Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Вінницькій області на 36 місяців (555,8 км)
Очікувана вартість
2 926 846 500,00 UAH
UA-2024-05-14-012655-a ● fb8cf357eef843b586500dcbf2baf885
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Листопада Антона, 2A |
Контактна особа: |
Стрембіцький Віталій 380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2024 21:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2024 18:00 |
Очікувана вартість: | 2 926 846 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 634 232,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до статті 25 Закону Замовник має право зазначати вимоги щодо надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції /пропозиції від 14.12.2020р. №2628 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021р. за №275/35897) та із урахуванням особливостей даної тендерної документації. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (UniformRulesforDemandGuarantees, ICCPublication 758 — URDG758 або InternationalStandbyPractices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає не більше 3 % очікуваної вартості закупівлі, а саме: _______3%________,___ грн. (__________________________________) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банк-гарант повинен здійснити платіж, у разі настання обставини, визначеної пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації, на користь Бенефіціара протягом 5 робочих днів. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, ЄДРПОУ 25845655; вул. Листопада Антона, 2-а, м. Вінниця, 21036; р/р UA973204780000026007924865843 ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 87805395 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, супровідним листом на адресу Замовника надає оригінал банківської гарантії. Сума банківської гарантії становить 1% від вартості договору. Банківська гарантія оформляється банками-резидентами України – відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: - повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); - найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); - посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; - суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; - положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; - безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; - положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; - покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; - положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; - строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; - повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка у будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Реквізити замовника: СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, ЄДРПОУ 25845655; р/р UA973204780000026007924865843 ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК». Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику процедури закупівлі у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання учасником-переможцем договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Джерело фінансування - державний бюджет.
Категорія замовника - юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів, код ЄДРПОУ 25845655, Україна, 21036, м. Вінниця, вул. Листопада Антона, 2A Деталізований код (ДК021-2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Вінницькій області на 36 місяців (555,8 км)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2027
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в органах Державної казначейської служби. Замовник здійснює щомісячні та проміжні платежі за надані послуги на підставі акту виконаних робіт (наданих послуг) (Форма №КБ-2в (УПВ)), довідки про вартість виконаних робіт (наданих послуг) (форма № КБ-3 ), складених у відповідності до Додатків 30 та 31 до МЕТОДИКИ (п.7.2) відповідно, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Можлива попередня оплата за договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами). | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 20 травня 2024 15:13
Дата відповіді: 21 травня 2024 14:38
Добрий день.
Відповідно до вимог п.2 Додатку 1 тендерної документації на підтвердження наявності у головного інженера або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації необхідних знань з дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства з надання першої медичної допомоги потерпілим. Звертаємо увагу Замовника, що дана вимога є не коректною, оскільки перша медична допомога, має здійснюватись виключно лікарем, який має у своєму розпорядженні необхідні інструменти, апарати, медикаменти, кров та кровозамінники та інше. Домедична допомога здійснюється на місці події особами, які не мають медичної освіти, але за своїми службовими обов'язками повинні володіти основними практичними навичками з рятування та збереження життя людини, яка перебуває у невідкладному стані, та відповідно до закону зобов'язані здійснювати такі дії та заходи. Так, відповідно до п.6 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05, затвердженого Наказом №15 від 26.01.2005р. працівники, в тому числі і головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації, під час прийняття на роботу та періодично, повинні проходити на підприємстві інструктажі з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також з правил поведінки та дій при виникненні аварійних ситуацій, пожеж і стихійних лих. Просимо внести відповідні зміни до Додатку 1 тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Змовником розглянуто питання та внесені відповідні зміни до тендерної документації.
ТЗ
Дата подання: 24 травня 2024 12:10
Дата відповіді: 24 травня 2024 15:32
Шановний замовник, в технічному завданні (дефектному акті) передбачено такий вид робіт як «очищення проїжджої частини від нанесеного грунту з використанням трактора з причемоп» в кількості 118400 метрів. Разом з тим, в технічному завданні (ВІДОМІСТЬ ОБСЯГІВ РОБІТ (BOQ) цей вид робіт вказаний в кількості 118400, але вже КІЛОметрів. Просимо привести у відповідність умови тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Змовником розглянуто питання та внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 28 травня 2024 12:01
Дата відповіді: 31 травня 2024 10:32
У вимогах тендерної документації ви вимагаєте підтвердження Обсягу річного доходу (виручки) Учасника процедури закупівлі, що повинен бути не менше 99 % від очікуваної вартості цієї процедури закупівлі. Проте очікувана вартість закупівлі розрахована на 36 місяців, а не на один рік. Ставивши такий високий відсоток, ви потенційно відсіюєте учасників, які могли б виконувати дані роботи, залишаючи лише певне коло учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Частиною 3 тієї ж статті встановлено, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Керуючись положеннями Особливостей та Закону, Замовником встановлено вимоги до кваліфікаційного критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» у чіткій відповідності до частини 3 статті 16 закону, а саме учасники має підтвердити обсягу річного доходу (виручки) у розмірі меншому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, а саме у розмірі 99%
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 28 травня 2024 13:31
Дата відповіді: 31 травня 2024 10:36
У вимозі щодо банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції ви зазначаєте що розмір забезпечення тендерної пропозиції складає не більше 3% очікуваної вартості закупівлі, а саме: 3%, а також банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. Чи гарантуєте ви фінансування та плани виконання робіт на даний період в такій сумі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Частиною 1 статті 25 Закону визначено, що Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі Отже, забезпечення тендерної пропозиції, у формі електронної банківської гарантії, надається на строк розгляду тендерних пропозицій Учасників та повертається після укладання догвоору за результатами закупівлі та фактичного завершення такої закупівлі. Під час дії забезпечення тендерних пропозицій не здійснюється надання послуг за предметом закупівлі, оскільки у цей період відсутній укладений договір. На користь цього свідчить порядок повернення учаснику процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції, яке передбачено у частині 3 розділу ІІІ тендерної документації: «Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику процедури закупівлі в разі - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі Замовник не зрозуміле твердження у питанню «Чи гарантуєте ви фінансування та плани виконання робіт на даний період в такій сумі?». Наголошуємо, що фінансування послуг за предметом закупівлі здійснюється безпосередньо під час надання таких послуги за умовами укладеного договору.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 28 травня 2024 17:00
Дата відповіді: 31 травня 2024 10:37
Доброго дня, який саме документ має бути у головного інженера або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації що підтверджує необхідні знання з дотримання ним під час надання послуг по даній закупівлі вимог законодавства з гігієни праці, з надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків?
Відповідь: Доброго дня. На виконання даної вимоги Учаснику необхідно надати відповідне(ні) посвідчення, чинне(ні) на момент подання тендерної пропозиції, яке підтверджує проходження навчання і перевірку знань з дотримання головним інженером або іншою особою, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації вимог законодавства з гігієни праці, з надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, згідно Типового Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005р. №15.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2024 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» |
2 835 300 000,00
UAH з ПДВ
|
2 835 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» #40148165 |
Переможець |
2 835 300 000,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2024 12:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2024 16:09
|
12) Договір 54 24-Е.pdf | укладений |
18 червня 2024 16:06
|