Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту БФП та принтерів, заправка та відновлення картриджів
Очікувана вартість
846 399,20 UAH
UA-2024-05-16-004176-a ● 8d794451b62d43dd8f494c1faafbba76
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДПС у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 43968090 |
Місцезнаходження: | 79003, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Стрийська, 35 |
Контактна особа: |
Печарський Ігор Іванович +380322973536 dpslvivP@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2024 11:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 12 червня 2024 14:07 |
Початок аукціону: | 12 червня 2024 14:07 |
Очікувана вартість: | 846 399,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 232,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1203 послуга
Послуги з поточного ремонту БФП та принтерів, заправка та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79026, Україна, Львівська область, згідно Додатку №2 до ТД, згідно Додатку №2 до ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2024 10:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2024 10:13 |
Оновлений Проект Договору.docx | |
07 червня 2024 10:13 |
Оновлена технічна специфікація.docx | |
07 червня 2024 10:13 |
Оновлена тендерна документацiя.doc | |
07 червня 2024 10:13 |
Перелік змін ГУ ДПС.docx |
07 червня 2024 10:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 червня 2024 10:13 |
Оновлений Проект Договору.docx
|
|||
07 червня 2024 10:13 |
Оновлена технічна специфікація.docx
|
|||
07 червня 2024 10:13 |
Оновлена тендерна документацiя.doc
|
|||
07 червня 2024 10:13 |
Перелік змін ГУ ДПС.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-05-16-004176-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕВЕСТЮК МАРІЯ ДМИТРІВНА, Код ЄДРПОУ:3157408407
Дата подання: 20 травня 2024 16:38
Дата подання: 20 травня 2024 16:38
Скарга на умови
До: Антимонопольного комітету України
Ім’я (найменування) суб’єкта оскарження: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕВЕСТЮК МАРІЯ ДМИТРІВНА
(надалі – Скаржник)
Місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження: 79491, ЛЬВІВСЬКА ОБЛ., М. ЛЬВІВ, СМТ. БРЮХОВИЧІ, ВУЛ. МАКАРЕНКА 13А,КВ.16
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
(надалі – Замовник)
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2024-05-16-004176-a
ДК 021:2015 :50310000-1 (Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) (Послуги з поточного ремонту БФП та принтерів, заправки та відновлення картриджів)
(надалі – Процедура закупівлі)
СКАРГА
№ 004176-1 від 20.05.2025
Відповідно до Закону України «Про публічні Закупівлі» (надалі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) повідомляємо про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі.
Замовником було розпочато Процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями. Скаржник виявив бажання прийняти в ній участь, однак ознайомившись з тендерною документацією (надалі – Документація), виявив в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію та унеможливлюють подати свою тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція), а саме:
1. Відповідно до п. 5.2.1. розділу 4 Документації:
Надати довідку довільної форми, видану Замовником торгів не раніше дати оголошення даної процедури про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником – Головне управління ДПС у Львівській області.
Вказана вимога жодним чином не обґрунтована, а її виконання не впливає на якість надання послуг за предметом закупівлі. Виконання цієї вимоги залежить саме від Замовника оскаржуваної закупівлі, оскільки він має можливість впливати на результат отримання такої довідки.
З незалежних від учасника підстав, Замовник може не надати таку довідку, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозиції.
Відповідно до п.4 ч. 1 статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абз. 1 п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені ст. 5 Закону.
Крім того, Скаржником було відправлено лист-запит № 4176-1З від 20.05.2024р. з проханням надати довідку довільної форми, видану Замовником торгів не раніше дати оголошення даної процедури про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником – Головне управління ДПС у Львівській області, проте на момент подання скарги зазначеної довідки не отримано.
Вважаємо, що Замовник має можливість ознайомитись з договорами які укладалися з відповідними субʼєктами і без надання учасниками в Пропозиції довідки, яка буде ним видана. Оскаржувана вимога розрахована виключно на звуження кількості можливих учасників закупівлі, оскільки за субʼєктивними критеріями Замовник може надати відмову в наданні такої довідки, або навмисно затягувати процедуру видачі такої.
Додатково інформуємо, що вимога про надання довідки довільної форми, видану Замовником торгів не раніше дати оголошення даної процедури про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником не передбачена ні Законом, ні Особливостями.
Вищевказана вимога Документації є дискримінаційною і порушує права та законні інтереси Скаржника, як потенційного учасника, оскільки її виконання залежить саме від Замовника, а не від учасника, а отже обмежується право останнього прийняти участь у процедурі закупівлі.
Зазначені вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших учасників, в тому числі і Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення їх із тендерної документації.
2. Відповідно до додатку 2 до Документації:
Враховуючи використання в роботі Замовника дорогого обладнання Xerox, яке потребує тільки використання оригінальних витратних матеріалів та запчастин під час ремонту, що забезпечить безперебійність робочого процесу в установі Замовника, вимогою Замовника в закупівлі є надання учасником довідки про наявність (співпрацю) авторизованого сервісного центру у м. Львів або у Львівській області, де буде проводитись ремонт обладнання замовника з використанням запчастин виробника. Довідка повинна містити інформацію про адресу/и місцезнаходження, конт.тел. для оперативного зв’язку та додаткову інформацію із посиланням на сайт виробника запчастин для можливості перевірки достовірності поданих даних учасником в документі.
За таких умов, учасник повинен співпрацювати або бути авторизованим сервісним центром Xerox з місцезнаходженням у м. Львів або у Львівській області, що повинно підтверджуватись на сайті виробника.
Відповідно до інформації, що розміщена на офіційному сайті (https://www.xerox.com/uk-ua/office/dealer-locator?what=ASP) єдиним авторизованим сервісним центром з місцезнаходженням у м. Львів та Львівській області взагалі є лише одна компанія - ТОВ «Леополіс Комп'ютер».
Скаржник не є авторизованим сервісним центром Xerox.
Для виконання вказаних вимог Скаржник відправив до Xerox лист-запит № 4176-2З від 20.05.2024р. з проханням отримати статус авторизованого сервісного центру Xerox з місцезнаходженням у м. Львів або у Львівській області, що буде підтверджуватись на сайті виробника. Також, Xerox було запропоновано співпрацю з місцезнаходженням у м. Львів або у Львівській області, що буде підтверджуватись на сайті виробника. Відповіді на дату подання скарги не отримано.
Враховуючи інформацію, що розміщена на сайті Xerox, лише один учасник зможе прийняти участь у вказаній закупівлі з дотриманням умов чинного законодавства.
Додатково інформуємо, що Скаржник не вправі впливати на Xerox з метою внесення відповідної інформації на сайт для підтвердження документів тендерної пропозиції.
Скаржник стверджує, що він в змозі виконати умови договору не співпрацюючи безпосередньо та/або не маючи статусу авторизованого сервісного центру Xerox з місцезнаходженням у м. Львів або у Львівській області, що підтверджуватиметься на сайті виробника, на підтвердження надаємо виконаний договір № 340-20 від 11.12.2020 року, з аналогічним предметом закупівлі, в тому числі з обладнанням Xerox та акт № 3268 від 24.12.2020 року.
Крім того, запчастини та оригінальні витратні матеріали для обладнання Xerox можливо придбати без необхідності співпраці із авторизованим сервісним центром чи виробником.
Додатково повідомляємо, що раніше Скаржник придбавав витратні матеріали та запчастини Xerox необхідні для надання послуг за закупівлею, на підтвердження надаємо видаткові накладні №0105/000398 від 05.01.2024 року та №НЗК00992648 від 28.02.2024 року.
Таким чином, для виконання умов договору взагалі відсутня потреба співпрацювати або бути авторизованим сервісним центром Xerox у м. Львів або у Львівській області з підтвердженням такої інформації на сайті виробника запчастин.
Зазначені вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших учасників, в тому числі і Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення їх із тендерної документації.
Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи полягає в неправомірному відхиленні Пропозиції Скаржника і як наслідок визначення іншого учасника переможцем процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника.
Встановивши оскаржувані вимоги, Замовник порушив права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі.
Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону та Особливостями, –
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ усунути дискримінаційні умови за процедурою закупівлі – ДК 021:2015 :50310000-1 (Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) (Послуги з поточного ремонту БФП та принтерів, заправки та відновлення картриджів), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-16-004176-a та привести вимоги тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Копія листа-запиту 4176-1З від 20.05.2024р на 1 арк;
2. Копія листа-запиту 4176-2З від 20.05.2024р на 1 арк;
3. Копія Закону України «Про публічні Закупівлі» на 92 арк;
4. Копія Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» на 62 арк;
5. Копія договору № 340-20 від 11.12.2020 року на 12 арк;
6. Копія акту № 3268 від 24.12.2020 року на 2 арк;
7. Копія видаткової накладної №0105/000398 від 05.01.2024 року на 1 арк;
8. Копія видаткової накладної №НЗК00992648 від 28.02.2024 року на 1 арк.
З повагою,
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ _______________ Марія НЕВЕСТЮК
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 травня 2024 13:52
рішення від 22.05.2024 №8974.pdf
Дата публікації: 22 травня 2024 13:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.05.2024 №9541.pdf
Дата публікації: 31 травня 2024 12:13
рішення від 30.05.2024 №9541.pdf
Дата публікації: 04 червня 2024 12:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано.
Дата виконання рішення замовником: 07 червня 2024 10:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2024 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДЬКІВ ОЛЬГА ВАСИЛІВНА |
634 799,40
UAH з ПДВ
|
400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПАЛАНИЦЯ МАКСИМ ОЛЕГОВИЧ" |
632 403,90
UAH з ПДВ
|
592 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕВЕСТЮК МАРІЯ ДМИТРІВНА |
666 745,00
UAH з ПДВ
|
593 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДЬКІВ ОЛЬГА ВАСИЛІВНА #3109304482 |
Відхилено |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2024 10:51
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 14 червня 2024 00:00
|
ФОП "ПАЛАНИЦЯ МАКСИМ ОЛЕГОВИЧ" #3310703719 |
Переможець |
592 990,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2024 15:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2024 09:50
|
Договір_240625_1.pdf | укладений |
25 червня 2024 09:49
|