Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 45017103 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького,36 |
Контактна особа: |
Гайдуков Микола Олександрович +380939187480 ddtie_ck@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2024 18:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2024 11:10 |
Початок аукціону: | 08 липня 2024 11:10 |
Очікувана вартість: | 8 902 758,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 513,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір: 267082,74 грн. (Двісті шістдесят сім тисяч вісімдесят дві гривні 74 копійки). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, встановлений Замовником згідно Додатку 4 до тендерної документації. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, установлений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим забезпеченням (покриттям) на весь строк дії такої гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено, шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки про залишок коштів на рахунку, виданої банком-гарантом, завіреної печаткою банка-гаранта та підписом уповноваженої особи банка-гаранта, та виписки з рахунку покриття гарантії, що свідчить про зарахування коштів покриття на відповідний рахунок у повному обсязі, завіреної печаткою банка-гаранта та підписом уповноваженої особи банка-гаранта (Довідка про залишок коштів на рахунку та виписка з рахунку покриття гарантії, які надаються в електронній формі, підписуються шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису уповноваженої особи гаранта та його печатки відповідно). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 267082.74 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає Замовнику забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія в паперовому вигляді. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% (один відсоток) від ціни договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів: документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за Послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на умовах відстрочки платежу до 3 (трьох) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Виконавця актів наданих Послуг | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2024 17:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2024 17:31 |
ТД пот рем Дашковича 2024 (2) редакція від 03.07.2024.docx | |
03 липня 2024 17:31 |
перелік змін до ТД та оголошення пот рем Дашковича2 від 03.07.2024.docx | |
14 червня 2024 17:57 |
ТД пот рем Дашковича 2024 (2) редакція від 14.06.2024.docx | |
14 червня 2024 17:57 |
перелік змін до ТД та оголошення пот рем Дашковича2 від 14.06.2024.docx | |
16 травня 2024 18:45 |
ТД пот рем Дашковича 2024 (2).docx |
03 липня 2024 17:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 липня 2024 17:31 |
ТД пот рем Дашковича 2024 (2) редакція від 03.07.2024.docx
|
||||||
03 липня 2024 17:31 |
перелік змін до ТД та оголошення пот рем Дашковича2 від 03.07.2024.docx
|
||||||
14 червня 2024 17:57 |
ТД пот рем Дашковича 2024 (2) редакція від 14.06.2024.docx
|
||||||
14 червня 2024 17:57 |
перелік змін до ТД та оголошення пот рем Дашковича2 від 14.06.2024.docx
|
||||||
16 травня 2024 18:45 |
ТД пот рем Дашковича 2024 (2).docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 20 травня 2024 16:42
Дата подання: 15 червня 2024 15:22
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-23-000011 ● 80b3dccb05f2445f91a30d822062c4d6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2024 11:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.07.2024 № 54-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 23.07.2024 № 54-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-05-16-011775-a, 16.05.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-24 16:48:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-16-011775-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
- чи були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? Зокрема, відповідно підпункту 2.4 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці шляхом надання в складі пропозиції протоколів/витягів з протоколів перевірки знань, що підтверджують наявність знань у керівника учасника, інженера з охорони праці (або особи, яка виконує його функції) та виконавця робіт (виконроба) із загального курсу з охорони праці, а також надати посвідчення, видані уповноваженим органом (його структурним підрозділом (заклад/установа), або суб’єктом господарювання, який здійснює навчання з питань охорони праці посадових осіб, де містяться відомості про проходження вищевказаними особами відповідного навчання. Проте, у тендерній пропозиції ТОВ «Черкасишляхбуд-плюс» надані протоколи та посвідчення про проходження навчання із загального курсу з охорони праці (файл «12 працівники.rar») на директора та інженера з охорони праці, які є працівниками ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС», а не учасника процедури закупівлі.
- чому замовник не виконав рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 30.05.2024 № 9544-р/пк-пз щодо усунення невідповідностей шляхом внесення змін до підпункта 8.3 пункту 8 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи від 14.06.2024 № 39? Про факт невиконання цього рішення зазначено у рішенні Комісії АМКУ від 25.06.2024 № 11042-р/пк-пз.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-29 14:48:16
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА
За результатами розгляду запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-16-011775-a) маємо наступні пояснення:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, згідно дефектного акту на послуги з поточного ремонту вул. Остафія Дашковича в м. Черкаси та розробленої кошторисної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, відповідно до затвердженої кошторисної документації (додається до пояснень).
2. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» на сайті Черкаської міської ради за посиланням https://chmr.gov.ua/ua/files.php?s=33&s1=484 розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Поточний ремонт вул. Остафія Дашковича в м. Черкаси (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)»
3. На підтвердження наявності знань у керівника учасника та головного інженера (за сумісництвом інженера з охорони праці) із загального курсу з охорони праці ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» надано у складі тендерної пропозиції витяг з протоколу №81-519-2023 від 22.06.2023 засідання комісії з перевірки знань з охорони праці та посвідчення №81-519-2023/13, видане Колесниченко С.В., і посвідчення №51-519-2023/12, видане Божко В.С.
Згідно з пунктом 5.1. Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці №15 від 26.01.2005 (далі – Типове положення), встановлено, що навчання і перевірку знань з питань охорони праці проводиться один раз на три роки. Отже, наявні в складі пропозиції Учасника документи, що підтверджують наявність знань з охорони праці у Колесниченка С.В. та Божка В.С. є чинними на дату подання пропозиції.
Відповідно до пункту 5.6. Типового положення, встановлено, що позачергове навчання і перевірка знань посадових осіб, а також фахівців з питань охорони праці проводяться при переведенні працівника на іншу роботу або призначенні його на іншу посаду, що ПОТРЕБУЄ ДОДАТКОВИХ ЗНАНЬ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ.
Основний вид діяльності учасника торгів - ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» та ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС» (значиться в посвідченнях керівника та головного інженера, як місце роботи) - 42.11 Будівництво доріг і автострад.
З наведеного вище слідує, що призначення Колесниченка С.В. та Божка В.С. на рівнозначні посади до ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» не потребує додаткових знань з питань охорони праці, а надані у складі пропозиції посвідчення є чинними.
Отже, учасником ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» виконані вимоги підпункту 2.4. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації.
4. Вимоги пункту 8.3. частини 8 розділу ІІІ тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги за предметом закупівлі: «Поточний ремонт вул. Остафія Дашковича в м. Черкаси (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (далі – Тендерна документація), затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи №28 від 16 травня 2024 року, передбачали, що Учасник повинен підтвердити проведення ним не рідше ніж один раз на п’ять років атестації робочих місць за умовами праці робочого місця (професії) машиніста дорожньо-будівельних машин, асфальтобетонника та дорожнього робітника. При цьому, учасник повинен надати у складі пропозиції протоколи проведення лабораторних досліджень умов праці за показниками, вплив яких є постійним, незалежно від місця надання послуг, а саме:
- для робочого місця (професії) машиніста дорожньо-будівельних машин дослідження за показниками: важкості та напруженості праці, шумового навантаження та інфразвуку, вібрації;
- для робочого місця (професії) асфальтобетонника та дорожнього робітника дослідження за показниками: важкості та напруженості праці, шумового навантаження та інфразвуку.
Дослідження повинні проводитися лабораторією, атестованою на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу. Учасник має надати підтвердження відповідної атестації лабораторії (лист від державного органу, який здійснює атестацію, або інформацію у довільній формі, з посиланням на офіційний веб-сайт відповідного органу, що містить відомості про атестацію лабораторії).
Дані умови Тендерної документації були оскаржені ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ». За результатами розгляду скарги ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» від 20 травня 2024 № UA2024-05-16-011775-a.c1 Комісія з Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) прийняла рішення №9544-р/пк-пз від 30.05.2024, яким встановила, що Замовник НЕ ОБҐРУНТУВАВ НЕОБХІДНІСТЬ ВСТАНОВЛЕННЯ У ДОКУМЕНТАЦІЇ НАВЕДЕНОЇ ВИЩЕ ВИМОГИ ДОКУМЕНТАЦІЇ У ВКАЗАНІЙ РЕДАКЦІЇ, та зобов'язала Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
На виконання вищевказаного рішення Комісії, протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника №39 від 14 червня 2024 року до Тендерної документації були внесені зміни, та п.8.3 ч.8 р.ІІІ тендерної документації викладено у новій редакції: «8.3. На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 №442 щодо проведення атестації робочих місць за умовами праці, які є обов’язковими для підприємств і організацій незалежно від форм власності й господарювання, для виробництв, робіт, професій, посад і показників на роботах із шкідливими умовами праці (Список №2, затверджений постановою КМУ від 24.06.2016 №461), Учасник повинен підтвердити проведення ним не рідше ніж один раз на п’ять років атестації робочих місць за умовами праці робочого місця (професії) асфальтобетонника. При цьому, учасник повинен надати у складі пропозиції протоколи проведення лабораторних досліджень умов праці асфальтобетонника за показниками, вплив яких є постійним, незалежно від місця надання послуг, а саме: важкості та напруженості праці, шумового навантаження та інфразвуку.
Дослідження повинні проводитися лабораторією, атестованою на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу. Учасник має надати підтвердження відповідної атестації лабораторії (лист від державного органу, який здійснює атестацію, або інформацію у довільній формі, з посиланням на офіційний веб-сайт відповідного органу, що містить відомості про атестацію лабораторії).».
З огляду на вищевикладене, Замовником було виконано рішення Комісії №9544-р/пк-пз від 30.05.2024 шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації з посиланням у новій редакції Документації на чинну Постанову КМУ №442 від 01.08.1992, яка обґрунтовує встановлену Замовником вимогу.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Департаментом дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради 16 травня 2024 року було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг: «Поточний ремонт вул. Остафія Дашковича в м. Черкаси (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-16-011775-a) згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII(далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 (далі – Особливості). На підставі наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області №54-з від 23.07.2024 було розпочато моніторинг процедури закупівлі UA-2024-05-16-011775-a. За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі UA-2024-05-16-011775-a головним державним аудитором Каракуц Людмилою Миколаївною 14.08.2024 року в системі prozorro оприлюднено висновок про результати моніторингу, в якому зазначено, що за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Черкасишляхбуд-плюс» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей, за результатами аналізу питання виконання рішення Комісії АМКУ встановлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону. Вважаємо, що висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-05-16-011775-a від 14.08.2024 року (в подальшому – Висновок) є таким, що не ґрунтується на чинному законодавстві України та вимогах закупівлі, що були викладені у відповідній тендерній документації, у зв’язку з чим підлягає скасуванню виходячи з наступного. В розділі ІІ «Констатуюча частина», в графі 1. «Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі», містить наступне: «Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію ТОВ «Черкасишляхбуд-плюс» не відхилено як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Зокрема, Товариство не підтвердило можливість дотримання під час виконання робіт вимог законодавства щодо охорони праці шляхом надання у складі пропозиції протоколів/витягів з протоколів перевірки знань, що підтверджують наявність знань у керівника учасника, інженера з охорони праці (або особи, яка виконує його функції) із загального курсу з охорони праці та надання посвідчень, що видані уповноваженим органом (його структурним підрозділом заклад/установа), або суб’єктом господарювання, який здійснює навчання з питань охорони праці посадових осіб, де містяться відомості про проходження вищевказаними особами відповідного навчання, як це передбачено вимогами підпункту 2.4 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. У тендерній пропозиції Товариства надані протоколи та посвідчення про проходження навчання із загального курсу з охорони праці (файл «12 працівники. rar») на директора та інженера з охорони праці, які є працівниками товариства з обмеженою відповідальністю «КОЛТЕХ-ТРАНС» (далі – ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС»), а не учасника процедури закупівлі. Документи, які б підтверджували факт залучення учасником ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС» до виконання робіт як субпідрядника або залучення його працівників на інших умовах (сумісництво, суміщення, договори цивільно-правового характеру тощо), у тендерній пропозиції Товариства відсутні. Пояснення Замовника, отримане в електронній системі закупівель 29.07.2024, не містить інформації щодо цього питання. Відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15 (далі – Типове положення), працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи проходять на підприємстві за рахунок роботодавця інструктажі, навчання та перевірку знань з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також правил поведінки у разі виникнення аварії. Відповідно до пункту 3.13 Типового положення визначено, що результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (додаток 1), та особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, форма якого наведена в додатку 2. Варто зазначити, що і в посвідченні, і в протоколі засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці зазначається посада, місце роботи працівника чи посадової особи. Таким чином, учасник не підтвердив, що САМЕ ЙОГО ПРАЦІВНИКИ (керівник, та інженер з охорони праці) пройшли перевірку знань з питань охорони праці, оскільки і в посвідченні, і в протоколі засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, їхнім місцем роботи зазначено ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС», а не ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС».». Замовник не погоджується з таким висновком. 1. Згідно пункту 2.4. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні були підтвердити можливість дотримання ними під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці шляхом надання в складі пропозиції протоколів/витягів з протоколів перевірки знань, що підтверджують наявність знань у керівника учасника, інженера з охорони праці (або особи, яка виконує його функції) та виконавця робіт (виконроба) із загального курсу з охорони праці, а також надати посвідчення, видані уповноваженим органом (його структурним підрозділом [заклад/установа]), або суб’єктом господарювання, який здійснює навчання з питань охорони праці посадових осіб, де містяться відомості про проходження вищевказаними особами відповідного навчання. Учасником ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» у складі тендерної пропозиції, були надані документи на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, зокрема: - наказ №1-д від 01.09.2023 про призначення директором Колесниченка С.В.; - наказ №7-к від 06.09.2023 про призначення головним інженером Божка В.С. чим, фактично, підтверджено, що вищевказані особи є САМЕ ЙОГО ПРАЦІВНИКАМИ. 2. На виконання вимог п.2.4. тендерної документації учасником ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС», на підтвердження наявності знань із загального курсу з охорони праці керівника ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» Колесниченка С.В. та головного інженера (за сумісництвом інженера з охорони праці) ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» Божко В.С. надано, у складі тендерної пропозиції, витяг з протоколу №81-519-2023 від 22.06.2023 засідання комісії з перевірки знань з охорони праці та посвідчення №81-519-2023/13, видане Колесниченко С.В., і посвідчення №51-519-2023/12, видане Божко В.С. Згідно пункту 5.1. Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці №15 від 26.01.2005 (далі – Типове положення), встановлено, що навчання і перевірку знань з питань охорони праці проводиться один раз на три роки. Отже, наявні в складі пропозиції Учасника документи, що підтверджують наявність знань з охорони праці у Колесниченка С.В, та Божка В.С. є чинними на дату подання пропозиції. Відповідно до пункту 5.6. Типового положення, встановлено, що позачергове навчання і перевірка знань посадових осіб, а також фахівців з питань охорони праці проводяться при переведенні працівника на іншу роботу або призначенні його на іншу посаду, що потребує ДОДАТКОВИХ знань з питань охорони праці. Основний вид діяльності учасника торгів - ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» та ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС» (значиться в посвідченнях керівника та головного інженера, як місце роботи) - 42.11 Будівництво доріг і автострад. Таким чином, призначення Колесниченка С.В, та Божка В.С, на рівнозначні посади до ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» не потребує ДОДАТКОВИХ знань з питань охорони праці, а надані у складі пропозиції посвідчення є чинними, чим виконано вимоги підпункту 2.4. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. Отже, учасник ТОВ «ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС» виконав усі вимоги тендерної документації. Підстави для відхилення його тендерної пропозиції відсутні. Щодо стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ), повідомляємо наступне. В рішенні Комісії АМКУ від 30.05.2024 №9544-р/пк-пз було зазначено: «Відповідно до пункту 8 розділу ІІІ Документації учасник повинен підтвердити проведення ним не рідше ніж один раз на п’ять років атестації робочих місць за умовами праці робочого місця (професії) машиніста дорожньо-будівельних машин, асфальтобетонника та дорожнього робітника. При цьому, учасник повинен надати у складі пропозиції протоколи проведення лабораторних досліджень умов праці за показниками, вплив яких є постійним, незалежно від місця надання послуг, а саме: - для робочого місця (професії) машиніста дорожньо-будівельних машин дослідження за показниками: важкості та напруженості праці, шумового навантаження та інфразвуку, вібрації; - для робочого місця (професії) асфальтобетонника та дорожнього робітника дослідження за показниками: важкості та напруженості праці, шумового навантаження та інфразвуку. Дослідження повинні проводитися лабораторією, атестованою на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу. Учасник має надати підтвердження відповідної атестації лабораторії (лист від державного органу, який здійснює атестацію, або інформацію у довільній формі, з посиланням на офіційний веб-сайт відповідного органу, що містить відомості про атестацію лабораторії). Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. Дійсно, в редакції тендерної документації від 16.05.2024 була вимога щодо проведення атестації робочих місць за умовами праці робочого місця (професії) машиніста дорожньо-будівельних машин та дорожнього робітника. Замовник погоджується з тим, що вимога тендерної документації була необґрунтована, так як вищевказані професії відсутні в Постанові Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 №442 щодо проведення атестації робочих місць за умовами праці, які є обов’язковими для підприємств і організацій незалежно від форм власності й господарювання, для виробництв, робіт, професій, посад і показників на роботах із шкідливими умовами праці (Список №2, затверджений постановою КМУ від 24.06.2016 №461). У зв’язку з чим, на виконання рішення Комісії АМКУ Замовник виключив з тендерної документації вимогу щодо проведення атестації робочих місць за умовами праці робочого місця (професії) машиніста дорожньо-будівельних машин та дорожнього робітника, інші професії були залишені, так як обов’язковість проведення атестації їхніх робочих місць обґрунтована вищевказаною Постановою. Таки чином замовник виконав рішення Комісії АМКУ від 30.05.2024 № 9544-р/пк-пз щодо вилучення необґрунтованих вимог тендерної документації, про що прозвітував на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua), а тому твердження щодо порушення Замовником вимог частини двадцять другої статті 18 Закону є необґрунтованим. Враховуючи вищевикладене, висновок зроблений Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області є помилковим та таким, що підлягає до скасування.
2024-08-21 16:45:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 43 Особливостей)
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Оскарження в суді
Опис: | Висновок від 14.08.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-05-16-011775-a оскаржено до Черкаського окружного адміністративного суду 28.08.2024 |
Дата публікації: | 28 серпня 2024 |
Номер відкриття провадження: | Ухвала про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття спрощеного позовного провадження в адміністративній справі №580/8563/24; Номер судового провадження: не визначено |
Дата відкриття провадження: | 13 вересня 2024 |
Документи:
17 вересня 2024 11:27
|
Електронний підпис |
28 серпня 2024 11:22
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 липня 2024 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ" |
8 279 428,40
UAH з ПДВ
|
8 279 428,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС" |
8 713 795,81
UAH з ПДВ
|
8 713 795,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ" #39391847 |
Відхилено |
8 279 428,40
UAH з ПДВ
|
17 липня 2024 18:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 липня 2024 18:05
|
ТОВ "ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС" #40999565 |
Переможець |
8 713 795,81
UAH з ПДВ
|
17 липня 2024 18:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2024 17:02
|
Додаткова угода _ 2 до договору _ 37-24.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2024 17:00
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2024 10:00
|
Додаткова угода _ 1 до договору _ 37-24.pdf | зміни до договору |
26 липня 2024 09:55
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2024 16:29
|
Договір _ 37-24.pdf | укладений |
24 липня 2024 16:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пп.3 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022, п.12.2. та п.12.3. договору № 37-24 від 24.07.2024 (далі – Договір), уклали додаткову угоду до Договору про наступне: Викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить: 8713795,81 грн. (вісім мільйонів сімсот тринадцять тисяч сімсот дев'яносто п'ять гривень 81 коп.) з ПДВ.» |
Номер договору про закупівлю: | 37-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони керуючись пп.1 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022, п.12.2 та п.12.3 договору №37-24 від 24.07.2024, уклали додаткову угоду до Договору про наступне: 1. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 7391028,38 грн. з ПДВ» 2. Викласти Додатки 1,2,3 до Договору в редакції, що додаються до даної додаткової угоди. 3. Всі інші умови Договору, не змінені цією додатковою угодою, залишаються чинними в попередній редакції. Сторони підтверджують обов’язковість їх виконання. |
Номер договору про закупівлю: | 37-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |