Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин марки А-95 ЄВРО код за ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (ДК 021:2015 09132000-3 Бензин)
Очікувана вартість
2 550 000,00 UAH
UA-2024-05-14-002098-a 2b218d7709844b9796653c03cb896c9c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Лебідь

+380669052307 2607705284@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 травня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ'ЄДНАНЕ АВТОГОСПОДАРСТВО ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 22548359
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Коцюбинського, 7
Контактна особа: Світлана Лебідь
+380669052307
2607705284@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 літр
Ціна за одиницю: 51UAH з ПДВ
Бензин марки А-95 ЄВРО код за ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (ДК 021:2015 09132000-3 Бензин)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

14 травня 2024 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-06-18-000007 ● 73baa7ba5a6c4617a146333ad019afbb
  • Статус: завершено ● Дата: 19 липня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 червня 2024 16:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
17.06.2024 № 53-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
17.06.2024 № 53-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2024-05-14-002098-a, 14.05.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-18 17:21:33

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 2 550 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-14-002098-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- На підставі яких відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) вами здійснено обґрунтування розміру розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?;
- наявність підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів;
- яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНКАМ ФІНАНС» (код ЄДРПОУ 40308189), з яким укладено договір без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-21 10:21:38

Пояснення на запит

Комунальне підприємство «Об’єднане автогосподарство закладів та установ охорони здоров’я Полтавської області Полтавської обласної ради» відповідно до запиту надає пояснення щодо закупівлі за предметом закупівлі Бензин марки А-95 ЄВРО код за ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (ДК 021:2015 09132000-3 Бензин) ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-14-002098-a.
1. Обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості закупівлі здійснено у відповідності до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Так, згідно з пунктом 1 розділу ІІІ Методики визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося методом порівняння ринкових цін.
Очікувана вартість обрахована відповідно до середньо ринкового рівня цін, визначеного на базі цін операторів АЗС станом на 30.04.2024 року на бензин марки А-95 (грн. за літр): Середня ціна - 55,42 грн. (Інформація за посиланням -https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/poltavskaya/) – скан копія додається. Очікувана ціна за 1 літр бензину обрахована на рівні 55,42 грн.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для даного предмета закупівлі.
2. Закупівля за предметом закупівлі Бензин марки А-95 ЄВРО код за ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (ДК 021:2015 09132000-3 Бензин) ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-14-002098-a, була проведена без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Замовником 01.05.2024 року оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями по процедурі закупівлі за ідентифікатором UA-2024-05-01-006385-a в електронній системі закупівель, на закупівлю Бензин марки А-95 ЄВРО код за ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (ДК 021:2015 09132000-3 Бензин). 10.05.2024 р. через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах з особливостями у строк, установлений замовником, відкриті торги з особливостями щодо закупівлі Бензин марки А-95 ЄВРО код за ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (ДК 021:2015 09132000-3 Бензин) за ідентифікатором UA-2024-05-01-006385-a, автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей (скан копія звіту про результати проведення процедури закупівлі додається). Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі Бензин марки А-95 ЄВРО код за ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (ДК 021:2015 09132000-3 Бензин) та застосування під час здійснення закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору.
3. При укладенні договору з постачальником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНКАМ ФІНАНС», предмет закупівлі Бензин марки А-95 ЄВРО код за ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (ДК 021:2015 09132000-3 Бензин), його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до постачальника, не відрізнявся від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не перевищувала очікувану вартість предмета закупівлі Бензин марки А-95 ЄВРО код за ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (ДК 021:2015 09132000-3 Бензин), зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями за ідентифікатором UA-2024-05-01-006385-a.
Замовник сумлінно дотримується принципів здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення постачальника закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».


Уповноважена особа
КП «Об’єднане автогосподарство
ЗУОЗ ПО ПОР» ________________ Світлана ЛЕБІДЬ


21.06.2024 р.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 червня 2024
Кінцевий строк оскарження: 29 червня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-14-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКАМ ФІНАНС"
#40308189
Переможець 2 550 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2024 10:17

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 87-СК 11-б.pdf укладений
14 травня 2024 10:17