за якими перераховуються кошти забезпечення виконання договору про закупівлю, та які визначаються замовником після прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником-переможцем. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою (надається замовнику одночасно з гарантією), виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено тендерною документацією із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії договору про закупівлю. В разі продовження строку дії такого договору, дія забезпечення має бути продовжена на відповідний строк. У випадку прийняття рішення замовником щодо визначення переможця та наміру укласти договір про закупівлю з учасником, замовник протягом не більше ніж п’яти днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю письмово повідомляє переможця про необхідність надання забезпечення у порядку та у строки, передбачені тендерною документацією, та із зазначенням суми електронної банківської гарантії, а так само реквізитів рахунку, відкритого в органі, що здійснює казначейське обслуговування замовника, та згідно яких здійснюється перерахування суми гарантії замовнику, та у випадку, коли забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається учаснику. Повідомлення про необхідність внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається надісланим переможцю, якщо замовником у визначений цим пунктом строк на адресу учасника здійснено відповідне відправлення (у вигляді поштового відправлення згідно юридичної адреси учасника, або на адресу електронної пошти, визначеної згідно тендерної пропозиції учасника), що містить необхідну інформацію, передбачену цим пунктом. У випадку невчинення переможцем дій, передбачених цим пунктом до завершення строку, визначеного згідно абзацу четвертого пункту 49 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця з підстави, що передбачена згідно абзацу четвертого підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається учаснику у випадках, що передбачені згідно ч. 2 ст. 27 Закону, при цьому виконанням переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю вважатиметься прийняття замовником поставлених товарів за кількістю та якістю, що визначена договором про закупівлю, із складенням сторонами договору про закупівлю відповідних документів, та з дотриманням умов договору про закупівлю в частині строків здійснення поставок. Замовник набуває право на безумовне стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена електронною банківською гарантією, на свою користь та в повному розмірі, шляхом письмового звернення до Банку-гаранта з вимогою сплати суми гарантії до відповідного бюджету та згідно визначених замовником реквізитів рахунку, відкритого в органі, що здійснює казначейське обслуговування замовника, та не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника (за необхідності – разом з копіями документів, що підтверджують вимогу), без виконання будь-яких інших умов замовником (Бенефіціаром), та у випадку одноразового порушення учасником-переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, обов’язків згідно такого договору, а саме: поставка товару якість якого у відповідності до товаросупровідних документів (посвідчення про якість товарів в партії, супровідні документи, що підтверджують походження, якість, відповідність товару державним стандартам, технічним умовам тощо) за показниками якості, що вказані у змісті таких документів, не відповідає умовам договору про закупівлю; порушення учасником строків постачання товарів, що визначені згідно договору про закупівлю (пропуск кінцевого терміну на поставку товару, що передбачений договором та/або пропуск строку на поставку партії товару від дати отримання учасником заявки від замовника на постачання товару та згідно умов договору про закупівлю); у випадку часткової або повної відмови учасника від виконання договору в частині постачання товарів. Порядок сплати банком-гарантом коштів за гарантією в разі настання гарантійного випадку визначається у відповідності до розділу 5 Положення. У складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист щодо надання таким учасником забезпечення виконання договору про закупівлю згідно з умовами цієї тендерної документації та у випадку прийняття рішення замовником про намір укласти договір про закупівлю з таким учасником. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1008 метр кубічний
Лісоматеріали круглі породи сосна (PINS), клас якості В,С, D довжина 4, 00 м., діаметр 15-19 см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85300, Україна, Донецька область, Покровськ, пл. Незалежності, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
560 метр кубічний
Лісоматеріали круглі породи сосна (PINS), клас якості В,С, D, довжина 4, 00 м., діаметр 10-15 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85300, Україна, Донецька область, Покровськ, пл. Незалежності, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
252 метр кубічний
Дошка 40 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85300, Україна, Донецька область, Покровськ, пл. Незалежності, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару проводиться після отримання Покупцем партії Товару в повному обсязі з відстрочкою оплати протягом 120 (ста двадцяти ) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін накладної та за умови отримання Покупцем документів, зазначених в п. 4.4 цього Договору. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 травня 2024 17:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 травня 2024 17:45 |
Перелік змін до ТД 28.05.2024.docx | |
28 травня 2024 17:45 |
Тендерна документація за Особливостями. ( Нова редакція), 28.05.2024.docx | |
24 травня 2024 18:34 |
Перелік змін до ТД 24.05..docx | |
24 травня 2024 18:34 |
Тендерна документація за Особливостями. ( Нова редакція).docx | |
21 травня 2024 11:39 |
Перелік змін.docx | |
21 травня 2024 11:39 |
Тендерна документація за Особливостями. ( Нова редакція)..docx | |
20 травня 2024 16:49 |
Перелік змін.docx | |
20 травня 2024 16:49 |
Тендерна документація за Особливостями. ( Нова редакція)..docx | |
17 травня 2024 10:54 |
Тендерна документація за Особливостями..docx |
28 травня 2024 17:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
28 травня 2024 17:45 |
Перелік змін до ТД 28.05.2024.docx
|
||||||||||||
28 травня 2024 17:45 |
Тендерна документація за Особливостями. ( Нова редакція), 28.05.2024.docx
|
||||||||||||
24 травня 2024 18:34 |
Перелік змін до ТД 24.05..docx
|
||||||||||||
24 травня 2024 18:34 |
Тендерна документація за Особливостями. ( Нова редакція).docx
|
||||||||||||
21 травня 2024 11:39 |
Перелік змін.docx
|
||||||||||||
21 травня 2024 11:39 |
Тендерна документація за Особливостями. ( Нова редакція)..docx
|
||||||||||||
20 травня 2024 16:49 |
Перелік змін.docx
|
||||||||||||
20 травня 2024 16:49 |
Тендерна документація за Особливостями. ( Нова редакція)..docx
|
||||||||||||
17 травня 2024 10:54 |
Тендерна документація за Особливостями..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дошка 40 мм
Дата подання: 17 травня 2024 12:40
Дата відповіді: 20 травня 2024 16:28
Шановний Замовник!
Уважно ознайомившись з тендерною документацію, у нас виникло питання:
1. У ДОДАТКУ №3 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі у назві предмета закупівлі та у найменуванні товару Вами зазначено «Дошка 40 мм». Виникає питання, який саме параметр Ви маєте на увазі під значенням 40 мм. Просимо Вас надати відповідні уточнення та внести відповідні зміни у ДОДАТОК №3 до тендерної документації, задля поставки товару саме тих параметрів, які відповідають вашим вимогам, а також усунення можливої помилки з вашого боку щоб в подальшому не було скасовано закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановні панове!
Дякуємо за ваше запитання та уважне ознайомлення з тендерною документацією.
Стосовно вашого запитання щодо ДОДАТКУ №3 до тендерної документації, де у назві предмета закупівлі та у найменуванні товару зазначено «Дошка 40 мм», хочемо уточнити, що під значенням 40 мм мається на увазі товщина дошки. Тобто, вимога полягає в тому, щоб товщина дошки складала 40 мм.
Якщо вам потрібні додаткові уточнення або внесення змін у документацію, будь ласка, повідомте нас про це, і ми оперативно внесемо відповідні корективи.
Дякуємо за ваше запитання та уважне ознайомлення з тендерною документацією.
Стосовно вашого запитання щодо ДОДАТКУ №3 до тендерної документації, де у назві предмета закупівлі та у найменуванні товару зазначено «Дошка 40 мм», хочемо уточнити, що під значенням 40 мм мається на увазі товщина дошки. Тобто, вимога полягає в тому, щоб товщина дошки складала 40 мм.
Якщо вам потрібні додаткові уточнення або внесення змін у документацію, будь ласка, повідомте нас про це, і ми оперативно внесемо відповідні корективи.
розподіл на лоти
Дата подання: 20 травня 2024 09:32
Дата відповіді: 20 травня 2024 16:27
Шановний замовник!
Просимо розділити закупівлю на 2 лоти: Лот 1: Лісоматеріали круглі породи сосна (Лісоматеріали круглі породи сосна (PINS), клас якості В,С, D довжина 4, 00 м., діаметр 15-19 см та Лісоматеріали круглі породи сосна (PINS), клас якості В,С, D, довжина 4, 00 м., діаметр 10-15 см ) та Лот 2: Дошка 40 мм. Даний розподіл на лоти дозволить прийняти участь ширшому колу постачальників та забезпечити більше зниження ціни за результатом аукціону, адже ми як потенційний постачальник не маємо виробничих потужностей для поставки дошок, однак можемо запропонувати найкращу ціну на кругляк.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановні панове, дякуємо Вам за ваше запитання, повідомляємо, що закупівля здійснюється без поділу на лоти.
Щодо продовження терміну постачання
Дата подання: 21 травня 2024 10:11
Дата відповіді: 24 травня 2024 18:39
Шановний Замовнику, просимо подовжити термін постачання продукції хоча б до кінця липня, оскільки поки пройде аукціон, етап кваліфікації та період оскарження у постачальників залишиться мало часу на те, щоб виробити та доставити таку кількість продукції.
Відповідь: Шановні панове, дякуємо Вам за ваше запитання, повідомляємо, що відповідні зміни були внесені до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-05-17-002587-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:44279874
Дата подання: 14 червня 2024 20:40
Дата подання: 14 червня 2024 20:40
Скарга щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Покровською міською радою Донецької області (далі – Замовник) 17 травня 2024 року оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Лісоматеріали круглі породи сосна (PINS), клас якості В,С, D довжина 4, 00 м., діаметр 15-19 см. Дошка 40 мм. Лісоматеріали круглі породи сосна (PINS) або деревина дров’яна ПВ сосна (PINS) , клас якості В,С, D, довжина 4, 00 м., діаметр 10-15 см., ДК 021:2015:03410000-7: Деревина, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-05-17-002587-a (далі — Закупівля).
Пункт 31 Особливостей передбачає, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон), крім положень частин 1, 4, 6 та 7 статті 26 Закону.
ТОВ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС" виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно умов тендерної документації 28 травня 2024 року подало свою тендерну пропозицію.
Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, свою тендерну пропозицію на участь у процедурі закупівлі подало також ТОВ "ІНВЕСТІНПРОМ".
За результатами розкриття отриманих тендерних пропозицій 03 червня 2024 року, ТОВ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС" надано пропозицію з найнижчою ціною, і відповідно, ТОВ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС" мало було визнаним переможцем закупівлі.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС" у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 2 (два) робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій та о 15:10 год. 06 червня 2024 року розмістив повідомлення з вимогою про усунення "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС" невідповідностей в електронній системі закупівель.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (ч. 9 ст. 26 Закону).
Строк усунення невідповідностей – до 15.10 год. 07 червня 2024 року.
На виконання зазначеної вимоги ТОВ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС" о 11.48 07 червня 2024 року в системі електронних закупівель розміщено наступні документи:
1) Довідку щодо походження, наявності та місця зберігання товару який пропонується до постачання вих. № 20240606/UA-2024-05-17-002587-a від 06.06.2024р.;
2) Копію Договору купівлі-продажу необробленої деревини № UЕЕХ-5970-1 від 26.03.2024р.;
3) Копію додаткової угоди № 1 до Договору купівлі-продажу необробленої деревини № UЕЕХ-5970-1 від 26.03.2024р.;
4) Копію аукціонного свідоцтва про результати проведення аукціону з продажу деревини № 5970/260324/44279874/1;
5) Копії видаткових накладних;
6) Оборотно-сальдову відомість (відносно дошки 40 мм. довжина 4,00 м.);
7) Гарантійний лист щодо надання забезпечення виконання договору № 20240606/UA-2024-05-17-002587-a/04 від 06.06.2024р.;
8) Підписаний проект Договору (Додаток № 4 до тендерної документації);
9) Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та технічну специфікацію до предмета закупівлі вих. №20240606/UA-2024-05-17-002587-a/02 від 06.06.2024р.;
10) Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. №20240606/UA-2024-05-17-002587-a/0я від 06.06.2024 р.
Наданими документами в повному обсязі підтверджується усунення ТОВ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС" невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі.
Однак, Замовником Протокольним рішенням уповноваженої особи від 10.06.2024 року відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС". Протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.06.2024 року переможцем процедури закупівлі визнано ТОВ "ІНВЕСТІНПРОМ".
Приймаючи зазначене рішення, Замовник посилається на абзац 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Серед невідповідностей, які начебто не усунено ТОВ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС", Замовник наводить наступні:
1) Відповідно до вимог Додаток № 3 до тендерної документації учасник у складі Тендерної пропозиції не надав «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі».
2) Учасник, який не є постійним або тимчасовим лісокористувачем повинен надати копію договору (договорів) купівлі-продажу деревини з виробником та/або постачальником продукції та/або копію аукціонного (аукціонних) свідоцтва (свідоцтв) про результати проведення аукціону з продажу деревини, в яких біржа визнає учасника переможцем в аукціоні з продажу деревини.
3) Учасником станом на 07.06.2024 не підтверджено законності походження товару, згідно вимог Технічної специфікації – Дошка 40 мм. Лісоматеріали круглі породи сосна (PINS) або деревина дров’яна ПВ сосна (PINS) клас якості В,С, D, довжина 4, 00 м., діаметр 10-15 см., видаткових накладних та/або товарно-транспортних накладних стосовно купівлі товару згідно наданого договору для підтвердження можливості здійснення не менше 50% обсягу поставки товару одразу після укладення договору в межах закупівлі на умовах визначених тендерною документацією.
ТОВ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС" вважає, що Протокольне рішення уповноваженої особи від 10.06.2024 року прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», а наведені Замовником в зазначеному рішенні тверджпення не відповідають дійсності, а саме:
1) ТОВ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС" о 11.48 07 червня 2024 року в системі електронних закупівель розміщено Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та технічну специфікацію до предмета закупівлі вих. №20240606/UA-2024-05-17-002587-a/02 від 06.06.2024р, яка повністю відповідає Додатку 3 до тендерної документації.
2) ТОВ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС" о 11.48 07 червня 2024 року в системі електронних закупівель повторно розміщено копію Договору купівлі-продажу необробленої деревини № UЕЕХ-5970-1 від 26.03.2024р., копію додаткової угоди № 1 до Договору купівлі-продажу необробленої деревини № UЕЕХ-5970-1 від 26.03.2024р, якою термін дії зазначеного договору продовжено 30.12.2024р. та копію аукціонного свідоцтва про результати проведення аукціону з продажу деревини № 5970/260324/44279874/1. Зазначені документи повністю відповідають вимогам тендерної документації Замовника та підтверджують визнання ТОВ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС" переможцем в аукціоні з продажу деревини.
3) В Довідці щодо походження, наявності та місця зберігання товару який пропонується до постачання вих. № 20240606/UA-2024-05-17-002587-a від 06.06.2024р, розміщеній в системі електронних закупівель о 11.48 07 червня 2024 року ТОВ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС" крім іншого, надає Замовнику наступну інформацію:
- Щодо підтвердження законності походження товару Дошка породи сосни необрізна довжина 4,00 м, товщина 40 мм, 252 м.куб.: виготовлена безпосередньо учасником ТОВ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС" з сировини, придбаної в тому числі на підставі аукціонного свідоцтва про результати проведення аукціону з продажу деревини № 5970/260324/44279874/1 відповідно Договору купівлі-продажу необробленої деревини № UЕЕХ-5970-1 від 26.03.2024р, укладеного з Державним спеціалізованим підприємством «Північна пуща». Можливість здійснення не менше 50% обсягу поставки зазначеного товару одразу після укладення договору в межах закупівлі на умовах підтверджується оборотно-сальдовою відомістю.
- Щодо Лісоматеріалів круглих породи сосна (PINS) клас якості В,С, D, довжина 4, 00 м., діаметр 10-15 см (п. 2 таблиці Додатку 3 Тендерної документації) ТОВ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС" пропонує Лісоматеріали круглі хвойні PinsSCD1b (15-19) L2 (4-6). Оскільки діаметр лісоматеріалів, наведених Замовником в п. 2 таблиці Додатку 3 Тендерної документації становить від 10 до 15 см, а ТОВ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС" пропонує лісоматеріали діаметром від 15 до 19 см, діаметр запропонованих лісоматеріалів відповідає зазначеному Замовником діапазону.
Пунктами 1, 4 та 5 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципам як зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Проаналізувавши документацію учасників тендеру та ухвалені Замовником рішення, існують вагомі підстави стверджувати, що вказані принципи були порушені, що призвело до протиправного відхилення пропозиції ТОВ “Форест Транс Сервіс” чим порушено права останнього.
За наслідками оцінки тендерних пропозицій Замовником було надіслано ТОВ "ІНВЕСТІНПРОМ" повідомлення наступного змісту: “ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Відсутність у складі Тендерної пропозиції учасника: Погодженого проекту договору відповідно до Додатку № 4 Тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Проект договору відповідно до Додатку № 4 Тендерної документації”.
Термін надання документів було встановлено до до 11 червня 2024 17:08 год.
Після цього ТОВ "ІНВЕСТІНПРОМ" було завантажено 11 червня 2024 о 10:45 год. документ “Проєкт договору.pdf”.
Цього виявилося достатньо Замовнику для оголошення ТОВ "ІНВЕСТІНПРОМ" переможцем конкурсу.
В свою чергу ТОВ “Форест Транс Сервіс” було також отримано повідомлення, яким до 07 червня 2024 15:10 год. вимагалося: “ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей: 1. Невідповідність наданої довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, формі 2 зазначеній у Додатку № 1 до тендерної документації 2. Невідповідність вимогам зазначеним у Додаток № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі», а саме відсутність строку поставки товару, та невідповідність умовам технічного завдання п. 3, а саме: • Дошка 40 мм. • Країна виробник – Україна; • Довжина – 4 мм; • Порода деревини - сосна 252 м3 Відсутність у складі Тендерної пропозиції учасника: 1. Погодженого проекту договору відповідно до Додатку № 4 Тендерної документації 2. Копій видаткових накладних та/або товарно-транспортних накладних стосовно купівлі товару згідно наданого договору для підтвердження можливості здійснення не менше 50% обсягу поставки товару одразу після укладення договору в межах закупівлі на умовах визначених тендерною документацією. 3. Копії підтверджуючих документів законності походження товару, згідно вимог Технічної специфікації – Дошка 40 мм. Лісоматеріали круглі породи сосна (PINS) або деревина дров’яна ПВ сосна (PINS) клас якості В,С, D, довжина 4, 00 м., діаметр 10-15 см. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Додаток № 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. Форма 2 Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: № ПІБ Посада Загальний стаж роботи Підстава використання праці 2. Додаток № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі», а саме відсутність строку поставки товару, та невідповідність умовам технічного завдання п. 3, а саме: • Дошка 40 мм. • Країна виробник – Україна; • Довжина – 40 мм; • Порода деревини - сосна 252 м3 3. Розділ тендерної документації: Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: • інших документів та / або інформації визначені тендерною документацією та додатками. Проект договору про закупівлю викладений у Додатку № 4 до тендерної документації. 4. Додаток № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі». Учасник також надає у складі тендерної пропозиції наступну інформацію: Учасник повинен надати копію підтверджуючих документів законності походження товару. - у разі, якщо учасник не є постійним або тимчасовим лісокористувачем: копію договору (договорів) купівлі-продажу деревини з виробником та/або постачальником продукції та/або копію аукціонного (аукціонних) свідоцтва (свідоцтв) про результати проведення аукціону з продажу деревини, в яких біржа визнає учасника переможцем в аукціоні з продажу деревини. Учасник, який не є постійним чи тимчасовим лісокористувачем, повинен підтвердити не менше 50% фактично наявного станом на дату подання тендерної пропозиції обсягу товару, що закуповується, його походження або підтвердити можливість здійснення не менше 50% обсягу поставки товару одразу після укладення договору в межах цієї закупівлі на умовах визначених цією тендерною документацією шляхом надання у складі тендерної пропозиції всіх документів згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - копії чинного договору (договорів)* з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем або виробником або постачальником товару, разом з копіями видаткових накладних та/або товарно-транспортних накладних стосовно купівлі такого товару згідно наданого договору; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до форми 2 Додатку № 1 до тендерної документації. 2. Надати довідку відповідно вимогам зазначеним у Додаток № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі». 3. Проект договору відповідно до Додатку № 4 Тендерної документації. 4. Копії видаткових накладних та/або товарно-транспортних накладних стосовно купівлі товару згідно наданого договору для підтвердження можливості здійснення не менше 50% обсягу поставки товару одразу після укладення договору в межах закупівлі на умовах визначених тендерною документацією. 5. Копії підтверджуючих документів законності походження товару, згідно вимог Технічної специфікації – Дошка 40 мм. Лісоматеріали круглі породи сосна (PINS) або деревина дров’яна ПВ сосна (PINS) клас якості В,С, D, довжина 4, 00 м., діаметр 10-15 см”.
Як видно, вимоги про усунення невідповідності для ТОВ “Форест Транс Сервіс” були не просто неспівмірно більшими, а були також безпідставними, оскільки запитано ряд документів, які вже до цього подані учасником.
Попри безпідставність зазначених вимог, ТОВ “Форест Транс Сервіс” 07 червня 2024р. було завантажено ряд документів, яких об’єктивно достатньо (з урахуванням раніше поданих) для усунення невідповідності, однак вказані документи протиправно залишені Замовником поза увагою.
Зокрема посилання в оскаржуваному рішенні на непідтвердження законності походження товару є недостовірними, адже ТОВ “Форест Транс Сервіс” тими ж первинними документами, що й інший учасник тендеру (договори, видаткові накладні, ттн), було підтверджено наявність достатньої кількості товару.
За таких умов висування саме до ТОВ “Форест Транс Сервіс” неспівмірно завищених додаткових вимог свідчить про необ’єктивний та упереджений підхід при оцінці тендерних пропозицій.
Більше того, в оскаржуваному рішенні стверджується про непідтвердження можливості здійснення не менше 50% обсягу поставки товару одразу після укладення договору, хоча Скаржником було підтверджено наявність більшої кількості товару ніж у Переможця конкурсу, а також більше інших необхідних ресурсів.
Так, аналізу документації Переможця тендеру, простежується що ним було підтверджено можливість поставки лише половини від всього обсягу продукції.
По кожній із позицій ТОВ "ІНВЕСТІНПРОМ" було підтверджено наявність:
- 548,36 м3 з 1008 м3 необхідних “Лісоматеріали круглі породи сосна (PINS), клас якості В,С, D довжина 4, 00 м., діаметр 15-19 см”;
- 313,6 м3 з 560 м3 необхідних “Лісоматеріали круглі породи сосна (PINS), клас якості В,С, D, довжина 4, 00 м., діаметр 10-15 см”;
- 150 м3 з 252 м3 необхідних “Дошка 40 мм”.
При цьому гарантій оперативної поставки іншої частини продукції підтверджено не було, адже договори Переможця з його постачальниками не визначають чітких термінів поставки.
Натомість ТОВ “Форест Транс Сервіс” було підтверджено наявність всього обсягу товару.
Окрім цього було надано підтвердження наявності інших необхідних ресурсів, зокрема місць зберігання, працівників (27 осіб), протоколи випробувань якості продукції тощо.
Законність походження продукції була підтверджена шляхом надання договорів та первинних документів по операціям із закупівлі деревини, зокрема у державного спеціалізованого підприємства.
Вказані документи були надані ще 28 травня, тобто до отримання повідомлення про усунення невідповідностей, що вказує на безпідставність власне самого повідомлення.
Водночас залишення поза увагою наданих документів, що в результаті призвело до відхилення пропозиції Скаржника, свідчить про невмотивованість та протиправність прийнятого рішення, яке суперечить власне меті Закону України “Про публічні закупівлі” що визначена як забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Отже відхилення пропозиції ТОВ “Форест Транс Сервіс” на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей не відповідає дійсним обставинам справи, оскільки здійснене необгрунтовано та з порушенням принципів публічних закупівель зокрема в частині рівного ставлення до учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця конкурсу.
Враховуючи, що вартість остаточної пропозиції Скаржника є більш економічно вигідною (12 871 000,00 грн. проти 12 899 000,00 грн.) існують достатні підстави вважати, що оскаржуване рішення про відхилення тендерної пропозиції остаточно вплинуло на визначення переможця.
Таким чином внаслідок протиправного та необгрунтованого рішення Замовника, ТОВ “Форест Транс Сервіс” в позаконкурентний та непрозорий спосіб був усунений від участі в тендері, чим в незаконний спосіб було обмежено його права як суб’єкта господарювання.
Отже, ТОВ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС" надано всі необхідні документи та інформацію, передбачені Тендерною документацію, в тому числі підтверджено походження товару, наявність можливості повністю здійснити не менше 50% обсягу поставки товару одразу після укладення договору, наявність працівників відповідної кваліфікації тощо. А Протокольне рішення уповноваженої особи від 10.06.2024р. прийняте Замовником з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у тому числі Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерну пропозицію ТОВ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС" незаконно відхилено, чим порушено права ТОВ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС" на чесні та прозорі торги з дотриманням принципів публічних закупівель.
Дії Замовника, що полягають у визначенні переможця учасника ТОВ "ІНВЕСТІНПРОМ", тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації є прямим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», а також порушує права та охоронювані Законом інтереси ТОВ «Форест Транс Сервіс», як учасника процедури закупівлі, що в свою чергу впливає на право здійснювати господарську діяльність відповідно до Конституції України.
Прийнятті рішення суперечать принципам недискримінації учасників та рівним ставленням до них, а також принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 червня 2024 18:43
рішення від 18.06.2024 № 10473.pdf
Дата публікації: 18 червня 2024 18:42
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.06.2024 № 11138.pdf
Дата публікації: 27 червня 2024 15:56
рішення від 26.06.2024 № 11138.pdf
Дата публікації: 01 липня 2024 12:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2024 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС" |
12 936 000,00
UAH з ПДВ
|
12 871 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНВЕСТІНПРОМ" |
12 964 000,00
UAH з ПДВ
|
12 899 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС" #44279874 |
Відхилено |
12 871 000,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2024 11:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 червня 2024 15:10
|
ТОВ "ІНВЕСТІНПРОМ" #44960018 |
Переможець |
12 899 000,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2024 17:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 червня 2024 17:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2024 15:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2024 14:17
|
ДУ Проєкт.pdf | зміни до договору |
12 липня 2024 14:16
|
ДУ №2 від 08.07.2024.pdf | зміни до договору |
11 липня 2024 13:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2024 15:45
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
05 липня 2024 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2024 16:10
|
Договор № 55 від 04.07.2024 р..pdf | укладений |
04 липня 2024 16:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |