Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (дрібне канцелярське приладдя, папір А-4)
Очікувана вартість
415 724,00 UAH
UA-2024-05-10-010320-a d45909f65d7840ff923fdc60ffb28239
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Онацька

+380442894046 23@mlsp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство соціальної політики України
Код ЄДРПОУ: 37567866
Вебсайт: https://www.msp.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Киев, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Контактна особа: Ганна Онацька
+380442894046
23@mlsp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2024 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2024 10:00
Початок аукціону: 28 травня 2024 14:15
Початок аукціону: 28 травня 2024 14:15
Очікувана вартість: 415 724,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 157,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Розшивач скоб (дестеплер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197321-2 — Антистеплери
50 штука
Затискач 51 мм (Біндер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
50 штука
Затискач 25 мм (Біндер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
300 блок
Блок паперу з клейким шаром для нотаток (в асортименті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
5 штука
Діркопробивач металевий з лінійкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197330-8 — Діроколи
500 блок
Закладки клейкі пластикові 5 кольорів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
50 штука
Клей-олівець 15 гр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
30 штука
Клей-ПВА, 100 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
30 штука
Коректор-ручка металевий наконечник (коректор спиртовий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192920-6 — Корегувальна рідина
10 штука
Лінійка алюмінієва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
10 штука
Маркер перманентний білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
10 штука
Маркер перманентний чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
10 штука
Лезо змінне, 18 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197310-2 — Канцелярські ножі
10 штука
Ніж канцелярській, 18 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197310-2 — Канцелярські ножі
10 штука
Ножиці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
500 штука
Олівець графітовий, без гумки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
50 штука
Ластик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192100-2 — Гумки
500 штука
Папка, картонна, на зав"язках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
100 штука
Швидкозшивач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
1 пачка
Матеріали для ламінування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
2 пачка
Пружина металева А4 4.8 3/1, (для біндера)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
2 пачка
Пружина металева А4 6.4 3/1, (для біндера)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
2 пачка
Пружина металева А4 8.0 3/1, (для біндера)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
1 пачка
Пружина металева А4 12.7 3/1, (для біндера)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
1 пачка
Пружина металева А4 14.3 3/1, (для біндера)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
200 штука
Рамка для фотографій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
200 пачка
Скоби д/степл.№ 24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
250 пачка
Скріпки канцелярські, 28 мл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
20 штука
Степлер №24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197320-5 — Степлери
50 штука
Скотч пакувальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
5 штука
Чинка механічна для олівців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192133-2 — Точила для олівців
50 пачка
Файл А4, 40 мкм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
50 пачка
Файл А4, 30 мкм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
5 штука
Фарба штемпельна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
10 набір
Набір маркерів для дошок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
20 набір
Маркер текстовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
50 штука
Короб для архівних боксів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30191100-5 — Архівне устаткування
200 штука
Бокс архівний для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30191100-5 — Архівне устаткування
50 штука
Календар настінний, квартальний на 2025 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30199792-8 — Календарі
750 штука
Ручка кулькова неавтоматична (чорнило синє)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
100 штука
Ручка масляна неавтоматична (чорнило синє)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
100 штука
Ручка кулькова автоматична (чорнило синє) з написом «Міністерство соціальної політики»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
30 штука
Коригуюча рідина з пензликом (Коректор спиртовий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30192920-6 — Корегувальна рідина
15 штука
Лінійка пластикова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
50 пачка
Скріпка канцелярка, 50 мл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
2 пачка
Блок паперу для фліпчартів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
20 штука
Папка-реєстратор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
30 штука
Журнал реєстрації Інструктажів з питань охорони праці на робочому місці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
1700 штука
Папір А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2024 16:31
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2024 16:31
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2024 16:31
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2024 16:31
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2024 16:31
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2024 16:31
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2024 16:31
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2024 16:31
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2024 16:31
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2024 16:31
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2024 16:31
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2024 16:31
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2024 16:31
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2024 16:31
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2024 16:31
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2024 16:31
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2024 16:31
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2024 16:31
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2024 16:31
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2024 16:31
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2024 16:31
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 10 травня 2024 16:31
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2024 16:31
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 10 травня 2024 16:31
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 10 травня 2024 16:31
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 10 травня 2024 16:31

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

20 травня 2024 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2024 16:26
Перелік змін до ТД канцелярські товари.docx
20 травня 2024 16:26
ТД канцелярські товари зі змінами.docx
10 травня 2024 16:31
Оголошення.docx
20 травня 2024 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2024 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2024 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2024 16:26
Перелік змін до ТД канцелярські товари.docx
16 травня 2024 16:56
Перелік змін до ТД канцелярські товари.docx
20 травня 2024 16:26
ТД канцелярські товари зі змінами.docx
16 травня 2024 16:56
ТД канцелярські товари зі змінами.docx
10 травня 2024 16:31
ТД канцелярські товари.docx
10 травня 2024 16:31
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики.
Дата подання: 14 травня 2024 11:06
Дата відповіді: 15 травня 2024 15:49
Доброго дня,Шановний Замовнику! Питання по поз.4 Блок паперу з клейким шаром для нотаток (в асортименті).Підкажіть чи можемо ми пропонувати вам папір для нотатку з більшою кількість аркушів(наприклад 300арк.,або 400 арк)?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Дякуємо за виявлений інтерес до даної закупівлі. Розглянувши ваше запитання повідомляємо, що основні технічні характеристики товару, а саме Блок паперу з клейким шаром для нотаток (в асортименті) складено відповідно до вимог Замовника.
Технічні характеристики
Дата подання: 14 травня 2024 12:30
Дата відповіді: 15 травня 2024 16:03
Шановний замовнику!Просимо внести зміни по позиції 23 Пружина металева А4 4.8 3/1, (для біндера)-мінімальний розмір виготовлення 6.4;позиція 50-Скріпки канцелярські, 50 мм.В технічній документаціїї ви зазначаєте,що скріпки мають трикутні.Скріпки такого розміру існують лише круглі.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Дякуємо за виявлений інтерес до даної закупівлі. Розглянувши ваше запитання повідомляємо, що Замовником готуються відповідні зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу у встановлений законодавством термін.
Тех.хар
Дата подання: 14 травня 2024 13:05
Дата відповіді: 15 травня 2024 16:05
Просимо вказати потрібну кількість аркушів по позиції 48 Журнал реєстрації Інструктажів з питань охорони праці на робочому місці
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Дякуємо за виявлений інтерес до даної закупівлі. Розглянувши ваше запитання повідомляємо, що Замовником готуються відповідні зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу у встановлений законодавством термін.
Вид ручки
Дата подання: 14 травня 2024 15:08
Дата відповіді: 15 травня 2024 16:06
Доброго дня, уточніть, будь ласка, по позиції 45: у найменуванні вказано "Ручка кулькова", але у технічних характеристиках "Паста масляна". Який вид ручки вам потрібен, кулькова, чи масляна?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Дякуємо за виявлений інтерес до даної закупівлі. Розглянувши ваше запитання повідомляємо, що Замовником готуються відповідні зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу у встановлений законодавством термін.
запитання
Дата подання: 17 травня 2024 14:37
Дата відповіді: 17 травня 2024 17:05
Добрий день! Чи буде розглянутий папір (покращений еквівалент) з кращими характеристиками, ніж Вами вказано у позиції №48? Тобто кращий за показник (більший) по яскравості, непрозорості, товщині, білизні? Дякуємо
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику. Дякуємо за виявлений інтерес до даної закупівлі. Розглянувши ваше запитання повідомляємо, що основні технічні характеристики товару, а саме Папір А-4 (позиція 48) колір – білий. A4 - 210 x 297 мм. Щільність паперу - 80 г/м2. Пачки по 500 л. Двосторонній друк. Товщина 103 мм/1000 арк. Білизна 150% СІЕ. Непрозорість 91%. Яскравість 95%. складено відповідно до вимог Замовника.
вимога
Дата подання: 17 травня 2024 17:23
Дата відповіді: 20 травня 2024 16:34
Шановний, Замовнику, добрий день! Додоток №6 до тендерної документації, де є технічне завдання, до позиції №48 містить дискримінаційнцу вимогу , щодо вимог технічних характеристик паперу А4. Вами вказані вимоги, до паперу, що значно звужують коло учасників, так як вказані технічні характеристик паперу торгової марки Xerox – аналог надати неможливо, так як всі інші торгові марки не будуть підходити за тим чи іншим показником. На амйданчику міститься запитання, де просить учасник надати Вам покращений еківавлент, тобто папір який матиме кращі характеристик за ті ж самі пошки, а може й дешевле. Але Ви відхилили таку пропозицію. Тому, будь ласка, приберіть цю дистримінаційну вимогу, розширте коло показників (параметрів паперу), щоб і інші торговї марки можна було запропонувати. До Вашого відома надаємо перелік паперу А4, що має наближені характеристики, але не відповідає одному якомусь чи двом, що Вами вказані (окрім паперу, як ми вже й зазначали, торгової марки Xerox ), ми виділили червоним кольором, що не відповідає Специфікація товару Бренд FABRIANO Формат A4 (210х297 мм) Щільність паперу 80 г/м² Білизна CIE 150 % Товщина 104 мкм Непрозорість 92 % Кількість аркушів 500 штуки Колір білий Бренд SMART LINE Формат A4 (210х297 мм) Щільність паперу 80 Білизна CIE 150 Товщина 105 Непрозорість 93 Кількість аркушів 500 Колір білий Бренд MULTIOFFICE Формат A4 (210х297 мм) Щільність паперу 80 Білизна CIE 161 Товщина 107 Непрозорість 93 Кількість аркушів 500 Колір білий Бренд OCEAN Формат A4 (210х297 мм) Щільність паперу 80 г/м² Білизна CIE 161 % Товщина 107 мкм Непрозорість 93 % Кількість аркушів 500 штуки Колір білий Бренд CRYSTAL Формат A4 (210х297 мм) Щільність паперу 80 г/м² Білизна CIE 150 % Товщина 104 мкм Непрозорість 93 % Кількість аркушів 500 штуки Колір білий Бренд XEROX Формат A4 (210х297 мм) Щільність паперу 80 г/м² Білизна CIE 150 % Товщина 103 мкм Непрозорість 91 % Кількість аркушів 500 штуки Колір білий З огляду на вищевказане, викладіть, будь ласка, вимоги до 48 позиції в наступному вигляді: 48 Папір А-4 Колір – білий. A4 - 210 x 297 мм. Щільність паперу - 80 г/м2. Пачки по 500 л. Двосторонній друк. Товщина не менше 103 мм/1000 арк. Білизна не менше 150% СІЕ. Непрозорість не менше 91%. Яскравість не менше 95%. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Дякуємо за виявлений інтерес до даної закупівлі. Розглянувши запитання, яке надійшло через електронну систему закупівель повідомляємо, що Замовником внесено відповідні зміни до технічних характеристик паперу А-4 і оприлюднено їх на веб-порталі Уповноваженого органу
вимога
Дата подання: 22 травня 2024 20:23
Дата відповіді: 24 травня 2024 20:14
Шановний Замовнику, добрий день! Ви вимагаємо внести зміни до додатку 6 тендерної документації стосовно позиції №4 - Блок паперу з клейким шаром для нотаток (в асортименті). Ця вимога була вже учасником вказана, але Ви відхилили її. Річ в тім, що Ви вимагаєте блок папреу 75*75 мм клейкий 250 аркушів в блоці, але тільки представлені вторговійй марці Axent Delta , артикул d3351 (неон) та артикул d3350 (пастель), але вони відсутні у представника та імпортера ТОВ "Віват трейдінг" та будуть наявні орієнтовно 14 серпня. Але постачання товару Вами вказане до 30.06.2024, що унеможливлює це здійснити. Тому ця вимога є прямо дистримінаційною, бо не дає змоги нам та іншим учасникам прийняти в ній участь. Ми не розуміємо чому Ви не можете прийняти до уваги блоки паперу 75*75мм, але з більшою кількістю аркушів в блоці. Це не буде пошіршенням, а покращенням. Тому, будь ласка, розширше межі та викладіть вимоги до даної позиції в новій редакції, щоб кількість аркушів була "не менше 250 аркушів в блоці". Це надасть Вам змогу отримати такий товар, що Вам потрібен, або навіть кращий за якістю . Сподіваємось, що Ви дослухаєтесь до нашої вимоги та надасте змогу прийняти нам участь, виправивши дискримінаційну вимогу Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику, розглянувши ваше запитання повідомляємо, що технічні характеристики Блоку паперу з клейким шаром для нотаток (в асортименті) складено відповідно до вимог Замовника.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2024 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС" 305 359,74
UAH з ПДВ
305 359,74
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "БАБТЕНКО АНДРІЙ БОРИСОВИЧ" 396 687,75
UAH з ПДВ
396 687,75
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

31 травня 2024 11:25
Електронний підпис
31 травня 2024 11:05
Електронний підпис
31 травня 2024 11:05
Витяг ПДВ с печатью.pdf.p7s
31 травня 2024 11:05
Витяг ПДВ с печатью.pdf
23 травня 2024 11:37
Електронний підпис
23 травня 2024 11:37
Електронний підпис
17 травня 2024 14:25
Електронний підпис
17 травня 2024 14:25
Електронний підпис
17 травня 2024 14:24
Електронний підпис
17 травня 2024 14:24
Електронний підпис
17 травня 2024 14:24
ДОВІДКА_-ЩОДО МТБ.pdf
17 травня 2024 14:24
ЛИСТ__ЩОДО ДОВІРЕНОСТІ.pdf
17 травня 2024 14:24
Опис завірений.pdf
17 травня 2024 14:24
ЛИСТ__ЩОДО РЕЗИДЕНТА.pdf.p7s
17 травня 2024 14:24
Наказ.pdf.p7s
17 травня 2024 14:24
Рiшеня ОК Сервіс.pdf
17 травня 2024 14:24
Відгук__№ 119-23.pdf
17 травня 2024 14:24
Наказ.pdf
17 травня 2024 14:24
Відгук__№1647-39.pdf.p7s
17 травня 2024 14:24
ДОВІДКА ЩОДО САНКЦІЙ.pdf
17 травня 2024 14:24
Опис завірений.pdf.p7s
17 травня 2024 14:24
ЛИСТ__ЩОДО РЕЗИДЕНТА.pdf
17 травня 2024 14:24
ДОВІДКА_-ЩОДО МТБ.pdf.p7s
17 травня 2024 14:24
Відгук__№ 119-23.pdf.p7s
17 травня 2024 14:24
Відгук__№1647-39.pdf
17 травня 2024 14:24
ДОВІДКА__П. 2 П 45 ОСОБЛ.pdf
17 травня 2024 14:24
ЛИСТ__ЩОДО__ЮР.ОСОБ.pdf.p7s
17 травня 2024 14:24
Рiшеня ОК Сервіс.pdf.p7s
17 травня 2024 14:24
ЛИСТ__ЩОДО__ЮР.ОСОБ.pdf

Публічні документи

10 червня 2024 12:19
Електронний підпис
10 червня 2024 12:18
Довідка НАЗК.zip
06 червня 2024 12:07
Електронний підпис
06 червня 2024 12:06
14.07.2022 р. -Квитанція 2.pdf.p7s
06 червня 2024 12:05
04.06.2024 р. - Квитанція 2.pdf.p7s
06 червня 2024 12:05
14.07.2022 р. -Квитанція 2.pdf
06 червня 2024 12:05
04.06.2024 р. - Квитанція 2.pdf
26 травня 2024 20:43
Електронний підпис
26 травня 2024 20:43
Електронний підпис
26 травня 2024 20:42
2-4-1 Висновки СЕЕ.rar
26 травня 2024 20:42
2-4-2 Висновки СЕЕ.rar
26 травня 2024 20:42
2-4-1 Висновки СЕЕ.rar.p7s
26 травня 2024 20:42
2-4-2 Висновки СЕЕ.rar.p7s

Конфіденційні документи

26 травня 2024 20:42
4-5 Картка платника податків ФОП Бабтенко.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить персональні дані, які можуть бути несанкціоновано використані

26 травня 2024 20:42
4-5 Картка платника податків ФОП Бабтенко.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить персональні дані, які можуть бути несанкціоновано використані

26 травня 2024 20:42
4-4 Паспорт ФОП Бабтенко.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить персональні дані, які можуть бути несанкціоновано використані

26 травня 2024 20:42
4-4 Паспорт ФОП Бабтенко.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить персональні дані, які можуть бути несанкціоновано використані

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "БАБТЕНКО АНДРІЙ БОРИСОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС"
#44994768
Відхилено 305 359,74
UAH з ПДВ
04 червня 2024 13:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 травня 2024 18:59
ФОП "БАБТЕНКО АНДРІЙ БОРИСОВИЧ"
#3094224194
Переможець 396 687,75
UAH з ПДВ
07 червня 2024 15:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 червня 2024 16:54

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до пункту 3 Таблиці 2 Додатку № 3 до Тендерної документації Учаснику необхідно було надати „Копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість або свідоцтва платника єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, він (учасник) повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями.” Слід зазначити, що згідно з пунктом 7.5. Наказу Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130 зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2014 р. за № 1456/26233 Витяг з реєстру платників податку на додану вартість за формою № 2-ВР (додаток 9) формується за відповідним критерієм пошуку та містить відомості з Реєстру, які є актуальними на дату формування витягу. У формі витягу зазначаються: - найменування або прізвище, ім’я та по батькові платника ; - індивідуальний податковий номер платника ПДВ; - дата податкової реєстрації; - термін дії реєстрації платника ПДВ; - реквізити рахунка в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. - У витягу найменування (прізвище, ім'я, по батькові) платника ПДВ вказуються повністю, усі поля витягу заповнюються способом комп'ютерного друку та виконуються українською мовою прописними літерами. - Витяг підписується посадовою особою контролюючого органу та скріплюється відповідною печаткою. У складі тендерної пропозиції Учасника наявний зазначений Витяг, але без підпису посадової особи контролюючого органу та відповідної печатки. Враховуючи викладене, Учаснику необхідно усунути зазначену невідповідність.

Документи

04 червня 2024 13:02
Електронний підпис
04 червня 2024 13:01
Протокол № 9.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Фізична особа-підприємець Бабтенко Андрій Борисович у процедурі закупівлі № UA-2024-05-10-010320-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступну невідповідность, а саме: відповідно до пункту 3 Таблиці 2 Додатку № 3 до Тендерної документації Учаснику необхідно було надати „Копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість або свідоцтва платника єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, він (учасник) повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями.” Слід зазначити, що форма Витягу з реєстру платників єдиного податку, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 16.11.2019 № 308 зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 вересня 2019 р. за № 1054/34025 передбачає підпис посадової особи контролюючого органу та скріплення відповідною печаткою. У складі тендерної пропозиції Учасника наявний зазначений Витяг, але без підпису посадової особи контролюючого органу та печатки. Враховуючи викладене, Учаснику необхідно усунути зазначену невідповідність.

Документи

07 червня 2024 15:01
Довідка НАЗК
07 червня 2024 15:01
Електронний підпис
07 червня 2024 14:56
Протокол № 11.pdf
04 червня 2024 13:02
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2024 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БАБТЕНКО АНДРІЙ БОРИСОВИЧ"
#3094224194
396 687,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 червня 2024 15:01
Довідка НАЗК
07 червня 2024 15:01
Електронний підпис
07 червня 2024 14:56
Протокол № 11.pdf
04 червня 2024 13:02
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 червня 2024 19:15
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
20 червня 2024 18:46
ПЗД 2.docx зміни до договору
20 червня 2024 18:46
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2024 18:22
ПЗД 1.docx зміни до договору
14 червня 2024 18:16
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
14 червня 2024 18:16
Електронний підпис укладений
14 червня 2024 18:12
Договір.pdf укладений
14 червня 2024 18:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести до Договору такі зміни: пункт 2.1. викласти у такій редакції: ,,Загальна вартість Договору визначена на підставі Додатку до даного Договору та складає: 396 658 грн 25 коп. (триста дев’яносто шість тисяч шістсот п’ятдесят вісім гривень 25 коп.), без ПДВ. Додаток 1 до Договору викласти у редакції, що додається. 2. Усі інші умови Договору залишаються незмінними. 3. Ця Додаткова угода складена у двох оргінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору. 4. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання уповноваженими представниками Сторін і діє протягом строку дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 13-ВТ/2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 2.1. викласти у такій редакції: ,,2.1. Загальна вартість Договору визначена на підставі Додатку до даного Договору та складає: 390 158 грн 25 коп. (триста дев’яносто тисяч сто п’ятдесят вісім гривень 25 коп.), без ПДВ.” додаток 1 до Договору викласти у редакції, що додається. 2. Усі інші умови Договору залишаються незмінними. 3. Вважати такою, що не застосовується Додаткову угоду №1 від 14.06.2024 р. з дня набрання чинності цієї Додаткової угоди 4. Ця Додаткова угода складена у двох оргінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору. 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання уповноваженими представниками Сторін і діє протягом строку дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 13-ВТ/2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML