Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експертне обстеження (технічне діагностування) та технічний огляд підземних резервуарів для ПММ
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2024-05-16-005181-a ● f81ffd904f004749acd363e0bfb31457
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Шум'янко Дмитро Анатолійович 380363662686 Tsap@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2024 12:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2024 15:00 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою, при цьому, технічна документація та її назва, яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою. Відповідальність за автентичність перекладу покладається на Учасника. Місце надання послуг: м. Вараш Рівненської обл., та офісні приміщення Виконавця.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експертне обстеження (технічне діагностування) та технічний огляд підземних резервуарів для ПММ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2024
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за надані послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 180 (сто вісімдесят) календарних днів з дати підписання актів здачі-приймання наданих послуг, за умови реєстрації Виконавцем належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН*. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення актів здачі-приймання наданих послуг. Сторонами погоджено, що у разі, якщо Виконавець не здійснить реєстрацію належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН у встановлений законодавством термін та це призведе до втрати у Замовника права на нарахування сум податку на додану вартість, що відносяться до податкового кредиту, Замовник в односторонньому порядку зменшує вартість наданих послуг за договором на суму ПДВ, яка не була підтверджена податковою накладною відповідно до вимог ПКУ, та проводить розрахунок протягом 45 (сорок п’ять) календарних днів з моменту втрати права на такий податковий кредит*. *виділене по тексту та абзац стосується контрагентів – платників ПДВ, крім контрагентів, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ. У випадку відсутності реєстрації Виконавцем належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п. 201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Виконавець на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ.** ** абзац стосується контрагентів – платників ПДВ, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2024 11:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2024 11:07 |
378-ВТ_пзм_2.doc | |
27 травня 2024 11:07 |
Додаток_4.doc | |
27 травня 2024 11:07 |
Додаток_3.docx | |
27 травня 2024 11:07 |
Додаток_2.pdf | |
27 травня 2024 11:07 |
Додаток_1.docx | |
27 травня 2024 11:07 |
Відкриті.doc |
27 травня 2024 11:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 травня 2024 11:07 |
378-ВТ_пзм_2.doc
|
||||||
27 травня 2024 11:07 |
Додаток_4.doc
|
||||||
27 травня 2024 11:07 |
Додаток_3.docx
|
||||||
27 травня 2024 11:07 |
Додаток_2.pdf
|
||||||
27 травня 2024 11:07 |
Додаток_1.docx
|
||||||
27 травня 2024 11:07 |
Відкриті.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо необхідності приведення тендерної документації у відповідність до законодавства.
Дата подання: 17 травня 2024 13:41
Дата відповіді: 20 травня 2024 10:11
Щодо необхідності приведення тендерної документації у відповідність до законодавства.
1. Згідно до Наказу МІНЕКОНОМІКИ від 27.11.23р №17954 «Про затвердження Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» опублікований в офіційному віснику України, 2024р., №14 цей наказ набирає чинності через три місяці з дня його офіційного опублікування, тобто 15.05.2024р. Підпункт 1 пункту 9 Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджених цим наказом, який набирає чинності через три місяці з дня набрання чинності цим наказом, тобто 15.08.2024. Але з 15.05.24 вступає в силу підпункт 2пункту 9 Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджених цим наказом, передбачає: «9. Суб’єкти господарювання, які зазначені у підпункті 2 пункту 1 цих Вимог, разом з виконанням вимог підпунктів 2 – 6 пункту 7 цих Вимог, повинні: 2) для виконання завдань, що визначені сферою їх акредитації, у передбачених законодавством випадках, організаційно-методичними та експлуатаційними документами провадити відповідні випробування власною або залученою на підставі укладених договорів, акредитованою національним органом України з акредитації випробувальною лабораторією, яка має не менше двох фахівців не нижче другого рівня кваліфікації з кожного застосовуваного методу контролю, які мають підтверджену кваліфікацію у встановленому законодавством про охорону праці порядку та на умовах трудового договору виконують свої завдання;» Тобто з 15.05.2024 повинна бути акредитована випробувальна лабораторія за стандартом ДСТУ EN ISO/IEC 17025.Просимо в нести зміни до тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2024 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СОЛАР ВЕЙВ ЕНЕРДЖИ" |
58 000,00
UAH
|
58 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОЛАР ВЕЙВ ЕНЕРДЖИ" #40010145 |
Переможець |
58 000,00
UAH
|
07 червня 2024 12:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2024 12:03
|
Scan.pdf | укладений |
21 червня 2024 12:02
|