Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виконання робіт з розроблення науково-проектної документації стадія проект (П) 1-а черга будівництва по об’єкту: «Реконструкція будівель: поліклініки (літ. “А”), радіологічного корпусу (літ. У), лікувального корпусу клінічного профілю (клініка №2) “літ. К”, головного входу прохідної №1 (дві споруди) літ. ”Д”, ”Е”, господарчого корпусу №3 (спорткомплекс) літ. “Р”, пральні (літ. “Ф”), господарсько-адміністративного корпусу (літ. Л), господарського корпусу №2 (гараж для легкових автомобілів, гараж для вантажних автомобілів) літ. “С”, ”Т”, хірургічного корпусу з будівлею дизельної електростанції (літ. “1А” і “1Б”), архіву ренген плівок (в літ. П), складу для кисню (станція лікувальних газів) (літ. Н), трансформаторної підстанції (літ. О), ЦТП (центральний тепловий пункт) (літ. Ц), вузла теплообліку (літ. “М”), господарчого складу (літ. “Ш”), господарчого складу (літ. “Щ”), прохідної № 2, сміттєзбірника із 2-х секцій (літ. “Ч”), реставрація з пристосуванням під сучасні потреби: громадського будинку - клінічний корпус №1 (літ. Г), лабораторного корпусу із конференц залом (клінічного профілю) (літ. “Б” і “В”), нове будівництво радіологічного центру із клінічним корпусом №3 під створення сучасної клінічної бази для лікування онкологічних захворювань Національного інституту раку на вул. Ломоносова, 33/43 у Голосіївському районі м. Києва.»
код ДК 021:2015-71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Очікувана вартість
7 713 380,00 UAH
UA-2024-05-16-005013-a ● 3ffd618388514e63934786959e46616b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ РАКУ" |
Код ЄДРПОУ: | 02011976 |
Місцезнаходження: | 03022, Україна , м. Київ обл., вул.Здановської Юлії, будинок 33/43 |
Контактна особа: |
Ткачик Віта 380976065499 vita.tkachik@unci.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2024 12:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2024 13:09 |
Початок аукціону: | 03 червня 2024 13:09 |
Очікувана вартість: | 7 713 380,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 566,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Електронна банківська гарантія повинна відповідати Положенню про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» України від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 38 566,90 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (включно). Строк дії банківської гарантії, наданої як забезпечення тендерної пропозиції Учасника, має дорівнювати або перевищувати строк дії тендерної пропозиції Учасника (не менше 120 календарних днів) (включно) із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (кінцевий строк подання визначено в оголошенні процедури закупівлі). В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виконання робіт з розроблення науково-проектної документації стадія проект (П) 1-а черга будівництва по об’єкту: «Реконструкція будівель: поліклініки (літ. “А”), радіологічного корпусу (літ. У), лікувального корпусу клінічного профілю (клініка №2) “літ. К”, головного входу прохідної №1 (дві споруди) літ. ”Д”, ”Е”, господарчого корпусу №3 (спорткомплекс) літ. “Р”, пральні (літ. “Ф”), господарсько-адміністративного корпусу (літ. Л), господарського корпусу №2 (гараж для легкових автомобілів, гараж для вантажних автомобілів) літ. “С”, ”Т”, хірургічного корпусу з будівлею дизельної електростанції (літ. “1А” і “1Б”), архіву ренген плівок (в літ. П), складу для кисню (станція лікувальних газів) (літ. Н), трансформаторної підстанції (літ. О), ЦТП (центральний тепловий пункт) (літ. Ц), вузла теплообліку (літ. “М”), господарчого складу (літ. “Ш”), господарчого складу (літ. “Щ”), прохідної № 2, сміттєзбірника із 2-х секцій (літ. “Ч”), реставрація з пристосуванням під сучасні потреби: громадського будинку - клінічний корпус №1 (літ. Г), лабораторного корпусу із конференц залом (клінічного профілю) (літ. “Б” і “В”), нове будівництво радіологічного центру із клінічним корпусом №3 під створення сучасної клінічної бази для лікування онкологічних захворювань Національного інституту раку на вул. Ломоносова, 33/43 у Голосіївському районі м. Києва.»
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, м. Київ, вул.Здановської Юлії, будинок 33/43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2024 15:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2024 15:53 |
Зміни до ТД що вносяться.docx | |
17 травня 2024 15:52 |
Тендерна документація Нова Редакція.docx | |
17 травня 2024 15:52 |
Додаток 3 Нова Редакція.docx | |
16 травня 2024 12:32 |
Додаток 5.docx | |
16 травня 2024 12:32 |
Додаток 7.docx | |
16 травня 2024 12:32 |
Додаток 2.docx | |
16 травня 2024 12:32 |
Проект Договору.docx | |
16 травня 2024 12:32 |
Додаток 4.docx |
17 травня 2024 15:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 травня 2024 15:53 |
Зміни до ТД що вносяться.docx
|
|||
17 травня 2024 15:52 |
Тендерна документація Нова Редакція.docx
|
|||
17 травня 2024 15:52 |
Додаток 3 Нова Редакція.docx
|
|||
16 травня 2024 12:32 |
Додаток 5.docx
|
|||
16 травня 2024 12:32 |
Додаток 7.docx
|
|||
16 травня 2024 12:32 |
Додаток 2.docx
|
|||
16 травня 2024 12:32 |
Проект Договору.docx
|
|||
16 травня 2024 12:32 |
Додаток 4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Заповнення Форми 2.2
Дата подання: 17 травня 2024 11:48
Дата відповіді: 17 травня 2024 15:51
Шановний Замовник, у тендерній документації передбачена наступна вимога: "Довідку за Формою 2.2. щодо наявності у головного інженера проекту та/або головного архітектора проекту (ГІПа ТА/АБО ГАПа) досвіду виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі (розроблення проектної документації на об‘єкт будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3)."
При цьому Форма 2.2 містить наступну назву:
Довідка щодо наявності досвіду в головного інженера проекту ТА головного архітектора проекту виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі (розроблення проектної документації на об‘єкт будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3)
Тобто форма довідки не передбачає АБО, а вказує двох працівників ГІП та ГАП, відповідно просимо уточнити, чи вірно трактовано вимогу. Учасник все ж таки має заповнити Форму 2.2 або щодо ГІПа або щодо ГАПа (також у рахі наявності двох таких працівників, може заповнити щодо двох), всі перелічені варіанти будуть відповідати вимогам документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо, розглянувши ваше звернення, повідомляємо, що відповідні зміни будуть внесені
до тендерної документації.
до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-05-16-005013-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ІНЖИНІРИНГ-ХОЛДИНГ", Код ЄДРПОУ:38045210
№ 01 від 28.05.2024 р.
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Замовник: ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ РАКУ"
Адреса: 03022, Україна , м. Київ обл., вул. Здановської Юлії, будинок 33/43
Код ЄДРПОУ: 02011976
Суб`єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ІНЖИНІРИНГ-ХОЛДИНГ "
Адреса: 02125, Україна, Київська область, Київ, вул. Шимановського Віталія, буд. 2/1, Офіс 613 Код ЄДРПОУ: 38045210
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-16-005013-a
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
16.05.2024 р. Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2024-05-16-005013-a процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування.
17.05.2024 року були внесені зміни до тендерної документації.
Ми маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГ-ХОЛДИНГ" (далі - Скаржник) виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають нам можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме:
1. Відповідно до п. 2.6. додатку 3 до тендерної документації учасники мають надати: Довідку за Формою 2.2. щодо наявності у головного інженера проекту та головного архітектора проекту (ГІПа та ГАПа) досвіду виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі (розроблення проектної документації на об‘єкт будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3).
Учасник подає інформацію відповідно до даної форми
Форма 2.2
Довідка щодо наявності досвіду в головного інженера проекту та головного архітектора проекту виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі (розроблення проектної документації на об‘єкт будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3)
№ п/п ГІП/ГАП ПІБ Найменування об’єкту № та дата Наказу Найменування контрагента (з зазначенням його місцезнаходження, Ідентифікаційного коду (ЄДРПОУ), контактної особи замовника та його телефону. Зазначити клас наслідків (СС3) та документ, який підтверджує клас наслідків (СС3)
1 2 3 4 5 6 7
1. Головний інженер проекту
2. Головний архітектор проекту
Уповноважена особа учасника _______________________________
(ПІБ, підпис)
2.7. На підтвердження колонки 4 Форми 2.2. учасник у складі тендерної пропозиції надає скан-файл наказів про призначення головним архітектором проекту, головним інженером проекту.
До внесення змін у вищенаведеному пункті вимагалось надати інформацію про головного інженера проекту або головного архітектора проекту, а у діючій редакції інформацію потрібно надати на головного інженера проекту та головного архітектора проекту.
В скаржника є можливість залучення головного інженера проекту та головного архітектора проекту:
Довідка щодо наявності досвіду в головного інженера проекту та головного архітектора проекту виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі (розроблення проектної документації на об‘єкт будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3)
№ п/п ГІП/ГАП ПІБ Найменування об’єкту № та дата Наказу Найменування контрагента (з зазначенням його місцезнаходження, Ідентифікаційного коду (ЄДРПОУ), контактної особи замовника та його телефону. Зазначити клас наслідків (СС3) та документ, який підтверджує клас наслідків (СС3)
1 2 3 4 5 6 7
1. Головний інженер проекту
Зверховський Сергій Олександрович «Реконструкція І черги Меморіального комплексу пам’яті жертв Голодоморів в Україні з будівництвом ІІ черги Національного музею «Меморіал пам’яті жертв Голодомору» Меморіального комплексу пам’яті жертв Голодомору в Україні на вул. Лаврській, 3 у Печерському районі м. Києва.» Наказ №3 від 05 вересня 2019 року Державне унітарне підприємство "Дирекція з будівництва другої черги Національного музею "Меморіал жертв Голодомору", 01601 м. Київ, вул. Лаврська, 3;
ІПН №411855026552;
Директор Замогильний А. Г
Телефон: 067-708-54-54;
Електронна пошта: dbmgg@ukr.net
СС3
2 Головний архітектор проекту Ткаченко Ярослав Реконструкція будівлі для вантажно - розвантажувальних робіт
Центрального сховища Національного банку України
(м. Київ, вул. Уманська, 8 ) - ДП "Інститут "КИЇВЦИВІЛЬПРОЕКТ"
ПАТ
"КИЇВПРОЕКТ"
Директор Продеус Я. М.
Підприємство припинило існування СС3
Головний архітектор проекту Ткаченко Ярослав Технічне переоснащення систем центрального кондиціювання корпусів БФ-2, БФ-27 з прибудовою вентиляційних камер та винос існуючих зовнішніх інженерних мереж з-під вентиляційних камер, прибудованих до корпусів БФ-1, БФ-2, БФ-27 Банкнотно-монетного двору Національного банку України за адресою: м. Київ, вул.Пухівська, 7 - ДП "Інститут "КИЇВЦИВІЛЬПРОЕКТ"
ПАТ
"КИЇВПРОЕКТ"
Директор Продеус Я. М.
Підприємство припинило існування СС3
На підтвердження можемо надати наказ №3 про призначення відповідальним головного інженера проекту Зверховського С.О., проте позбавлені можливості надати наказ про призначення головним архітектором проекту Ткаченко Ярослава через зміну місця працевлаштування та неможливості подання документів, що були складені уповноваженими особами попередніх роботодавців та заповнити інформацію про номер та дату таких наказів.
Скаржником були надісланий запит з проханням надати накази про призначення головним архітектором проекту Ткаченко Ярослава Геннадійовича у вказаних проектах (додаємо до скарги).
Відповідь на запит на момент подання скарги не отримали.
Вимога про надання наказів про призначення головним архітектором проекту розрахована на учасників торгів, в яких є в наявності вказані накази, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Таким чином, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом їх видалення або внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Копія наказу №3 від 05.09.2019 року на 1 арк.
2. Копія запиту №1 від 28.05.2024 року на 2 арк.
З повагою,
Директор
ТОВ " ІНЖИНІРИНГ-ХОЛДИНГ " Карайбіда Олексій Якович
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2024 13:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ ТА КОНСАЛТИНГ" |
5 500 000,00
UAH з ПДВ
|
4 690 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ-ХОЛДИНГ" |
6 170 704,00
UAH з ПДВ
|
4 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ ТА КОНСАЛТИНГ" #39775888 |
Відхилено |
4 690 000,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2024 15:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 червня 2024 13:13
|
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ-ХОЛДИНГ" #38045210 |
Переможець |
4 700 000,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2024 12:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 червня 2024 11:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2024 14:15
|
ду 2 к дог 211 2024 .pdf | зміни до договору |
11 листопада 2024 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2024 10:25
|
ду 1 к дог 211 2024.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2024 10:25
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2024 12:57
|
211 2024 дог КАЗНА.pdf | укладений |
24 червня 2024 12:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 211/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 211/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |