Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нержавіючий металопрокат
Очікувана вартість
1 993 211,00 UAH
UA-2024-05-17-001591-a ● 983f06ed9c034d48b46f317d69ab3918
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ" |
Код ЄДРПОУ: | 14309787 |
Місцезнаходження: | 52210, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО, будинок 2 |
Контактна особа: |
Катерина Анатоліївна Лучко 380503847607 k.luchko@vostgok.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2024 09:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 травня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 993 211,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 932,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 кілограм
Лист 20.0мм Ст.08-10Х17Н13М2Т ДСТУ 8540:2015
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52210, Україна, Дніпропетровська область, Жовті Води, Об’їзна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави
1000 кілограм
Лист 25,0мм Ст.08-10Х17Н13М2Т ДСТУ 8540:2015
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52210, Україна, Дніпропетровська область, Жовті Води, Об’їзна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави
1400 кілограм
Лист 30.0мм Ст.08-10Х17Н13М2Т ДСТУ 8540:2015
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52210, Україна, Дніпропетровська область, Жовті Води, Об’їзна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави
380 кілограм
Лист 4,0мм Ст.08-10Х17Н13М2Т ДСТУ 8540:2015
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52210, Україна, Дніпропетровська область, Жовті Води, Об’їзна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави
1000 кілограм
Лист 5,0мм Ст.08-10Х17Н13М2Т ДСТУ 8540:2015
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52210, Україна, Дніпропетровська область, Жовті Води, Об’їзна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави
2000 кілограм
Лист 8.0мм Ст.08-10Х17Н13М2Т ДСТУ 8540:2015
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52210, Україна, Дніпропетровська область, Жовті Води, Об’їзна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави
75 кілограм
Круг 40.0мм Ст.08-10X17H13M2T ДСТУ 7806:2015
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52210, Україна, Дніпропетровська область, Жовті Води, Об’їзна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2024 09:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2024 09:56 |
293 ОС - ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
17 травня 2024 09:56 |
293 ОС - Нержавіючий металопрокат.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо умов проєкту договору
Дата подання: 23 травня 2024 14:15
Дата відповіді: 24 травня 2024 15:45
Стаття 5 Закону Україна «Про публічні закупівлі» встановлює принципи здійснення публічних закупівель, так відповідно до її норм:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Проте, аналіз закупівель, оголошених Замовником вбачає недотримання вказаних принципів, а саме зловживання своїми правами та проведення закупівель за відсутності фінансування.
Вбачається негативна тенденція в організації закупівель Замовником, а саме: проведення закупівель, укладання договору і не здійснення оплати за поставлені товари.
А відсутність відповідальності Покупця в проекті договору, лише спонукає Замовника до безвідповідального ставлення до своїх обов’язків і не мотивує до пошуку шляхів вирішення питання вчасної оплати.
Крім того, Вами як Замовником порушуються принцим добросовісності, який передбачає необхідність сумлінної та чесної поведінки при виконанні своїх юридичних обов'язків і здійсненні своїх суб'єктивних прав.
Як наслідок, наявність заборгованості по попереднім закупівлям та відсутність відповідальності Замовника в проєкті договору, позбавляють потенційних учасників інтересу брати участь в даній закупівлі та пропонувати привабливі ціни, і як наслідок недотримання принципа максимальної економії та ефективності.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо п. 7.4. проєкту Договору зміни та викласти у редакції яка б дозволяла Постачальнику реалізувати право, передбачене п.6.4.1 проєкту Договору: СВОЄЧАСНО та в повному обсязі отримувати плату за поставлений Товар, а Замовника мотивувала б вчасно виконувати грошові зобов’язання, не порушуючи принципи здійснення публічних закупівель.
З огляду на зазначене, враховуючи заборгованість по попереднім закуплям, надайте пояснення яким чином будуть оплачені попередні виконані договора і договір по даній закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умови оплати визначені у проекті договору (Додаток №5 до тендерної документації). П. 7.4 договору не підлягає зміні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ТРЕЙДІНГ" |
1 943 211,00
UAH з ПДВ
|
1 943 211,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ТРЕЙДІНГ" #43006207 |
Переможець |
1 943 211,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2024 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2024 15:37
|
Договір 408_13_293ВО від 06.06.24.pdf | укладений |
06 червня 2024 15:32
|