Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт асфальтобетонного покриття по вул. Жовтнева в с. Рокитне Сарненського району Рівненської області (код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
670 000,00 UAH
UA-2024-05-13-008559-a bcdfbc9c3e6a4c0bba8a64509653945f
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Богданець

+380663090640 rokitno_sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рокитнівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04387421
Вебсайт: https://rokytne-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 34200, Україна , Рівненська обл., Рокитнівський район, селище міського типу Рокитне, , ВУЛ. НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 15
Контактна особа: Ірина Богданець
+380663090640
rokitno_sr@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2024 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2024 00:00
Початок аукціону: 22 травня 2024 15:53
Початок аукціону: 22 травня 2024 15:53
Очікувана вартість: 670 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт асфальтобетонного покриття по вул. Жовтнева в с.Рокитне Сарненського району Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34200, Україна, Рівненська область, смт Рокитне, вул Незалежності,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 15:43
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 15:43
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 15:43
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 15:43
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 15:43
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 15:43
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 15:43
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 15:43
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 15:43
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 15:43
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 15:43
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 15:43
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 15:43
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 15:43
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 15:43
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 15:43
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 15:43
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 15:43
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 15:43
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 15:43
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 15:43
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 15:43
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 15:43
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 15:43
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 15:43
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 13 травня 2024 15:43

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

17 травня 2024 09:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 травня 2024 09:47
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) (ЗІ ЗМІНАМИ).docx
17 травня 2024 09:47
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) (ЗІ ЗМІНАМИ).docx
17 травня 2024 09:45
Перелік змін до ТД.docx
17 травня 2024 09:45
Перелік змін до ТД.docx
14 травня 2024 12:28
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) (зі змінами).docx
14 травня 2024 12:28
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) (зі змінами).docx
14 травня 2024 12:28
перелік змін до ТД.docx
14 травня 2024 12:28
перелік змін до ТД.docx
13 травня 2024 15:43
Тендерна документація.docx
13 травня 2024 15:43
Тендерна документація.docx
13 травня 2024 15:43
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).docx
13 травня 2024 15:43
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).docx
17 травня 2024 09:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 травня 2024 12:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 травня 2024 15:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 травня 2024 09:47
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) (ЗІ ЗМІНАМИ).docx
13 травня 2024 15:43
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
17 травня 2024 09:47
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) (ЗІ ЗМІНАМИ).docx
13 травня 2024 15:43
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
17 травня 2024 09:45
Перелік змін до ТД.docx
17 травня 2024 09:45
Перелік змін до ТД.docx
14 травня 2024 12:28
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) (зі змінами).docx
13 травня 2024 15:43
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx
14 травня 2024 12:28
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) (зі змінами).docx
13 травня 2024 15:43
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx
14 травня 2024 12:28
перелік змін до ТД.docx
14 травня 2024 12:28
перелік змін до ТД.docx
13 травня 2024 15:43
Тендерна документація.docx
13 травня 2024 15:43
Тендерна документація.docx
13 травня 2024 15:43
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).docx
13 травня 2024 15:43
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 14 травня 2024 14:47
Дата відповіді: 16 травня 2024 12:09
Шановний замовнику! Прохання уточнити технічні вимоги до предмета закупівлі, а саме: Холодне фрезування покриття фрезою, при глибині фрезування 40мм, а Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття з розламування старого покриття площею ремонту до..., при товщині шару до 50мм. Надайте будь ласка відповідь про глибину фрезерування на 40 мм чи 50 мм?
Відповідь: Шановний учаснику!
Холодне фрезування покриття фрезою, при глибині фрезування 40 мм.
Необгрунтовані вимоги
Дата подання: 15 травня 2024 12:11
Дата відповіді: 16 травня 2024 12:09
Вами у пункті 6.1 додотку 1 до тендерної документації зазначено, що «Директор та/або головний інженер та/або виконроб/майстр має підтвердити знання вимог з охорони праці та надати в складі тендерної пропозиції копію(ї) протоколу/витягу з протоколу комісії перевірки знань з охорони праці та копію(ї) чинного посвідчення) (НПАОП 0.00-5.11-85), (НПАОП 40.1-1.21-98), (НПАОП 40.1-1.07-01), (НПАОП 000-1.80-18), (НПАОП 0.00-1.15-07), (НПАОП 0.00-1.71-13), (НПАОП 0.00-1.75-15), (НПАОП 0.00-7.11-12), (НПАОП 45.2-7.02-12).» Просимо надати роз’яснення для чого Замовником вимагається наявність в Учасників наявність таких НПАОП як НПАОП 40.1-1.07-01 який відноситься до правил експлуатації електрозахисних засобів, НПАОП 0.00-7.11-12 який відноситься до регулювання взаємовідносин з охорони праці між підприємствами у випадку залучення до виконання робіт працівників інших підприємств та НПАОП 0.00-5.11-85 сфера застосування якого відноситься до безпечного проведення газонебезпечних робіт. Вказані Замовником НПАОП жодним чином не мають відношення до предмету закупівлі з надання послуг з поточного ремонту асфальтобетонного покриття. Просимо внести зміни до документації та прибрати вимогу про наявність НПАОП які зазначені вище та не мають відношення до предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Замовник вважає за потрібне вимагати від учасників процедури закупівлі усі документи, які вважає за необхідне.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 15 травня 2024 12:29
Дата відповіді: 16 травня 2024 12:09
Шановний Замовнику! В тендерній документації наявні дискримінаційні вимоги, які не відповідають переліку робіт викладеному в технічному завданні, а саме в Додатку 1 до тендерної документації пункті 6: «Обов’язкова наявність не менше 1-го інженера з охорони праці, або особи, яка виконує такі функції, який повинен бути працевлаштованим в учасника за основним місцем роботи, або за сумісництвом, або за суміщенням, що має діючий Сертифікат інженера з охорони праці (будівництво), виданий відповідним органом сертифікації, не нижче другої категорії, згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, який надається у складі пропозиції разом з кваліфікаційним посвідченням. Наявність інженера-проектувальника, кваліфікація інженера-проектувальника в частині кошторисної документації підтверджується додатково оригіналом встановленого зразка (кваліфікаційний сертифікат), що містить інформацію про можливість виконання інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації.» Вимога про наявність даних працівників є дискримінаційною та навмисно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі . Цим Ви порушуєте норми чинного законодавства. Відповідно до ЗУ "Про архітектурну діяльність» ст.19 не потребують сертифікату проектування об’єктів, які відповідно до законодавства не потребують отримання документів, що дають право на виконання будівельних робіт. Відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію» п.10. Роботи з відновлення елементів благоустрою, визначених Законом України “Про благоустрій населених пунктів”, існуючих дитячих та спортивних майданчиків, майданчиків для вигулу домашніх тварин, прибудинкових територій багатоквартирних житлових будинків. Благоустроєм вважається - комплексу робіт з улаштування (відновлення) покриття доріг і тротуарів (ст.22 ЗУ «Про благоустрій населених пунктів»). Також згідно Листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 7/17-12127 від 25.07.2012 року «Про сертифікацію інженера кошторисника» абзацом 3 цього листа вказано: «Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГІПа), які повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифіката у розробника кошторисної частини проекту не є обов'язковим». Тому дана вимога є дискримінаційною. Вимоги до наявності інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та інженера з охорони праці, що має діючий Сертифікат інженера з охорони праці (будівництво), виданий відповідним органом сертифікації, не нижче другої категорії, згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» не відповідають складності робіт визначеної предметом закупівлі . Тому вимагаємо внести зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Замовник вважає за потрібне вимагати від учасників процедури закупівлі усі документи, які вважає за необхідне.
Технічні вимоги
Дата подання: 16 травня 2024 22:52
Дата відповіді: 17 травня 2024 11:42
Шановний замовнику! В тендерній документації вказано, що договірна ціна має бути твердою і порахована з урахуванням положень Настанови визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281. Проте найменування робіт і витрат, які вказані в Додатку 2 до тендерної документації, не відповідають діючим на момент подачі пропозиції розцінкам Збірника на будівельні роботи. Використане найменування робіт і витрат взято з Галузевих розрахунків витрат ресурсів, які використовуються виключно для розрахунку вартості робіт на автомобільних дорогах загального користування відповідно до Методика визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування. Що в свою чергу робить неможливим подачу тендерних пропозицій згідно Настанови. Просимо привести у відповідність до діючих норм інформацію про найменування робіт і витрат у Додатку 2.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Заборони для використання галузевих норм витрат ресурсів при розрахунках згідно Настанови немає. Відповідно до Наказу Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753 Методика визначення вартості дорожніх робіт послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування Розділ I пункт 1.1 чітко зазначає, що це тільки для доріг загального користування.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-05-13-008559-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", Код ЄДРПОУ:31994540
Дата подання: 28 травня 2024 17:58
Про неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Шановна Уповноважена особа, повідомляю, що у відповідності до пункту 1 розділу 3 Документації встановлено, що Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації; Відповідно до пункту 6 розділу 3, Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Додаток 2 тендерної документації, містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі.
ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЗАПРОПОНОВАНИХ ПОСЛУГ ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ І КІЛЬКІСНИМ ВИМОГАМ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ УЧАСНИК У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ПОВИНЕН НАДАТИ НАСТУПНІ ДОКУМЕНТИ: Розрахунок договірної ціни (з урахуванням положень Настанови визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни: 1) договірну ціну, за формою, яка наведена в Настанові; 2) пояснювальну записку, за формою, яка наведена в Настанові; 3) локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням будівельного технологічного процесу) за формою, яка наведена в Настанові; 4) розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, за формою, яка наведена в Настанові; 5) відомості ресурсів до наданих локальних кошторисів за формою, яка наведена в Настанові; 6) підсумкову відомість ресурсів за формою, яка наведена в Настанові; 7) розрахунки за статтями витрат договірної ціни у вигляді файлу формату «imd», сформованого у програмному комплексі АВК або іншого програмного комплексу; 8) проект календарного графіку виконання робіт в якому помісячно визначаються види робіт. *Всі вищезазначені документи повинні мати підпис та печатку сертифікованого інженера-проектувальника у частині кошторисної документації.
У складі тендерної пропозиції Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" надано файл: «Розрахунок договірної ціни Варшавська», 1) договірну ціну, за формою, яка наведена в Настанові; 2) пояснювальну записку, за формою, яка наведена в Настанові; 3) локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням будівельного технологічного процесу) за формою, яка наведена в Настанові; 4) розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, за формою, яка наведена в Настанові; 5) відомості ресурсів до наданих локальних кошторисів за формою, яка наведена в Настанові; 6) підсумкову відомість ресурсів за формою, яка наведена в Настанові; 7) розрахунки за статтями витрат договірної ціни у вигляді файлу формату «imd», сформованого у програмному комплексі АВК або іншого програмного комплексу; 8) проект календарного графіку виконання робіт в якому помісячно визначаються види робіт. *Всі вищезазначені документи повинні мати підпис та печатку сертифікованого інженера-проектувальника у частині кошторисної документації.
Згідно протоколу № 88 від 28.05.2024 року нашу пропозицію було відхилено, на основі невідповідності глибини холодного фрезерування, що є упередженим ставленням до нас , як учасника процедури закупівлі.
Так у розрахунку Договірної ціни холодне фрезерування фрезою при глибині фрезерування 50 мм пораховано згідно Галузевих розрахунків витрат ресурсів на роботи з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування затверджених Наказом від 18.11.2022 № 275 , а саме:
ГРУПА 2-36 Холодне фрезерування, що включає такий склад робіт: встановлення, перенесення зняття дорожнього тимчасового огородження. Підготовка машини до роботи. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття. Технологічні переїзди при ліквідації вибоїн покриття
Норма 2-36-1 використана нами входить в цю групу і передбачає холодне фрезерування покриття фрезою навісною на тракторі при глибині фрезерування 40 мм.
Для досягнення вимог Додатку 2 до тендерної документації, а саме фрезерування покриття дорожньою фрезою глибиною до 50 мм, використана додаткова нормана 2-36-2 на кожні 10 мм зміни глибини додавати або виключати за РВР 2-36-1.
Тому, Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" вважає необґрунтованим відхилення нашої тендерної пропозиції.
Так як повністю дотриманий технологічний процес проведення Холодного фрезерування фрезою при глибині фрезерування 50 мм.
Відповідно до ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»

Відповідно до абзацу 2 частини 1 пункту 46 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі»:
У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону..».
В зв’язку з вищевикладеним, -

ПРОСИМО:
1. Розглянути дану вимогу.
2. Пояснити, на основі якого документу Ви вирішили, що розрахунок Договірної ціни Дочірнього підприємства "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" є неправильним та таким, що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації.
3. Дотримуватися неупередженості та основних критеріїв оцінки тендерних пропозицій, що зазначені в Розділі 5 Оцінка тендерної пропозиції пункт 1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, де чітко вказано, що питома вага критерію «Ціна» становить 100%.
4. Вказати, які саме пункти Настанови визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад і території України від 01.11.2021 року № 281 порушено при розрахунку Договірної ціни Дочірнього підприємства "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" .
5. Обґрунтувати, як саме наш розрахунок проведення «Холодного фрезерування фрезою при глибині фрезерування 50 мм» порушує технологічний процес виконання робіт.
6. Пояснити, як ваше рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції відповідає ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме статті 5 Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2024 10:41
У складі тендерної пропозиції Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" надано файл: «Розрахунок договірної ціни Варшавська», 1) договірну ціну, за формою, яка наведена в Настанові; 2) пояснювальну записку, за формою, яка наведена в Настанові; 3) локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням будівельного технологічного процесу) за формою, яка наведена в Настанові; 4) розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, за формою, яка наведена в Настанові; 5) відомості ресурсів до наданих локальних кошторисів за формою, яка наведена в Настанові; 6) підсумкову відомість ресурсів за формою, яка наведена в Настанові; 7) розрахунки за статтями витрат договірної ціни у вигляді файлу формату «imd», сформованого у програмному комплексі АВК або іншого програмного комплексу; 8) проект календарного графіку виконання робіт в якому помісячно визначаються види робіт.

При перевірці Замовником кошторисної документації у форматі «imd» у програмному комплексі АВК-5 (3.9.0) було виявлено наступне:
1. Підрядником були застосовані Галузеві розрахунки витрат ресурсів на роботи з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування Укравтодор.
2. ДУ 2-36-1 «Холодне фрезерування покриття фрезою навісною на тракторі, при глибині фрезерування 30 мм» (п.1)
3. ДУ 2-36-2 «На кожні 10 мм зміни глибини додавати або виключати за РВР 2-36-1» (п.2).
4. Загальна глибина фрезерування у складеному Підрядником локальному кошторисі складає 40 мм, що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації, де загальна глибина фрезерування має складати 50 мм

Тому, Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" не дотрималося технологічного процесу проведення «Холодного фрезерування фрезою при глибині фрезерування 50 мм.»

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-05-13-008559-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД", Код ЄДРПОУ:41037833
Дата подання: 31 травня 2024 17:31
СКАРГА на дії Замовника щодо неправомірного відхилення пропозиції
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 червня 2024 17:00
Рішення від 04.06.2024 № 9751.pdf
Дата публікації: 04 червня 2024 17:00
Рішення від 17.06.2024 № 10457.pdf
Дата публікації: 20 червня 2024 09:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Керуючись рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.06.2024 року №10457-р/пк-пз, уповноваженою особою Рокитнівської селищної ради, прийнято скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "БМБУД" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «АГВАН БУД» переможцем процедури закупівлі - Поточний ремонт асфальтобетонного покриття по вул. Жовтнева в с. Рокитне Сарненського району Рівненської області (код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Дата виконання рішення замовником: 28 червня 2024 14:13

Документи подані скаржником

31 травня 2024 15:38
СКАРГА АМКУ.docx
31 травня 2024 15:38
ПРОТОКОЛ.pdf
31 травня 2024 15:38
СКАРГА АМКУ.pdf
31 травня 2024 15:38
14. Розрахунки.pdf
31 травня 2024 15:39
Електронний підпис

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

04 червня 2024 17:00
Рішення від 04.06.2024 № 9751.pdf

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2024-05-30-000008 • cd15d7f15efb4b0086578b39f47f3d63
Автор звернення: Гаєнков Ігор Олександрович
Дата створення звернення: 2024-05-30 16:52
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Згідно протоколу замовника року пропозицію було відхилено, на основі невідповідності глибини холодного фрезерування, що є упередженим ставленням до нас , як учасника процедури закупівлі. Так як у розрахунку Договірної ціни холодне фрезерування фрезою при глибині фрезерування 50 мм пораховано згідно Галузевих розрахунків витрат ресурсів на роботи з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування затверджених Наказом від 18.11.2022 № 275 , а саме: ГРУПА 2-36 Холодне фрезерування, що включає такий склад робіт: встановлення, перенесення зняття дорожнього тимчасового огородження. Підготовка машини до роботи. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття. Технологічні переїзди при ліквідації вибоїн покриття Норма 2-36-1 використана нами входить в цю групу і передбачає холодне фрезерування покриття фрезою навісною на тракторі при глибині фрезерування 40 мм. Для досягнення вимог Додатку 2 до тендерної документації, а саме фрезерування покриття дорожньою фрезою глибиною до 50 мм, використана додаткова нормана 2-36-2 на кожні 10 мм зміни глибини додавати або виключати за РВР 2-36-1. Технологічний процес проведення Холодного фрезерування фрезою при глибині фрезерування 50 мм був повністю дотриманий. У відповідь на вимогу Замовник не надав вичерпної відповіді про причини відхилення нашої пропозиції, а послався лише на програму АВК, що не нормативним документом. Додатково повідомляємо, що всі розрахунки проводилися за допомогою ліцензованого програмного забезпечення з перевіркою всіх норм згідно Галузевих розрахунків витрат ресурсів на роботи з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування затверджених Наказом від 18.11.2022 № 275.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2024 16:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" 499 185,55
UAH з ПДВ
499 185,55
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" 516 379,00
UAH з ПДВ
516 379,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГВАН БУД" 597 186,79
UAH з ПДВ
597 186,79
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 травня 2024 17:47
Електронний підпис
23 травня 2024 17:47
Лист-пояснення.pdf.p7s
23 травня 2024 17:47
Кошторис.pdf.p7s
23 травня 2024 17:46
Кошторис.pdf
23 травня 2024 17:46
Лист-пояснення.pdf
21 травня 2024 17:45
Електронний підпис
21 травня 2024 17:43
4. МТБ.pdf
21 травня 2024 17:43
1172 Договір № від 14 05 2024.idc
21 травня 2024 17:43
8. Технічне завдання.pdf.p7s
21 травня 2024 17:43
12. Статут ТОВ БМБУД.pdf
21 травня 2024 17:43
4.2.3. ЛП Мар'яш.pdf.p7s
21 травня 2024 17:43
3.1. Ліцензія БМБУД.pdf.p7s
21 травня 2024 17:43
4.2.2. Фреза WIRTGEN W 500.pdf.p7s
21 травня 2024 17:43
2. п.47 Особливостей.pdf.p7s
21 травня 2024 17:43
6.12. Бич В.Т. прийняття.pdf
21 травня 2024 17:43
3.1. Ліцензія БМБУД.pdf
21 травня 2024 17:43
12. Статут ТОВ БМБУД.pdf.p7s
21 травня 2024 17:43
6. Працівники.pdf.p7s
21 травня 2024 17:43
Розрахунки imd.idc
21 травня 2024 17:43
4.4.3. ЛП Дорбуд.pdf
21 травня 2024 17:43
4.2.1. Коток HAMM DV08V SUPER.pdf
21 травня 2024 17:43
4.4.2. Навантажувач LOVOL.pdf.p7s
21 травня 2024 17:43
3. Витяг ТОВ БМБУД.pdf
21 травня 2024 17:43
1.1. Договір 64.pdf.p7s
21 травня 2024 17:43
6.4.2. Диплом Репіта В.М..pdf
21 травня 2024 17:43
1. Досвід.pdf
21 травня 2024 17:43
6.1. Наказ Носик В.В.pdf.p7s
21 травня 2024 17:43
8. Технічне завдання.pdf
21 травня 2024 17:43
1. Досвід.pdf.p7s
21 травня 2024 17:43
4. МТБ.pdf.p7s
21 травня 2024 17:43
6.3. Бліщ Р. Д, прийняття.pdf
21 травня 2024 17:43
4.2.2. Фреза WIRTGEN W 500.pdf
21 травня 2024 17:43
14. Розрахунки.pdf
21 травня 2024 17:43
6.3.1. Диплом Бліщ Р.Д..pdf.p7s
21 травня 2024 17:43
4.2.3. ЛП Мар'яш.pdf
21 травня 2024 17:43
3. Витяг ТОВ БМБУД.pdf.p7s
21 травня 2024 17:43
4.2.1. Коток HAMM DV08V SUPER.pdf.p7s
21 травня 2024 17:43
6.1. Наказ Носик В.В.pdf
21 травня 2024 17:43
6.3.1. Диплом Бліщ Р.Д..pdf
21 травня 2024 17:43
6. Працівники.pdf
21 травня 2024 17:43
2. п.47 Особливостей.pdf
21 травня 2024 17:43
4.4.2. Навантажувач LOVOL.pdf
21 травня 2024 17:43
6.5.1. Бойчук Н.В. Диплом.pdf
21 травня 2024 17:43
14. Розрахунки.pdf.p7s
21 травня 2024 17:43
1.1. Договір 64.pdf
21 травня 2024 17:43
4.4.3. ЛП Дорбуд.pdf.p7s
21 травня 2024 17:43
1172 Договір № від 14 05 2024.imd
21 травня 2024 17:43
Розрахунки imd.idc.p7s
21 травня 2024 17:43
13. Календарний графік.pdf

Публічні документи

21 травня 2024 21:46
Електронний підпис
21 травня 2024 21:44
257 Довідка МТБ.pdf
21 травня 2024 20:51
Електронний підпис
21 травня 2024 20:48
Копія Статуту.pdf
21 травня 2024 20:48
Протокол №36 б.pdf
21 травня 2024 20:48
264 довідка аналогічні.pdf
21 травня 2024 20:48
Протокол №36 а 3.pdf
21 травня 2024 20:48
257 Довідка МТБ.pdf
21 травня 2024 20:48
256 Довідка працівники.pdf
21 травня 2024 20:48
440 Жовтнева.idc
21 травня 2024 20:47
Наказ Гаєнков І.О..pdf

Публічні документи

28 травня 2024 16:56
Електронний підпис
28 травня 2024 16:55
3. Статутні документи.pdf
28 травня 2024 16:55
Довідка на директора.zip
28 травня 2024 16:55
Довідка ТОВ АГВАН БУД.zip
28 травня 2024 16:55
2. Уставні документи.rar
28 травня 2024 16:55
5. Дозвіл.pdf
28 травня 2024 16:55
6. Декларація МТБ.pdf
21 травня 2024 15:32
Електронний підпис
21 травня 2024 15:32
10. Статутні документи.pdf
21 травня 2024 15:32
9. Уставні документи.rar
21 травня 2024 15:32
18. Довідка про МТБ.pdf.p7s
21 травня 2024 15:32
24. Фінзвітність за 2023р..pdf
21 травня 2024 15:32
15. Декларація МТБ.pdf.p7s
21 травня 2024 15:32
15. Декларація МТБ.pdf
21 травня 2024 15:32
19. Підтвердження МТБ.rar.p7s
21 травня 2024 15:32
21. АВК+ліцензія.rar
21 травня 2024 15:32
2. Тех завдання.pdf
21 травня 2024 15:32
2. Тех завдання.pdf.p7s
21 травня 2024 15:32
14. Дозвіл.pdf
21 травня 2024 15:32
1. ДЦ Жовтнева.rar
21 травня 2024 15:32
19. Підтвердження МТБ.rar
21 травня 2024 15:32
1. ДЦ Жовтнева.rar.p7s
21 травня 2024 15:32
12. Довідка РФ.pdf.p7s
21 травня 2024 15:32
12. Довідка РФ.pdf
21 травня 2024 15:32
14. Дозвіл.pdf.p7s
21 травня 2024 15:32
9. Уставні документи.rar.p7s
21 травня 2024 15:32
21. АВК+ліцензія.rar.p7s
21 травня 2024 15:32
18. Довідка про МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГВАН БУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"
#31994540
Відхилено 516 379,00
UAH з ПДВ
28 травня 2024 14:27
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"
#41037833
Рішення скасоване 499 185,55
UAH з ПДВ
28 червня 2024 14:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 травня 2024 10:54
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГВАН БУД"
#44519344
Рішення скасоване 597 186,79
UAH з ПДВ
28 червня 2024 14:13
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"
#41037833
Очікує рішення 499 185,55
UAH з ПДВ
28 червня 2024 14:13

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику! При розгляді документів виявлено невідповідність,а саме: Локальний кошторис на будівельні роботи №02-001, спираючись на п.2 ДУ 2-36-2 просимо виправити невідповідність до п.1 ДУ 2-36-1. Прийнято рішення для виправлення невідповідностей надати 24 год.

Документи

28 травня 2024 14:14
Електронний підпис
28 травня 2024 14:12
ПРОТОКОЛ.pdf

Документи

28 травня 2024 14:38
Довідка НАЗК
28 травня 2024 14:38
Електронний підпис
28 травня 2024 14:35
ПРОТОКОЛ.pdf

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 03 липня 2024 13:27
Кінець періоду оскарження: 14 липня 2024 00:00
Дата відміни: 14 липня 2024 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Замовник виявив у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель. Опис порушення (порушень): невідповідність підпунктів 13.5 Розділу 13 Проекту договору (Додаток №3 до тендерної документації)
Документи:
03 липня 2024 13:27
Електронний підпис
03 липня 2024 13:24
Протокол.pdf