Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Гімназії №1 Підгородненської міської ради Дніпропетровської області за адресою м. Підгородне, вул. Щаслива 1н»
Очікувана вартість
83 413 324,00 UAH
UA-2024-05-10-010985-a ● c8a18b29a8a74c4fa4dde2f2548f9fdf
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Підгородненська міська рада Дніпровського району Дніпропетровської області |
Код ЄДРПОУ: | 05520750 |
Вебсайт: | https://pidgorodne.otg.dp.gov.ua/ua# |
Місцезнаходження: | 52001, Україна , Дніпропетровська обл., м. Підгородне, вул.Центральна буд.46 |
Контактна особа: |
Катерина Тимошенко +380976861956 snowcrown@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 травня 2024 20:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 83 413 324,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 417 066,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Гімназії №1 Підгородненської міської ради Дніпропетровської області за адресою м. Підгородне, вул. Щаслива 1н»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52001, Україна, Дніпропетровська область, м. Підгородне, вул. Щаслива, 1н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник здійснює попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 65 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2024 10:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2024 10:57 |
Додаток 4.docx | |
22 травня 2024 10:57 |
Перелік змін до ТД.docx | |
10 травня 2024 20:09 |
Додаток 3.docx | |
10 травня 2024 20:09 |
Додаток 5.docx | |
10 травня 2024 20:09 |
ТД.docx | |
10 травня 2024 20:09 |
Додаток 2.docx | |
10 травня 2024 20:09 |
Додаток 1.docx |
22 травня 2024 10:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 травня 2024 10:57 |
Додаток 4.docx
|
|||
22 травня 2024 10:57 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
10 травня 2024 20:09 |
Додаток 3.docx
|
|||
10 травня 2024 20:09 |
Додаток 5.docx
|
|||
10 травня 2024 20:09 |
ТД.docx
|
|||
10 травня 2024 20:09 |
Додаток 2.docx
|
|||
10 травня 2024 20:09 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальне питання
Дата подання: 13 травня 2024 12:01
Дата відповіді: 14 травня 2024 15:12
Державні будівельні норми України «Захисні споруди цивільного захисту ДБН В.2.2-5:2023», затверджені Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 10.08.2023 № 702, встановлюють вимоги до проектування та будівництва захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів) та споруд подвійного призначення з захисними властивостями сховищ або протирадіаційних укриттів.
АСЦО повинні відповідати Наказу МВС України від 08.02.2019 №93 та Постанові КМУ від 27.09.2017 №733.
Державна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 13 березня 2024, протоколом №1 розділу III засідання зареєстрованим в КМУ за № 9166/0/1-24 від 20.03.2024, вирішила Мінінфраструктури разом з ДІАМ та іншими зацікавленими
центральними органами виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування:
- посилити контроль за проектуванням, експертизою та прийняттям в експлуатацію будівель та споруд різного призначення у частині обов'язковості будівництва захисних споруд цивільного захисту та/або споруд подвійного призначення.
- подати пропозиції щодо обов'язкового передбачення під час видач містобудівних умов та обмежень вимог щодо будівництва захисних споруд цивільного захисту та/або споруд подвійного призначення під час спорудження житлових будинків, адміністративних та промислових споруд;
- обласним та Київській міській військовим адміністраціям за участю органів місцевого самоврядування після прийняття в експлуатацію завершених будівництвом захисних споруд цивільного захисту та споруд подвійного призначення забезпечити їх обов'язкову первину технічну інвентаризацію як відповідних об'єктів нерухомого майна та постановку на облік відповідно до вимог законодавства.
Правові та організаційні основи містобудівної діяльності визначені
Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності»
ДІАМ під час прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів перевіряється дотримання норм ДБН (В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту» (далі - ДБН В.2.2-5:2023)
затверджені наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 10.08.2023 № 702.
Механізм прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів визначений Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 461 від 13.04.2011 року.
Відповідно до пункту 24 Порядку, для отримання сертифіката замовник (його уповноважена особа) подає до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю заяву про прийняття в експлуатацію
об’єкта та видачу сертифіката, до якої додається акт готовності об’єкта до
експлуатації та документ або інформація (реквізити платежу) про внесення
плати.
У той же час слід зазначити, що абзацом сьомим частини другої статті 39
Закону визначено, що акт готовності об’єкта до експлуатації підписується
замовником, генеральним проектувальником, генеральним підрядником або
підрядником (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення
субпідрядників), субпідрядниками, страховиком (якщо об’єкт застрахований).
Згідно абзацу першого частини шостої статті 39 Закону, орган державного
архітектурно-будівельного контролю повертає декларацію про готовність об’єкта до експлуатації замовникові, якщо декларація подана чи оформлена з порушенням установлених вимог, з обґрунтуванням причини у строк, передбачений для її реєстрації.
Частиною сьомою статті 39 Закону визначено перелік підстав згідно яких орган державного архітектурно-будівельного контролю відмовляє у видачі сертифіката.
Додатково зазначаємо, що відповідно до абзацу четвертого частини сьомої статті 39 Закону, однією з основних підстав відмови у видачі сертифіката про готовність об’єкта до експлуатації є невідповідність об’єкта проектній документації на будівництво такого об’єкта та/або вимогам будівельних норм, у тому числі щодо дотримання вимог, передбачених розділом інженерно-технічних заходів цивільного захисту, вимог пожежної та техногенної безпеки.
Механізм прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів визначений Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 461 від
13.04.2011.
Відповідно до положень статті 41 Закону, державний архітектурно - будівельний контроль - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм і
правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт (Лист ДІАМ до ГО № 652/04/13-24 від 31.01.2024).
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» будівництво - це нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об'єкта будівництва.
Порядок здійснення видатків на капітальне будівництво за рахунок державних капітальних вкладень визначено Порядком державного фінансування капітального будівництва, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 (далі - Порядок № 1764).
Для здійснення видатків на капітальне будівництво за рахунок державних
капітальних вкладень замовники подають до відповідних органів Казначейства документи, визначені пунктом 8 Порядку № 1764, а саме:
- титул об'єкта - титул на виконання проектно-вишукувальних робіт для будівництва (у разі фінансування у поточному році лише проектно-вишукувальних робіт);
- договір підряду (контракт) з визначенням вартості будівництва, форм розрахунків за виконані роботи та майнової відповідальності за порушення умов договору підряду (контракту).У разі здійснення будівництва об'єкта кількома генеральними підрядниками договір підряду (контракт) подається окремо щодо кожного виконавця, для перехідних об'єктів - додатковий договір до договору підряду (контракту) на виконання робіт у поточному році;
- наказ, рішення про затвердження проектно-кошторисної документації на чергу будівництва, пусковий комплекс або об'єкт;
- інші документи згідно з нормативно-правовими актами.
Механізм затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи визначено Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560.
Проведення платежів визначені розділом ХІ «Здійснення видатків розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів» Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.12.2012 № 1407, зареєстрованого в Міністерстві України 17.01.2013 за № 130/22662 (далі - Порядок № 1407).
Пунктом 11.2 Порядку № 1407 передбачено, що згідно із встановлених повноважень Казначейство здійснює контроль за наявністю відповідних бюджетних асигнувань для взяття бюджетних зобов'язань та відповідністю їх бюджетних зобов'язань певним бюджетним асигнуванням за їх економічними характеристиками, паспорту бюджетної програми.
Відповідальність за взяті з порушенням бюджетного законодавства бюджетні зобов'язання та нецільове використання бюджетних коштів несуть розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів згідно із законом.
Відповідно до пункту 2.10 Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань розпорядники бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 за № 419/20732 (далі - Порядок
№ 309) органи Казначейства не реєструють зобов'язання у разі:
- недотримання розпорядниками бюджетних коштів бюджетних повноважень та обмежень, які вводяться законодавчими та іншими нормативно-правовими актами;
- недотримання вимог щодо оформлення поданих документів.
При невиконанні вимог відповідно до Постанови КМУ від 13.04.2011 №461 та ДБН А.3.1-9:2015, ДБН В.2.2.5-5:2023 п. 11.7 введення в експлуатацію ЗСЦЗ неможливо.
ДІАМ не зможе надати сертифікат про готовність об’єкта до експлуатації.
Державна казначейська служба України не оплатить грошові кошти.
Державна аудиторська служба України (ДАСУ) протягом 2023 року провела перевірку використання бюджетних коштів витрачених на улаштування ЗСЦЗ, в тому числі на відповідність вимогам нормам ДБН В.2.2.5-5:2023 п. 11.7. При перевірці виявлені факти порушень законодавства.
Пунктами 7-9 Плану основних заходів цивільного захисту Міністерства
освіти і науки України на 2024 рік, затвердженого наказом МОН від 11.03.2024
№ 303, балансоутримувачам об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту
МОН поставлені завдання щодо їх обстеження, нарощування та забезпечення
утримання в постійній готовності до використання за призначенням, зокрема
обладнання об’єктових систем оповіщення в зазначених суб’єктах господарювання. МОН, листом від 01.05.2024 № 1/7558-24 запропоновано у 2024 році провести в повному обсязі заходи щодо улаштування об’єктових систем оповіщення як в будівлях (навчальних корпусах, гуртожитках тощо), так і безпосередньо в укриттях з їх обов’язковою інтеграцією до відповідних місцевих (територіальних) автоматизованих систем централізованого оповіщення.
Постановою КМУ № 417 від 12 квітня 2024 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої освіти» передбачено створення комісії з розгляду проектів з будівництва, реконструкції, капітального ремонту захисних
споруд цивільного захисту у закладах загальної середньої освіти. В разі недотримання вимог ДБН В.2.2.5-5:2023 п. 11.7 такі проекти погоджуватися комісією не будуть і субвенція на них не виділятиметься.
Орієнтовна Вартість системи оповіщення становить 536 тис. грн. за одиницю (https://www.telegrafia.eu/en/download-pdf/), (ecobudbezpeka@ecobb.com.ua).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" |
82 905 000,00
UAH з ПДВ
|
82 905 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" #32417358 |
Переможець |
82 905 000,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2024 17:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 червня 2024 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2024 11:02
|
ДУ 35_3.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2024 11:01
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2024 16:41
|
Дог 35.pdf | укладений |
14 червня 2024 16:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з необхідністю коригування ПКД, продовжено строк дії договору до 30.06.2025 року |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |