Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАДЖИТЛОСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 38023108 |
Місцезнаходження: | 24321, Україна , Вінницька обл., місто Ладижин, ВУЛИЦЯ ПРОЦИШИНА, 12 |
Контактна особа: |
Ігор Зубрицький +380434364437 lad_servis@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
17 травня 2024 08:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-27-000034 ● e32ea2b8575941dc9172b344c24b1087
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2024 17:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.05.2024 №42-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.05.2024 №42-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2024-05-17-000059-a, 17.05.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-28 14:28:02
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва прибудови по вул. Будівельників, буд. № 51 кв. 87 в м. Ладижин, Гайсинського району, Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-17-000059-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ФОП «Пшемиський Анатолій Михайлович», з яким укладений договір від 16 травня 2024 року №96, без використання електронної системи закупівель?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-31 13:41:53
У відповідь на ваш запит від 28.05.2024 р.
У відповідь на ваш запит від 28.05.2024 р. ID моніторингу: UA-M-2024-05-27-000034 в межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва прибудови по вул. Будівельників, буд. № 51 кв. 87 в м. Ладижин, Гайсинського району, Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-17-000059-a), повідомляємо:
1. Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (капітальний ремонт) здійснюються на підставі проектної документації (проекту). Проектна документація по даному об'єкту пройшла у встановленому порядку експертизу (експертний звіт (позитивний) № 14-24-ЕП від 01 квітня 2024 р.). Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, відповідно до вимог чинних будівельних стандартів. Очікувана вартість встановлена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, який пройшов у встановленому порядку експертизу.
Копію експертного звіту (позитивний) № 14-24-ЕП від 01 квітня 2024 р. та копію Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва додаємо.
2. Відповідно до пункту 27 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено термін «роботи», зокрема – " роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт". Відповідно до частини 1 статті 3 Закону - цей Закон застосовується: 1) до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) - " 10. Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. ".
Очікувана вартість даної закупівлі становить 502 888,13грн, що є менше суми 1 500 000,00 грн, яка передбачає необхідність проведення відкритих торгів згідно із Законом та Особливостями.
Виходячи з викладеного, було прийнято рішення про укладення прямого договору, що повністю відповідає вимогам чинного законодавства.
При цьому, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, замовником було надіслано запити на надання комерційних пропозицій та укладено договір із компанією, яка надала найменшу ціну.
3. З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель Замовником було надіслано запит на отримання Комерційної пропозиції на роботи робіт з нового будівництва прибудови по вул. Будівельників, буд. № 51 кв. 87 в м. Ладижин, Гайсинського району, Вінницької області та отримані комерційні пропозиції від ФОП Леськів Г.Ю. на суму 505 000,00 грн., ФОП Пшемиський А.М. на суму 502 888,13 грн, ФОП Сирватка Ю.Я. на суму 509 000,00 грн (додаються).
Серед вищезазначених цінових пропозицій найдешевшою є пропозиція ФОП Пшемиський А.М. на суму 502 888,13 грн, тому Замовником прийнято рішення про укладення договору від 16 травня 2024 року №96, без використання електронної системи закупівель з ФОП Пшемиський А.М.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПШЕМИСЬКИЙ АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ #2603106834 |
Переможець |
502 888,13
UAH
|
17 травня 2024 08:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 96 від 16052024.pdf | укладений |
17 травня 2024 08:13
|