Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання
Очікувана вартість
1 389 000,00 UAH
UA-2024-05-16-007326-a d208d2d79701499c834c38bb7e21b5a3
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ятленко Юлія Володимирівна

mega_juliya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34468472
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26
Контактна особа: Ятленко Юлія Володимирівна
mega_juliya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2024 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2024 00:00
Початок аукціону: 24 травня 2024 14:12
Початок аукціону: 24 травня 2024 14:12
Очікувана вартість: 1 389 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 945,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26 (Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку та його структурні підрозділи)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 14:29
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 14:29
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 14:29
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 14:29
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 14:29
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 14:29
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 14:29
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 14:29
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 14:29
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 14:29
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 14:29
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 14:29
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 14:29
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 14:29
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 14:29
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 14:29
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 14:29
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 14:29
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 14:29
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 14:29
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 14:29
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2024 14:29

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

16 травня 2024 14:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 травня 2024 14:27
ДОДАТОК_3_ВК_2024.docx
16 травня 2024 14:27
ДОДАТОК_4_ВК_2024.docx
16 травня 2024 14:27
ДОДАТОК_5_ВК_2024.docx
16 травня 2024 14:27
ДОДАТОК_1_ВК_2024.docx
16 травня 2024 14:27
ДОДАТОК_2_ВК_2024.docx
16 травня 2024 14:27
ТД_ВК _за_Особливостями.docx
16 травня 2024 14:27
ДОДАТОК_6_ВК_2024.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-08-07-000056 ● 5cce279a2eaf44c38c0c1a124b1a9ae0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2024 18:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.08.2024 № 130
(дата)
м. Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 06.08.2024 року


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 06.08.2024 № 130
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

12. UA-2024-05-16-007326-a 16.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-08-09 15:12:33

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за UA-2024-05-16-007326-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-08-13 16:23:44

Пояснення на запит

1.Технічні вимоги, якісні, кількісні характеристики щодо предмету закупівлі, що закуповується, визначено з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідності до постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Деталізація технічного завдання до предмету закупівлі обумовлена багатофункціональністю та складністю будівель, специфікою діяльності структурних підрозділів Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради, а саме відділів надання адміністративних послуг, зокрема Регіонального відділу послуг, та великою кількістю відвідувачів (тільки в Регіональному відділі послуг щодня кількість відвідувачів складає до 3 тисяч осіб).
Очікувана вартість закупівлі складається з суми вартості складових переліку послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту обладнання, обслуговування якого є предметом закупівлі, включаючи всі супутні витрати для забезпечення надання якісної послуги: в разі проведення поточного ремонту обладнання та/або його складових - демонтаж і монтаж обладнання, придбання комплектуючих, витратних матеріалів, запчастин, а також транспортні та інші послуги, необхідні під час надання послуги, що є предметом закупівлі.
Для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі методом порівняння ринкових цін відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами) замовником було надіслано 5 письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) надавачам послуг, що є предметом закупівлі (додається).
Враховуючи отримання лише однієї цінової пропозиції та, відповідно відсутність масиву даних (щонайменше 3 цін), для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі був використаний метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
2. Відповідно до підпункту 1 пункту 4 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Департаментом адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель відповідно до ДК 021:2015 код 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання), UA-2024-05-16-007326-a.
Публікація доступна за посиланням:
https://ppr.kharkiv.ua/ua/UA-2024-05-16-007326-a

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-08-14 15:19:24

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за UA-2024-05-16-007326-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Вимогами підпункту 2.5. Додатку №1 до тендерної документації обумовлено надання учасником Посвідчення щодо допуску з електробезпеки, видані працівникам учасника, які будуть виконувати технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання, оформлені та отримані відповідно до чинного законодавства України.
2. Вимогами підпункту 2.6. Додатку №1 до тендерної документації обумовлено надання учасником Посвідчення щодо проходження навчання для виконання робіт при експлуатації обладнання, що працює під тиском, видані працівникам (не менше двох) учасника, які будуть виконувати технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання, оформлені та отримані відповідно до чинного законодавства України.
Чому не оприлюднено вищевказані посвідчення? Необхідно оприлюднити посвідчення у повному обсязі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-08-15 16:40:34

Відповідь на запит про надання пояснень

1. На виконання вимог підпункту 2.5. Додатку №1 до тендерної документації учасником ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» надані посвідчення трьох працівників, зазначених у довідці вих.№ 13 від 23.05.2024, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, а саме:
- посвідчення №1287-24ЕБ, видане ТОВ «НКЦ Експерт-20» Мухортову Сергію Володимировичy;
- посвідчення №1288-24ЕБ, видане ТОВ «НКЦ Експерт-20» Коваленко Олександру Дмитровичу;
- посвідчення №1289-24ЕБ, видане ТОВ «НКЦ Експерт-20» Рафальському Олександру Петровичу.
Зазначені посвідчення оформлені відповідно до чинного законодавства та мають необхідні реквізити та інформацію в повному обсязі.
Посвідчення оприлюднено ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» в електронній системі в електронних файлах під назвою: «Мухортов посвідчення.PDF, Коваленко посвідчення.PDF Рафальський посвідчення.PDF» в повному обсязі, що відповідає вимогам підпункту 2.5. Додатку №1 до тендерної документації.

2. На виконання вимог підпункту 2.6. Додатку №1 до тендерної документації учасником ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» надані посвідчення двох працівників, зазначених у довідці вих. № 13 від 23.05.2024, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, а саме:
- посвідчення №1 287-24 про перевірку знань з питань охорони праці, видане ТОВ «Навчально-консультаційний центр Експерт -20» Мухортову Сергію Володимировичy, в якому зазначено, що він пройшов навчання і виявив потрібні знання за програмою, зокрема, навчання згідно вимог НПАОП 0.00-1.81-18;
- посвідчення №1 288-24 про перевірку знань з питань охорони праці, видане ТОВ «Навчально-консультаційний центр Експерт -20» Коваленко Олександру Дмитровичу, в якому зазначено, що він пройшов навчання і виявив потрібні знання за програмою, зокрема, навчання згідно вимог НПАОП 0.00-1.81-18.
НПАОП 0.00-1.81-18 це Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском.
Зазначені посвідчення оформлені відповідно до чинного законодавства та мають необхідні реквізити та інформацію в повному обсязі.
Посвідчення оприлюднено ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» в електронній системі в електронних файлах під назвою: «Мухортов посвідчення.PDF, Коваленко посвідчення.PDF» в повному обсязі, що відповідає вимогам підпункту 2.6. Додатку №1 до тендерної документації.
Надані учасником ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» документи є чинними на момент розкриття тендерних пропозицій, як це вимагалось тендерною документацією замовника.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-08-14 16:12:18

Запит про надання пояснень

Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Пально-мастильні матеріали (талони):дизельне паливо» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за UA-2024-04-19-004927-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Пунктом 22 Додатку №3 до тендерної документації обумовлено надання «Довідки (у довільній формі), якою Учасник гарантує, що Товар є таким, що не має негативного впливу на навколишнє довкілля та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля, тобто учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам».
Чому вищевказана Довідка не оприлюднена учасником?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-08-15 16:46:28

Відповідь на запит про надання пояснень

Надати пояснення щодо оприлюдненого запиту не надається можливим у зв’язку з тим, що закупівля «Пально-мастильні матеріали (талони):дизельне паливо» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за UA-2024-04-19-004927-a) Департаментом адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради не здійснювалася.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-08-23 11:45:10

Щодо запиту про надання пояснень, оприлюдненому 14.08.2024

Запит за процедурою UA-2024-04-19-004927-a було наділано помилково у зв`язку з технічним збоєм роботи інтернету,

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-08-26 10:15:27

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за UA-2024-05-16-007326-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Пунктом 1 розділу III тендерної документації обумовлено: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), у складі своєї тендерної пропозиції.»
В складі тендерної пропозиції учасником ТОВ АМІРЕКС-КОМПАНІ не надано:
1. Статут або інший установчий документ в останній редакції (для юридичних осіб). У випадку, якщо учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення про створення Учасника. У разі, якщо державна реєстрація установчого документу чи змін до нього, була здійснена після 13.12.2015 року додатково необхідно надати копію «Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної зміни» з відповідним кодифікатором реєстраційної дії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
2. Документи, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції, якщо підписантом тендерної пропозиціє є не керівник учасника.
Чому не розміщено повідомлення про виправлення невідповідностей у зв’язку з відсутністю у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ АМІРЕКС-КОМПАНІ довідки щодо неподання документів та документи, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-08-28 17:34:58

Відповідь на запит про надання пояснень

1. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками-юридичними особами установчих документів, а саме: «статуту АБО іншого установчого документу в останній редакції (для юридичних осіб). У випадку, якщо учасник ДІЄ НА ПІДСТАВІ МОДЕЛЬНОГО СТАТУТУ НЕОБХІДНО НАДАТИ РІШЕННЯ ПРО СТВОРЕННЯ УЧАСНИКА. У разі, якщо державна реєстрація установчого документу чи змін до нього, була здійснена після 13.12.2015 року додатково необхідно надати копію «Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної зміни» з відповідним кодифікатором реєстраційної дії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».
Зазначена вимога містить альтернативні ознаки в залежності від виду установчих документів, на підставі яких учасник закупівлю здійснює свою господарську діяльність.
На виконання цієї вимоги тендерної документації, а саме п.1 розділу ІІІ тендерної документаці Учасником ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» у складі тендерної пропозиції НАДАНЕ рішення про створення Учасника, а саме рішення одноосібного засновника Товариства з обмеженою відповідальністю «АМІРЕКС-КОМПАНІ» від 21.10.2021 №1, в якому, зокрема, зазначено ,що Товариство ДІЄ НА ПІДСТАВІ МОДЕЛЬНОГО СТАТУТУ у редакції, що відповідає такому цифровому коду, сформованому на порталі електронних сервісів:01000000000000000000000999000000011111990000000000009901119999999990000.
Окрім того, зазначене рішення містить інформацію про засновника ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ», а саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАГЕРТ ГРУП», від імені якого діє директор Куровський Олег Ігорович та інформацію про обрання директором ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» Костіна Дмитра Костянтиновича.
Рішення оприлюднене ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» в електронній системі закупівель в електронному файлі під назвою: «Рішення 1 про створення.jpg».
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» уповноваженою особою було встановлено розбіжності в інформації, що міститься в правовстановчих документах, наданих Учасником в складі його тендерної пропозиції та інформації, що міститься у відкритих джерелах. Так, відповідно до офіційної інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на теперішній час засновником та керівником ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» є Мухортов Сергій Володимирович, що не відповідає інформації, зазначеній у рішенні про створення Учасника, а саме рішенні одноосібного засновника Товариства з обмеженою відповідальністю «АМІРЕКС-КОМПАНІ» від 21.10.2021 №1.
З огляду на викладене, Замовником відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, в електронній системі закупівель була оприлюднена вимога про усунення таких невідповідностей шляхом завантаження наступних документів:
-Документу, який підтверджує призначення директором Мухортова Сергія Володимировича.
-Документу, який підтверджує зміну засновника ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ».
-Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної зміни з відповідним кодифікатором реєстраційної дії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
На виконання зазначеної вимоги про усунення невідповідностей Учасником ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» протягом 24 годин були завантажені до електронної системи закупівель наступні документи:
1) Рішення єдиного учасника №2 ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» від 21.01.2022, яке містить інформацію про призначення директором Мухортова Сергія Володимировича.
Рішення оприлюднене ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» в електронній системі закупівель в електронному файлі під назвою: «Рішення 2.PDF».
2) Копія Акту прийому-передачі частки статутному капіталі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» від 21.01.2022.
Копія Акту оприлюднена ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» в електронній системі акупівель в електронному файлі під назвою: «Акт прийому-передачі частки.PDF».
3) ОПИС документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань "Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу" від 25.01.2022.

Опис оприлюднений ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» в електронній системі закупівель в електронному файлі під назвою: «ОПИС та виписка 25-01-2022.PDF».
4) ОПИС документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань "Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу" від 02.02.2022.

Опис оприлюднений ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» в електронній системі закупівель в електронному файлі під назвою: «ОПИС та виписка 26-01-2022.PDF».
2. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками документів, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції, ЯКЩО ПІДПИСАНТОМ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Є НЕ КЕРІВНИК УЧАСНИКА.
Тендерна пропозиція Учасника ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» підписана удосконаленим електронним підписом КЕРІВНИКА (ДИРЕКТОРА) Мухортова Сергія Володимировича та документи, подані в складі тендерної пропозиції також підписані діючим директором ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» Мухортовим Сергієм Володимировичем (відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань).
З огляду на вищевикладене та, враховуючи всебічний розгляд та аналіз тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» з використанням, в тому числі, відкритих офіційних джерел інформації, зокрема, відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, замовником не було розміщено повідомлення про виправлення невідповідностей у зв’язку з відсутністю у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» довідки щодо неподання документів та документів, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції, оскільки Учасником ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» фактично дотримані вимоги тендерної документації в цій частині та подані затребувані документи.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-05-16-007326-a, затвердженого та оприлюдненого в електронній системі закупівель 30.08.2024 повідомляємо, що Департаментом адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради (далі-Департамент) вжиті заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме, проведена роз’яснювальна робота з уповноваженими особами Департаменту щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів для недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та надане доручення щодо проходження додаткового навчання.

2024-09-03 15:30:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 серпня 2024
Кінцевий строк оскарження: 14 вересня 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2024 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП ЛУППОВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ 1 157 500,00
UAH з ПДВ
1 157 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ АМІРЕКС-КОМПАНІ 1 380 000,00
UAH з ПДВ
1 380 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 травня 2024 14:25
Електронний підпис
23 травня 2024 14:25
Електронний підпис
23 травня 2024 14:25
Pasport Luppov.pdf
23 травня 2024 14:25
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
23 травня 2024 14:25
Витяг з ЄДР.pdf
23 травня 2024 14:25
Pasport Luppov.pdf.p7s
23 травня 2024 14:25
Додаток 5.pdf
23 травня 2024 14:25
Додаток 5.pdf.p7s
23 травня 2024 14:25
Довідка 2.pdf.p7s
23 травня 2024 14:25
Гарантійний лист COVID-19.pdf
23 травня 2024 14:25
Додаток 4.pdf
23 травня 2024 14:25
Довідка 4.pdf
23 травня 2024 14:25
Довідка 5.pdf
23 травня 2024 14:25
Довідка 5.pdf.p7s
23 травня 2024 14:25
Довідка 3.pdf.p7s
23 травня 2024 14:25
Додаток 4.pdf.p7s
23 травня 2024 14:25
Довідка 2.pdf
23 травня 2024 14:25
Довідка 3.pdf
23 травня 2024 14:25
Довідка 4.pdf.p7s
23 травня 2024 14:25
Довідка 1.pdf.p7s
23 травня 2024 14:25
Довідка 1.pdf
23 травня 2024 14:25
Посвідчення.pdf.p7s
23 травня 2024 14:25
Песональний номер.pdf.p7s
23 травня 2024 14:25
Паспортні данні.pdf
23 травня 2024 14:25
Додаток 3.pdf.p7s
23 травня 2024 14:25
Посвідчення.pdf
23 травня 2024 14:25
Песональний номер.pdf
23 травня 2024 14:25
Паспортні данні.pdf.p7s
23 травня 2024 14:25
Додаток 3.pdf
23 травня 2024 14:25
Pasport Luppov.pdf
23 травня 2024 14:25
Довідка 4.pdf.p7s
23 травня 2024 14:25
Довідка 5.pdf.p7s
23 травня 2024 14:25
Довідка 2.pdf
23 травня 2024 14:25
Паспортні данні.pdf.p7s
23 травня 2024 14:25
Довідка 4.pdf
23 травня 2024 14:25
Песональний номер.pdf.p7s
23 травня 2024 14:25
Песональний номер.pdf
23 травня 2024 14:25
Додаток 4.pdf.p7s
23 травня 2024 14:25
Посвідчення.pdf.p7s
23 травня 2024 14:25
Довідка 2.pdf.p7s
23 травня 2024 14:25
Додаток 3.pdf.p7s
23 травня 2024 14:25
Додаток 3.pdf
23 травня 2024 14:25
Довідка 3.pdf.p7s
23 травня 2024 14:25
Довідка 3.pdf
23 травня 2024 14:25
Довідка 1.pdf
23 травня 2024 14:25
Посвідчення.pdf
23 травня 2024 14:25
Pasport Luppov.pdf.p7s
23 травня 2024 14:25
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
23 травня 2024 14:25
Гарантійний лист COVID-19.pdf
23 травня 2024 14:25
Додаток 4.pdf
23 травня 2024 14:25
Паспортні данні.pdf
23 травня 2024 14:25
Додаток 5.pdf.p7s
23 травня 2024 14:25
Довідка 5.pdf
23 травня 2024 14:25
Довідка 1.pdf.p7s
23 травня 2024 14:25
Додаток 5.pdf
23 травня 2024 14:25
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

07 червня 2024 12:35
Електронний підпис
05 червня 2024 13:25
Електронний підпис
05 червня 2024 13:12
Довідка досвід
05 червня 2024 13:12
Довідка субпідрядники
05 червня 2024 13:12
Лист відгук СМС.pdf
05 червня 2024 13:12
Наказ суміщення.PDF
05 червня 2024 13:12
ОПИС та виписка 25-01-2022.pdf
05 червня 2024 13:12
ОПИС та виписка 26-01-2022.pdf
05 червня 2024 13:12
Рішення 2.PDF
23 травня 2024 17:41
Електронний підпис
23 травня 2024 17:38
Коваленко згода.PDF
23 травня 2024 17:38
Коваленко посвідчення.PDF
23 травня 2024 17:38
Лист Альянс.PDF
23 травня 2024 17:38
Лист Констракшн.PDF
23 травня 2024 17:38
Мухортов згода.PDF
23 травня 2024 17:38
Мухортов посвідчення.PDF
23 травня 2024 17:38
Рафальський згода.PDF
23 травня 2024 17:38
лист 12.PDF
23 травня 2024 17:38
лист 13.PDF
23 травня 2024 17:38
лист 14.PDF
23 травня 2024 17:38
лист 15.PDF
23 травня 2024 17:38
лист 16.PDF
23 травня 2024 17:38
лист 17.PDF
23 травня 2024 17:38
лист 18.PDF
23 травня 2024 17:38
лист 19.PDF
23 травня 2024 17:38
лист 21.PDF
23 травня 2024 17:38
лист 22.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЛУППОВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ АМІРЕКС-КОМПАНІ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ЛУППОВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3016912952
Відхилено 1 157 500,00
UAH з ПДВ
31 травня 2024 11:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 травня 2024 16:01
ТОВ АМІРЕКС-КОМПАНІ
#44449435
Переможець 1 380 000,00
UAH з ПДВ
07 червня 2024 10:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 червня 2024 16:29

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції не надані листи-згоди на доступ та використання персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах згідно із Додатком № 5 до тендерної документації, який надається ПРАЦІВНИКАМИ, ЗАЛУЧЕНИМИ ДО ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ЗАКУПІВЛІ. 1.2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Форму «Відомості про учасника» від 23.05.2024 №85, де в пункті 4. Організаційно-правова форма зазначено «Приватне підприємство», однак, відповідно до наданих документів в складі тендерної пропозиції Учасник є фізичною особою-підприємцем. 1.3. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Форму «Відомості про учасника» від 23.05.2024 №85, де в пункті 7. Фактична (поштова) адреса зазначено «м. Харків, вулиця Ковтуна, будинок 19, квартира 6», однак, відповідно до наданого паспорту Учасника в складі тендерної пропозиції зазначена реєстрація місця проживання: Харківська область, м. Харків, Слобідський район, пр-т Московський, буд. 124/7, кв.44а. Відповідно до п. 4 Порядку декларування та реєстрації місця проживання (перебування), затвердженого постановою КМУ від 7.02.2022 р. № 265 за адресою ЗАДЕКЛАРОВАНОГО/ЗАРЕЄСТРОВАНОГО МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ (перебування) з особою ведеться ОФІЦІЙНЕ ЛИСТУВАННЯ ТА ВРУЧЕННЯ ОФІЦІЙНОЇ КОРЕСПОНДЕНЦІЇ. 1.4. Учасником у складі тендерної пропозиції наданий гарантійний лист від 23.05.2024 №80, в якому зазначено: «…всі працівники, які будуть залучені до виконання робіт, БУДУТЬ ЗНАХОДИТЬСЯ в трудових відносинах з нашою КОМПАНІЄЮ». Проте, Замовником вимагалося надання гарантійного листа щодо залучення для надання послуги працівників, які ПЕРЕБУВАЮТЬ з учасником у трудових відносинах. 1.5. Учасником у складі тендерної пропозиції не надані документи, що підтверджують перебування зазначених у Довідці від 23.05.2024 №83 працівників у трудових відносинах з учасником, оформлені (отримані) згідно із чинним законодавством України. 1.6. Учасником у складі тендерної пропозиції не надані посвідчення щодо проходження працівниками (не менше трьох) учасника навчання з Правил охорони праці під час роботи на висоті, оформлені та отримані відповідно до чинного законодавства України. 1.7. Учасником у складі тендерної пропозиції не надані посвідчення щодо проходження навчання для виконання робіт при експлуатації обладнання, що працює під тиском, видані працівникам (не менше двох) учасника, які будуть виконувати технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання, оформлені та отримані відповідно до чинного законодавства України. 1.8. Учасником у складі тендерної пропозиції надана довідка від 23.05.2024 №81 про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, в якій не зазначені дати укладання договорів з ТОВ «ТЕСТІ ФУД» № 01-02-2023-ТФ, з ТОВ «ПРОМДИЗАЙН» № 25/-01АР, з ТОВ «ДІА-КОМ» №№ 026/02-2022, 012/02- 2023, з АТ «Українська Залізниця» № Ф2ТАЦ-ТХ-58-2022 та не зазначений код ЄДРПОУ АТ «Українська Залізниця». 1.9. Учасником у складі тендерної пропозиції наданий лист–відгук від ТОВ «ДІА - КОМ», з яким було укладений аналогічний договір щодо якості виконання учасником договору, в якому зазначено предмет закупівлі та номер договору, що не співпадає з предметом закупівлі та номером договору, вказаними у Довідці від 23.05.2024 №81 про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Учасником не дотримано вимоги Замовника, встановлені у тендерній документації, а саме невідповідність вимогам п.1 розділу ІІІ тендерної документації. 2.2. Учасником не дотримано вимоги Замовника, встановлені у тендерній документації, а саме невідповідність вимогам підпункту 2.2 пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації. 2.3. Учасником не дотримано вимоги Замовника, встановлені у тендерній документації, а саме невідповідність вимогам підпункту 2.3 пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації. 2.4. Учасником не дотримано вимоги Замовника, встановлені у тендерній документації, а невідповідність вимогам підпункту 2.4 пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації. 2.5. Учасником не дотримано вимоги Замовника, встановлені у тендерній документації, а саме невідповідність вимогам підпункту 2.6 пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації. 2.6. Учасником не дотримано вимоги Замовника, встановлені у тендерній документації, а саме невідповідність вимогам підпункту 3.1 пункту 3 Додатку №1 до тендерної документації. 2.7. Учасником не дотримано вимоги Замовника, встановлені у тендерній документації, а саме невідповідність вимогам підпункту 3.2 пункту 3 Додатку №1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Керуючись п.43 Особливостей, Учаснику ФОП ЛУППОВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ необхідно виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-16-007326-a) наступних документів: 3.1. Листів-згод на доступ та використання персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах згідно із Додатком № 5 до тендерної документації, які надаються працівниками, залученими до виконання договору за результатами закупівлі, які зазначені у довідці від 23.05.2024 №83. 3.2. Виправленої Форми «Відомості про учасника». 3.3. Гарантійного листа підписаного учасником (уповноваженою особою учасника) щодо залучення для надання послуги працівників, які перебувають з учасником у трудових відносинах. 3.4. Документів, що підтверджують перебування зазначених у Довідці від 23.05.2024 №83 працівників у трудових відносинах з учасником, оформлені (отримані) згідно із чинним законодавством України. 3.5. Посвідчень щодо проходження працівниками (не менше трьох) учасника навчання з Правил охорони праці під час роботи на висоті, оформлені та отримані відповідно до чинного законодавства України. 3.6. Посвідчень щодо проходження навчання для виконання робіт при експлуатації обладнання, що працює під тиском, видані працівникам (не менше двох) учасника, які будуть виконувати технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання систем вентиляції та кондиціювання, оформлені та отримані відповідно до чинного законодавства України. 3.7. Виправленої довідки підписаної учасником (уповноваженою особою учасника) про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (обов’язково зазначити – найменування, код за ЄДРПОУ замовника, з яким укладено договір, номер, дата укладання цього договору, предмет закупівлі за договором) за 2020-2023 роки. 3.8. Листа-відгуку від замовника, з яким було укладено аналогічний договір щодо якості виконання учасником договору, вказаного у Довідці згідно із п.п. 3.1. пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації. У разі не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин тендерна пропозиція ФОП ЛУППОВ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ буде відхилена згідно з п.44 Особливостей.

Документи

31 травня 2024 11:22
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції надане рішення одноосібного засновника Товариства з обмеженою відповідальністю «АМІРЕКС-КОМПАНІ» від 21.10.2021 №1, яким зазначено засновника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАГЕРТ ГРУП», від імені якого діє директор Куровський Олег Ігорович та обрано директором ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» Костіна Дмитра Костянтиновича. Відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на теперішній час засновником та директором ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» є Мухортов Сергій Володимирович. Зазначена інформація міститься також в формі «Відомості про учасника» вих №19 від 23.05.2024 та в гарантійному листі щодо трудових відносин вих.№14 від 23.05.2024,які надані Учасником в складі тендерної пропозиції. Окрім того, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» підписана директором Сергієм Мухортовим. 1.2. Учасником у складі тендерної пропозиції не надана копія «Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної зміни» з відповідним кодифікатором реєстраційної дії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 1.3. Учасником у складі тендерної пропозиції не надана інформація у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідка у довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця. 1.4. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність досвіду від 23.05.2024 №15, де зазначена інформація про договори, укладені В 2024 РОЦІ. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Учасником не дотримано вимоги Замовника, встановлені у тендерній документації, а саме невідповідність вимогам п.1 розділу ІІІ тендерної документації. 2.2. Учасником не дотримано вимоги Замовника, встановлені у тендерній документації, а саме невідповідність вимогам п.7 розділу ІІІ тендерної документації. 2.3. Учасником не дотримано вимоги Замовника, встановлені у тендерній документації, а саме невідповідність вимогам підпункту 3.1 пункту 3 Додатку №1 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Керуючись п.43 Особливостей, Учаснику ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» необхідно виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-16-007326-a) наступних документів: 3.1. Документу, який підтверджує призначення директором Мухортова Сергія Володимировича. 3.2. Документу, який підтверджує зміну засновника ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ». 3.3. Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної зміни» з відповідним кодифікатором реєстраційної дії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 3.4. Інформації у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідки у довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця. 3.5. Довідки підписаної учасником (уповноваженою особою учасника) про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (обов’язково зазначити – найменування, код за ЄДРПОУ замовника, з яким укладено договір, номер, дата укладання цього договору, предмет закупівлі за договором) за 2020-2023 роки. 3.6. Листа-відгуку від замовника, з яким було укладено аналогічний договір щодо якості виконання учасником договору, вказаного у Довідці про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі за 2020-2023 роки. У разі не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин тендерна пропозиція ТОВ «АМІРЕКС-КОМПАНІ» буде відхилена згідно з п.44 Особливостей.

Документи

07 червня 2024 10:30
Довідка НАЗК
07 червня 2024 10:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2024 10:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АМІРЕКС-КОМПАНІ
#44449435
1 380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 червня 2024 10:30
Довідка НАЗК
07 червня 2024 10:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 червня 2024 12:06
Договір від 18.06.2024 №01_К.pdf укладений
18 червня 2024 12:04