Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Полігон Екологія" |
Код ЄДРПОУ: | 13655234 |
Місцезнаходження: | 78200, Україна , Івано-Франківська обл., місто Коломия, ВУЛИЦЯ Ю.ШКРУМЕЛЯКА, будинок 36 |
Контактна особа: |
Марія Костенюк +380669231504 poligonekol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 травня 2024 11:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2024 19:00 |
Початок аукціону: | 21 травня 2024 13:47 |
Початок аукціону: | 21 травня 2024 13:47 |
Очікувана вартість: | 25 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 127 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 травня 2024 11:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 травня 2024 11:12 |
оголошення асфальт 10.05.docx | |
10 травня 2024 11:12 |
тендерна документація асфальт 10.05.docx | |
10 травня 2024 11:11 |
ТЗ асфальт.docx | |
10 травня 2024 11:11 |
проект договору асфальт 10.05.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 28 травня 2024 18:13
Дата подання: 28 червня 2024 16:20
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-27-000010 ● 7923163501124995b05917bd1d10867f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2024 11:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.05.2024 № 42-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 27.05.2024 № 42-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-05-10-003520-a 10.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-28 12:36:58
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 – 441100000-4 «Конструкційні матеріали» (Суміш асфальтобетонна тип Б марка 1)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-10-003520-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-29 16:17:15
Відповідь на запит
Пояснення
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-31 11:57:23
Наказ
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.05.2024 №43-з
Івано-Франківськ
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами), з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарг за номером UA-2024-05-10-003520-a.a1 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-05-10-003520-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 27 травня 2024 року), прийняте наказом Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 27 травня 2024 №42-з «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-04 13:09:17
Відповідь
Взято до уваги
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-17 16:42:20
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 – 441100000-4 «Конструкційні матеріали» (Суміш асфальтобетонна тип Б марка 1)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-10-003520-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ" те, що ним у складі тендерної пропозиції не надано довідку довільної форми із зазначенням номеру справи та дати ухвалення рішення суду у разі, якщо ухвала слідчого судді або ухвала суду оприлюднена у Єдиному державному реєстрі судових рішень на дату подання тендерної пропозиції учасника, як це вимагається у частині другій розділу 5 ТД?
Слід зазначити, що Замовником у частині першій розділу 3 ТД зазначається, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-18 16:06:30
Відповідь на запит
Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ" враховано що ним у складі тендерної пропозиції не надано довідку довільної форми із зазначенням номеру справи та дати ухвалення рішення суду у разі, якщо ухвала слідчого судді або ухвала суду оприлюднена у Єдиному державному реєстрі судових рішень на дату подання тендерної пропозиції учасника, згідно вимог частини другої розділу 5 ТД.
В подальшому Замовник зобов’язується здійснити всі заходи щодо недопущення вищевказаних порушень в майбутньому при оцінці тендерних пропозицій.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заходи щодо усунення порушень
2024-06-24 11:13:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 травня 2024 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ" |
22 750 000,00
UAH з ПДВ
|
22 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" |
24 600 000,00
UAH з ПДВ
|
24 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" #39053510 |
Рішення скасоване |
24 000 000,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2024 15:42
|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" #39053510 |
Відхилено |
24 000 000,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2024 16:12
|
ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ" #41421108 |
Рішення скасоване |
22 750 000,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2024 16:12
|
ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ" #41421108 |
Рішення скасоване |
22 750 000,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2024 10:05
|
ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ" #41421108 |
Рішення скасоване |
22 750 000,00
UAH з ПДВ
|
18 липня 2024 15:09
|
ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ" #41421108 |
Очікує рішення |
22 750 000,00
UAH з ПДВ
|
18 липня 2024 15:09
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 25 липня 2024 11:32 |
Кінець періоду оскарження: | 05 серпня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 05 серпня 2024 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
25 липня 2024 11:32
|
Електронний підпис |
25 липня 2024 11:25
|
протокол №29 від 25.07.24.pdf |