Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт з усунення аварійного стану споруди цивільного захисту (укриття) Володимирського центру фізичного здоров"я населення "Спорт для всіх"по вул.Драгоманова,20 м.Володимир
Очікувана вартість
3 030 820,00 UAH
UA-2024-05-15-009300-a ffc83472dfeb494e9307ef9ba2e909af
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана ДЕНИСЮК

380971455504 O4120230@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВОЛОДИМИРСЬКИЙ ЦЕНТР ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ"Я НАСЕЛЕННЯ "СПОРТ ДЛЯ ВСІХ"
Код ЄДРПОУ: 31820091
Місцезнаходження: 44700, Україна , Волинська обл., Володимир, вул.Драгоманова, будинок 20
Контактна особа: Оксана ДЕНИСЮК
380971455504
O4120230@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2024 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2024 16:00
Початок аукціону: 30 травня 2024 13:13
Початок аукціону: 30 травня 2024 13:13
Очікувана вартість: 3 030 820,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 308,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт з усунення аварійного стану споруди цивільного захисту (укриття) Володимирського центру фізичного здоров"я населення "Спорт для всіх"по вул.Драгоманова,20 м.Володимир
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, Володимир, вул.Драгоманова, будинок 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2024  —  31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2024 15:14
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2024 15:14
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2024 15:14
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2024 15:14
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2024 15:14
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2024 15:14
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2024 15:14
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2024 15:14
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2024 15:14
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2024 15:14
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2024 15:14
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2024 15:14
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2024 15:14
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2024 15:14
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2024 15:14
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2024 15:14
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2024 15:14
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2024 15:14
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2024 15:14
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2024 15:14
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2024 15:14
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2024 15:14

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

24 травня 2024 15:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 травня 2024 15:46
протокол 13.pdf
24 травня 2024 15:46
Тендерна документація поточний ремонт тимчасового укриття_Нова редакція.docx
21 травня 2024 12:30
протокол 12.pdf
21 травня 2024 12:02
відомість ресурсів.pdf
24 травня 2024 15:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 травня 2024 15:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 травня 2024 12:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 травня 2024 12:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 травня 2024 15:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 травня 2024 15:46
протокол 13.pdf
24 травня 2024 15:46
Тендерна документація поточний ремонт тимчасового укриття_Нова редакція.docx
15 травня 2024 15:14
Тендерна документація поточний ремонт тимчасового укриття 15 05.docx
21 травня 2024 12:30
протокол 12.pdf
21 травня 2024 12:02
відомість ресурсів.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо розрахунку ціни пропозиції
Дата подання: 19 травня 2024 11:57
Дата відповіді: 21 травня 2024 11:56
Шановний Замовнику! Надайте відомість ресурсів без цін або затверджену проектну документацію відповідно до пункту 5.1 "Настанова з визначення вартості будівництва" , згідно з яким – «Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію», оскільки ненадання є порушенням наведених вимог . Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію відповідно до вимог настанови.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Відомість ресурсів без цін для обрахунку обсягів робіт буде додано.
Щодо підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Дата подання: 22 травня 2024 12:35
Дата відповіді: 24 травня 2024 15:42
Шановний Замовнику! Просимо уточнення щодо підтвердження відомостей, зазначених у довідці про наявність в Учасника відповідного обладнання та відповідної матеріально-технічної бази (далі –Довідка) , стосовно частини матеріально-технічної бази , а саме: техніки, будівельних машини, механізмів, обладнання , залучених на підставі договорів, що посвідчують право користування , в т.ч. договорів надання послуг. Так, відповідно до п. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації в якості підтвердження інформації, зазначеної в Довідці , учасник повинен надати: «…у разі, якщо матеріально-технічна база використовується на підставі договору (ів), що посвідчують право користування або оренди – надаються відповідні копії договорів у повному обсязі (з додатками), які повинні бути чинними протягом дії договору про закупівлю.» Однак, щодо вантажного автотранспорту - « … надаються підтверджуючі документи (договори оренди, свідоцтва про реєстрацію). В Довідці (гр. 4) учасники повинні відображати Власне/орендоване. Отже, якщо підтвердженням може також слугувати договір послуг, перевезення та інш., то просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію стосовно всієї матеріально-технічної бази або надати роз’яснення щодо заповнення Довідки та надання інших документів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Протоколом № 13 від 24.05.2024 року будуть внесенні відповідні зміни до Документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-05-15-009300-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СМ-ІНВЕСТБУД", Код ЄДРПОУ:41998892
Дата подання: 24 червня 2024 20:35
Вимога щодо неправомірної дискваліфікації
ВИМОГА ЩОДО НЕПРАВОМІРНОЇ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ

12.06.2024 Замовником було висунуто повідомлення щодо виправлення невідповідностей:

«Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. в кошторисній документації, яка подана Учасником в складі тендерної пропозиції, а саме в: зведеному кошторисному розрахунку вартості будівництва об’єкта (файл U_36_ДЦ_ЗКР_5.pdf), договірній ціні (файл U_36_ДЦ_ДЦ_3.pdf), розрахунку № 11. Кошти на покриття ризику (файл U_36_ДЦ_ДЦ_3.pdf) наявна інформація про Кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва в розмірі 13,83379 грн без ПДВ, що є меншою, ніж 1,2 %, що не відповідає вимогам Додатку № 2 до тендерної документації».

Згідно статті 43 Постанови №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості):
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Отже в п.1.1 Повідомлення щодо виправлення невідповідностей неправомірно вказано виправити нібито «занижені» Кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва, що є порушенням п.43 Особливостей.

Учасник ПП «СМ-ІНВЕСТБУД» у період надання виправлень невідповідностей надав лист-роз’яснення від 11.06.2024 вих.01 щодо розрахунку Коштів на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва та розгорнутий КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК, № П-131 (Кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва (Р) та Розрахунок № 11. Кошти на покриття ризику, тис. грн.

Вимагаємо у Замовника скасувати рішення, щодо неправомірної дискваліфікації учасника ПП «СМ-ІНВЕСТБУД». У разі неможливості відміни такого рішення - відмінити тендер.






Директор Ольга МАЗУРКЕВИЧ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 червня 2024 16:32
Рішення про дискваліфікацію Учасника є правомірним
Номер вимоги: UA-2024-05-15-009300-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СМ-ІНВЕСТБУД", Код ЄДРПОУ:41998892
Дата подання: 02 липня 2024 23:24
ВИМОГА на неправомірне рішення Замовника про визначення ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» переможцем закупівлі
27 червня 2024 року Замовником – Володимирський центр фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» прийнято рішення (протокол № 17) про визначення ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» переможцем процедури закупівлі: «Поточний ремонт з усунення аварійного стану споруди цивільного захисту (укриття) Володимирського центру фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» по вул. Драгоманова,20 м. Володимир» (ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи), за ідетифікатором UA-2024-05-15-009300-a.

ПП «СМ-ІНВЕСТБУД» вважає дане рішення Замовника протиправним, таким, що прийняте із порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) (далі – Особливості). Крім того, дане рішення Замовника порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме: недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, об’єктивного та неупередженого розгляду тендерних пропозицій.

Так, тендерна пропозиція ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме:.

1. Переможцем у складі тендерної пропозиції надано Договірну ціну, яка не відповідає вимогам тендерної документації та складена із порушенням вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Так, у Договірній ціні Переможця не заповнена графа «Визначена згідно з …». Таким чином, вказана Договірна ціна складена не у відповідності до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова), а саме не містить заповненої графи «Визначена згідно з», що передбачено Додатком 30 Настанови.
Відповідно до пункту 5.2 розділу V Настанови договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачена ФОРМА договірної ціни, яка містить строку «Визначена згідно з ».
Таким чином, у складі тендерної пропозиції Переможця міститься договірна ціна, яка не містить заповненої строки «Визначена згідно з », що не відповідає вимогам Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Враховуючи наведене, пропозиція переможця ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Наведені вище невідповідності в тендерній пропозиції переможця ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» не підлягають усуненню в порядку, передбаченому п. 43 Особливостей.

2. П.п. 2 п. 1 Додатку 1 до ТД передбачено, що кваліфікація особи, що виконуватиме функції інженера з охорони праці/відповідальної особи з охорони праці (в тому числі у разі залучення субпідрядником/співвиконавцем), підтверджується додатково оригіналом документа встановленого законодавством взірця (посвідчення), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці.
Переможцем ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» надано довідку з інформацією про наявність працівників, в якій вказано інженером з охорони праці Куліковський Володимир Михайлович.
Водночас, переможцем ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» не надано на вказаного працівника оригінал документа встановленого законодавством взірця (посвідчення), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці.
Так, п.п 7 п. 2 Розділу 5 до ТД передбачено, що документи, видані державними органами, повинні відповідати вимогам нормативних актів, відповідно до яких такі документи видані.
Порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання визначається Типовим положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), яке затв. Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15.
Так. пунктом 3.13. даного Типового положення визначено, що результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (додаток 1). Особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці (додаток 2). При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань.
Надане переможем ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» Посвідчення № 092479 не відповідає вимогам п.п 7 п. 2 Розділу 5 до ТД та вимогам Додатку 2 до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, а саме: посвідчення має містити повне прізвище, ім’я та по батькові особи, якій воно видано.
Водночас, Посвідчення № 092479 видано на «Куліковський Володимир Мих.».
Отже, переможцем не надано оригінал документа встановленого законодавством взірця (посвідчення), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці Куліковського Володимира Михайловича, інженера з охорони праці.
Також зауважимо, що доданий до посвідчення протокол № 76с від 16.06.2021 року так само не відповідає вимогам п.п 7 п. 2 Розділу 5 до ТД та вимогам Додатку 1 до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, оскільки не містить заповненої інформації щодо дати та номеру наказу про створення комісії з перевірки знань, а також протокол не містить відбитка печатки органу, який проводив перевірку знань. Надана переможцем чорно-біла копія протоколу № 76с від 16.06.2021 року не засвідчена переможцем у порядку, визначеному тендерною документацією.

Таким чином, Замовник передчасно визначив ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» переможцем тендеру, хоча повинен був надати вимогу про усунення невідповідностей в наданих документах щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

Директор Ольга МАЗУРКЕВИЧ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 липня 2024 13:49
Усі документи,які вимагалася надано Переможцем

Документи подані скаржником

24 червня 2024 20:35
Вимога

Документи

26 червня 2024 16:32
протокол 16.pdf

Документи

04 липня 2024 13:49
протокол 18.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-07-15-000008 ● 0258fc33b14242949ba0ad90605366f7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 липня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2024 11:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
11.07.2024 № 37-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 11.07.2024 № 37-з
Перелік процедури закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-05-15-009300-a від 15.05.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-07-16 12:15:10

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуги з поточного ремонту з усунення аварійного стану споруди цивільного захисту (укриття) Володимирського центру фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» по вул.Драгоманова,20 м.Володимир (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-15-009300-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-07-23 14:59:27

відповідь на запит Держаудитслужби

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт з усунення аварійного стану споруди цивільного захисту (укриття) Володимирського центру фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» по вул. Драгоманова,20 м. Володимир» (ID: UA-2024-05-15-009300-a) надаємо наступні пояснення:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Дана закупівля проводилась за кошти місцевого бюджету (виділені Володимирському центру фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» відповідно до рішення Володимирської міської ради № 32/17 від 29.02.2024р. «Про внесення змін до рішення міської ради від 14.12.2023 року № 31/20 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2024 рік», https://volodymyrrada.gov.ua/rishennya-miskoyi-rady).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації «Поточний ремонт з усунення аварійного стану споруди цивільного захисту (укриття) Володимирського центру фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» по вул. Драгоманова,20, м.Володимир», розробленої фізичною особою підприємцем Боренком Миколою Миколайовичем.
Очікувана вартість предмета закупівлі послуг «Поточний ремонт з усунення аварійного стану споруди цивільного захисту (укриття) Володимирського центру фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» по вул. Драгоманова, 20 м. Володимир», визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації (розробник-фізична особа підприємець Боренко Микола Миколайович).
При визначенні очікуваної вартості використовувався зведений кошторисний розрахунок, згідно якого загальна кошторисна вартість складає 3 041 140,00 грн. Очікувана вартість розрахована за виключенням суми глави 12 «Вартість кошторисних робіт» (сканована копія зведеного кошторисного розрахунку додається).
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Володимирський центр фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» створене міською радою і діє на основі комунальної власності територіальної громади міста та виступає одержувачем бюджетних коштів та використовує вже розподілені грошові кошти.
Оскільки Володимирський центр фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» не є головним розпорядником бюджетних коштів, розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, суб`єктом господарювання державного сектору економіки, відтак і не належить до переліку суб`єктів господарювання, на яких розповсюджуються вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 щодо оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту.
Враховуючи зазначене таке оприлюднення на веб-сайті не здійснювалось.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-07-23 16:01:58

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуги з поточного ремонту з усунення аварійного стану споруди цивільного захисту (укриття) Володимирського центру фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» по вул.Драгоманова,20 м.Володимир (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-15-009300-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно норм частини четвертої статті 180 Господарського кодексу України: умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг.
Також, згідно положень частини другої статті 857 Цивільного кодексу України виконана робота має відповідати якості, визначеній у договорі підряду, або вимогам, що звичайно ставляться, на момент передання її замовникові.
Замовником розроблено та затверджено тендерну документацію, зокрема Додаток 3 до тендерної документації, де у пункті 2 Проєкту Договору міститься інформація щодо якості робіт.
Замовнику надати пояснення (інформацію та документи) якими документами Учасник – переможець торгів ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» у своїй тендерній пропозиції гарантує якість виконаних робіт (наданих послуг) та на який гарантійний строк підтверджена можливість експлуатації споруди цивільного захисту (укриття), як визначено Замовником у підпункті 2.5 пункту 2 Проєкту Договору (Додаток 3 до тендерної документації).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-07-27 11:04:12

Відповідь на запит

На відповідь на запит Держаудит служби України. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт з усунення аварійного стану споруди цивільного захисту (укриття) Володимирського центру фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» по вул. Драгоманова,20 м. Володимир» (ID: UA-2024-05-15-009300-a) надаємо наступні пояснення:
Документальне підтвердження якості виконання робіт в тендерній пропозиції учасника ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» (згідно до вимог тендерної документації) відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі - ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» (файл: Технічна специфікація.pdf) та Додатку № 3 до тендерної документації «Проєкт договору з урахуванням особливостей - ПРОЄКТ ДОГОВОРУ» (файл: Проект договору.pdf). Щодо гарантійного строку якості виконаних робіт, то оскільки нормативно-правовими актами (Господарським кодексом України, Цивільним кодексом України та Постановою № 668) встановлено такі терміни тільки для нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва, то нами – ЗАМОВНИКОМ – такий гарантійний строк передбачався на договірних засадах, однак із-за технічних причин – термін в договорі не зазначено.
Крім того повідомляємо про те, що Виконавець погодився внести зміни в договір в частині гарантійного строку якості виконаних робіт.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-07-23 16:38:13

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуги з поточного ремонту з усунення аварійного стану споруди цивільного захисту (укриття) Володимирського центру фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» по вул.Драгоманова,20 м.Володимир (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-15-009300-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Замовником у Додатку 3 до тендерної документації затверджено Проєкт Договору, де у підпункті 1.2 затверджено наступне: «Склад та обсяги послуг, що доручаються до виконання Підряднику, визначені в дефектному акті, який є невід’ємною частиною Договору та календарний план надання послуг, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт (послуг), передбачених цим Договором.» та у підпункті 14.1 Проєкту Договору визначено: «Невід’ємною частиною цього Договору є: 14.1.1. календарний графік виконання робіт. 14.1.2. кошторисна документація (договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок, пояснювальна записка до зведеного кошторисного розрахунку, перелік основних матеріальних ресурсів, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, розрахунок загальновиробничих витрат, відомість обсягів робіт, локальний кошторисний розрахунок, відомість ресурсів до локального кошторису, підсумкова відомість ресурсів, об'єктний кошторис, відомість трудомісткості і заробітної плати до об`єктного кошторису, розрахунок адміністративних витрат, дефектний акт).
Чому Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель додатки до Проєкту Договору, які є його невід’ємною частиною, зокрема: календарний план надання послуг (календарний графік виконання робіт) в якому визначаються всі види (етапи, комплекси) робіт (послуг), передбачені цим Договором та вимогами тендерної документації, та дефектний акт, як затверджено у підпункті 1.2 Проєкт Договору Додатку 3 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-07-27 11:21:33

На відповідь на запит Держаудит служби України

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт з усунення аварійного стану споруди цивільного захисту (укриття) Володимирського центру фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» по вул. Драгоманова,20 м. Володимир» (ID: UA-2024-05-15-009300-a) надаємо наступні пояснення: Замовником не було оприлюднено в електронній системі закупівель додатки до Проєкту Договору, які є його невід’ємною частиною, зокрема: календарний план надання послуг (календарний графік виконання робіт) в якому визначаються всі види (етапи, комплекси) робіт (послуг), передбачені цим Договором та вимогами тендерної документації, та дефектний акт, як затверджено у підпункті 1.2 Проєкт Договору Додатку 3 до тендерної документації через технічну помилку,яка привела до не завантаження даних документів.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Зобов'язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Умови договору № 05 від 05.07.2024року приведенні вимогам Господарського та Цивільного кодексів України, а саме згідно додаткової угоди № 1 від 05.08.2024року внесенно зміни до п.2.5. договору в частині гарантійного строку якості виконання робіт. А також з уповноваженою особою Володимирського центру фізичного здоров"я населення "Спорт для всіх" було проведенно роз’яснювальну роботу щодо недопущення порушень у подальшому.

2024-08-05 16:44:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 липня 2024
Кінцевий строк оскарження: 14 серпня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
  3. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 13-01-0045/2024 "пр"
Дата публікації: 10 вересня 2024
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 1 статті 164-14 КУпАП

Документи:

10 вересня 2024 14:32
Електронний підпис

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 травня 2024 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "СМ-ІНВЕСТБУД" 2 597 547,19
UAH з ПДВ
2 597 547,19
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" 2 970 000,00
UAH з ПДВ
2 970 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 червня 2024 09:57
Електронний підпис
12 червня 2024 09:55
Додаткова угода
12 червня 2024 09:55
Кошторисний розрахунок
12 червня 2024 09:55
Лист розяснення
28 травня 2024 22:07
Електронний підпис
28 травня 2024 22:06
36.imd.p7s.zip
28 травня 2024 21:42
Електронний підпис
28 травня 2024 21:32
5.2. Договір на ТПВ_2.pdf
28 травня 2024 21:32
5.7. ЛІцензія.pdf
28 травня 2024 21:32
1.1. Довідка МТБ.pdf
28 травня 2024 21:32
1.6. Повідомлення 20-ОПП.pdf
28 травня 2024 21:32
36.imd
28 травня 2024 21:32
5.1. Ліцензія АВК.pdf
28 травня 2024 21:32
U_36_ДЦ_ВОБ.pdf
28 травня 2024 21:32
U_36_ДЦ_ВРЗКР.pdf
28 травня 2024 21:32
U_36_ДЦ_ВРЛК_02-01-01.pdf
28 травня 2024 21:32
U_36_ДЦ_ДФ_02-01-01.pdf
28 травня 2024 21:32
U_36_ДЦ_ДЦ_3.pdf
28 травня 2024 21:32
U_36_ДЦ_ДЦ_4.pdf
28 травня 2024 21:32
U_36_ДЦ_ЗВВ.pdf
28 травня 2024 21:32
U_36_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.pdf
28 травня 2024 21:32
U_36_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01_.pdf
28 травня 2024 21:32
U_36_ДЦ_ЗКР_4.pdf
28 травня 2024 21:32
U_36_ДЦ_ЗКР_5.pdf
28 травня 2024 21:32
U_36_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf
28 травня 2024 21:32
U_36_ДЦ_ОК_02-01.pdf
28 травня 2024 21:32
U_36_ДЦ_ОК_02-01_2.pdf
28 травня 2024 21:32
U_36_ДЦ_ПВР.pdf

Публічні документи

28 червня 2024 13:01
Електронний підпис
28 червня 2024 12:54
Витяг МВС.rar
29 травня 2024 12:20
Електронний підпис
29 травня 2024 12:15
Ліцензія_оригінал.pdf
29 травня 2024 12:15
Ліцензія_АВК.pdf
29 травня 2024 12:15
Дозволи Держпраці.pdf
29 травня 2024 12:15
Витяг з ЄДР 07.03.2024.pdf
29 травня 2024 12:15
Техічна специфікація.pdf
29 травня 2024 12:15
Виписка_ЄДР_2021.pdf
29 травня 2024 12:15
Статут з описом.pdf
29 травня 2024 12:15
Наказ_директор.pdf
29 травня 2024 12:15
Довідка про санкції.pdf
29 травня 2024 12:15
Протокол правочин.pdf
29 травня 2024 12:15
Лист згода з умовами.pdf
29 травня 2024 12:15
Протокол_зб.pdf
29 травня 2024 12:15
Проект договору.pdf
29 травня 2024 12:15
Договір оренди МТБ.pdf
29 травня 2024 12:15
Свідоцтва ТЗ.pdf
29 травня 2024 12:15
НАКАЗИ.pdf
29 травня 2024 12:15
Платіжка_оренда МТБ.pdf
29 травня 2024 12:15
Договір ДП ПБС.pdf
29 травня 2024 12:15
Договір_ПБС.pdf
29 травня 2024 12:15
Розрахунки витрат.pdf
29 травня 2024 12:15
ДЦ.pdf
29 травня 2024 12:15
ДЦ.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СМ-ІНВЕСТБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "СМ-ІНВЕСТБУД"
#41998892
Відхилено 2 597 547,19
UAH з ПДВ
20 червня 2024 10:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 червня 2024 10:52
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД"
#43196316
Переможець 2 970 000,00
UAH з ПДВ
27 червня 2024 16:28

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. в кошторисній документації, яка подана Учасником в складі тендерної пропозиції, а саме в: зведеному кошторисному розрахунку вартості будівництва об’єкта (файл U_36_ДЦ_ЗКР_5.pdf), договірній ціні (файл U_36_ДЦ_ДЦ_3.pdf), розрахунку № 11. Кошти на покриття ризику (файл U_36_ДЦ_ДЦ_3.pdf) наявна інформація про Кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва в розмірі 13,83379 грн без ПДВ, що є меншою, ніж 1,2 %, що невідповідає вимогам Додатку № 2 до тендерної документації. 1.2. в складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують виконання аналогічного договору, а саме: копії акту (-ів) виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в та/або довідкою №КБ-3 (аналогічний договір – договір підряду №05/2022-Ін від 19.09.2022 року ); 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. пункт 1.1. Розділу 3 Тендерної документації, Додаток № 2 до Тендерної документації; 2.2. пункти 1.1, 5 Розділу 3 Тендерної документації, пункту 3.1 Додатку № 1 до Тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати (завантажити) учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. уточнені або нові: Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва об’єкта, Договірна ціна та розрахунок № 11. Кошти на покриття ризику, в яких включені кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва (1,2%). 3.2. копії акту (-ів) виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в та/або довідкою №КБ-3 щодо договору підряду №05/2022-Ін від 19.09.2022 року; Після усунення невідповідностей Учасник накладає електронний підпис відповідно до вимог тендерної документації (Розділ 3 Тендерної документації).

Документи

20 червня 2024 10:18
Електронний підпис
20 червня 2024 10:17
протокол 15.pdf
20 червня 2024 10:14
протокол 15.pdf
05 червня 2024 16:34
Електронний підпис
05 червня 2024 16:34
протокол 14.pdf

Документи

27 червня 2024 16:28
Довідка НАЗК
27 червня 2024 16:28
Електронний підпис
27 червня 2024 16:27
протокол 17.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2024 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД"
#43196316
2 970 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 червня 2024 16:28
Довідка НАЗК
27 червня 2024 16:28
Електронний підпис
27 червня 2024 16:27
протокол 17.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2024 09:15
д. у 2.pdf зміни до договору
10 грудня 2024 09:14
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2024 16:21
д.у.1.pdf зміни до договору
05 серпня 2024 16:21
Електронний підпис укладений
08 липня 2024 10:34
договір 05.pdf укладений
08 липня 2024 10:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 05
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 05
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML