Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Близнюківська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04400021 |
Вебсайт: | http://bliznjuki-selrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 64801, Україна , Харківська обл., Лозівський район, смт. Близнюки, Вул. Свободи, 30 |
Контактна особа: |
Галина Сагаровська +380958816406 gsagarovskaa@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2024 11:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 89 885 496,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 449 427,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 449428 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 30 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2024 09:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2024 09:49 |
Додаток 1_НР.docx | |
21 травня 2024 09:49 |
Тендерна документація_НР.docx | |
21 травня 2024 09:49 |
Додаток 2_Проєкт_договору_НР.doc | |
21 травня 2024 09:49 |
ЗМІНИ_до_ТД.docx | |
15 травня 2024 11:41 |
Відомість обсягів робіт.pdf | |
15 травня 2024 11:41 |
Пояснювальна записка.pdf | |
15 травня 2024 11:41 |
Будівельна експертиза.pdf |
21 травня 2024 09:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 травня 2024 09:49 |
Додаток 1_НР.docx
|
|||
21 травня 2024 09:49 |
Тендерна документація_НР.docx
|
|||
21 травня 2024 09:49 |
Додаток 2_Проєкт_договору_НР.doc
|
|||
21 травня 2024 09:49 |
ЗМІНИ_до_ТД.docx
|
|||
15 травня 2024 11:41 |
Відомість обсягів робіт.pdf
|
|||
15 травня 2024 11:41 |
Пояснювальна записка.pdf
|
|||
15 травня 2024 11:41 |
Будівельна експертиза.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація складена на підставі проектної документації по об'єкту «Нове будівництво споруди цивільного захисту на території комунального підприємства «Близнюківська центральна районна лікарня» Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області за адресою: вул. Калинова, 3, селище Близнюки, Лозівський район, Харківська область». Зазначена проектна документація розроблена відповідно до вимог чинного законодавства України у галузі будівництва, в тому числі ДБН В.2.2-5:2023, про що свідчить позитивний експертний звіт.
З проектною документацією в повному обсязі можна ознайомитись за адресою замовника.
2. Термін "споруди цивільного захисту" в Тендерній документації вживається в розумінні пункту 3 Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту, виключення таких споруд із фонду та ведення його обліку, затвердженого постановою КМУ від 10.03.2017 № 138, а саме: усі захисні споруди та інші споруди, що можуть бути використані для укриття населення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-17-000144 ● 90534fc6c6304fc5948b1ff1ae0676b9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2024 19:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.06.2024 № 94
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 17.06.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 17.06.2024 № 94
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2024-05-15-004527-a 15.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-17 22:22:05
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Нове будівництво споруди цивільного захисту на території комунального підприємства «Близнюківська центральна районна лікарня» Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області за адресою: вул. Калинова, 3, селище Близнюки, Лозівський район, Харківська область», ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-05-15-004527-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Згідно з пунктом 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації Замовника, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку до Тендерної документації "Відомість обсягів робіт".
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам повинна бути підтверджена наступними документами:
Обов'язковою умовою участі в процедурі закупівлі є ознайомлення учасника з проектною документацією для визначення детального обсягу виконання робіт та подання тендерної пропозиції. Ознайомлення з проектною документацією здійснюється уповноваженими на це представниками учасника без ідентифікації назви учасника. При цьому уповноважені особи, які здійснюють ознайомлення з проектною документацією повинні надати представнику замовника документ, що посвідчує таку особу, та документ про вищу будівельну освіту для забезпечення підписання акту від замовника, який підтверджує факт ознайомлення з проектною документацією із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника, сканкопія якого надається у складі тендерної пропозиції.
Проте, Учасником процедури закупівлі ТОВ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" надано акт ознайомлення з проектною документацію з печаткою Учасника на якій зазначена назва Учасника.
Тобто, Учасником процедури закупівлі ТОВ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" надано акт ознайомлення з проектною документацію з ідентифікацією назви учасника.
Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-19 15:52:07
Пояснення
1. Предметом закупівлі відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) є роботи, а саме будівництво. Згідно з п. 3.2. ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" будівництво – це нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення.
Відповідно до ч. 5 ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" будівництво здійснюється після розроблення та затвердження проектної документації, що отримала позитивний експертний звіт.
Пунктом 11 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що проектна документація – це затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входять, в тому числі, відомості з обсягами робіт.
Ураховуючи вище викладене, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в проектній документації, на підставі якої складена тендерна документація.
2. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону у річному плані закупівель повинна міститись інформація, зокрема, про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Тобто замовнику надано право обирати яку саме інформацію зазначати у річному плані закупівель. Ураховуючи особливості предмета закупівлі (будівництво) замовником у річному плані зазначено очікувану вартість.
Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входить, в тому числі, інвесторська кошторисна документація. Інвесторська кошторисна документація складається відповідно до КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва".
Згідно з п. 3.1. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. Відповідно до п. 3.2. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат.
Ураховуючи вище викладене, очікувана вартість предмета закупівлі замовником визначена відповідно до проектної документації на будівництво, а саме інвесторської кошторисної документації.
3. Відповідно до вимог пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації учасником було здійснено знайомлення з проектною документацією, про що було складено відповідний акт. Зазначений акт було складено у двох екземплярах без зазначення назви учасника. Те, що учасник проставив на акті печатку не доводить того, що, це було зроблено під час його складання. Екземпляр замовника жодних назв учасника не містить.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень
2024-07-03 12:02:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» встановлено порушення пункту 43 Особливостей та статті 5 Закону.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" |
83 890 720,00
UAH з ПДВ
|
83 890 720,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" #39485251 |
Переможець |
83 890 720,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2024 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2024 09:26
|
Дод.угода_1_4521-01_ТОВ Харківбудсервіс.pdf | укладений |
06 серпня 2024 09:25
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2024 13:31
|
Протокол_317_18.06.24 (2).pdf | укладений |
02 серпня 2024 13:30
|
Договір_4521-01_ТОВ Харківбудсервіс.pdf | укладений |
02 серпня 2024 13:30
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 серпня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
83 890 720,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 981 786,67 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли взаємної згоди достроково розірвати (припинити) дію договору |