Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГУНП в Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108616 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15 |
Контактна особа: |
Ропай Сергій Сергійович +380442716469, +380442716478 ropay.s.2017@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 травня 2024 17:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 27 травня 2024 13:07 |
Початок аукціону: | 27 травня 2024 13:07 |
Очікувана вартість: | 44 871 170,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 224 356,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Реконструкція ізолятора тимчасового тримання за адресою: вул. Ярослава Мудрого,24, м. Бровари, Київська область (фінансування на 2024 рік становить 27 006 000,00 грн)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2024 18:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 травня 2024 18:25 |
Перелік змін що вносяться-1.docx | |
16 травня 2024 18:25 |
ТД ІТТ-зміни1.docx |
16 травня 2024 18:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 травня 2024 18:25 |
Перелік змін що вносяться-1.docx
|
||||||
16 травня 2024 18:25 |
ТД ІТТ-зміни1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація Замовника складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей та особливостей діяльності Замовника.
Твердження викладені у вимозі не відповідають дійсності, враховуючи наступне. Частиною 3 ст. 22 Закону передбачено, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Вимога щодо надання учасником у складі пропозиції відповідних сертифікатів не суперечить законодавству України, є правомірною та ніяким чином не обмежує коло учасників, оскільки всі учасники мають можливість отримати зазначені сертифікати.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-24-000011 ● a973167273ff4398bb56c70d8297d97e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2024 14:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2024 № 285
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2024-05-10-010823-a 10.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-29 11:24:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт 45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція ізолятора тимчасового тримання за адресою: вул. Ярослава Мудрого,24, м. Бровари, Київська область) (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-10-010823-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та документи, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору на виконання робіт від 18.06.2024 № 966 (далі – Договір) шляхом укладання додаткової угоди від 04.10.2024 № 1530 до Договору?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-01 19:31:08
Пояснення
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наказу Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 № 285 «Про початок моніторингу процедур закупівель» Головне управління Національної поліції в Київській області в рамках моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2024-05-10-010823-a надає наступні пояснення (інфомацію, документи) з наступних питань:
1. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до кошторису на 2024 рік та на підставі отриманого Експертного звіту щодо розгляду кошторисної документації на реконструкцію ізолятора тимчасового тримання за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 24, м. Бровари, Київської області від 15 травня 2024 року №02655-24, реєстраційний номер ЕХ01:4854-5417-1026-3910. Клас наслідків СС1.
Кошторис складено відповідно з «Порядком застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва» (затверджено Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 25 червня 2021 року № 162 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17 вересня 2021 р. за № 1226/36848) та Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» (затверджено наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року);
Керуючись примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено відповідно до галузевих будівельних норм України і нормативних вимог ізоляторів тимчасового тримання, а також на виконання вимог Національної поліції України та рекомендації Європейського комітету проти тортур і Уповноваженого Верховної Ради України. Впровадження Наказу МВС України від 23.05.2017 р., № 440 «Про затвердження інструкції з організації діяльності чергової служби органів (підрозділів) Національної поліції України; впровадження технічного завдання системи "Custody Records" у територіальних органах поліції; впровадження ДБН В.2.2-40:2018 Інклюзивність будівель і споруд";
Очікувану вартість закупівлі визначено на підставі Кошторисного розрахунку та отриманого Експертного звіту щодо розгляду кошторисної документації на реконструкцію ізолятора тимчасового тримання за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 24, м. Бровари, Київської області від 15 травня 2024 року, № 02655-24, реєстраційний номер ЕХ01:4854-5417-1026-3910 та Зведеного кошторисного розрахунку вартості об՚єкта будівництва.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу. Додаємо посилання на публікацію https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-10-010823-a.
3. За предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція ізолятора тимчасового тримання за адресою: вул. Ярослава Мудрого,24, м. Бровари, Київська область)» розкриття тендерних пропозицій відбулося 27 травня 2024 року. ПРОТОКОЛОМ № 245 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 10.06.2024 було прийнято рішення щодо визначення переможцем закупівлі - ТОВ "ЄВРОБУД ГРУП" та ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відкритих торгів з особливостями.
Між ГУНП в Київській області та ТОВ "ЄВРОБУД ГРУП" 18.06.2024 року було укладено Договір № 966 від 18.06.2024 року. Додатком № 1 до Договору № 966 від 18.06.2024 встановлено ПЛАН ФІНАНСУВАННЯ ВИКОНАННЯ РОБІТ на 2024-2025 роки.
На підставі Листа від 01.10.2024 № СЕД-65359-2024 «Про відкликання коштів» Замовником було прийнято рішення щодо внесення змін до Договору № 966 від 18.06.2024 року, шляхом укладання Додаткової угоди 1530 до Договору № 966 від 18.06.2024 року від 04.10.2024 р. Вищевказаний лист додаємо.
- 1002_КД_ЛК2_02-01-021.rtf
- 1002_КД_ЛК2_02-01-019.rtf
- 1002_КД_ЛК2_02-01-030.rtf
- 1002_КД_ЛК2_02-01-08.rtf
- 1002_КД_ЛК2_02-01-028.rtf
- 1002_КД_ЛК2_02-01-023.rtf
- 1002_КД_ЛК2_02-01-032.rtf
- 1002_КД_ЛК1_02-01-013.rtf
- 1002_КД_ЛК2_02-01-026.rtf
- Пояснення_Validation_Report.pdf
- 1002_КД_ЛК2_02-01-012.rtf
- Пояснення.docx
- Пояснення.docx.p7s
- Закупівля м.Бровари ДАСУ_Validation_Report.pdf
- 1002_КД_ЛК2_02-01-016.rtf
- 1002_КД_ЛК2_02-01-010.rtf
- 1002_КД_ЛК1_02-01-017.rtf
- 1002_КД_ЛК1_02-01-024.rtf
- 1002_КД_ЛК1_02-01-01.rtf
- 1002_КД_ЛК1_02-01-031.rtf
- 1002_КД_ЛК1_02-01-05.rtf
- 1002_КД_ЛК1_02-01-018.rtf
- 1002_КД_ЛК1_02-01-020.rtf
- 1002_КД_ЛК1_02-01-025.rtf
- 1002_КД_ЛК1_02-01-033.rtf
- 1002_КД_ЛК1_02-01-022.rtf
- 1002_КД_ЛК1_02-01-015.rtf
- Лист відкликання коштів.jpg
- 1002_КД_ЛК1_02-01-029.rtf
- 1002_КД_ЛК1_02-01-027.rtf
- 1002_КД_ЗКР_5.rtf
- 1002_КД_ЛК1_02-01-014.rtf
- 1002_КД_ЛК1_02-01-011.rtf
- 1002_КД_ЛК1_02-01-03.rtf
- 1002_КД_ЛК1_02-01-06.rtf
- 1002_КД_ЛК1_02-01-09.rtf
- 1002_КД_ЛК1_02-01-07.rtf
- Експертний звіт.pdf
- Клас наслідків.PDF
- 1002_КД_ПОМР.rtf
- Локальні.pdf
- Пояснення.pdf
- 1002_КД_ЛК1_02-01-02.rtf
- Завдання на проектування.pdf
- Закупівля м.Бровари ДАСУ (1).rar
- Закупівля м.Бровари ДАСУ.rar.p7s
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-08 10:39:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт 45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція ізолятора тимчасового тримання за адресою: вул. Ярослава Мудрого,24, м. Бровари, Київська область) (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-10-010823-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином учасником ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» дотримано вимогу пункту 2 додатку 1 до тендерної документації в частині надання документу (наприклад штатний розпис/трудовий договір/цивільно-правовий договір/договір про надання послуг/інший документ) на працівників які зазначені в довідці та мають необхідні знання, досвід та дійсні допуски до роботи в електроустановках?
2. Яким чином учасником ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» дотримано вимогу пункту 2 додатку 1 до тендерної документації в частині надання копій трудових книжок (витяг з трудової книжки), та/або наказу на призначення (прийняття на роботу), та/або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та наказу на призначення (прийняття на роботу), та/або договору цивільно-правового характеру або інші документи підтверджуючі трудові відносини працівників Франчука В.В, Шевчука В.І., Кондратовець В.А., Голінко С.М., Олексейчук А.М. з учасником?
3. Яким чином учасником ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» дотримано вимогу пункту 1 додатку 1 до тендерної документації в частині надання копії звіту про функціонування системи енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (аудит третьої сторони) або іншого документу, виданого за результатами проведення аудиту, складеного уповноваженою особою органу стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності) згідно пунктів ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», дата видачі якого не раніше 2022 року. Звіт має бути виданий акредитованим органом з оцінки відповідності, відмінним від органу оцінки відповідності, яким було видано учаснику сертифікат на систему енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (іншим незалежним суб’єктом)?
4. Яким чином учасником ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» дотримано вимогу пункту 1 додатку 1 до тендерної документації в частині надання чинного договіру/ліцензії/сертифікату/тощо для підтвердження правових підстав щодо наявності ліцензійного програмного забезпечення Учасника?
5. Яким чином учасником ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» дотримано вимогу пункту 1 додатку 1 до тендерної документації в частині надання дійсних та чинних договорів протягом всього строку виконання договору про закупівлю (договори, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг) (відповідно до п. 10.1 Договору строк дії договору до 31.12.2025), якщо у складі тендерної пропозиції надано договір оренди транспортних засобів строк дії якого до 17 травня 2025 року (файл «6.4 Щодо МТБ.pdf»)?
6. Яким чином учасником ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» дотримано вимогу пункту 1 додатку 1 до тендерної документації в частині надання довідки знаходження основних засобів на балансі підприємства Учасника, та/або видаткових накладних, та/або оборотних відомостей щодо основних засобів підприємства щодо придбання обладнання та механізмів, зазначених у довідці згідно п. 1.1 додатку 1 до тендерної документації, а саме:
- вібротрамбовка EMR70H,дв Honda GX160 5,5к.с.Masalta;
- установка для свердління отворів в бетоні, ИЭ-1806;
- мобильная печь, термопенал для сушки электродов 450 мм;
- установка для свердління отворів в бетоні ИЭ-1806?
7. Відповідно до пояснень Замовника отриманих на запит Держаудитслужби від 01.11.2024, зокрема, щодо надання інформації чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, за наданим посиланням відсутня запитувана інформація.
Враховуючи зазначене, повторно надати посилання на вебсайт або у разі неможливості надати посилання на вебсайт надати скріншот вебсайту з вищезазначеною інформацією.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-13 23:49:48
ПОЯСНЕННЯ
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наказу Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 № 285 «Про початок моніторингу процедур закупівель» Головне управління Національної поліції в Київській області в рамках моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2024-05-10-010823-a надає додаткові пояснення (інфомацію, документи) з наступних питань:
1. Щодо першого питання:
Відповідно до п.п. 2.1. п. 2 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось: «Довідка про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці_1.
… В підтвердження інформації, зазначеної в довідці та кваліфікації працівників зазначених у довідці, Учасник надає у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження трудових відносин працівників з учасником, а саме додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника):
- копію трудової книжки (витяг з трудової книжки), та/або наказу на призначення (прийняття на роботу), та/або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та наказу на призначення (прийняття на роботу), та/або договору цивільно-правового характеру або інший документ».
На виконання даної вимоги ТОВ "ЄВРОБУД ГРУП" надано Довідка про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 36/ТП від 22.05.2024 року. Працівники, які зазначені в довідці :
Рибаков О.І. – наказ на прийняття на роботу, файл за назвою «3.4 Щодо працівників» (інший документ); Лучинський О.С. – наказ про переведення на іншу роботу, файл за назвою «3.7 Щодо працівників» (інший документ), Луцак В.Р.- наказ на прийняття на роботу, файл за назвою «3.2 Щодо працівників» (інший документ) ; Франчук В.В. – цивільна-правова угода, файл за назвою «3.11 Щодо працівників» (інший документ) ; Шевчук В.І. - цивільна-правова угода, файл за назвою «3.8 Щодо працівників» (інший документ) ; Кондратовець В.А. - цивільна-правова угода, файл за назвою «3.8 Щодо працівників» (інший документ) ; Голінко С.М. - цивільна-правова угода, файл за назвою «3.8 Щодо працівників» (інший документ) ; Олексійчук А.М. - цивільна-правова угода, файл за назвою «3.8 Щодо працівників» (інший документ).
Щодо дійсних допусків до роботи в електроустановках інформуємо наступне: На виконання даної вимоги ТОВ "ЄВРОБУД ГРУП" надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та мають дійсні допуски до роботи в електроустановках файл «3.12 Щодо працівників.pdf» та надано дійсні допуски до роботи в електроустановках, а також копії відповідних документів – «3.10 Щодо працівників.pdf» та «3.5 Щодо працівників.pdf». Учасником ТОВ "ЄВРОБУД ГРУП" було надано надано тендерну пропозицію 24 травня 2024, 15:20:15. На момент подачі пропозиції були дійсні допуски до роботи в електроустановках.
Варто зауважити, в тендерній документації відсутня вимога про те, що допуски до роботи в електроустановках повинні бути дійсними на ВЕСЬ період виконання робіт чи на ВЕСЬ період дію договору. Відтак, враховуючи відсутність чіткої вимоги в тендерній документації щодо дійсності допусків з прив՚язкою до робіт чи договору, ОВ "ЄВРОБУД ГРУП" надано дійсні допуски до роботи в електроустановках на момент подачі пропозиції.
2. Щодо другого питання:
Відповідно до п.п. 2.1. п. 2 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось: «Довідка про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці_1.
… В підтвердження інформації, зазначеної в довідці та кваліфікації працівників зазначених у довідці, Учасник надає у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження трудових відносин працівників з учасником, а саме додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника):
- копію трудової книжки (витяг з трудової книжки), та/або наказу на призначення (прийняття на роботу), та/або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та наказу на призначення (прийняття на роботу), та/або договору цивільно-правового характеру або інший документ».
На виконання даної вимоги ТОВ "ЄВРОБУД ГРУП" надано підтвердження трудових відносин:
Щодо Франчука В. В, Шевчука В. І., Кондратовець В. А., Голінко С. М., Олексейчук А. М., цивільно – правові угоди (договори цивільно -правовового характеру), файли за назвою «3.11 Щодо працівників», «3.8 Щодо працівників». Надані Учасником угоди – відноситься до формальних (несуттєвих) помилок: Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації). Хочемо зазначити, що на підтвердження трудових відносин Учасникам було запропоновано на вибір один із документів - копію трудової книжки (витяг з трудової книжки), та/або наказу на призначення (прийняття на роботу), та/або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та наказу на призначення (прийняття на роботу), та/або договору цивільно-правового характеру або інший документ. На виконання даної вимоги ТОВ "ЄВРОБУД ГРУП" надано договори цивільно -правовового характеру та накази про прийняття на посаду.
3. Щодо третього питання:
Відповідно до п.п. 1.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось:
«…скановану копію оригіналу сертифікату учасника на систему енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований на момент видачі сертифікату. Акредитація технічної зони в частині ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» повинна розповсюджуватися на сферу поширення відповідного коду, що зазначений у сертифікаті. На підтвердження відповідності даній вимозі надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками.
- копія звіту про аудит, що підтверджує проведення перевірки, складеного акредитованим НААУ органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим НААУ органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), якщо дата реєстрації сертифікату на систему енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в акредитованому НААУ органі стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому НААУ органі по сертифікації (органі з оцінки відповідності) не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» пізніше, ніж один рік від дати складання звіту).
- сертифікат внутрішнього аудитора, виданий працівнику Учасника, який підтверджує компетентність здійснення внутрішнього аудиту щодо ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування».
- копію звіту про функціонування системи енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (аудит третьої сторони) або іншого документу, виданого за результатами проведення аудиту, складеного уповноваженою особою органу стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності) згідно пунктів ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», дата видачі якого не раніше 2022 року. Звіт має бути виданий акредитованим органом з оцінки відповідності, відмінним від органу оцінки відповідності, яким було видано учаснику сертифікат на систему енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (іншим незалежним суб’єктом)».
На виконання даної вимоги ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» надано –
- файл «Серт_НААУ+IAF_ТОВ ЄВРОБУД ГРУП_50001_8О108.СЕМ.020-24.pdf», даний сертифікат виданий ТОВ «ЕВРОБУД ГРУП»;
- файл «Серт_ТОВ ЄВРОБУД ГРУП_50001_СЕМ.018-24.pdf», даний сертифікат виданий ТОВ «ЕВРОБУД ГРУП»;
- файл «Луцак В.Р._50001.pdf»;
- файл «50001_ЗВІТ_2-го етапу_ТОВ ЄВРОБУД ГРУП.pdf».
На виконання вимоги щодо надання звіту про функціонування системи енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», виданим іншим незалежним суб’єктом, ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» підтвердив наданням копії звіту про функціонування системи енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту, файл за назвою «50001_ЗВІТ_2-го етапу_ТОВ ЄВРОБУД ГРУП». Наданий звіт виданий ОС ТОВ «НПП МІЖНАРОЖНІ СТАНДАРТИ І СИСТЕМИ». Тому учасником було виконано вищевказану вимогу в повній мірі.
4. Щодо четвертого питання:
На підтвердження вимоги щодо надання «Для підтвердження правових підстав щодо наявності ліцензійного програмного забезпечення Учасник надає: - чинний договір/ліцензія/сертифікат/тощо», ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» підтвердив наданням Ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5, файл за назвою «6.2 Щодо АВК 5», що підтверджують правові підстави щодо наявності ліцензійного програмного забезпечення Учасника.
5. Щодо п՚ятого питання:
Відповідно до п.п. 1.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось: «…У підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно з Таблицею надає:
- довідку знаходження основних засобів на балансі підприємства Учасника, та/або видаткові накладні, та/або оборотні відомості щодо основних засобів підприємства щодо придбання обладнання та механізмів, зазначених у довідці згідно п. 1.1. Якщо обладнання не є власністю Учасника, а залучене на інших правових підставах, в такому випадку Учасником на все вказане у довідці обладнання додатково подаються:
- договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг)…».
На підтвердження відповідності даної вимоги в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» міститься довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази № 44/тп від 23.05.2024 року (файл «6.3 Щодо МТБ.pdf»), в якій Учасником-переможцем вказано машини та механізми, які є необхідними при виконанні робіт та є достатніми для виконання робіт в повному обсязі.
Варто зауважити, в тендерній документації відсутня вимога про те, що додатково наданий у складі пропозиції документ, повинен відповідати всім вимогам п.п. 1.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації. Адже, згідно вимог тендерної документації встановлено, що Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
Під час здійснення кваліфікації тендерної пропозиції, Замовником торгів перевірялося лише те обладнання, машини і механізми, що зазначені ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази № 44/тп від 23.05.2024 року. Та варто зауважити, що в наданій довідці відсутні автомобіль фабричної марки «DAF» та автомобіль фабричної марки «HYUNDAI».
6. Щодо шостого питання:
Відповідно до п.п. 1.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось:
«…У підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно з Таблицею надає:
- довідку знаходження основних засобів на балансі підприємства Учасника, та/або видаткові накладні, та/або оборотні відомості щодо основних засобів підприємства щодо придбання обладнання та механізмів, зазначених у довідці згідно п. 1.1. Якщо обладнання не є власністю Учасника, а залучене на інших правових підставах, в такому випадку Учасником на все вказане у довідці обладнання додатково подаються:
- договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг);
- акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) такого обладнання до договору(ів) (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання)…»
На виконання даної вимоги ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» надано обороно-сальдові відомості, файл за назвою «6.7 Щодо МТБ». У якій містяться, зокрема:
- Вібротрамбовка EMR70H,дв Honda GX160 5,5к.с.Masalta – оборотна – сальдова відомість по рахунку 106, позиція за номером 3,
- установка для свердління отворів в бетоні, ИЭ-1806 - оборотна – сальдова відомість по рахунку 106, позиція за номером 12 (остання позиція),
- мобільнаі піч, термопенал для сушки электродов 450 мм - оборотна – сальдова відомість по рахунку 22, позиція за номером 2.
7. Щодо сьомого питання:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на власному веб-сайті. Додаємо посилання на публікацію https://kv.npu.gov.ua/diialnist/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannia-tekhnichnykh-kharakterystyk-ta-ochikuvanoi-vartosti-zakupivel
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку №UA-2024-05-10-010823-a Замовником завантажено документи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення в повному обсязі документів на підтвердження вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування».
2024-11-22 19:33:08
- 80108_Атестат 20.02.2022.pdf
- 80095_Атестат 03.10.2021_ФАКТУМ.pdf
- Луцак В.Р._50001.pdf
- 80108_Сфера 20.02.2022.pdf
- Серт_ТОВ ЄВРОБУД ГРУП_50001_СЕМ.018-24 нпп.pdf
- 50001_ЗВІТ_2_го_етапу_ТОВ_ЄВРОБУД_ГРУП_2.pdf
- 80095_сфера 03.10.2021_ФАКТУМ.pdf
- ТОВ_ЄВРОБУД_ГРУП_Звіт_з_діагностичного_аудиту_ISO_50001[1]_Стр.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2024 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АМС БУД" |
38 730 038,81
UAH з ПДВ
|
38 056 970,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
СІМТ |
39 529 154,98
UAH з ПДВ
|
38 279 643,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЄВРОБУД ГРУП" |
39 710 817,26
UAH з ПДВ
|
38 279 644,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
42 178 926,04
UAH з ПДВ
|
38 281 326,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Паритет-БЦ" |
41 916 517,98
UAH з ПДВ
|
41 916 517,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АМС БУД" #39556898 |
Відхилено |
38 056 970,80
UAH з ПДВ
|
04 червня 2024 22:47
|
|
СІМТ #23520802 |
Відхилено |
38 279 643,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2024 17:14
|
|
ТОВ "ЄВРОБУД ГРУП" #40658777 |
Переможець |
38 279 644,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2024 09:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 червня 2024 16:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова угода № 1530 від 04.10.2024 реконстр ітт.PDF | зміни до договору |
07 жовтня 2024 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2024 17:27
|
Договір № 966 від 18.06.2024.pdf | укладений |
18 червня 2024 17:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 966 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1530 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |