Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (утримання вулично-шляхової мережі, а саме: послуга з нанесення дорожньої розмітки в межах Бориспільської міської територіальної громади)
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2024-05-10-003973-a ● c77a4251e83b4323b2761587b3271d40
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОРИСПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 36359583 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., місто Бориспіль, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 72 |
Контактна особа: |
Руденко Світлана 0459561828 privet14.07@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 травня 2024 11:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (утримання вулично-шляхової мережі, а саме: послуга з нанесення дорожньої розмітки в межах Бориспільської міської територіальної громади)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, м. Бориспіль
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за виконані послуги будуть здійснюватися на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3. ЗАМОВНИК проводить оплату за виконанні послуги протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок ЗАМОВНИКА. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 травня 2024 11:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 травня 2024 11:23 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги згідно Додатку 2
Дата подання: 13 травня 2024 15:37
Дата відповіді: 15 травня 2024 19:53
Вимога до тендерної документації Додаток № 2 Кваліфікаційні критерії Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технології відповідно до Форма 1 Замовник просить надати підтвердження на наявність окремого автомобіля для використання уповноваженою особою з можливістю виїзду на об’єкт в нічний час доби (Спец перепустка, інформацію надати конфіденційно) для оперативного реагування на не передбачені обставини під час виконання робіт та для контролю якості виконання
Ми, як потенційний учасник маємо намір прийняти участь у даній закупівлі, але дані вимоги є дискримінаційними, так як спец перепустки видаються за офіційним запитом до Обласної Військової Адміністрації для виконання діючого договору, отже дані вимоги прописані під місцевих учасників, котрі мають вже наявні спец перепустки, і це в свою чергу звужує коло учасників до даної закупівлі . Тому звертаємось до Вас проханням виключити дану вимогу з Тендерної документації. В противному випадку ми змушені будемо звернути за захистом наших прав та інтересів до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до додатку 4 тендерної документації встановлено, що Учасник має забезпечити надання послуг в разі необхідності в цілодобовому режимі, в тому числі у вихідні та святкові дні.
З врахуванням вищенаведеного, для можливості підтвердження вказаних умов, в додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати підтвердження на наявність окремого автомобіля для використання уповноваженою особою з можливістю виїзду на об’єкт в нічний час доби (Спец перепустку). Вказана вимога включена для підтвердження оперативного реагування на не передбачені обставини під час виконання робіт та для контролю якості виконання. У разі відсутності або не отримання такого документу є ризик неналежного виконання умов договору.
Крім того, відповідно до практики органу оскарження вказана вимога не є дискримінаційною, що підтверджується рішенням КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 12210-р/пк-пз від 07.08.2023.
З врахуванням вищенаведеного, для можливості підтвердження вказаних умов, в додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати підтвердження на наявність окремого автомобіля для використання уповноваженою особою з можливістю виїзду на об’єкт в нічний час доби (Спец перепустку). Вказана вимога включена для підтвердження оперативного реагування на не передбачені обставини під час виконання робіт та для контролю якості виконання. У разі відсутності або не отримання такого документу є ризик неналежного виконання умов договору.
Крім того, відповідно до практики органу оскарження вказана вимога не є дискримінаційною, що підтверджується рішенням КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 12210-р/пк-пз від 07.08.2023.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-А" |
898 061,50
UAH з ПДВ
|
898 061,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-А" #38766275 |
Переможець |
898 061,50
UAH з ПДВ
|
23 травня 2024 15:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 травня 2024 13:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2024 08:40
|
Договір № 179.pdf | укладений |
05 червня 2024 08:38
|