Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА" |
Код ЄДРПОУ: | 41680696 |
Місцезнаходження: | 01044, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 36 |
Контактна особа: |
Леся Снігур +380443668889 l.snihur.munohorona@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2024 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2024 12:53 |
Початок аукціону: | 03 червня 2024 12:53 |
Очікувана вартість: | 3 869 172,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 345,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю - застава у вигляді майнових прав на грошові кошти. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% (далі - забезпечення договору) від вартості договору. Учасник зобов'язується особисто перерахувати грошові кошти, в повному обсязі на рахунок Замовника не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Належним виконанням зобов'язання Учасника щодо передачі в забезпечення грошових коштів вважається зарахування на поточний рахунок Замовника. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку Замовника. Реквізити для оплати забезпечення договору надаються Учаснику – переможцю протягом 3-х робочих днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання Договору про закупівлю покладаються на Учасника. Замовник не несе відповідальності за затримку зарахування грошових коштів Учасника, на поточний рахунок Замовника. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Забезпечення не повертається Замовником Учаснику в разі: - Невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань Учасником-переможцем за Договором про закупівлю. - Дострокового розірвання в односторонньому порядку Замовником Договору про закупівлю у випадку, якщо Учасник-переможець не виконує свої зобов'язання за Договором про закупівлю. - Право щодо неповернення Учаснику-переможцю забезпечення, виникає у Замовника в момент настання будь-якого з випадків невиконання (неналежного виконання) Учасником Договору про закупівлю. Про неповернення забезпечення виконання Договору про закупівлю Замовник письмово повідомляє Учасника. До повідомлення можуть додаватися документи, що підтверджують невиконання Учасником своїх зобов'язань за Договором про закупівлю. Починаючи від дати відправлення повідомлення Учаснику-переможцю, кошти у сумі 5 % від вартості укладеного договору, Замовник перераховує до відповідного бюджету. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Учасник повинен надати у довільній формі лист-згоду про надання забезпечення виконання договору про закупівлю у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2024 16:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2024 16:03 |
ТД.docx | |
17 травня 2024 16:03 |
Додаток_3_до_ТД_проєкт Договору.doc | |
17 травня 2024 16:03 |
Додаток_2_до_ТД_ТВ_до_предмета_закупівлі_.docx | |
17 травня 2024 16:03 |
Додаток_1_до_ТД_кваліфікаційні_критерії,_вимоги.docx | |
17 травня 2024 16:03 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx |
17 травня 2024 16:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 травня 2024 16:03 |
ТД.docx
|
|||
17 травня 2024 16:03 |
Додаток_3_до_ТД_проєкт Договору.doc
|
|||
17 травня 2024 16:03 |
Додаток_2_до_ТД_ТВ_до_предмета_закупівлі_.docx
|
|||
17 травня 2024 16:03 |
Додаток_1_до_ТД_кваліфікаційні_критерії,_вимоги.docx
|
|||
17 травня 2024 16:03 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1) автоматична передача відео- та фотоматеріалів при підключенні персонального нагрудного відеореєстратора до докстанції;
2) автоматичне видалення даних з персонального нагрудного відеореєстратора після передачі відео- та фотоматеріалів
3) автоматична ідентифікація авторизованого персонального нагрудного відеореєстратора при підключенні до докстанції, для запобігання підключення не санкціонованих відеореєстраторів;
4) передача та перевірка серійного номеру відеореєстратора та ім'я користувача при підключенні до докстанції.
Тендерні пропозиції надаються у відповідності до вимог тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до тендерної документації відкритих торгів, оголошених в електронній системі уповноваженого органу за № UA-2024-05-13-009019-a та законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.»
З огляду на викладене, вимагаємо надати відповіді на такі запитання:
1) Вимога Замовника: «Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими).» (додаток 2)
Обґрунтуйте своє рішення, що пропозиція ФОП Коворотні К.С.- «Розподільча здатність відеозапису 848х480 30fps гірше 864x480р 30 к/с, та не відповідає загальним стандартам щодо розподільчої здатності відеозапису.
Звертаємо Вашу увагу на те, що для якісного відеозапису потрібна розподільча якість не менш HD (1280×720) або Full HD (1920х1080). Зазначена розподільча якість дає змогу деталізувати відеозапис.
2) Вимога Замовника: «2)документ (гарантійний/ або авторизаційний лист/ або сертифікат дистриб’ютора/ або дилера, тощо) наданий виробником запропонованих товарів (в довільній формі), який підтверджує статус учасника як партнера/ або представника/ або представництва/ або дистриб’ютора/ або дилера продукції, що пропонується до закупівлі. Даний документ повинен також підтверджувати право продажу і виконання гарантійних зобов’язань запропонованої учасником продукції, та бути чинним на дату подачі тендерної пропозиції» та «4) Обов’язкова наявність сертифікованого сервісного центру, для гарантійного обслуговування, та післягарантійного ремонту відеореєстраторів (надати в складі тендерної пропозиції довідку має містити інформацію про місцезнаходження сервісного центру, контактні дані, електронну пошту, веб-сайт (у разі наявності).»
Обґрунтуйте своє рішення, що не надання зазначених документів призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
3) Обґрунтуйте своє рішення про не надання 24 годин на усунення невідповідностей відповідно до законодавства України.
4) Обґрунтуйте своє рішення, що подані у складі тендерної пропозиції Учасника документи «7 Авторизований лист дилера.pdf» та «7. Сертифікат на сервісний центр.pdf» не відповідають тендерної документації за своїм змістом та підготовлені у не відповідності до законодавства України. Звертаємо Вашу увагу, що Учасник закупівлі не може зобов’язати будь-яку особу мати електронну пошту або веб-сайт.
Враховуючі викладене, вважаємо, що Замовник порушив вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаємо відмінити попереднє рішення уповноваженої особи від «07» червня 2024 року.
Тендерна документація Замовника, а саме додаток 2, містить наступне: «Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими)» (додаток 2 до тендерної документації) стосується позицій, які містять вираз «не більше або не менше».
При цьому «Розподільча здатність відеозапису» містить чіткі параметри «2560x1440р 30 к/с; 2304х1296р30 к/с; 1920x1080p 30 к/с; 1280х720р 30 к/ с; 864x480р 30 к/с». Оскільки, в тендерній пропозиції ФОП Коворотні К.С.- «Розподільча здатність відеозапису 848х480 30fps», що не відповідає вимогам Замовника.
Згідно додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація», вимагалося надати Гарантійний/ або авторизаційний лист/ або сертифікат дистриб’ютора/ або дилера, тощо) наданий виробником запропонованих товарів (в довільній формі), який підтверджує статус учасника як партнера/ або представника/ або представництва/ або дистриб’ютора/ або дилера продукції, що пропонується до закупівлі. Даний документ повинен також підтверджувати право продажу і виконання гарантійних зобов’язань запропонованої учасником продукції, та бути чинним на дату подачі тендерної пропозиції. А також встановлено вимогу щодо наявності сертифікованого сервісного центру, для гарантійного обслуговування, та післягарантійного ремонту відеореєстраторів (надати довідку, яка має містити інформацію про місцезнаходження сервісного центру, контактні дані, електронну пошту, веб-сайт (у разі наявності)» . Вищезазначені документи, що стосуються технічної частини предмету закупівлі.
Пункт 43 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) передбачено: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Оскільки в складі тендерної пропозиції були невідповідності, що стосувалися саме технічної частини, тому тендерна пропозиція ФОП Коворотні К.С. була відхилена згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Скарги до процедури
Дата подання: 17 травня 2024 22:27
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-19-000062 ● f243dd34516440f787faecf652c96e2b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2024 17:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.08.2024 № 192
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-05-13-009019-a 13.05.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-20 18:50:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Персональний нагрудний відеореєстратор», за кодом ДК 021:2015:32333000-6 - Апаратура для відеозапису та відео відтворення (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-13-009019-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-21 13:58:55
Відповідь на звернення
На запит, щодо надання інформації та документів у межах проведення процедури моніторингу закупівлі: Персональний нагрудний відеореєстратор за ДК 021:2015 код 32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу повідомляємо, що Замовник самостійно визначив необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства; визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося на підставі проведеного моніторингу. Кількість предмету закупівлі розраховувалась виходячи із наявної потреби у персональних нагрудних відеореєстраторах. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://municipal-guard.com.ua/anticor
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 вересня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2024 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВОРОТНЯ КІРА СЕРГІЇВНА |
2 516 000,00
UAH з ПДВ
|
2 516 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" |
3 796 200,00
UAH з ПДВ
|
3 796 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВОРОТНЯ КІРА СЕРГІЇВНА #3362015685 |
Відхилено |
2 516 000,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2024 14:18
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 червня 2024 00:00
|
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" #39328390 |
Переможець |
3 796 200,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2024 13:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 червня 2024 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2024 11:52
|
Договір поставки № 73 від 26_06_2024р.pdf | укладений |
28 червня 2024 11:49
|