Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання.
Очікувана вартість
493 910,00 UAH
UA-2024-05-17-002504-a d6bbef7defa7496d96da247ed73fc132
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Ковальова

+380509385128 olenakovalova150@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ
Код ЄДРПОУ: 08410861
Місцезнаходження: 88015, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Бородіна, 22
Контактна особа: Олена Ковальова
+380509385128
olenakovalova150@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2024 10:27
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2024 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2024 11:00
Початок аукціону: 29 травня 2024 14:15
Початок аукціону: 29 травня 2024 14:15
Очікувана вартість: 493 910,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 469,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання


Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання( 25 найменувань )

Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання( 25 найменувань )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 метр
Провід ШВВП 2*4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, Бородіна,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2024
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
3000 метр
Провід ШВВП 2*2.5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, Бородіна,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2024
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
3000 метр
Провід ШВВП 2*1.5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, Бородіна,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2024
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
100 штука
Вилка на провід пряма 16А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, Бородіна,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2024
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
3000 метр
Гофротруба 16 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, Бородіна,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2024
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
70 штука
Щиток пластиковий S2 з кришкою 1-2 модуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, Бородіна,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2024
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
30 штука
Щиток пластиковий S2 з кришкою 3-4 модуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, Бородіна,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2024
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
100 штука
Вимикач вологозахищений зовнішній одинарний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, Бородіна,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2024
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
50 штука
Вимикач вологозахищений зовнішній подвійний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, Бородіна,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2024
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
150 штука
Коробка розподільна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, Бородіна,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2024
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
100 штука
Автомат С6/1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, Бородіна,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2024
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
30 штука
Автомат С16/1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, Бородіна,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2024
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
15 штука
Автомат С25/1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, Бородіна,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2024
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
50 штука
Розетка зовнішньої проводки одинарна
вологозахищена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, Бородіна,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2024
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
100 штука
Розетка зовнішньої проводки подвійна
вологозахищена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, Бородіна,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2024
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
40 штука
Колодка 6 гнізд з заземленням для подовжувача
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, Бородіна,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2024
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
200 штука
Світильник з колбою НСП 21У-200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, Бородіна,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2024
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
60 штука
Світильник LED AVT 901/1 36Вт ІР65 вологозахищений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, Бородіна,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2024
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
500 штука
Лампа LED A60 12Вт. 4500К Е27
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, Бородіна,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2024
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
10 штука
Прожектор 100Вт LED
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, Бородіна,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2024
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
10 штука
Прожектор 50Вт LED
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, Бородіна,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2024
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
10 штука
Прожектор 30Вт LED
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, Бородіна,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2024
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
30 штука
Кабельна стяжка 250/5(100 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, Бородіна,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2024
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
25 штука
Ізострічка ПВХ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, Бородіна,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2024
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
25 штука
Ізострічка ХБ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, Бородіна,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2024
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за товар здійснюється перерахуванням грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця в розмірі 100 % упродовж 10 днів з дати поставки товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної на товар та після перевірки відповідності технічних характеристик Товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо сертифікату ISO на ім'я Учасника
Дата подання: 22 травня 2024 21:40
Дата відповіді: 23 травня 2024 09:18
Доброго дня. Прохання прибрати таку вимогу з Додатку №1 п.11 Оголошення, а саме: Учасник в складі пропозиції повинен надати копію сертифікату на систему енергетичного менеджменту, яким посвідчується, що система енергетичного менеджменту здійснюється Учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту.Вимоги та настанови щодо використання» з відповідними видами економічної діяльності. Вказаний сертифікат повинен бути виданий уповноваженим органом на ім’я учасника процедури закупівлі. Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який може бути необов’язковим у його сфері діяльності. Також оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця. При цьому перелік ISO стандартів налічує більше ніж 16 000 одиниць та отримати всі сертифікати нереально. Пояснюємо, що наявність даного сертифікату в Учасника ніяким чином не впливає на якість товару, який буде постачатися. Так як Учасник буде підтвержувати якість товару на кожну позицію документами, які прописані в Технічних вимогах Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, На Ваше звернення з приводу внесення змін до оголошення , надаємо відповідь.як звернення від ВАС отримано у 21.40( не робочій час) буде розглянуте але потрібно провести консультації з ініціатором закупівлі і в випадку підтвердження інформації зазначеної у Вашому питанні Замовником будуть внесенні відповідні зміни до оголошення. Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів. У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2024 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна 469 985,00
UAH з ПДВ
467 515,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АНТИПІН ДАНИЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 480 884,00
UAH з ПДВ
468 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2024 09:20
Електронний підпис
28 травня 2024 09:19
Виписка з ЄДР.pdf
28 травня 2024 09:19
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
28 травня 2024 09:19
Витяг з ЄДР.pdf
28 травня 2024 09:19
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
28 травня 2024 09:19
Гарантійний лист 1.pdf
28 травня 2024 09:19
Гарантійний лист 1.pdf.p7s
28 травня 2024 09:19
Гарантійний лист 2.pdf
28 травня 2024 09:19
Гарантійний лист 2.pdf.p7s
28 травня 2024 09:19
Гарантійний лист 3.pdf
28 травня 2024 09:19
Гарантійний лист 3.pdf.p7s
28 травня 2024 09:19
Гарантійний лист 4.pdf
28 травня 2024 09:19
Гарантійний лист 4.pdf.p7s
28 травня 2024 09:19
Гарантійний лист 5.pdf
28 травня 2024 09:19
Гарантійний лист 5.pdf.p7s
28 травня 2024 09:19
Гарантійний лист 6.pdf
28 травня 2024 09:19
Гарантійний лист 6.pdf.p7s
28 травня 2024 09:19
Гарантійний лист 7.pdf
28 травня 2024 09:19
Гарантійний лист 7.pdf.p7s
28 травня 2024 09:19
Довідка 1.pdf
28 травня 2024 09:19
Довідка 1.pdf.p7s
28 травня 2024 09:19
Довідка 2.pdf
28 травня 2024 09:19
Довідка 2.pdf.p7s
28 травня 2024 09:19
Довідка щодо ст.17 ч.2 ЗУ.pdf
28 травня 2024 09:19
Довідка.zip
28 травня 2024 09:19
Лист - роз_яснення 2.pdf
28 травня 2024 09:19
Лист - роз_яснення 2.pdf.p7s
28 травня 2024 09:19
Лист - роз_яснення.pdf
28 травня 2024 09:19
Лист - роз_яснення.pdf.p7s
28 травня 2024 09:19
Лист погодження.pdf
28 травня 2024 09:19
Лист погодження.pdf.p7s
28 травня 2024 09:19
СЕРТИФІКАТИ.rar
28 травня 2024 09:19
Цінова пропозиція.pdf
28 травня 2024 09:19
Цінова пропозиція.pdf.p7s

Публічні документи

27 травня 2024 16:32
Електронний підпис
27 травня 2024 16:32
Електронний підпис
27 травня 2024 16:31
Технічне завдання.pdf.p7s
27 травня 2024 16:31
Проєкт договору.pdf
27 травня 2024 16:31
ГЛ не з рф.pdf.p7s
27 травня 2024 16:31
certificate_vvg.pdf.p7s
27 травня 2024 16:31
Цінова.pdf.p7s
27 травня 2024 16:31
Проєкт договору.pdf.p7s
27 травня 2024 16:31
Досвід.pdf
27 травня 2024 16:31
Автоматичний вимикач.jpg
27 травня 2024 16:31
Сертифікат трубка.jpg
27 травня 2024 16:31
Довідка від Замовника.jpg
27 травня 2024 16:31
Паспорт (10).pdf.p7s
27 травня 2024 16:31
Цінова.pdf
27 травня 2024 16:31
ГЛ не з рф.pdf
27 травня 2024 16:31
Виписка стр.1.jpg
27 травня 2024 16:31
Паспорт (10).pdf
27 травня 2024 16:31
Лист-згода договір.pdf.p7s
27 травня 2024 16:31
certificate_vvg.pdf
27 травня 2024 16:31
Витяг (2).pdf.p7s
27 травня 2024 16:31
Виписка стр.2.jpg
27 травня 2024 16:31
Лист-згода договір.pdf
27 травня 2024 16:31
Сертифікат трубка.jpg.p7s
27 травня 2024 16:31
Аналогічні договори (2).pdf
27 травня 2024 16:31
Виписка стр.2.jpg.p7s
27 травня 2024 16:31
Досвід.pdf.p7s
27 травня 2024 16:31
Витяг (2).pdf
27 травня 2024 16:31
Виписка стр.1.jpg.p7s
27 травня 2024 16:31
Технічне завдання.pdf
27 травня 2024 16:31
Довідка санкції.pdf.p7s
27 травня 2024 16:31
Довідка санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна

ФОП "АНТИПІН ДАНИЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна
#2936014724
Відхилено 467 515,00
UAH з ПДВ
05 червня 2024 09:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 червня 2024 15:53
ФОП "АНТИПІН ДАНИЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3055216833
Переможець 468 000,00
UAH з ПДВ
10 червня 2024 09:35

Вимога про усунення невідповідностей

Уповноваженою особою ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ під час дослідження пропозиції ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна ЄДРПОУ 2936014724 у закупівлі за кодом ДК 021:2015 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання, встановлено невідповідність пропозиції умовам тендерної документації. В порядку п.8 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275, у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. 1. Відповідно до п.11 додатку №1 ОГОЛОШЕННЯ про закупівлю державним замовником у сфері оборони в порядку проведення спрощених закупівель в електронній системі закупівель товару: за кодом ДК 021:2015 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання: Учасник в складі пропозиції повинен надати копію сертифікату на систему енергетичного менеджменту, яким посвідчується, що система енергетичного менеджменту здійснюється Учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання» з відповідними видами економічної діяльності. Вказаний сертифікат повинен бути виданий уповноваженим органом на ім’я учасника процедури закупівлі. В складі пропозиції Учасника міститься лист-пояснення про ненадання вказаного сертифікату, оскільки, на території України відсутня обов’язкова сертифікація. Водночас, в складі пропозиції Учасника відсутній вказаний сертифікат на систему енергетичного менеджменту. З метою усунення вказаної невідповідності Учасник в складі пропозиції повинен завантажити копію сертифікату на систему енергетичного менеджменту, яким посвідчується, що система енергетичного менеджменту здійснюється Учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання» з відповідними видами економічної діяльності. Вказаний сертифікат повинен бути виданий уповноваженим органом на ім’я учасника процедури закупівлі.

Документи

05 червня 2024 09:37
Електронний підпис

Документи

10 червня 2024 09:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2024 09:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "АНТИПІН ДАНИЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3055216833
468 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 червня 2024 09:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 червня 2024 10:42
Електронний підпис укладений
13 червня 2024 11:51
Договір 42 від 13.06.2024.PDF укладений
13 червня 2024 11:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 червня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 468 000,00
UAH з ПДВ