Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-95, Дизельне паливо
Очікувана вартість
42 929,00 UAH
UA-2024-05-14-012058-a ● 3fef34c71e1249778ca34dccbfa52e08
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ГАЛИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43991679 |
Вебсайт: | https://galych-osvita.gov.ua |
Місцезнаходження: | 77100, Україна , Івано-Франківська обл., місто Галич, вул.Винниченка, будинок 8 |
Контактна особа: |
Олена Стасенко +380343122189 stelena@online.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2024 17:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 42 929,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 215,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77100, Україна, Івано-Франківська область, автозаправні станції Учасника, які розташовані на території Івано-Франківського району Івано-Франківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
700 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77100, Україна, Івано-Франківська область, автозаправні станції Учасника, які розташовані на території Івано-Франківського району Івано-Франківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2024 16:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2024 16:38 |
ТД_ПММ_із змінами.pdf | |
23 травня 2024 16:38 |
Перелік змін до тендерної документації.pdf | |
21 травня 2024 10:08 |
Перелік змін до тендерної документації.pdf | |
14 травня 2024 17:20 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_ПММ.pdf |
23 травня 2024 16:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 травня 2024 16:38 |
ТД_ПММ_із змінами.pdf
|
||||||
23 травня 2024 16:38 |
Перелік змін до тендерної документації.pdf
|
||||||
21 травня 2024 10:08 |
Перелік змін до тендерної документації.pdf
|
||||||
14 травня 2024 17:20 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_ПММ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення
Дата подання: 17 травня 2024 16:28
Дата відповіді: 21 травня 2024 10:06
Просимо Вас прибрати з тендерної документації дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють нашу участь у закупівлі крім того порушує наші законні права та інтереси, а крім того обмежує коло потенційних учасників, а саме вимогу з п. 7 , частини 6, Розділу ІІІ Тендерної документації:
7. Оригінали сертифікатів на відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDT) «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою» або ДСТУ EN ISO/IEC 27001:2022 (EN ISO/IEC 27001:2017, IDT; ISO/IEC 27001:2013 including Cor 1:2014 and Cor 2:2015, IDT) «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» або ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги», виданих на ім’я Учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання пропозиції.
Стосовно даної вимоги тендерної документації - Даний стандарти інформаційної безпеки ДСТУ ISO/ IEC 27001:2015 та ДСТУ ISO/ IEC 27002:2015 розроблені за допомогою НБУ. Це адаптовані європейські стандарти з інформаційної безпеки, яких зобов'язані дотримуватись лише українські банки задля захисту інформації. Наше підприємство займається виключно оптовою торгівлею твердим рідким .газоподібним паливом ( КВЕД 46.71) та роздрібної торгівлі пальним ( КВЕД 47.30 ) , Замовником оголошено закупівлю за кодом ДК 021:2015 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Бензин А-95, Дизельне паливо) . Вищезазначений сертифікат не має ніякого відношення до даної закупівлі і ніяким чином не впливає, на технічні вимоги чи якість запрпоновано товару чи кваліфікаційні критерії предмету закупівлі, а також не дає Замовнику додаткову гарантію щодо гарантії постачання. Тому дана вимога є дискримінаційною.
Враховуючи викладене, вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови Документації порушують частини четвертої статті 5 Закону відповідно до яких тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення публічних закупівель згідно з частиною першою статті 5 Закону, зокрема – добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Такої ж позиції притримується Антимонопольний комітет України:
Рішення Колегії № 7761-р/пк-пз від 01.05.2024 у закупівлі UA-2024-04-16-012536-a
Рішення Колегії №18792 -р/пк-пз від 22.11.2023 у закупівлі UA-2023-11-07-016732-a.
Рішення Колегії № 4063-р/пк-пз від 03.03.2021, оголошення № UA-2021-02-05-012171-а
Крім того, відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такимипринципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
За таких умов, вищезазначені умови Документації суперечать положенням Особливостей в цій частині. Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей.
Зважаючи на вище викладене Замовнику заборонено вимагити документальне підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону (пункт 29 Особливостей) що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі) тобто ДСТУ 7688:2015 та 7687:2015.
Враховуючи вище викладене, Просимо Замовника прибрати вимогу: Оригінали сертифікатів на відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDT) «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою» або ДСТУ EN ISO/IEC 27001:2022 (EN ISO/IEC 27001:2017, IDT; ISO/IEC 27001:2013 including Cor 1:2014 and Cor 2:2015, IDT) «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» або ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, насамперед повідомляємо, що відповідно до підпункту 1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі не застосовуються відповідно до пунктів 29 та 48 Особливостей, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості). Також перш ніж відносити вимогу тендерної документації щодо надання оригіналу сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою» (далі - ДСТУ ISO/IEC 27001:2015) до дискримінаційних, пропонуємо більш уважно проаналізувати цей національний стандарт. Відповідно до розділу 1 ДСТУ ISO/IEC 27001:2015, вимоги, наведені в цьому стандарті, є загальними та можуть бути запроваджені для всіх організацій незалежно від типу, розміру та природи. Принагідно відзначимо, що цей стандарт створений для визначення вимог для розроблення, впровадження, функціонування, моніторингу, перегляду, підтримування та постійного вдосконалення системи управління інформаційною безпекою. Прийняття системи управління інформаційною безпекою є стратегічним рішенням для організації. Система управління інформаційною безпекою забезпечує збереження конфіденційності, цілісності й доступності інформації за допомогою запровадження процесу управління ризиками та надає впевненості зацікавленим сторонам, що ризиками належним чином управляють. Цей стандарт може бути використано зацікавленими внутрішніми та зовнішніми сторонами для оцінки можливості організації відповідати власним вимогам щодо інформаційної безпеки. Основним завданням інформаційної безпеки є захист інформаційних ресурсів компанії від внутрішніх та зовнішніх умисних та ненавмисних загроз (підробка, вандалізм, крадіжка, пожежа, системний збій та ін.). Таким чином ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 встановлює вимоги до системи менеджменту інформаційної безпеки для демонстрації можливості організації захищати свої інформаційні ресурси. Отже ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 загалом описує структуру системи управління інформаційною для компаній будь-якого розміру та всіх галузей діяльності. Система управління інформаційною безпекою набуває ключового значення завдяки актуальності для багатьох компаній питань управління ризиками. З майже щоденною появою нових кіберзагроз та постійними змінами, компаніям, які прагнуть захистити свої бізнес-процеси та інформацію, важливо вміти ідентифікувати такі ризики та ефективно керувати ними. Доцільно зазначити, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням особливостей, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами) (далі - Особливості). Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Разом з тим, згідно частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на наведене вважаємо, що вимога тендерної документації щодо надання оригіналу сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 не може вважатись дискримінаційною вимогою та жодним чином не порушує вимоги частини четвертої статті 22 Закону, частини четвертої статті 5 Закону і не суперечить вимогам законодавчих актів України. Аналогічна правова позиція викладена в рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зокрема від 15.07.2021 № 16218-р/пк-пз (оголошення № UA-2021-06-11-004579-b).
Щидо видалення з ТД дискиримінаційної вимоги
Дата подання: 22 травня 2024 16:13
Дата відповіді: 23 травня 2024 12:50
Повідомляємо Вам, що не в усіх постачальників/емітентів на талонах прописаний термін дії.
Фактично така формальна дискримінаційна вимога позбавляє учасників,
що мають талони багаторазового використання участі в закупівлі,
при цьому внесення таких змін в ТД жодним чином не вплине на якість товару
та умови поставки пального з багаторазовими талонами,
строк дії яких зазначений у первинних документах, що надаються при передачі товару.
Прошу Вас видалити з документації дану дискримінаційну вимогу щодо зазначення терміну дії на самих талонах.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" |
41 790,00
UAH з ПДВ
|
41 790,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" #44763104 |
Переможець |
41 790,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2024 18:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 травня 2024 12:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2024 13:23
|
Договір 150.pdf | укладений |
04 червня 2024 13:22
|