Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Трускавецька, ПВ-4853 у Дарницькому районі м. Києва згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
725 312,40 UAH
UA-2024-05-15-011303-a 2ec95429ec1d4c4c907567e4cd6956a0
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Серьогіна Крістіна Володимирівна

380442933612 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Серьогіна Крістіна Володимирівна
380442933612
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2024 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2024 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2024 10:00
Очікувана вартість: 725 312,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору підряду повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору підряду: 1% (Один відсоток) вартості договору. Вид надання забезпечення виконання договору підряду: застава грошових коштів. Отримувач: КП «Київміськсвітло» код за ЄДРПОУ 03360905 - п/р № UA943223130000026006000047406 в АТ «Укрексімбанк» Призначення платежу: «Забезпечення виконання Договору за результатами проведеної спрощеної закупівлі згідно з оголошенням в ЦБД Prozorro ______________________________». На дату перерахування Учасником Забезпечення виконання Договору додатково узгоджуються банківські реквізити Замовника. Строк, умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору визначені в окремому Договорі забезпечення, який укладається між Учасником-переможцем та Замовником не пізніше дати укладання договору про закупівлю відповідно до проекту, який викладено в ДОДАТКУ 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Трускавецька, ПВ-4853 у Дарницькому районі м. Києва згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, вул. Трускавецька, ПВ-4853 у Дарницькому районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки по Договору здійснюються по факту виконання робіт на підставі належно оформлених документів, передбачених пунктом 14.2 Договору, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів від дати їх підписання. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації. Вид закупівлі: Аналогічно спрощена закупівля відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та наказу ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 № 25 (зі змінами); Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна - 100 %. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору підряду повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору підряду: 1% (Один відсоток) вартості договору. Вид надання забезпечення виконання договору підряду: застава грошових коштів. Отримувач: КП «Київміськсвітло» код за ЄДРПОУ 03360905 - п/р № UA943223130000026006000047406 в АТ «Укрексімбанк» Призначення платежу: «Забезпечення виконання Договору за результатами проведеної спрощеної закупівлі згідно з оголошенням в ЦБД Prozorro ______________________________». На дату перерахування Учасником Забезпечення виконання Договору додатково узгоджуються банківські реквізити Замовника. Строк, умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору визначені в окремому Договорі забезпечення, який укладається між Учасником-переможцем та Замовником не пізніше дати укладання договору про закупівлю відповідно до проекту, який викладено в ДОДАТКУ 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2024 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРСКЛА ЕНЕРДЖІЗ" 619 761,01
UAH з ПДВ
619 761,01
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 травня 2024 09:19
Електронний підпис
24 травня 2024 09:19
Електронний підпис
24 травня 2024 09:19
Виписка 23.01.2024.PDF
24 травня 2024 09:19
Опис 26.05.2022.PDF
24 травня 2024 09:19
СТАТУТ zip.pdf
24 травня 2024 09:19
Опис 26.05.2022.PDF.p7s
24 травня 2024 09:19
Витяг ПДВ.PDF.p7s
24 травня 2024 09:19
СТАТУТ zip.pdf.p7s
24 травня 2024 09:19
Опис 30.11. 2023.PDF.p7s
24 травня 2024 09:19
Наказ директора.PDF.p7s
24 травня 2024 09:19
Витяг ПДВ.PDF
24 травня 2024 09:19
Виписка 23.01.2024.PDF.p7s
24 травня 2024 09:19
Опис 30.11. 2023.PDF
24 травня 2024 09:19
Наказ директора.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРСКЛА ЕНЕРДЖІЗ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРСКЛА ЕНЕРДЖІЗ"
#40015384
Відхилено 619 761,01
UAH з ПДВ
31 травня 2024 14:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 травня 2024 15:38

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами та доповненнями)) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "ВОРСКЛА ЕНЕРДЖІЗ" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник ТОВ "ВОРСКЛА ЕНЕРДЖІЗ" у складі пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання робіт №20.05.10 від 20.05.2024 року без зазначення інформації щодо фахівця, який має діючий кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації (невідповідність п.п. 9 пункту в) Розділу 14 оголошення про проведення спрощеної закупівлі) 2) Учасник ТОВ "ВОРСКЛА ЕНЕРДЖІЗ" у складі пропозиції не надав кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації (невідповідність п.п. 8 пункту в) Розділу 14 оголошення про проведення спрощеної закупівлі) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник ТОВ "ВОРСКЛА ЕНЕРДЖІЗ" для усунення виявлених невідповідностей: 1) Привести у відповідність довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання робіт №20.05.10 від 20.05.2024 року відповідно до вимог п.п. 9 пункту в) Розділу 14 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2) надати діючий кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації зазначеного учасником в довідці

Документи

31 травня 2024 14:12
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій