Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Маска протигаза, коробка фільтруюча для протигаза
Очікувана вартість
585 000,00 UAH
UA-2024-05-14-003135-a ● 148c3a05fa6e4b568e3f114a07be870c
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00130694 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Гринішин Андрій Анатолійович +380432659576 vmtz7_1@voe.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 травня 2024 10:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 вересня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 585 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 925,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
66 штука
Протигаз фільтрувальний СМ-6 з фільтром NBС/SL M та сумкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 35814000-3 — Протигази
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2024 10:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2024 10:41 |
Перелік змін від 04.09.2024.docx | |
04 вересня 2024 10:40 |
Тендерна документація_зі змінами від 04.09.2024.docx | |
06 серпня 2024 09:58 |
Перелік змін від 06.08.2024.docx | |
24 червня 2024 12:01 |
Перелік змін.docx | |
14 травня 2024 10:54 |
Проект договору.docx |
04 вересня 2024 10:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||
04 вересня 2024 10:41 |
Перелік змін від 04.09.2024.docx
|
|||||||||||||||||||||
04 вересня 2024 10:40 |
Тендерна документація_зі змінами від 04.09.2024.docx
|
|||||||||||||||||||||
06 серпня 2024 09:58 |
Перелік змін від 06.08.2024.docx
|
|||||||||||||||||||||
24 червня 2024 12:01 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||||||||||||||
14 травня 2024 10:54 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 16 травня 2024 13:10
Дата відповіді: 17 травня 2024 15:31
Добрий день, шановний Замовнику.
У вимогах Додатку 2 до тендерної документації зазначено, зокрема, що до Комплекту поставки протигазу входить також «Засіб для спеціальної обробки протигазу», та визначені вимоги до цього засобу:
«Засіб для спеціальної обробки протигазу
Засіб для спеціальної обробки має діяти за принципом адсорбції та нейтралізації. Бути ефективним проти речовин у рідкому та газоподібному стані.
Мати наступні показники ефективності:
- показник нейтралізації бойових отруйних речовин типу GD (зоман), VX, HD (іприт) - не менше 99,6% протягом до 90 секунд.
- нейтралізація таких сполук: кислоти, сполуки фосфору/сірки, органічні сполуки, їдкі та кислі гази.
- видалення газоподібних промислових небезпечних хімічних речовин: безводний аміак, хлор, окис етилену, хлористий водень, діоксид азоту, діоксид сірки, метилмеркаптан.
Може бути застосований до будь яких поверхонь включно із шкірою.
- Нетоксичний, не викликає корозії, негорючий
- Рецептура сухого порошку
- Безпечно наносити на всі рідини і пари, що виділяються.»
Проаналізувавши дану вимогу, вважаємо, що вона не є елементом комплектації протигазу, оскільки:
1. В жодних нормативних документах чинного законодавства України, зокрема СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010 «ФІЛЬТРУВАЛЬНІ ЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ОРГАНІВ ДИХАННЯ НАСЕЛЕННЯ У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ. Класифікація й загальні технічні вимоги»; Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771; ДСТУ EN 14387-2017 (фільтр) та ДСТУ EN 136:2003 (маска), не встановлено вимог щодо необхідності комплектування протигаза спеціальними засобами обробки;
2. Проаналізувавши вибірку закупівель в ситемі Прозоро за 2024 рік за кодом «ДК 021:2015 - 35810000-5 Індивідуальне обмундирування» де Замовниками закуповувались Протигази, не ідентифіковано жодної закупівлі, де б в описі технічних вимог до комплектації протигазу входили інші елементи а ніж маска, фільтр, сумка та настанова (інструкція) з експлуатації;
3. Проаналізувавши вимоги до вказаного спеціального засобу обробки протигазу, зазначено, що він має мати показники ефективності: - показник нейтралізації бойових отруйних речовин типу GD (зоман), VX, HD (іприт) - не менше 99,6% протягом до 90 секунд. - нейтралізація таких сполук: кислоти, сполуки фосфору/сірки, органічні сполуки, їдкі та кислі гази. - видалення газоподібних промислових небезпечних хімічних речовин: безводний аміак, хлор, окис етилену, хлористий водень, діоксид азоту, діоксид сірки, метилмеркаптан. Окремо у вимогах до двох інших елементів протигазу – маски та фільтра встановлена вимога щодо терміну зберігання не менше 20 років, що має бути підтверджено відповідними сертифікатами. І оскільки, саме ці два елементи що якраз і утворюють протигаз, маю оброблятися вказаним засобом обробки, то і до самого засобу обробки мали б бути встановлені аналогічні вимоги щодо терміну зберігання. І оскільки таких вимог не встановлено, ймовірно, з об’єктивних причин, не можливості гарантувати такий тривалий термін зберігання від самих виробників вказаних засобі обробки, то і відповідно комплектуватись протигаз не може елементом – засобом для обробки, який не може мати та підтримувати показники своєї ефективності терміном меншим ніж власне сам протигаз. Таке неспівпадіння ймовірно, є наслідком штучного розширення комплекту протигаза, додатковим, чужорідним елементом (засобом обробки), який не створювався власне для виконання функцій у складі комплекту протигаза.
4. У випадку, коли Замовнику все ж необхідно здійснювати певні маніпуляції з обробки придбаних протигазів, пропонуємо виділити вказаний засіб спеціальної обробки протигазу в окремий предмет закупівлі, як це власне і передбачено у Єдиному закупівельному словнику за показником четвертого знаку класифікатора за кодом: «39830000-9 Продукція для чищення» та провести окрему закупівлю.
Зважаючи на вищенаведене, просимо Замовника виключити вимогу щодо наявності в комплекті поставки протигазу Засобу для спеціальної обробки протигазу з Додатку 2 до тендерної документації.
Ми не прихильники подання скарг до АМКУ та відкриті до конструктивного діалогу, але завжди готові відстоювати свої інтереси всіма доступними правовими механізмами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо Вам, що тендерна документація, щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями ДК 021:2015 код 35810000-5 «Індивідуальне обмундирування» (Маска протигаза, коробка фільтруюча для протигаза) складена у відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі – Закон).
Доводимо до Вашого відома, що в жодних нормативних документах чинного законодавства України у сфері цивільного захисту, зокрема у СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010 «ФІЛЬТРУВАЛЬНІ ЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ОРГАНІВ ДИХАННЯ НАСЕЛЕННЯ У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ. Класифікація й загальні технічні вимоги», Технічному регламенті засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771, в ДСТУ EN 14387-2017 «Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові і фільтри комбіновані. Вимоги, випробування, маркування (EN 14387:2004+А1:2008, IDT)» та ДСТУ EN 136:2003 «Засоби індивідуального захисту органів дихання. Маски. Вимоги, випробування, марковання (EN 136:1998, IDT)», не встановлено жодних обмежень щодо розширеної комплектації протигазу. В даних документах визначають лише мінімальні вимоги до засобу індивідуального захисту і НІ В ЯКОМУ РАЗІ не обмежують максимальних показників характеристик продукту в комплексі. До прикладу, Технічний регламент засобів індивідуального захисту затверджений Постановою КМУ від 21.08.2019 р. №771 встановлює вимоги щодо розроблення та виробництва засобів індивідуального захисту (далі – ЗІЗ), які будуть надані на ринку, щоб забезпечити охорону здоров’я і безпеку користувачів, та встановлення правил вільного обігу ЗІЗ на ринку України, а також не містить обмежуючих вимог щодо розширеної комплектації протигазу.
Поряд з тим повідомляємо Вам, що проаналізувавши вибірку закупівель в ситемі Прозоро за 2023 рік за кодом «ДК 021:2015 - 35810000-5 Індивідуальне обмундирування» де Замовниками закуповувались Протигази, ідентифіковано ряд державних закупівель, де Замовниками були великі державні структури (в т.ч. наше акціонерне товариство минулоріч) і які в описі технічних вимог до комплектації протигазу зазначали не тільки маску, фільтр, сумку та настанову (інструкцію) з експлуатації, але й засіб для спеціальної обробки протигазу.
Окрім цього зазначаємо, що включення до комплекту протигазу засобу спеціальної обробки обумовлено існуючою реальною загрозою виникнення аварій та інцидентів з небезпечними хімічними речовинами, а також можливим застосуванням зброї масового ураження проти України (бойових отруйних речовин) в сучасних умовах воєнного стану. Наявність засобу спеціальної обробки дозволить не лише очистити протигаз від небезпечних отруйних речовин, але й проведе дезактивацію шкіри користувача, шляхом видалення, поглинання та нейтралізації бойових отруйних речовин і токсичних промислових хімікатів, у випадку потрапляння їх на відкриті ділянки тіла, а відтак дозволить врятувати життя. Також повідомляємо, що не існує затвердженого обов’язкового складу комплекту протигазу, а включення в комплект протигазу засобів для спеціальної обробки є міжнародною практикою, що провадиться більшістю країн Європи, цивілізованого Світу, Міжнародною організацією із заборони хімічної зброї (ОЗХЗ) та вже активно застосовується в Україні.
Звертаємо Вашу увагу, що технічна специфікація до предмету закупівлі зазначена у Додатку №2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» складена у відповідності до частини 4 статті 23 Закону, а саме «Засіб для спеціальної обробки протигазу» не містить посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. В технічній специфікації не вказано жодних конструктивних особливостей засобу спеціальної обробки та його упакування, які б звужували коло товаровиробників (а відтак їхніх представників в Україні) подібного продукту, та могли б його однозначно ідентифікувати. В технічних вимогах до «Засобу для спеціальної обробки протигазу» є лише загальні вимоги щодо його ефективності та методу нейтралізації небезпечних хімічних та бойових отруйних речовин.
Перед оголошенням процедури закупівлі АТ «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО» був проведений аналіз ринку засобів для дезактивації і було виявлено, що існує достатня кількість європейських, американських та інших всесвітньовідомих товаровиробників такого типу продуктів із схожими властивостями. Замовник проводить процедури відкритих торгів з особливостями відповідно до наявних фінансових ресурсів та у відповідні періоди згідно затвердженого річного плану закупівель.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII будь-який суб’єкт господарювання незалежно від форми власності та організаційно-правової форми має можливість брати участь у процедурі закупівлі на рівних правах з іншими Учасниками та має можливість запропонувати для закупівлі відповідний еквівалент Товару, за характеристиками не гірший ніж зазначений в технічних вимогах.
Таким чином твердження щодо дискримінації учасників процедури закупівлі вважаємо необґрунтованими та виключно суб’єктивними, а погрози щодо подання скарг, сприймаються як певний тиск на Замовника.
Доводимо до Вашого відома, що в жодних нормативних документах чинного законодавства України у сфері цивільного захисту, зокрема у СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010 «ФІЛЬТРУВАЛЬНІ ЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ОРГАНІВ ДИХАННЯ НАСЕЛЕННЯ У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ. Класифікація й загальні технічні вимоги», Технічному регламенті засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771, в ДСТУ EN 14387-2017 «Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові і фільтри комбіновані. Вимоги, випробування, маркування (EN 14387:2004+А1:2008, IDT)» та ДСТУ EN 136:2003 «Засоби індивідуального захисту органів дихання. Маски. Вимоги, випробування, марковання (EN 136:1998, IDT)», не встановлено жодних обмежень щодо розширеної комплектації протигазу. В даних документах визначають лише мінімальні вимоги до засобу індивідуального захисту і НІ В ЯКОМУ РАЗІ не обмежують максимальних показників характеристик продукту в комплексі. До прикладу, Технічний регламент засобів індивідуального захисту затверджений Постановою КМУ від 21.08.2019 р. №771 встановлює вимоги щодо розроблення та виробництва засобів індивідуального захисту (далі – ЗІЗ), які будуть надані на ринку, щоб забезпечити охорону здоров’я і безпеку користувачів, та встановлення правил вільного обігу ЗІЗ на ринку України, а також не містить обмежуючих вимог щодо розширеної комплектації протигазу.
Поряд з тим повідомляємо Вам, що проаналізувавши вибірку закупівель в ситемі Прозоро за 2023 рік за кодом «ДК 021:2015 - 35810000-5 Індивідуальне обмундирування» де Замовниками закуповувались Протигази, ідентифіковано ряд державних закупівель, де Замовниками були великі державні структури (в т.ч. наше акціонерне товариство минулоріч) і які в описі технічних вимог до комплектації протигазу зазначали не тільки маску, фільтр, сумку та настанову (інструкцію) з експлуатації, але й засіб для спеціальної обробки протигазу.
Окрім цього зазначаємо, що включення до комплекту протигазу засобу спеціальної обробки обумовлено існуючою реальною загрозою виникнення аварій та інцидентів з небезпечними хімічними речовинами, а також можливим застосуванням зброї масового ураження проти України (бойових отруйних речовин) в сучасних умовах воєнного стану. Наявність засобу спеціальної обробки дозволить не лише очистити протигаз від небезпечних отруйних речовин, але й проведе дезактивацію шкіри користувача, шляхом видалення, поглинання та нейтралізації бойових отруйних речовин і токсичних промислових хімікатів, у випадку потрапляння їх на відкриті ділянки тіла, а відтак дозволить врятувати життя. Також повідомляємо, що не існує затвердженого обов’язкового складу комплекту протигазу, а включення в комплект протигазу засобів для спеціальної обробки є міжнародною практикою, що провадиться більшістю країн Європи, цивілізованого Світу, Міжнародною організацією із заборони хімічної зброї (ОЗХЗ) та вже активно застосовується в Україні.
Звертаємо Вашу увагу, що технічна специфікація до предмету закупівлі зазначена у Додатку №2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» складена у відповідності до частини 4 статті 23 Закону, а саме «Засіб для спеціальної обробки протигазу» не містить посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. В технічній специфікації не вказано жодних конструктивних особливостей засобу спеціальної обробки та його упакування, які б звужували коло товаровиробників (а відтак їхніх представників в Україні) подібного продукту, та могли б його однозначно ідентифікувати. В технічних вимогах до «Засобу для спеціальної обробки протигазу» є лише загальні вимоги щодо його ефективності та методу нейтралізації небезпечних хімічних та бойових отруйних речовин.
Перед оголошенням процедури закупівлі АТ «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО» був проведений аналіз ринку засобів для дезактивації і було виявлено, що існує достатня кількість європейських, американських та інших всесвітньовідомих товаровиробників такого типу продуктів із схожими властивостями. Замовник проводить процедури відкритих торгів з особливостями відповідно до наявних фінансових ресурсів та у відповідні періоди згідно затвердженого річного плану закупівель.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII будь-який суб’єкт господарювання незалежно від форми власності та організаційно-правової форми має можливість брати участь у процедурі закупівлі на рівних правах з іншими Учасниками та має можливість запропонувати для закупівлі відповідний еквівалент Товару, за характеристиками не гірший ніж зазначений в технічних вимогах.
Таким чином твердження щодо дискримінації учасників процедури закупівлі вважаємо необґрунтованими та виключно суб’єктивними, а погрози щодо подання скарг, сприймаються як певний тиск на Замовника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-05-14-003135-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕСТ-ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:37801182
Дата подання: 17 травня 2024 17:59
Дата подання: 17 травня 2024 17:59
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 травня 2024 16:04
Рішення від 21.05.2024 №8853.pdf
Дата публікації: 21 травня 2024 16:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.05.2024 №9333.pdf
Дата публікації: 29 травня 2024 11:52
Рішення від 28.05.2024 №9333.pdf
Дата публікації: 30 травня 2024 18:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: До тендерної документації внесено зміни у частині усунення дискримінаційних положень та неправомірних положень, які наведені у даній Скарзі, тендерна документація приведена у відповідність до вимог Закону та Особливостей.
Дата виконання рішення замовником: 24 червня 2024 13:01
Номер скарги: UA-2024-05-14-003135-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕСТ-ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:37801182
Дата подання: 27 червня 2024 16:32
Дата подання: 27 червня 2024 16:32
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 липня 2024 17:33
рішення від 01.07.2024 № № 11322.pdf
Дата публікації: 01 липня 2024 17:33
інформація про резолютивну частину рішення від 09.07.2024 № 11856.pdf
Дата публікації: 10 липня 2024 19:16
рішення від 09.07.2024 № 11856.pdf
Дата публікації: 12 липня 2024 17:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМК України виконано замовником.
До тендерної документації внесено зміни у частині усунення дискримінаційних положень та неправомірних положень, які наведені у даній Скарзі.
Дата виконання рішення замовником: 06 серпня 2024 10:01
Номер скарги: UA-2024-05-14-003135-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕСТ-ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:37801182
Дата подання: 06 серпня 2024 17:14
Дата подання: 06 серпня 2024 17:14
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 серпня 2024 14:40
рішення від 08.08.2024 № 13453.pdf
Дата публікації: 08 серпня 2024 14:40
інформація про резолютивну частину рішення від 15.08.2024 № 13864.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2024 13:29
рішення від 15.08.2024 № 13864.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2024 11:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМК України виконано замовником. До тендерної документації внесено зміни у частині усунення дискримінаційних положень та неправомірних положень, які наведені у даній Скарзі.
Дата виконання рішення замовником: 04 вересня 2024 10:47
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2024 15:08 |
Кінець періоду оскарження: | 15 вересня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 15 вересня 2024 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення процедури закупівлі у Замовника виникли обставини, що обумовлюють відсутність подальшої потреби закупівлі даного товару. Враховуючи викладене, подальша потреба в Закупівлі відсутня. Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
04 вересня 2024 15:08
|
Електронний підпис |
04 вересня 2024 15:06
|
Протокол.pdf |