Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 13961729 |
Місцезнаходження: | 36040, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вул. Івана Мазепи, будинок 30 |
Контактна особа: |
Ілона Володимирівна Акулініна +380995584819 akulininalawyer@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2024 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 116 610,32 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Тендерна документація
19 червня 2024 17:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2024 17:21 |
Тендерна документація (зі змінами) (шоста редакція).pdf | |
19 червня 2024 17:21 |
Перелік змін до тендерної документації (шоста редакція).pdf | |
17 червня 2024 16:17 |
Перелік змін до тендерної документації (п'ята редакція).pdf | |
12 червня 2024 16:14 |
Перелік змін до тендерної документації (четверта редакція).pdf | |
23 травня 2024 19:04 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
23 травня 2024 17:44 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
16 травня 2024 14:55 |
Проект договору.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 24 травня 2024 17:41
Дата подання: 30 липня 2024 17:25
Дата подання: 30 липня 2024 17:31
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-01-000034 ● 5228adccdadf4855b1bc9d8ea5b55c8b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2024 15:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.11.2024 № 74-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 01.11.2024 № 74-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-05-16-008218-a 16.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-12 16:16:45
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Лот 1 - послуги з технічного обслуговування ліфтів, Лот 2 - послуги з технічного обслуговування ліфтів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-05-16-008218-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-15 13:47:04
Відповідь КП "ЖЕО №2" від 15.11.2024
Комунальне підприємство "Житлово-експлуатаційна організація №2" Полтавської міської ради надає відповідь на запит Управління Східного Офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 12.11.2024 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-16-008218-a).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-12 16:25:37
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Лот 1 - послуги з технічного обслуговування ліфтів, Лот 2 - послуги з технічного обслуговування ліфтів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-05-16-008218-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому Вами не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення про усунення порушень, зазначених у рішеннях органу оскарження від 09.08.2024 № 13557-р/пк-пз та від 09.08.2024 № 13564-р/пк-пз, чим недотримано вимоги частини 22 статті 18 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-15 13:49:05
Відповідь КП "ЖЕО №2" від 15.11.2024
Комунальне підприємство "Житлово-експлуатаційна організація №2" Полтавської міської ради надає відповідь на запит Управління Східного Офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 12.11.2024 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-16-008218-a).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-1
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | послуги з технічного обслуговування ліфтів |
Статус: | Активний |
Очікувана вартість: | 4 222 497,44 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 21 112,49 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 10 календарних днів з дати отримання рахунку та акту приймання виконання послуги | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Дата подання: 30 липня 2024 17:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2024 15:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШЕЙКО ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ" |
1 949 319,00
UAH з ПДВ
|
1 949 319,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДКОМПЛЕКТ" |
2 991 302,90
UAH з ПДВ
|
2 991 302,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕНДЕЛБУД" |
3 401 124,90
UAH з ПДВ
|
3 401 124,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШЕЙКО ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ" #2091505412 |
Відхилено |
1 949 319,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2024 14:14
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 26 червня 2024 00:00
|
ТОВ "БУДКОМПЛЕКТ" #30904938 |
Відхилено |
2 991 302,90
UAH з ПДВ
|
25 липня 2024 14:49
|
|
ТОВ "ВЕНДЕЛБУД" #42990370 |
Очікує рішення |
3 401 124,90
UAH з ПДВ
|
25 липня 2024 14:49
|