Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт асфальтобетонного покриття по вул. Жовтнева в с. Рокитне Сарненського району Рівненської області (код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
670 000,00 UAH
UA-2024-05-13-008559-a ● bcdfbc9c3e6a4c0bba8a64509653945f
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Рокитнівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04387421 |
Вебсайт: | https://rokytne-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 34200, Україна , Рівненська обл., Рокитнівський район, селище міського типу Рокитне, , ВУЛ. НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 15 |
Контактна особа: |
Ірина Богданець +380663090640 rokitno_sr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2024 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 22 травня 2024 15:53 |
Початок аукціону: | 22 травня 2024 15:53 |
Очікувана вартість: | 670 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт асфальтобетонного покриття по вул. Жовтнева в с.Рокитне Сарненського району Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34200, Україна, Рівненська область, смт Рокитне, вул Незалежності,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2024 09:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2024 09:47 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) (ЗІ ЗМІНАМИ).docx | |
17 травня 2024 09:47 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) (ЗІ ЗМІНАМИ).docx | |
17 травня 2024 09:45 |
Перелік змін до ТД.docx | |
17 травня 2024 09:45 |
Перелік змін до ТД.docx | |
14 травня 2024 12:28 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) (зі змінами).docx | |
14 травня 2024 12:28 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) (зі змінами).docx | |
14 травня 2024 12:28 |
перелік змін до ТД.docx | |
14 травня 2024 12:28 |
перелік змін до ТД.docx | |
13 травня 2024 15:43 |
Тендерна документація.docx | |
13 травня 2024 15:43 |
Тендерна документація.docx | |
13 травня 2024 15:43 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).docx | |
13 травня 2024 15:43 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 14 травня 2024 14:47
Дата відповіді: 16 травня 2024 12:09
Шановний замовнику! Прохання уточнити технічні вимоги до предмета закупівлі, а саме:
Холодне фрезування покриття фрезою, при глибині фрезування 40мм, а Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття з розламування старого покриття площею ремонту до..., при товщині шару до 50мм.
Надайте будь ласка відповідь про глибину фрезерування на 40 мм чи 50 мм?
Відповідь: Шановний учаснику!
Холодне фрезування покриття фрезою, при глибині фрезування 40 мм.
Холодне фрезування покриття фрезою, при глибині фрезування 40 мм.
Необгрунтовані вимоги
Дата подання: 15 травня 2024 12:11
Дата відповіді: 16 травня 2024 12:09
Вами у пункті 6.1 додотку 1 до тендерної документації зазначено, що «Директор та/або головний інженер та/або виконроб/майстр має підтвердити знання вимог з охорони праці та надати в складі тендерної пропозиції копію(ї) протоколу/витягу з протоколу комісії перевірки знань з охорони праці та копію(ї) чинного посвідчення) (НПАОП 0.00-5.11-85), (НПАОП 40.1-1.21-98), (НПАОП 40.1-1.07-01), (НПАОП 000-1.80-18), (НПАОП 0.00-1.15-07), (НПАОП 0.00-1.71-13), (НПАОП 0.00-1.75-15), (НПАОП 0.00-7.11-12), (НПАОП 45.2-7.02-12).» Просимо надати роз’яснення для чого Замовником вимагається наявність в Учасників наявність таких НПАОП як НПАОП 40.1-1.07-01 який відноситься до правил експлуатації електрозахисних засобів, НПАОП 0.00-7.11-12 який відноситься до регулювання взаємовідносин з охорони праці між підприємствами у випадку залучення до виконання робіт працівників інших підприємств та НПАОП 0.00-5.11-85 сфера застосування якого відноситься до безпечного проведення газонебезпечних робіт. Вказані Замовником НПАОП жодним чином не мають відношення до предмету закупівлі з надання послуг з поточного ремонту асфальтобетонного покриття. Просимо внести зміни до документації та прибрати вимогу про наявність НПАОП які зазначені вище та не мають відношення до предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Замовник вважає за потрібне вимагати від учасників процедури закупівлі усі документи, які вважає за необхідне.
Замовник вважає за потрібне вимагати від учасників процедури закупівлі усі документи, які вважає за необхідне.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 15 травня 2024 12:29
Дата відповіді: 16 травня 2024 12:09
Шановний Замовнику! В тендерній документації наявні дискримінаційні вимоги, які не відповідають переліку робіт викладеному в технічному завданні, а саме в Додатку 1 до тендерної документації пункті 6:
«Обов’язкова наявність не менше 1-го інженера з охорони праці, або особи, яка виконує такі функції, який повинен бути працевлаштованим в учасника за основним місцем роботи, або за сумісництвом, або за суміщенням, що має діючий Сертифікат інженера з охорони праці (будівництво), виданий відповідним органом сертифікації, не нижче другої категорії, згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, який надається у складі пропозиції разом з кваліфікаційним посвідченням.
Наявність інженера-проектувальника, кваліфікація інженера-проектувальника в частині кошторисної документації підтверджується додатково оригіналом встановленого зразка (кваліфікаційний сертифікат), що містить інформацію про можливість виконання інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації.»
Вимога про наявність даних працівників є дискримінаційною та навмисно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі . Цим Ви порушуєте норми чинного законодавства.
Відповідно до ЗУ "Про архітектурну діяльність» ст.19 не потребують сертифікату проектування об’єктів, які відповідно до законодавства не потребують отримання документів, що дають право на виконання будівельних робіт. Відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію» п.10. Роботи з відновлення елементів благоустрою, визначених Законом України “Про благоустрій населених пунктів”, існуючих дитячих та спортивних майданчиків, майданчиків для вигулу домашніх тварин, прибудинкових територій багатоквартирних житлових будинків. Благоустроєм вважається - комплексу робіт з улаштування (відновлення) покриття доріг і тротуарів (ст.22 ЗУ «Про благоустрій населених пунктів»).
Також згідно Листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 7/17-12127 від 25.07.2012 року «Про сертифікацію інженера кошторисника» абзацом 3 цього листа вказано: «Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГІПа), які повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифіката у розробника кошторисної частини проекту не є обов'язковим». Тому дана вимога є дискримінаційною.
Вимоги до наявності інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та інженера з охорони праці, що має діючий Сертифікат інженера з охорони праці (будівництво), виданий відповідним органом сертифікації, не нижче другої категорії, згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» не відповідають складності робіт визначеної предметом закупівлі . Тому вимагаємо внести зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Замовник вважає за потрібне вимагати від учасників процедури закупівлі усі документи, які вважає за необхідне.
Замовник вважає за потрібне вимагати від учасників процедури закупівлі усі документи, які вважає за необхідне.
Технічні вимоги
Дата подання: 16 травня 2024 22:52
Дата відповіді: 17 травня 2024 11:42
Шановний замовнику! В тендерній документації вказано, що договірна ціна має бути твердою і порахована з урахуванням положень Настанови визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281. Проте найменування робіт і витрат, які вказані в Додатку 2 до тендерної документації, не відповідають діючим на момент подачі пропозиції розцінкам Збірника на будівельні роботи. Використане найменування робіт і витрат взято з Галузевих розрахунків витрат ресурсів, які використовуються виключно для розрахунку вартості робіт на автомобільних дорогах загального користування відповідно до Методика визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування. Що в свою чергу робить неможливим подачу тендерних пропозицій згідно Настанови. Просимо привести у відповідність до діючих норм інформацію про найменування робіт і витрат у Додатку 2.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Заборони для використання галузевих норм витрат ресурсів при розрахунках згідно Настанови немає. Відповідно до Наказу Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753 Методика визначення вартості дорожніх робіт послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування Розділ I пункт 1.1 чітко зазначає, що це тільки для доріг загального користування.
Заборони для використання галузевих норм витрат ресурсів при розрахунках згідно Настанови немає. Відповідно до Наказу Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753 Методика визначення вартості дорожніх робіт послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування Розділ I пункт 1.1 чітко зазначає, що це тільки для доріг загального користування.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-05-13-008559-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", Код ЄДРПОУ:31994540
Дата подання: 28 травня 2024 17:58
Про неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Шановна Уповноважена особа, повідомляю, що у відповідності до пункту 1 розділу 3 Документації встановлено, що Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації; Відповідно до пункту 6 розділу 3, Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Додаток 2 тендерної документації, містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі.
ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЗАПРОПОНОВАНИХ ПОСЛУГ ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ І КІЛЬКІСНИМ ВИМОГАМ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ПОВИНЕН НАДАТИ НАСТУПНІ ДОКУМЕНТИ: Розрахунок договірної ціни (з урахуванням положень Настанови визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни: 1) договірну ціну, за формою, яка наведена в Настанові; 2) пояснювальну записку, за формою, яка наведена в Настанові; 3) локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням будівельного технологічного процесу) за формою, яка наведена в Настанові; 4) розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, за формою, яка наведена в Настанові; 5) відомості ресурсів до наданих локальних кошторисів за формою, яка наведена в Настанові; 6) підсумкову відомість ресурсів за формою, яка наведена в Настанові; 7) розрахунки за статтями витрат договірної ціни у вигляді файлу формату «imd», сформованого у програмному комплексі АВК або іншого програмного комплексу; 8) проект календарного графіку виконання робіт в якому помісячно визначаються види робіт. *Всі вищезазначені документи повинні мати підпис та печатку сертифікованого інженера-проектувальника у частині кошторисної документації.
У складі тендерної пропозиції Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" надано файл: «Розрахунок договірної ціни Варшавська», 1) договірну ціну, за формою, яка наведена в Настанові; 2) пояснювальну записку, за формою, яка наведена в Настанові; 3) локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням будівельного технологічного процесу) за формою, яка наведена в Настанові; 4) розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, за формою, яка наведена в Настанові; 5) відомості ресурсів до наданих локальних кошторисів за формою, яка наведена в Настанові; 6) підсумкову відомість ресурсів за формою, яка наведена в Настанові; 7) розрахунки за статтями витрат договірної ціни у вигляді файлу формату «imd», сформованого у програмному комплексі АВК або іншого програмного комплексу; 8) проект календарного графіку виконання робіт в якому помісячно визначаються види робіт. *Всі вищезазначені документи повинні мати підпис та печатку сертифікованого інженера-проектувальника у частині кошторисної документації.
Згідно протоколу № 88 від 28.05.2024 року нашу пропозицію було відхилено, на основі невідповідності глибини холодного фрезерування, що є упередженим ставленням до нас , як учасника процедури закупівлі.
Так у розрахунку Договірної ціни холодне фрезерування фрезою при глибині фрезерування 50 мм пораховано згідно Галузевих розрахунків витрат ресурсів на роботи з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування затверджених Наказом від 18.11.2022 № 275 , а саме:
ГРУПА 2-36 Холодне фрезерування, що включає такий склад робіт: встановлення, перенесення зняття дорожнього тимчасового огородження. Підготовка машини до роботи. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття. Технологічні переїзди при ліквідації вибоїн покриття
Норма 2-36-1 використана нами входить в цю групу і передбачає холодне фрезерування покриття фрезою навісною на тракторі при глибині фрезерування 40 мм.
Для досягнення вимог Додатку 2 до тендерної документації, а саме фрезерування покриття дорожньою фрезою глибиною до 50 мм, використана додаткова нормана 2-36-2 на кожні 10 мм зміни глибини додавати або виключати за РВР 2-36-1.
Тому, Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" вважає необґрунтованим відхилення нашої тендерної пропозиції.
Так як повністю дотриманий технологічний процес проведення Холодного фрезерування фрезою при глибині фрезерування 50 мм.
Відповідно до ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
Відповідно до абзацу 2 частини 1 пункту 46 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі»:
У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону..».
В зв’язку з вищевикладеним, -
ПРОСИМО:
1. Розглянути дану вимогу.
2. Пояснити, на основі якого документу Ви вирішили, що розрахунок Договірної ціни Дочірнього підприємства "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" є неправильним та таким, що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації.
3. Дотримуватися неупередженості та основних критеріїв оцінки тендерних пропозицій, що зазначені в Розділі 5 Оцінка тендерної пропозиції пункт 1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, де чітко вказано, що питома вага критерію «Ціна» становить 100%.
4. Вказати, які саме пункти Настанови визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад і території України від 01.11.2021 року № 281 порушено при розрахунку Договірної ціни Дочірнього підприємства "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" .
5. Обґрунтувати, як саме наш розрахунок проведення «Холодного фрезерування фрезою при глибині фрезерування 50 мм» порушує технологічний процес виконання робіт.
6. Пояснити, як ваше рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції відповідає ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме статті 5 Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Розгорнути
Згорнути
ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЗАПРОПОНОВАНИХ ПОСЛУГ ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ І КІЛЬКІСНИМ ВИМОГАМ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ПОВИНЕН НАДАТИ НАСТУПНІ ДОКУМЕНТИ: Розрахунок договірної ціни (з урахуванням положень Настанови визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни: 1) договірну ціну, за формою, яка наведена в Настанові; 2) пояснювальну записку, за формою, яка наведена в Настанові; 3) локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням будівельного технологічного процесу) за формою, яка наведена в Настанові; 4) розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, за формою, яка наведена в Настанові; 5) відомості ресурсів до наданих локальних кошторисів за формою, яка наведена в Настанові; 6) підсумкову відомість ресурсів за формою, яка наведена в Настанові; 7) розрахунки за статтями витрат договірної ціни у вигляді файлу формату «imd», сформованого у програмному комплексі АВК або іншого програмного комплексу; 8) проект календарного графіку виконання робіт в якому помісячно визначаються види робіт. *Всі вищезазначені документи повинні мати підпис та печатку сертифікованого інженера-проектувальника у частині кошторисної документації.
У складі тендерної пропозиції Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" надано файл: «Розрахунок договірної ціни Варшавська», 1) договірну ціну, за формою, яка наведена в Настанові; 2) пояснювальну записку, за формою, яка наведена в Настанові; 3) локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням будівельного технологічного процесу) за формою, яка наведена в Настанові; 4) розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, за формою, яка наведена в Настанові; 5) відомості ресурсів до наданих локальних кошторисів за формою, яка наведена в Настанові; 6) підсумкову відомість ресурсів за формою, яка наведена в Настанові; 7) розрахунки за статтями витрат договірної ціни у вигляді файлу формату «imd», сформованого у програмному комплексі АВК або іншого програмного комплексу; 8) проект календарного графіку виконання робіт в якому помісячно визначаються види робіт. *Всі вищезазначені документи повинні мати підпис та печатку сертифікованого інженера-проектувальника у частині кошторисної документації.
Згідно протоколу № 88 від 28.05.2024 року нашу пропозицію було відхилено, на основі невідповідності глибини холодного фрезерування, що є упередженим ставленням до нас , як учасника процедури закупівлі.
Так у розрахунку Договірної ціни холодне фрезерування фрезою при глибині фрезерування 50 мм пораховано згідно Галузевих розрахунків витрат ресурсів на роботи з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування затверджених Наказом від 18.11.2022 № 275 , а саме:
ГРУПА 2-36 Холодне фрезерування, що включає такий склад робіт: встановлення, перенесення зняття дорожнього тимчасового огородження. Підготовка машини до роботи. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття. Технологічні переїзди при ліквідації вибоїн покриття
Норма 2-36-1 використана нами входить в цю групу і передбачає холодне фрезерування покриття фрезою навісною на тракторі при глибині фрезерування 40 мм.
Для досягнення вимог Додатку 2 до тендерної документації, а саме фрезерування покриття дорожньою фрезою глибиною до 50 мм, використана додаткова нормана 2-36-2 на кожні 10 мм зміни глибини додавати або виключати за РВР 2-36-1.
Тому, Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" вважає необґрунтованим відхилення нашої тендерної пропозиції.
Так як повністю дотриманий технологічний процес проведення Холодного фрезерування фрезою при глибині фрезерування 50 мм.
Відповідно до ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
Відповідно до абзацу 2 частини 1 пункту 46 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі»:
У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону..».
В зв’язку з вищевикладеним, -
ПРОСИМО:
1. Розглянути дану вимогу.
2. Пояснити, на основі якого документу Ви вирішили, що розрахунок Договірної ціни Дочірнього підприємства "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" є неправильним та таким, що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації.
3. Дотримуватися неупередженості та основних критеріїв оцінки тендерних пропозицій, що зазначені в Розділі 5 Оцінка тендерної пропозиції пункт 1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, де чітко вказано, що питома вага критерію «Ціна» становить 100%.
4. Вказати, які саме пункти Настанови визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад і території України від 01.11.2021 року № 281 порушено при розрахунку Договірної ціни Дочірнього підприємства "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" .
5. Обґрунтувати, як саме наш розрахунок проведення «Холодного фрезерування фрезою при глибині фрезерування 50 мм» порушує технологічний процес виконання робіт.
6. Пояснити, як ваше рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції відповідає ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме статті 5 Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2024 10:41
У складі тендерної пропозиції Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" надано файл: «Розрахунок договірної ціни Варшавська», 1) договірну ціну, за формою, яка наведена в Настанові; 2) пояснювальну записку, за формою, яка наведена в Настанові; 3) локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням будівельного технологічного процесу) за формою, яка наведена в Настанові; 4) розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, за формою, яка наведена в Настанові; 5) відомості ресурсів до наданих локальних кошторисів за формою, яка наведена в Настанові; 6) підсумкову відомість ресурсів за формою, яка наведена в Настанові; 7) розрахунки за статтями витрат договірної ціни у вигляді файлу формату «imd», сформованого у програмному комплексі АВК або іншого програмного комплексу; 8) проект календарного графіку виконання робіт в якому помісячно визначаються види робіт.
При перевірці Замовником кошторисної документації у форматі «imd» у програмному комплексі АВК-5 (3.9.0) було виявлено наступне:
1. Підрядником були застосовані Галузеві розрахунки витрат ресурсів на роботи з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування Укравтодор.
2. ДУ 2-36-1 «Холодне фрезерування покриття фрезою навісною на тракторі, при глибині фрезерування 30 мм» (п.1)
3. ДУ 2-36-2 «На кожні 10 мм зміни глибини додавати або виключати за РВР 2-36-1» (п.2).
4. Загальна глибина фрезерування у складеному Підрядником локальному кошторисі складає 40 мм, що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації, де загальна глибина фрезерування має складати 50 мм
Тому, Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" не дотрималося технологічного процесу проведення «Холодного фрезерування фрезою при глибині фрезерування 50 мм.»
При перевірці Замовником кошторисної документації у форматі «imd» у програмному комплексі АВК-5 (3.9.0) було виявлено наступне:
1. Підрядником були застосовані Галузеві розрахунки витрат ресурсів на роботи з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування Укравтодор.
2. ДУ 2-36-1 «Холодне фрезерування покриття фрезою навісною на тракторі, при глибині фрезерування 30 мм» (п.1)
3. ДУ 2-36-2 «На кожні 10 мм зміни глибини додавати або виключати за РВР 2-36-1» (п.2).
4. Загальна глибина фрезерування у складеному Підрядником локальному кошторисі складає 40 мм, що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації, де загальна глибина фрезерування має складати 50 мм
Тому, Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" не дотрималося технологічного процесу проведення «Холодного фрезерування фрезою при глибині фрезерування 50 мм.»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-05-13-008559-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД", Код ЄДРПОУ:41037833
Дата подання: 31 травня 2024 17:31
Дата подання: 31 травня 2024 17:31
СКАРГА на дії Замовника щодо неправомірного відхилення пропозиції
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 червня 2024 17:00
Рішення від 04.06.2024 № 9751.pdf
Дата публікації: 04 червня 2024 17:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.06.2024 № 10457.pdf
Дата публікації: 18 червня 2024 12:56
Рішення від 17.06.2024 № 10457.pdf
Дата публікації: 20 червня 2024 09:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Керуючись рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.06.2024 року №10457-р/пк-пз, уповноваженою особою Рокитнівської селищної ради, прийнято скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "БМБУД" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «АГВАН БУД» переможцем процедури закупівлі - Поточний ремонт асфальтобетонного покриття по вул. Жовтнева в с. Рокитне Сарненського району Рівненської області (код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Дата виконання рішення замовником: 28 червня 2024 14:13
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-05-30-000008 • cd15d7f15efb4b0086578b39f47f3d63
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-05-30
•
16:52
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Згідно протоколу замовника року пропозицію було відхилено, на основі невідповідності глибини холодного фрезерування, що є упередженим ставленням до нас , як учасника процедури закупівлі.
Так як у розрахунку Договірної ціни холодне фрезерування фрезою при глибині фрезерування 50 мм пораховано згідно Галузевих розрахунків витрат ресурсів на роботи з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування затверджених Наказом від 18.11.2022 № 275 , а саме:
ГРУПА 2-36 Холодне фрезерування, що включає такий склад робіт: встановлення, перенесення зняття дорожнього тимчасового огородження. Підготовка машини до роботи. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття. Технологічні переїзди при ліквідації вибоїн покриття
Норма 2-36-1 використана нами входить в цю групу і передбачає холодне фрезерування покриття фрезою навісною на тракторі при глибині фрезерування 40 мм.
Для досягнення вимог Додатку 2 до тендерної документації, а саме фрезерування покриття дорожньою фрезою глибиною до 50 мм, використана додаткова нормана 2-36-2 на кожні 10 мм зміни глибини додавати або виключати за РВР 2-36-1.
Технологічний процес проведення Холодного фрезерування фрезою при глибині фрезерування 50 мм був повністю дотриманий.
У відповідь на вимогу Замовник не надав вичерпної відповіді про причини відхилення нашої пропозиції, а послався лише на програму АВК, що не нормативним документом.
Додатково повідомляємо, що всі розрахунки проводилися за допомогою ліцензованого програмного забезпечення з перевіркою всіх норм згідно Галузевих розрахунків витрат ресурсів на роботи з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування затверджених Наказом від 18.11.2022 № 275.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 травня 2024 16:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" |
499 185,55
UAH з ПДВ
|
499 185,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" |
516 379,00
UAH з ПДВ
|
516 379,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГВАН БУД" |
597 186,79
UAH з ПДВ
|
597 186,79
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" #31994540 |
Відхилено |
516 379,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2024 14:27
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" #41037833 |
Рішення скасоване |
499 185,55
UAH з ПДВ
|
28 червня 2024 14:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 травня 2024 10:54
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГВАН БУД" #44519344 |
Рішення скасоване |
597 186,79
UAH з ПДВ
|
28 червня 2024 14:13
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" #41037833 |
Очікує рішення |
499 185,55
UAH з ПДВ
|
28 червня 2024 14:13
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 03 липня 2024 13:27 |
Кінець періоду оскарження: | 14 липня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 14 липня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Замовник виявив у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель. Опис порушення (порушень): невідповідність підпунктів 13.5 Розділу 13 Проекту договору (Додаток №3 до тендерної документації) |
Документи:
03 липня 2024 13:27
|
Електронний підпис |
03 липня 2024 13:24
|
Протокол.pdf |