Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шапка зимова
Очікувана вартість
3 583 438,95 UAH
UA-2024-05-16-011495-a ● 9e1a147ec0444121a876c2b3f8f37065
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
Код ЄДРПОУ: | 33945469 |
Вебсайт: | https://uz.dsns.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04082, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Бережанська, 7 |
Контактна особа: |
Ігор Глущенко +380956385425 igor220995@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2024 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 12 червня 2024 11:59 |
Початок аукціону: | 12 червня 2024 11:59 |
Очікувана вартість: | 3 583 438,95 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 917,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: - 1% (35 834,39 грн). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми, яка є додатком 6 до тендерної документації; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України Юр. адреса : 04082, м. Київ, вул. Бережанська, 7. Код ЄДРПОУ: 33945469. IBAN № UA198201720343120001000009038 в ДКСУ м. Києва Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 35834.39 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% від вартості договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю протягом 5 (п’яти) робочих днів: 1) після виконання Постачальником цього Договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Замовник не повертає забезпечення виконання Договору у разі, якщо Постачальник не виконав умови Договору. Назва Замовника: Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України Юр. адреса : 04082, м. Київ, вул. Бережанська, 7. Код ЄДРПОУ: 33945469. IBAN № UA198201720343120001000009038 в ДКСУ м. Києва Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. У разі продовження строку дії договору про закупівлю, строк дії забезпечення виконання договору повинен бути продовжений на відповідний строк. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом, завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту. Окрім цього, переможець закупівлі повинен надати разом з оригіналом гарантії платіжне доручення, завізоване уповноваженим працівником банку, що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку переможця на рахунки банківської установи. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога бенефіціара до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах бенефіціар зазначає, у чому полягає порушення принципалом основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18440000-5: Капелюхи та головні убори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13817 штука
Шапка зимова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04082, Україна, м. Київ, вул. Бережанська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2024
ДК 021:2015: 18440000-5 — Капелюхи та головні убори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2024 17:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 травня 2024 17:24 |
Тендерна документація Шапка зимова.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Банківська гарантія
Дата подання: 22 травня 2024 14:41
Дата відповіді: 23 травня 2024 16:28
Доброго дня.
Шановний замовнику підкажіть будь ласка, яка має бути банківська гарантія, покритою чи ні.
Відповідь: Добрий день. Банківська гарантія має бути покритою.
Розділ 7 ТВ та протоколи випробувань до нього
Дата подання: 28 травня 2024 12:23
Дата відповіді: 29 травня 2024 16:45
Доброго дня, шановний замовнику.
Просимо дати роз’яснення стосовно перевірки на відповідність вимогам наведеним в розділі 7 ТВ Шапка зимова для забезпечення потреб персоналу Державної служби України з надзвичайних ситуацій. В даному Розділі 7. Особливості повузлового оброблення Предмета
Предмет за конструкцією складається з двох деталей: зовнішньої та внутрішньої (підкладки). Зовнішня та внутрішня деталь зшиваються спочатку вздовж, утворюючи одну деталь, а потім поперек, утворюючи деталь у вигляді труби.
Вільні краї Предмета зшиваються з внутрішньої сторони Предмета.
Довжина бокових виточок (16,5 ± 1) см.
Довжина передньої виточки (7 ± 1) см.
Поздовжній шов зшивання деталей виконується п’ятинитковою трилінійною пласкою ланцюговою строчкою або шестинитковою чотирилінійною пласкою ланцюговою строчкою (тип стібка 605 або 607).
Інші шви зшивання деталей виконуються тринитковою зшивально-обметувальною ланцюговою строчкою (тип стібка 504, 505) або чотиринитковою зшивально-обметувальною ланцюговою строчкою (тип стібка 506).
Кінці шва зшивання вільних країв (бокових виточок) внутрішньої деталі Предмета закріплюються протягуванням вільного кінця ланцюжка ниток у шов або підгинанням ланцюжка та закріпкою на універсальній машині (тип стібка 301).
Кокарда нашивна до головних уборів нашивається спереду по центру Предмета на відстані 3,0±0,2 см від нижнього краю таким чином, щоб центр зображення Знака Княжої Держави Володимира Великого (Тризуба) співпадав із віссю шва передньої виточки.
Класифікація та види стібків, строчок і швів, що застосовуються, – згідно з ДСТУ ISO 4915:2005 та ДСТУ ISO 4916:2005.
Замовником вимагається, щоб перевірка була проведена організацією акредитованою Національним агентством з акредитації України, Жодна з лабораторій немає акредитації на визначення класифікації та видів стібків.
Чи можна можемо ми надати паспорт виробника на виріб із зазначенням в ньому обладнання та його технологічних можливостей, що використовується для виготовлення шапки зимової.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені Замовником на підставі технічних вимог на шапку зимову, що затверджені наказом ДСНС та оприлюднені на офіційному веб-сайті ДСНС.
Відповідно до розділу 12 «Перелік підтверджувальних документів» Додатку 3 до тендерної документації, Учасник процедури закупівлі для підтвердження якості предмета повинен надати в складі тендерної документації в тому числі протокол контролю якості (випробувань), завірений належним чином органом або організацією, що його видала (незалежним органом або організацією, яка проводить випробування, які акредитовані Національним агентством з акредитації України), із зазначенням вимірів лінійних розмірів предметів у готовому вигляді у розмірах 54–56, 58–60, 62–64 на відповідність вимогам, наведеним у таблиці 8, та вимогам розділу 7.
Для прийняття рішення щодо внесення змін в Додаток 3 до тендерної документації просимо надати змістовне обґрунтування про те, що жодна з лабораторій немає акредитації на визначення класифікації та видів стібків, а саме копії офіційних звернень до випробувальних лабораторій стосовно проведення випробувань (контролю якості) згідно з ДСТУ ISO 4915:2005 та ДСТУ ISO 4916:2005 на відповідність вимогам розділу 7 Додатку 3 до тендерної документації та офіційні відповіді відповідних випробувальних лабораторій на Ваші звернення з інформацією про відсутність акредитації на визначення класифікації та видів стібків.
У разі надання Вами обґрунтованих підтверджень інформації викладеної в зверненні, Замовником буде ініційовано надання їх на розгляд до ДСНС. За результатами отриманої відповіді Замовником буде прийнято рішення щодо необхідності внесення відповідних змін до Додатку 3 тендерної документації.
Відповідно до розділу 12 «Перелік підтверджувальних документів» Додатку 3 до тендерної документації, Учасник процедури закупівлі для підтвердження якості предмета повинен надати в складі тендерної документації в тому числі протокол контролю якості (випробувань), завірений належним чином органом або організацією, що його видала (незалежним органом або організацією, яка проводить випробування, які акредитовані Національним агентством з акредитації України), із зазначенням вимірів лінійних розмірів предметів у готовому вигляді у розмірах 54–56, 58–60, 62–64 на відповідність вимогам, наведеним у таблиці 8, та вимогам розділу 7.
Для прийняття рішення щодо внесення змін в Додаток 3 до тендерної документації просимо надати змістовне обґрунтування про те, що жодна з лабораторій немає акредитації на визначення класифікації та видів стібків, а саме копії офіційних звернень до випробувальних лабораторій стосовно проведення випробувань (контролю якості) згідно з ДСТУ ISO 4915:2005 та ДСТУ ISO 4916:2005 на відповідність вимогам розділу 7 Додатку 3 до тендерної документації та офіційні відповіді відповідних випробувальних лабораторій на Ваші звернення з інформацією про відсутність акредитації на визначення класифікації та видів стібків.
У разі надання Вами обґрунтованих підтверджень інформації викладеної в зверненні, Замовником буде ініційовано надання їх на розгляд до ДСНС. За результатами отриманої відповіді Замовником буде прийнято рішення щодо необхідності внесення відповідних змін до Додатку 3 тендерної документації.
Висновок про відповідність санітарному законодавству
Дата подання: 29 травня 2024 14:13
Дата відповіді: 31 травня 2024 15:01
Шановний замовнику в тендерній документації вимагається надати "офіційний документ, виданий відповідним уповноваженим органом, акредитованим Національним агентством з акредитації України, що підтверджує відповідність Предмета санітарному законодавству та має містити в собі достатню інформацію стосовно його ідентифікації (виробника, матеріалів та/або артикулу, іншої інформації, яка дає змогу ідентифікувати матеріали та елементи Предмета)". Отримання даного висновку триває мінімум 45 днів з моменту подачі заявки на отримання відповідного висновку. Підкажіть будь ласка чи можна надати для процедури закупівлі висновки на сировину і матеріали з яких виготовляється предмет закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 3 до тендерної документації визначені Замовником на підставі технічних вимог на шапку зимову, що затверджені наказом ДСНС та оприлюднені на офіційному веб-сайті ДСНС.
Відповідно до розділу 12 «Перелік підтверджувальних документів» Додатку 3 до тендерної документації, Учасник процедури закупівлі для підтвердження якості предмета повинен надати в складі тендерної пропозиції саме офіційний документ, виданий відповідним уповноваженим органом, акредитованим Національним агентством з акредитації України, що підтверджує відповідність предмета закупівлі санітарному законодавству та має містити в собі достатню інформацію стосовно його ідентифікації (виробника, матеріалів та/або артикулу, іншої інформації, яка дає змогу ідентифікувати матеріали та елементи предмета).
Відповідно до розділу 12 «Перелік підтверджувальних документів» Додатку 3 до тендерної документації, Учасник процедури закупівлі для підтвердження якості предмета повинен надати в складі тендерної пропозиції саме офіційний документ, виданий відповідним уповноваженим органом, акредитованим Національним агентством з акредитації України, що підтверджує відповідність предмета закупівлі санітарному законодавству та має містити в собі достатню інформацію стосовно його ідентифікації (виробника, матеріалів та/або артикулу, іншої інформації, яка дає змогу ідентифікувати матеріали та елементи предмета).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-05-16-011495-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ КСК-20, Код ЄДРПОУ:43348638
Дата подання: 21 червня 2024 21:59
Дата подання: 21 червня 2024 21:59
СКАРГА на рішення Уповноваженої особи Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій що до визначення переможцем ТОВ «ШЕРВУЛ» учасника відкритих торгів на закупівлю «ШАПКА ЗИМОВА»: ЗГІДНО ДК 021:2015 18440000-5 КАПЕЛЮХИ ТА ГОЛОВНІ УБОРИ Номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-05-16-011495-a
Постійно діючій адміністративний колегії
Антимонопольного комітету України з розгляду
Скарг про порушення законодавства у сфері
публічних закупівель
03680, м. Київ, вул.
Митрополита В. Липківського, 45
Замовник :
Управління забезпечення Оперативно-
рятувальної служби цивільного захисту
Державної служби України з надзвичайних
ситуацій, код 33945469,
вул. Бережанська, 7, м. Київ, 04082
Скаржник : Товариство з обмеженою відповідальністю
«КСК-20»
ЄДРПОУ 43348638
07853, Київська обл., Бородянський р-н, селище
Міського типу Немішаєве, вулиця Залізнична,
будинок 11
тел.+380679004851
електронна пошта: 9004851@gmail.com
СКАРГА
на рішення Уповноваженої особи Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій що до визначення переможцем ТОВ «ШЕРВУЛ» учасника відкритих торгів на закупівлю «ШАПКА ЗИМОВА»: ЗГІДНО ДК 021:2015 18440000-5 КАПЕЛЮХИ ТА ГОЛОВНІ УБОРИ
Номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-05-16-011495-a.
Замовник торгів Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій розпочав процедуру закупівлі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю Шапка зимова згідно з ДК 021:2015 18440000-5 Капелюхи та головні убори відповідно ідентифікатору закупівлі: UA-2024-05-16-011495-a.
За результатами розгляду пропозицій, Замовником було прийнято рішення про визнання переможцем товариства з обмеженою відповідальністю «ШЕРВУЛ» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій №82 від 17.06.2024 року).
Скаржник ТОВ «КСК-20» не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, та норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Учасником торгів товариством з обмеженою відповідальністю «ШЕРВУЛ» подано пропозицію яка не відповідає вимогам Тендерної документації та нормам ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме не відповідає умовам технічних вимог щодо предмету закупівлі тендерної документації.
В додатку 3 до тендерної документації викладено Інформацію про необхідні, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Шапка зимова згідно ДК 021:2015: 18440000-5 — Капелюхи та головні убори (розроблені на підставі технічних вимог, затверджених наказом ДСНС України від 01.05.2024 № НС-510), (далі -ТВ) що додається.
Відповідно до абзацу другого розділу 12 Перелік підтверджувальних документів додатку 3 тендерної документації визначено вимогу що до надання учасниками торгів - протоколу випробувань (вимірювань) на перевірку відповідності всіх технічних вимог, наведених у таблицях 3–7 ТВ, які повинні бути завірені належним чином органом або організацією, що їх видала (видані незалежним органом або організацією, яка проводить випробування (вимірювання), які акредитовані (атестовані) Національним агентством з акредитації України), із зазначеними в них відомостями про проведення відповідних лабораторних випробувань (вимірювань), виробника, артиклю або іншої інформації, яка дає змогу ідентифікувати предмет випробування.
На виконання вищевказаної вимоги учасником ТОВ «ШЕРВУЛ» у складі своєї пропозиції надано протокол випробувань ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» № 1283-1290/00552-ЛП/24 від 10 червня 2024 р.
Виходячи зі змісту протоколу слід дійти висновку про те що запропонований учасником ТОВ «ШЕРВУЛ» предмет закупівлі, не відповідає технічним вимогам замовника, оскільки відповідно п 1 Таблиці 6 технічних вимог, показник Повітропроникності (перепад тиску 50ПА) пакету матеріалів (гладкофарбованого трикотажного полотна з гладкофарбованим трикотажним ворсовим начісним полотном типу «фліс») має становити не більше 220 дм3/(м2с), але за результатами випробувань ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» показник Повітропроникності (перепад тиску 50ПА) становить 266 дм3/(м2с), що є невідповідністю ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ.
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідно до п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, як таку, яка не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів які підтверджують технічні характеристики предмету закупівлі прямо суперечить одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивний та неупереджений оцінки пропозицій.
Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення неправомірним рішення Замовника щодо визнання переможця процедури закупівлі.
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем товариства з обмеженою відповідальністю «ШЕРВУЛ» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій №82 від 17.06.2024 року).
Додатки:
1. Тендерна документація на 63 арк.
2. Додаток 3 до тендерної документації Інформація про необхідні, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Шапка зимова згідно ДК 021:2015: 18440000-5 — Капелюхи та головні убори (розроблені на підставі технічних вимог, затверджених наказом ДСНС України від 01.05.2024 № НС-510) на 9 арк.
3. Протокол випробувань № 283-1290/00552-ЛП/24 від 10 червня 2024 р. на 8 арк.
4. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій №82 від 17.06.2024 року на 3 арк.
Директор ТОВ «КСК-20» Коток О.Б.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 червня 2024 17:41
рішення від 25.06.2024 № 11007.pdf
Дата публікації: 25 червня 2024 17:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.07.2024 № 11548.pdf
Дата публікації: 04 липня 2024 14:06
рішення від 03.07.2024 № 11548.pdf
Дата публікації: 08 липня 2024 17:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення АМКУ № 11548-р/пк-пз від 03.07.2024.
Дата виконання рішення замовником: 09 липня 2024 16:18
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2024 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЕРВУЛ" |
3 316 080,00
UAH з ПДВ
|
1 999 596,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЗИМУТ-С" |
2 445 609,00
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ КСК-20 |
3 509 241,66
UAH з ПДВ
|
3 509 241,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЕРВУЛ" #43067200 |
Рішення скасоване |
1 999 596,24
UAH з ПДВ
|
09 липня 2024 16:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 червня 2024 16:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЕРВУЛ" #43067200 |
Відхилено |
1 999 596,24
UAH з ПДВ
|
09 липня 2024 16:21
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЗИМУТ-С" #37596986 |
Відхилено |
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2024 12:44
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 11 липня 2024 00:00
|
ТОВ КСК-20 #43348638 |
Відхилено |
3 509 241,66
UAH з ПДВ
|
11 липня 2024 12:47
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій