Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВОЛОДИМИРСЬКИЙ ЦЕНТР ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ"Я НАСЕЛЕННЯ "СПОРТ ДЛЯ ВСІХ" |
Код ЄДРПОУ: | 31820091 |
Місцезнаходження: | 44700, Україна , Волинська обл., Володимир, вул.Драгоманова, будинок 20 |
Контактна особа: |
Оксана ДЕНИСЮК 380971455504 O4120230@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2024 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2024 16:00 |
Початок аукціону: | 30 травня 2024 13:13 |
Початок аукціону: | 30 травня 2024 13:13 |
Очікувана вартість: | 3 030 820,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 308,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2024 15:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2024 15:46 |
протокол 13.pdf | |
24 травня 2024 15:46 |
Тендерна документація поточний ремонт тимчасового укриття_Нова редакція.docx | |
21 травня 2024 12:30 |
протокол 12.pdf | |
21 травня 2024 12:02 |
відомість ресурсів.pdf |
24 травня 2024 15:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
24 травня 2024 15:46 |
протокол 13.pdf
|
||||||||||||
24 травня 2024 15:46 |
Тендерна документація поточний ремонт тимчасового укриття_Нова редакція.docx
|
||||||||||||
21 травня 2024 12:30 |
протокол 12.pdf
|
||||||||||||
21 травня 2024 12:02 |
відомість ресурсів.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
12.06.2024 Замовником було висунуто повідомлення щодо виправлення невідповідностей:
«Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. в кошторисній документації, яка подана Учасником в складі тендерної пропозиції, а саме в: зведеному кошторисному розрахунку вартості будівництва об’єкта (файл U_36_ДЦ_ЗКР_5.pdf), договірній ціні (файл U_36_ДЦ_ДЦ_3.pdf), розрахунку № 11. Кошти на покриття ризику (файл U_36_ДЦ_ДЦ_3.pdf) наявна інформація про Кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва в розмірі 13,83379 грн без ПДВ, що є меншою, ніж 1,2 %, що не відповідає вимогам Додатку № 2 до тендерної документації».
Згідно статті 43 Постанови №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості):
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Отже в п.1.1 Повідомлення щодо виправлення невідповідностей неправомірно вказано виправити нібито «занижені» Кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва, що є порушенням п.43 Особливостей.
Учасник ПП «СМ-ІНВЕСТБУД» у період надання виправлень невідповідностей надав лист-роз’яснення від 11.06.2024 вих.01 щодо розрахунку Коштів на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва та розгорнутий КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК, № П-131 (Кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва (Р) та Розрахунок № 11. Кошти на покриття ризику, тис. грн.
Вимагаємо у Замовника скасувати рішення, щодо неправомірної дискваліфікації учасника ПП «СМ-ІНВЕСТБУД». У разі неможливості відміни такого рішення - відмінити тендер.
Директор Ольга МАЗУРКЕВИЧ
ПП «СМ-ІНВЕСТБУД» вважає дане рішення Замовника протиправним, таким, що прийняте із порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) (далі – Особливості). Крім того, дане рішення Замовника порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме: недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, об’єктивного та неупередженого розгляду тендерних пропозицій.
Так, тендерна пропозиція ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме:.
1. Переможцем у складі тендерної пропозиції надано Договірну ціну, яка не відповідає вимогам тендерної документації та складена із порушенням вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Так, у Договірній ціні Переможця не заповнена графа «Визначена згідно з …». Таким чином, вказана Договірна ціна складена не у відповідності до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова), а саме не містить заповненої графи «Визначена згідно з», що передбачено Додатком 30 Настанови.
Відповідно до пункту 5.2 розділу V Настанови договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачена ФОРМА договірної ціни, яка містить строку «Визначена згідно з ».
Таким чином, у складі тендерної пропозиції Переможця міститься договірна ціна, яка не містить заповненої строки «Визначена згідно з », що не відповідає вимогам Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Враховуючи наведене, пропозиція переможця ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Наведені вище невідповідності в тендерній пропозиції переможця ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» не підлягають усуненню в порядку, передбаченому п. 43 Особливостей.
2. П.п. 2 п. 1 Додатку 1 до ТД передбачено, що кваліфікація особи, що виконуватиме функції інженера з охорони праці/відповідальної особи з охорони праці (в тому числі у разі залучення субпідрядником/співвиконавцем), підтверджується додатково оригіналом документа встановленого законодавством взірця (посвідчення), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці.
Переможцем ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» надано довідку з інформацією про наявність працівників, в якій вказано інженером з охорони праці Куліковський Володимир Михайлович.
Водночас, переможцем ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» не надано на вказаного працівника оригінал документа встановленого законодавством взірця (посвідчення), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці.
Так, п.п 7 п. 2 Розділу 5 до ТД передбачено, що документи, видані державними органами, повинні відповідати вимогам нормативних актів, відповідно до яких такі документи видані.
Порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання визначається Типовим положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), яке затв. Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15.
Так. пунктом 3.13. даного Типового положення визначено, що результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (додаток 1). Особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці (додаток 2). При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань.
Надане переможем ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» Посвідчення № 092479 не відповідає вимогам п.п 7 п. 2 Розділу 5 до ТД та вимогам Додатку 2 до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, а саме: посвідчення має містити повне прізвище, ім’я та по батькові особи, якій воно видано.
Водночас, Посвідчення № 092479 видано на «Куліковський Володимир Мих.».
Отже, переможцем не надано оригінал документа встановленого законодавством взірця (посвідчення), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці Куліковського Володимира Михайловича, інженера з охорони праці.
Також зауважимо, що доданий до посвідчення протокол № 76с від 16.06.2021 року так само не відповідає вимогам п.п 7 п. 2 Розділу 5 до ТД та вимогам Додатку 1 до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, оскільки не містить заповненої інформації щодо дати та номеру наказу про створення комісії з перевірки знань, а також протокол не містить відбитка печатки органу, який проводив перевірку знань. Надана переможцем чорно-біла копія протоколу № 76с від 16.06.2021 року не засвідчена переможцем у порядку, визначеному тендерною документацією.
Таким чином, Замовник передчасно визначив ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» переможцем тендеру, хоча повинен був надати вимогу про усунення невідповідностей в наданих документах щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Директор Ольга МАЗУРКЕВИЧ
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-15-000008 ● 0258fc33b14242949ba0ad90605366f7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2024 11:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.07.2024 № 37-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 11.07.2024 № 37-з
Перелік процедури закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-05-15-009300-a від 15.05.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-16 12:15:10
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуги з поточного ремонту з усунення аварійного стану споруди цивільного захисту (укриття) Володимирського центру фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» по вул.Драгоманова,20 м.Володимир (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-15-009300-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-23 14:59:27
відповідь на запит Держаудитслужби
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт з усунення аварійного стану споруди цивільного захисту (укриття) Володимирського центру фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» по вул. Драгоманова,20 м. Володимир» (ID: UA-2024-05-15-009300-a) надаємо наступні пояснення:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Дана закупівля проводилась за кошти місцевого бюджету (виділені Володимирському центру фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» відповідно до рішення Володимирської міської ради № 32/17 від 29.02.2024р. «Про внесення змін до рішення міської ради від 14.12.2023 року № 31/20 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2024 рік», https://volodymyrrada.gov.ua/rishennya-miskoyi-rady).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації «Поточний ремонт з усунення аварійного стану споруди цивільного захисту (укриття) Володимирського центру фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» по вул. Драгоманова,20, м.Володимир», розробленої фізичною особою підприємцем Боренком Миколою Миколайовичем.
Очікувана вартість предмета закупівлі послуг «Поточний ремонт з усунення аварійного стану споруди цивільного захисту (укриття) Володимирського центру фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» по вул. Драгоманова, 20 м. Володимир», визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації (розробник-фізична особа підприємець Боренко Микола Миколайович).
При визначенні очікуваної вартості використовувався зведений кошторисний розрахунок, згідно якого загальна кошторисна вартість складає 3 041 140,00 грн. Очікувана вартість розрахована за виключенням суми глави 12 «Вартість кошторисних робіт» (сканована копія зведеного кошторисного розрахунку додається).
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Володимирський центр фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» створене міською радою і діє на основі комунальної власності територіальної громади міста та виступає одержувачем бюджетних коштів та використовує вже розподілені грошові кошти.
Оскільки Володимирський центр фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» не є головним розпорядником бюджетних коштів, розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, суб`єктом господарювання державного сектору економіки, відтак і не належить до переліку суб`єктів господарювання, на яких розповсюджуються вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 щодо оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту.
Враховуючи зазначене таке оприлюднення на веб-сайті не здійснювалось.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-23 16:01:58
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуги з поточного ремонту з усунення аварійного стану споруди цивільного захисту (укриття) Володимирського центру фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» по вул.Драгоманова,20 м.Володимир (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-15-009300-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно норм частини четвертої статті 180 Господарського кодексу України: умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг.
Також, згідно положень частини другої статті 857 Цивільного кодексу України виконана робота має відповідати якості, визначеній у договорі підряду, або вимогам, що звичайно ставляться, на момент передання її замовникові.
Замовником розроблено та затверджено тендерну документацію, зокрема Додаток 3 до тендерної документації, де у пункті 2 Проєкту Договору міститься інформація щодо якості робіт.
Замовнику надати пояснення (інформацію та документи) якими документами Учасник – переможець торгів ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» у своїй тендерній пропозиції гарантує якість виконаних робіт (наданих послуг) та на який гарантійний строк підтверджена можливість експлуатації споруди цивільного захисту (укриття), як визначено Замовником у підпункті 2.5 пункту 2 Проєкту Договору (Додаток 3 до тендерної документації).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-27 11:04:12
Відповідь на запит
На відповідь на запит Держаудит служби України. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт з усунення аварійного стану споруди цивільного захисту (укриття) Володимирського центру фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» по вул. Драгоманова,20 м. Володимир» (ID: UA-2024-05-15-009300-a) надаємо наступні пояснення:
Документальне підтвердження якості виконання робіт в тендерній пропозиції учасника ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» (згідно до вимог тендерної документації) відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі - ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» (файл: Технічна специфікація.pdf) та Додатку № 3 до тендерної документації «Проєкт договору з урахуванням особливостей - ПРОЄКТ ДОГОВОРУ» (файл: Проект договору.pdf). Щодо гарантійного строку якості виконаних робіт, то оскільки нормативно-правовими актами (Господарським кодексом України, Цивільним кодексом України та Постановою № 668) встановлено такі терміни тільки для нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва, то нами – ЗАМОВНИКОМ – такий гарантійний строк передбачався на договірних засадах, однак із-за технічних причин – термін в договорі не зазначено.
Крім того повідомляємо про те, що Виконавець погодився внести зміни в договір в частині гарантійного строку якості виконаних робіт.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-23 16:38:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуги з поточного ремонту з усунення аварійного стану споруди цивільного захисту (укриття) Володимирського центру фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» по вул.Драгоманова,20 м.Володимир (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-15-009300-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Замовником у Додатку 3 до тендерної документації затверджено Проєкт Договору, де у підпункті 1.2 затверджено наступне: «Склад та обсяги послуг, що доручаються до виконання Підряднику, визначені в дефектному акті, який є невід’ємною частиною Договору та календарний план надання послуг, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт (послуг), передбачених цим Договором.» та у підпункті 14.1 Проєкту Договору визначено: «Невід’ємною частиною цього Договору є: 14.1.1. календарний графік виконання робіт. 14.1.2. кошторисна документація (договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок, пояснювальна записка до зведеного кошторисного розрахунку, перелік основних матеріальних ресурсів, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, розрахунок загальновиробничих витрат, відомість обсягів робіт, локальний кошторисний розрахунок, відомість ресурсів до локального кошторису, підсумкова відомість ресурсів, об'єктний кошторис, відомість трудомісткості і заробітної плати до об`єктного кошторису, розрахунок адміністративних витрат, дефектний акт).
Чому Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель додатки до Проєкту Договору, які є його невід’ємною частиною, зокрема: календарний план надання послуг (календарний графік виконання робіт) в якому визначаються всі види (етапи, комплекси) робіт (послуг), передбачені цим Договором та вимогами тендерної документації, та дефектний акт, як затверджено у підпункті 1.2 Проєкт Договору Додатку 3 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-27 11:21:33
На відповідь на запит Держаудит служби України
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт з усунення аварійного стану споруди цивільного захисту (укриття) Володимирського центру фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» по вул. Драгоманова,20 м. Володимир» (ID: UA-2024-05-15-009300-a) надаємо наступні пояснення: Замовником не було оприлюднено в електронній системі закупівель додатки до Проєкту Договору, які є його невід’ємною частиною, зокрема: календарний план надання послуг (календарний графік виконання робіт) в якому визначаються всі види (етапи, комплекси) робіт (послуг), передбачені цим Договором та вимогами тендерної документації, та дефектний акт, як затверджено у підпункті 1.2 Проєкт Договору Додатку 3 до тендерної документації через технічну помилку,яка привела до не завантаження даних документів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зобов'язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Умови договору № 05 від 05.07.2024року приведенні вимогам Господарського та Цивільного кодексів України, а саме згідно додаткової угоди № 1 від 05.08.2024року внесенно зміни до п.2.5. договору в частині гарантійного строку якості виконання робіт. А також з уповноваженою особою Володимирського центру фізичного здоров"я населення "Спорт для всіх" було проведенно роз’яснювальну роботу щодо недопущення порушень у подальшому.
2024-08-05 16:44:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13-01-0045/2024 "пр" |
Дата публікації: | 10 вересня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
10 вересня 2024 14:32
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 травня 2024 13:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СМ-ІНВЕСТБУД" |
2 597 547,19
UAH з ПДВ
|
2 597 547,19
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" |
2 970 000,00
UAH з ПДВ
|
2 970 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "СМ-ІНВЕСТБУД" #41998892 |
Відхилено |
2 597 547,19
UAH з ПДВ
|
20 червня 2024 10:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 червня 2024 10:52
|
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" #43196316 |
Переможець |
2 970 000,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2024 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2024 09:15
|
д. у 2.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2024 09:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2024 16:21
|
д.у.1.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2024 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2024 10:34
|
договір 05.pdf | укладений |
08 липня 2024 10:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |