Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44308884 |
Місцезнаходження: | 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Площа Соборності буд.1 |
Контактна особа: |
Франчук Василь Миколайович 380637573560 upravlinosvit@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 травня 2024 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 18 117 150,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 90 585,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 80 000,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: має перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно). Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), з урахуванням Особливостей, а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом, Особливостями, постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком 5 до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування — для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи — резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці 4 пункту 4 форми, яка є додатком 5 до тендерної документації); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: відповідно до частини 4 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, зазначеного в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру / спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини 3 статті 25 Закону з урахуванням Особливостей: 1) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 80000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюються Замовником в межах Договірної ціни на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Акти приймання виконаних Робіт приймаються Замовником по мірі виконання Робіт. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань, проведення оплати Замовник здійснює протягом 7 (семи) робочих (банківських) днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетних асигнувань на оплату Робіт. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті визначаються із урахуванням обсягів виконаних робіт, по усіх складових вартості робіт. У разі виявлення невідповідності робіт, пред'явлених до оплати, встановленим вимогам, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін та інших помилок, що вплинули на ціну виконаних робіт, Замовник має право за участю Підрядника скоригувати суму, що підлягає сплаті. Оплата Робіт здійснюється Замовником у безготівковій формі, шляхом переказу грошових коштів на рахунок Виконавця. Днем оплати (проведення розрахунків) є дата списання коштів з відповідних рахунків Замовника. У разі необхідності, але не рідше одного разу на квартал, Сторони проводять звірку взаємних розрахунків з подальшим оформленням акту такої звірки. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2024 14:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2024 14:51 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_капіталка.docx | |
13 травня 2024 14:51 |
Протокол РП та оголошення.pdf | |
13 травня 2024 14:51 |
Підсумкова відомість ресурсів.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-10-000019 ● 70af7bce308140c38b208abb8dff125a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2024 16:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.06.2024 № 47-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 10.06.2024 № 47-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-05-13-007243-a, 13.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-12 15:18:13
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-13-007243-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: : UA-2024-05-13-007243-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- чому Замовник включив до пункту 4 Розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації інформацію про відхилення тендерної пропозиції переможця, вимоги щодо наявності якої не передбачені підпунктом 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості), а саме: «У разі якщо переможець процедури закупівлі не надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, в тому числі рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника, яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі та / або останню затверджену фінансову звітність та / або статут переможця, шляхом завантаження їх в електронну систему закупівель за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю, замовник відхиляє його тендерну пропозицію на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей»?
- чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕД ТЕМП» (далі – ТОВ «ЕД ТЕМП») невідповідність щодо підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід? Зокрема, відповідно підпункту 2.3 пункту 2 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що усі зазначені у Довідці працівники відповідно до пункту 2.1 (крім інженера-проектувальника) та пункту 2.2 зобов`язані пройти перевірки з питань охорони праці, що підтверджується учасником в складі тендерної пропозиції посвідченням та/або копією протоколу (витягом з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці на таку перевірку знань. Проте, ТОВ «ЕД ТЕМП» в складі тендерної пропозиції надано копії протоколів на працівників Слободанюка О.В., Мігу А.Д., Стороженка О.О., Абдуліна Д.Д., Горовенка Б.В., Фукаляка Р.В. не в повному обсязі, а саме відсутня сторінка, яка містить інформацію щодо № посвідчення; підприємства, навчального закладу, їх підпорядкованість, який видав посвідчення; прізвище, ім’я, по батькові, посади, місце роботи працівника, якому видано посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці.
- чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЕД ТЕМП» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а надано 24 години для виправлення невідповідностей, якщо ним не надано документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме: не надано зведений кошторисний розрахунок, надання якого передбачено Додатком 3 до тендерної документації?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-13 16:42:13
Відповідь на запит
На Ваш запит від 12.06.2024 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт фасаду (енергоефективні заходи) та вимощення Уманська гімназія 11 Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вул. Богдана Чорномаза, 5» (код ДК 021:2015 : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (ID: UA-2024-05-13-007243-a) повідомляємо наступне:
1) по питанню щодо того яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі, -
при здійсненні обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості Замовник дотримується наступного алгоритму:
1) Замовником розробляється завдання на проектування із проектною організацією (додається);
2) З огляду на зазначену в завданні на проектування інформацію виготовляється проектно-кошторисна документація (у зведеному кошторисному розрахунку визначається загальна вартість проекту реконструкції (додається));
3) Перед затвердженням проектно-кошторисної документації здійснюється експертиза проектно-кошторисної документації (додається);
4) Після завершення експертизи (отримання позитивного звіту) видається Наказ управління освіти та гуманітарної політики про затвердження проектно-кошторисної документації (з врахуванням зауважень, що зазначені у експертному звіті) (додається);
5) Рішенням сесії виділяються кошти та затверджується титульний список, в якому відображатимуться кошти по об’єктно.
2) по питанню щодо того чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: : UA-2024-05-13-007243-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» та надання посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація, -
посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://um-osvita.gov.ua/index.php/pro-viddil-osviti/finansovo-gospodarska-diyalnist/derzhavni-zakupivli/3107-13-travnia-2024-roku-upravlinniam-osvity-ta-humanitarnoi-polityky-umanskoi-miskoi-rady-za-nomerom-zakupivli-ua-2024-05-13-007243-a-bulo-oholosheno-zakupivliu-vidkryti-torhy-z-osoblyvostiamy
3) по питанню щодо того чому Замовник включив до пункту 4 Розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації інформацію про відхилення тендерної пропозиції переможця, вимоги щодо наявності якої не передбачені підпунктом 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості), а саме: «У разі якщо переможець процедури закупівлі не надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, в тому числі рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника, яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі та / або останню затверджену фінансову звітність та / або статут переможця, шляхом завантаження їх в електронну систему закупівель за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю, замовник відхиляє його тендерну пропозицію на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей», -
Відповідно до абзацу першого та другого пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості):
«17. Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.».
Ні Особливостями, ні Законом не конкретизовано, яким саме чином застосовувати цю норму, які точно документи повинен надати переможець та у які строки чи спосіб. Тому Замовником в тендерній документації використано в тому числі поради консалтингових організацій у сфері публічних закупівель з метою уникнення можливих порушень законодавства.
В пункті 4 «Умови укладання договору про закупівлю» Розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника на виконання даної вимоги в тому числі зазначено:
«Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Інформація про право підписання договору про закупівлю надається переможцем шляхом завантаження її в електронну систему закупівель не пізніше ніж за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю.
У випадку, якщо переможець процедури закупівлі є товариством з обмеженою відповідальністю або товариством з додатковою відповідальністю та договір про закупівлю буде вважатися значним правочином, тобто вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, такий переможець повинен надати рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника, яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі, а також останню затверджену фінансову звітність та статут такого переможця. Інформація про право підписання договору про закупівлю надається переможцем шляхом завантаження її в електронну систему закупівель не пізніше ніж за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю.
У разі якщо переможець процедури закупівлі не надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, в тому числі рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника, яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі та / або останню затверджену фінансову звітність та / або статут переможця, шляхом завантаження їх в електронну систему закупівель за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю, замовник відхиляє його тендерну пропозицію на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.».
Дана вимога Замовника жодним чином не суперечить пункту 17 Особливостей, а лише деталізує яким саме чином Учасник повинен підтвердити та надати інформацію про право підписання договору.
Оскільки ні нормами частини статті 41 Закону, ні Особливостями не визначено, яким способом повинна надаватись відповідна інформація та документи, замовник та його контрагент можуть обрати один із способів, а саме:
1) поштове відправлення засобами поштового зв’язку;
2) електронне відправлення за допомогою електронної пошти чи завантаживши інформацію чи документи в електронній системі закупівель відповідної процедури закупівлі.
Замовник обрав найбільш зручний і надійний спосіб підтвердження права підписання договору переможцем закупівлі.
Відповідно до абзацу 1 пункту 3 статті 22 Закону «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.».
Відповідно до пункту статті 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.».
Таким чином, Замовником не було допущено жодних порушень законодавства при формуванні зазначеної вимоги у тендерній документації, а лише роз’яснено Учасником які саме документи вони повинні подати на підтвердження права підписання договору та яким саме способом це зробити.
4) по питанню щодо того чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕД ТЕМП» (далі – ТОВ «ЕД ТЕМП») невідповідність щодо підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід? Зокрема, відповідно підпункту 2.3 пункту 2 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що усі зазначені у Довідці працівники відповідно до пункту 2.1 (крім інженера-проектувальника) та пункту 2.2 зобов`язані пройти перевірки з питань охорони праці, що підтверджується учасником в складі тендерної пропозиції посвідченням та/або копією протоколу (витягом з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці на таку перевірку знань. Проте, ТОВ «ЕД ТЕМП» в складі тендерної пропозиції надано копії протоколів на працівників Слободанюка О.В., Мігу А.Д., Стороженка О.О., Абдуліна Д.Д., Горовенка Б.В., Фукаляка Р.В. не в повному обсязі, а саме відсутня сторінка, яка містить інформацію щодо № посвідчення; підприємства, навчального закладу, їх підпорядкованість, який видав посвідчення; прізвище, ім’я, по батькові, посади, місце роботи працівника, якому видано посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, -
Під час розгляду Тендерної пропозиції ТОВ «ЕД ТЕМП» на підтвердження вимоги замовники щодо проходження працівниками перевірки з питань охорони праці було розглянуто файл 36_[27-05-2024 18.18.42]Охорона праці, в якому міститься скан-копія посвідчень працівників про проходження навчання з охорони праці, в тому числі наступних працівників: Слободанюка О.В., Міги А.Д., Стороженка О.О., Абдуліна Д.Д., Горовенка Б.В., Фукаляка Р.В. В зазначених документах міститься інформація про прізвище ім’я та по батькові особи, що пройшла навчання, зазначено, який саме курс було пройдено зазначеними особами, на підставі якого документу було видане вказане посвідчення та стоїть підпис голови комісії, що проводила навчання та печатку відповідної організації. Даної інформації є більш ніж достатньо аби вважати, що відповідні працівники володіють знаннями з охорони праці, в той час як зазначення місця роботи працівника є абсолютно не важливою інформацією, так як загальний курс з охорони праці є типовим для будь-яких підприємств і посвідчення є дійсним навіть при зміні місця роботи працівника.
Таким чином, Замовник вважає дану вимогу тендерної документації виконаною збоку Учасника, і інформацію щодо проходження навчання з охорони праці працівниками Учасника підтвердженою в достатній мірі.
5) по питанню щодо того чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЕД ТЕМП» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а надано 24 години для виправлення невідповідностей, якщо ним не надано документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме: не надано зведений кошторисний розрахунок, надання якого передбачено Додатком 3 до тендерної документації, -
Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, частиною 2 абзацу 2 пункту 43 Особливостей роз’яснено, яка саме інформація на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі призводить до відхилення Учасника та яка інформація може вважатися невідповідністю в інформації та/або документах.
Зведений кошторисний розрахунок містить виключно вартісні показники і жодним чином не містить відомостей, які можуть призвести до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі, тому його відсутність у складі тендерної пропозиції являє собою невідповідність в інформації та/або документах (у тому числі відсутність документів та інформації), які надаються учасником та відповідно до Особливостей передбачає розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ На виконання частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-05-13-007243-a (далі по тексту – Висновок), яким зобов’язано Замовника протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення, надаємо аргументовані заперечення (далі – Заперечення). Дані Заперечення надаємо у межах зазначеного терміну, а саме 08.07.2024. Уважно ознайомившись та дослідивши вимоги Висновку, вважаємо його необґрунтованим та таким, що не відповідає, як нормам закону Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з огляду на наступне. 1) Висновком встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема порушення вимог пункту 28 Особливостей. Суть порушення, що зафіксовано в Висновку, полягає в наступному. На порушення пункту 28 Особливостей тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 13.05.2024 № 13/05/24-1, складена не у відповідності із вимогами Закону та Особливостей. Згідно із вимогами частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У пункті 4 розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником встановлена вимога: «У разі якщо переможець процедури закупівлі не надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, в тому числі рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника, яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі та/або останню затверджену фінансову звітність та/або статут переможця, шляхом завантаження їх в електронну систему закупівель за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю, замовник відхиляє його тендерну пропозицію на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей». Однак, у підпункті 3 пункту 44 Особливостей передбачено чіткий та виключний перелік випадків для відхилення тендерної пропозиції переможця. Абзацом другим підпункту 3 пункту 44 Особливостей не передбачена умова щодо відхилення тендерної пропозиції із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо переможець процедури закупівлі не надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, в тому числі рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника, яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі та / або останню затверджену фінансову звітність та / або статут переможця, шляхом завантаження їх в електронну систему закупівель за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю. Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону включив до тендерної документації інформацію про відхилення тендерної пропозиції переможця, вимоги щодо наявності якої не передбачені підпунктом 3 пункту 44 Особливостей. Щодо відсутності порушення. Відповідно до абзацу першого та другого пункту 17 Особливостей: «17. Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю ПОВИНЕН НАДАТИ відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.». Таким чином, оскільки Законом встановлено імперативну норму, яка зобов’язує переможця надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю саме під час укладення договору про закупівлю, у разі ненадання указаної інформації під час укладання такого договору у сторін будуть відсутні правові підстави для його підписання відповідно до вимог Закону. Ні Особливостями, ні Законом не конкретизовано, яким саме чином застосовувати цю норму, які точно документи повинен надати переможець та у які строки чи спосіб. Однак вимога є чіткою, що ПЕРЕМОЖЕЦЬ ЗАКУПІВЛІ ПОВИНЕН НАДАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ПРАВО ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ. В абзаці 1 пункту 49 Особливостей зазначено: «Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту.». Пунктом 7 Статті 33 Закону визначено: «7. У разі відмови переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею.». Таким чином, ненадання переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю в розумінні Закону є відмовою переможця процедури закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, неукладення договору про закупівлю з вини учасника і підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: «3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;». Таким чином, тендерна документація замовника складена у відповідності із вимогами Закону та Особливостей та не містить вимог, що суперечать чинному законодавству. 2) Висновком встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Суть порушення, що зафіксовано в Висновку, полягає в наступному Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЕД ТЕМП», а надав йому 24 години для виправлення невідповідностей щодо документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які були відсутні в тендерній документації. Так, відповідно до додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації визначено, що учасник повинен надати скановану з оригіналу, завірену підписом уповноваженої особи та інженера-кошторисника відповідно, наступну документацію: договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання), відомість ресурсів до локального кошторису та календарний графік виконання робіт. Проте, ТОВ «ЕД ТЕМП» в тендерній пропозиції не надано зведений кошторисний розрахунок. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які відсутні у тендерній пропозиції ТОВ «ЕД ТЕМП», чим не дотримався вимоги пункту 43 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція» ТОВ «ЕД ТЕМП» підлягала відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Щодо відсутності порушення. Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, частиною 2 абзацу 2 пункту 43 Особливостей роз’яснено, яка саме інформація на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі призводить до відхилення Учасника та яка інформація може вважатися невідповідністю в інформації та/або документах. Зведений кошторисний розрахунок містить виключно вартісні показники і жодним чином не містить відомостей, які можуть призвести до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі, тому його відсутність у складі тендерної пропозиції являє собою невідповідність в інформації та/або документах (у тому числі відсутність документів та інформації), які надаються учасником та відповідно до Особливостей передбачає розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Отже, замовник керувався виключно Законом та Особливостями і ненадання Учаснику 24 годин для виправлення невідповідностей щодо документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які були відсутні в тендерній документації, було б порушенням збоку Замовника. Тому не зрозуміла позиція ДАСУ, яка вважає, що замовник мав саме відхилити пропозицію учасника в даній ситуації і таким чином піти на порушення законодавства про публічні закупівлі. 3) Висновком встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема порушення вимог пункту 43 Особливостей. Суть порушення, що зафіксовано в Висновку, полягає в наступному. На порушення пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: в підпункті 2.3 пункту 2 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що усі зазначені у Довідці працівники відповідно до пункту 2.1 (крім інженера-проектувальника) та пункту 2.2 зобов`язані пройти перевірки з питань охорони праці, що підтверджується учасником у складі тендерної пропозиції посвідченням та/або копією протоколу (витягом з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці на таку перевірку знань. Проте, ТОВ «ЕД ТЕМП» в складі тендерної пропозиції надано копії протоколів на працівників Слободанюка О.В., Мігу А.Д., Стороженка О.О., Абдуліна Д.Д., Горовенка Б.В., Фукаляка Р.В. не в повному обсязі, а саме відсутня сторінка, яка містить інформацію щодо номера посвідчення; найменування підприємства, навчального закладу, їх підпорядкованість, який видав посвідчення та посади, місце роботи працівника, якому видано посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці. На запит Управління від 12.06.2023 Замовник в електронній системі закупівель надав відповідь: «…даної інформації є більш ніж достатньо аби вважати, що відповідні працівники володіють знаннями з охорони праці, в той час як зазначення місця роботи працівника є абсолютно не важливою інформацією, так як загальний курс з охорони праці є типовим для будь-яких підприємств і посвідчення є дійсним навіть при зміні місця роботи працівника. Таким чином, Замовник вважає дану вимогу тендерної документації виконаною збоку Учасника, і інформацію щодо проходження навчання з охорони праці працівниками Учасника підтвердженою в достатній мірі». Відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою», затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (далі – Типове положення), працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи, проходять на підприємстві за рахунок роботодавця інструктажі, навчання та перевірку знань з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також правил поведінки у разі виникнення аварії. У пункті 3.13 Типового положення визначено, що результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (додаток 1), та особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, форма якого наведена в додатку 2. Отже, і в посвідченні, і в протоколі засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці зазначається посада, місце роботи працівника чи посадової особи. Таким чином, на порушення пункту 43 Особливостей Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, проте не розмістив у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду Тендерної пропозиції ТОВ «ЕД ТЕМП» на підтвердження вимоги замовника щодо проходження працівниками перевірки з питань охорони праці було розглянуто файл 36_[27-05-2024 18.18.42]Охорона праці, в якому міститься скан-копія посвідчень працівників про проходження навчання з охорони праці, в тому числі наступних працівників: Слободанюка О.В., Міги А.Д., Стороженка О.О., Абдуліна Д.Д., Горовенка Б.В., Фукаляка Р.В. В зазначених документах міститься інформація про прізвище ім’я та по батькові особи, що пройшла навчання, зазначено, який саме курс було пройдено зазначеними особами, на підставі якого документу було видане вказане посвідчення та стоїть підпис голови комісії, що проводила навчання та печатку відповідної організації. ДАСУ варто було б зрозуміти, що для замовника важливо саме факт наявності в зазначених працівників саме знань з охорони праці, а не назва підприємства чи організації, які направляли їх на таке навчання та їх посада там. Загальний курс з охорони праці передбачає отримання знань з охорони праці, які є загальними для всіх підприємств та організацій. Тому не має значення посада працівника, а має значення саме наявність знань з охорони праці в конкретної людини. Варто також зазначити, що в складі пропозиції учасник надав посвідчення з охорони праці Місячній Юлії Володимирівні, яке видане їй під час попереднього місця роботи на посаді, яка відрізняється від її теперішньої. ДАСУ не встановило в цьому помилки, чим підтвердив тезу замовника, що важливе не місце роботи працівника чи його посада, а саме факт володіння знаннями з охорони праці. І такий факт було підтверджено учасником в даній процедурі закупівлі. Крім того, у висновку ДАСУ зобов’язує замовника «вжити заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів». Однак, яким саме чином замовник мусить припинити зобов’язання за договором не вказано, а Господарський та Цивільний кодекс не передбачають припинення зобов’язань за договором на підставі висновку ДАСУ. Зважаючи на те, що замовник вважає вимогу ДАСУ щодо припинення зобов’язання за договором безпідставним, враховуючи наведене вище, просимо Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Черкаській області взяти до відома зазначену інформацію, в іншому випадку вимушені будемо скористатись своїм правом на звернення про захист порушених прав до суду.
2024-07-08 08:41:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 43 Особливостей)
Оскарження в суді
Опис: | У зв'язку з категоричною незгодою Замовника з висновком ДАСУ про результати проведення моніторингу та відсутністю відповіді ДАСУ на аргументоване заперечення висновку, 12.07.2024 року Замовник звернувся до Черкаського окружного адміністративного суду з метою захисту своїх порушених прав. Опис звернення до суду додається |
Дата публікації: | 15 липня 2024 |
Документи:
15 липня 2024 08:26
|
Електронний підпис |
15 липня 2024 08:26
|
Амін позов_compressed.pdf |
15 липня 2024 08:26
|
квитанція суд.jpg |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП" |
18 117 006,02
UAH з ПДВ
|
18 117 006,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП" #33107701 |
Переможець |
18 117 006,02
UAH з ПДВ
|
30 травня 2024 12:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 травня 2024 11:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2024 08:36
|
Договір 29.pdf | укладений |
14 червня 2024 08:35
|