Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Визирська сільська рада Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04378669 |
Вебсайт: | https://vyzyrska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 67543, Україна , Одеська обл., Одеський район, с. Визирка, вул. Ставніцера Олексія, будинок 56 |
Контактна особа: |
Оксана Дем'яненко +025595585 vizirkarada20@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2024 15:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2024 12:13 |
Початок аукціону: | 15 липня 2024 12:13 |
Очікувана вартість: | 1 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | згідно умов договору | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовник зазначає, що кваліфікаційна вимога - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних договорів) є важливою, адже сфера публічних закупівель та особливості розпорядження державними коштами потребує певної надійності та досвідченості від Учасників, що надають послуги. Дякуємо за звернення.
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону з урахуванням Особливостей тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зважаючи на вищевказане, Замовником були викладені кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі відповідно до чинного законодавства України у сфері закупівель та до технічного завдання щодо предмету закупівлі. Дякуємо за звернення.
Відповідно до повноважень органів виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, - які здійснюють заходи, спрямовані на запобігання адміністративним правопорушенням, виявлення й усунення причин та умов, які сприяють їх вчиненню, на виховання громадян у дусі високої свідомості і дисципліни, суворого додержання законів України. Органи місцевого самоврядування, забезпечуючи відповідно до Конституції України додержання законів, охорону державного і громадського порядку, прав громадян, координують на своїй території роботу всіх державних і громадських органів по запобіганню адміністративним правопорушенням, керують діяльністю адміністративних комісій та інших підзвітних їм органів, покликаних вести боротьбу з адміністративними правопорушеннями. Вважаємо за необхідне надати рекомендацію, з якою необхідно ознайомитись Учасникам: Стаття 188-4. Невиконання законних вимог центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці Стаття 188-5. Невиконання законних розпоряджень чи приписів посадових осіб органів, які здійснюють державний контроль у галузі охорони навколишнього природного середовища, використання природних ресурсів, радіаційної безпеки або охорону природних ресурсів Стаття 188-8. Невиконання приписів, розпоряджень та постанов посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного нагляду (контролю) у сфері пожежної та техногенної безпеки Стаття 188-9. Невиконання законних вимог посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері стандартизації, метрології та метрологічної діяльності і технічного регулювання та інших статей Кодексу України про адміністративні правопорушення https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10#Text та Кримінального кодексу України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2341-14#Text.
Вимоги зазначені в ТД не є дискримінаційними, не містять обмежень в участі, усі Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у закупівлі на рівних умовах, забезпечений вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Дякуємо за звернення.
Скарги до процедури
Дата подання: 20 травня 2024 21:25
Дата подання: 07 червня 2024 20:31
Дата подання: 14 серпня 2024 17:20
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-20-000009 ● 23fefe25b27043889bc1d50787f951eb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2024 16:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.09.2024 № 253
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-05-16-008419-a 16.05.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-24 10:12:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з розробки проекту землеустрою щодо встановлення меж території Визирської сільської територіальної громади (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-16-008419-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-26 22:04:16
Пояснення на запит
Пояснення на запит надано у прикріплених файлах
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2024 12:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "КАЙЛАС-К" |
849 999,96
UAH з ПДВ
|
849 999,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГЕНІХ АЛЛА СЕРГІЇВНА" |
1 338 763,00
UAH з ПДВ
|
1 338 763,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "КАЙЛАС-К" #36191822 |
Рішення скасоване |
849 999,96
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2024 11:08
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 липня 2024 00:00
|
ФОП "ГЕНІХ АЛЛА СЕРГІЇВНА" #3188521767 |
Рішення скасоване |
1 338 763,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2024 11:08
|
|
ПП "КАЙЛАС-К" #36191822 |
Очікує рішення |
849 999,96
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2024 11:08
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 25 вересня 2024 00:00
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2024 13:12 |
Кінець періоду оскарження: | 04 жовтня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 04 жовтня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
23 вересня 2024 13:12
|
Електронний підпис |
23 вересня 2024 13:11
|
службова записка 20.09.2024.pdf |
23 вересня 2024 13:11
|
Протокол скасування 23.09.2024.pdf |