Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЗГУРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ |
Код ЄДРПОУ: | 43952524 |
Місцезнаходження: | 07601, Україна , Київська обл., селище міського типу Згурівка, вул.Українська, 61 |
Контактна особа: |
Наталія Ткач +380457050181 zgurivkatender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 травня 2024 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 744 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 440,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 травня 2024 15:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 травня 2024 15:22 |
Тендерна документація.docx | |
10 травня 2024 15:22 |
Додаток 4 до тендерної документації (тенд. пропозиція).docx | |
10 травня 2024 15:22 |
Додаток 3 до ТД (проєкт Договору).docx | |
10 травня 2024 15:22 |
Додаток 1 до ТД (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
10 травня 2024 15:22 |
Додаток 2 до ТД (технічна специфікація).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-04-000012 ● d0f4659323cd469591b37aa103a93aaa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 10:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2024 № 143
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-05-10-009201-a 10.05.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-05 16:06:23
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт системи опалення Згурівського ліцею Згурівської селищної ради по вул. Українська,61, смт Згурівка Київської області», за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-10-009201-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-07 11:33:05
Про надання інформації
Відділ освіти Згурівської селищної ради розглянувши запит Північного офісу Держаудитслужби ( обл.), щодо надання інформації про обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості повідомляє, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Відділу освіти Згурівської селищної ради, норм чинного законодавства та нормативних документів і зазначені в тендерній документації. Робочий проект на капітальний ремонт системи опалення Згурівського ліцею Згурівської селищної ради розроблений на підставі завдання замовника. Крім того є Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, Експертний звіт від 19.04.24р. №36-К/24-РБК/ЕЗ, Наказ відділу освіти Згурівської селищної ради від 24.04.2024р. №51§3-к/тр «Про затвердження Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт системи опалення Згурівського ліцею» та наказ від 24.04.2024р. №51§1-к/тр «Про затвердження кошторисного розрахунку вартості будівництва капітального ремонту системи опалення Згурівського ліцею Згурівської селищної ради».
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням умов «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (зі змінами та доповненнями).
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до Довідки про зміни кошторису на 2024 рік від 02.05.2024р. № 4 і становить 3744000,00 грн. на підставі рішення Згурівської селищної ради від 02.05.2024р., 3062-36-VIII.
На вебсайті відділу освіти Згурівської селищної ради Броварського району розміщено обгрунтування закупівлі «Капітальний ремонт системи опалення Згурівського ліцею Згурівської селищної ради по вулиці Українська, 61, cмт Згурівка, Київська обл.» на виконання постанови Кабінету Міністрів від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів».
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Північного офісу Держаудитслужби повідомляємо, що порушення було усунено шляхом припинення зобов’язань по договору (додаткова угода №2 від 27.06.2024р.)
2024-06-28 08:53:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 15 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII та укладений договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.)
- Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 15 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII та укладений договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionBidSecurity • усунуто
-
2024-07-12 09:56:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЦРЕМСЕРВІС" |
3 180 204,00
UAH з ПДВ
|
3 180 204,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЦРЕМСЕРВІС" #40864614 |
Переможець |
3 180 204,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2024 11:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2024 13:32
|
Додаткова угода №2.docx | укладений |
27 червня 2024 13:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2024 14:48
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
05 червня 2024 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2024 11:22
|
Договір №138.pdf | укладений |
03 червня 2024 11:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 138 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 03 червня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до ч. 18 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.21 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). |