Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло вершкове
Очікувана вартість
30 893 200,00 UAH
UA-2024-05-10-003443-a d279cc83aaee4d60867ece6bf6cba308
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Володимирівна

+380509533680 pryadkaolga2905@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
Код ЄДРПОУ: 45134733
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Ольга Володимирівна
+380509533680
pryadkaolga2905@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2024 11:06
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2024 00:00
Очікувана вартість: 30 893 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 154 466,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна банківська гарантія. Гарантія надається за відповідно вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5) з урахуванням умов, викладених в розділі 11 оголошення.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 926796 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130000 кілограм
Масло вершкове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2024
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку затримки фінансування (відсутності на рахунках коштів), оплата здійснюється протягом 10 календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна банківська гарантія. Гарантія надається за відповідно вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5) з урахуванням умов, викладених в розділі 11 оголошення.

Сума забезпечення: 926796 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Гарантія надається за відповідно вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5) з урахуванням умов, викладених в розділі 11 оголошення.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Оригінал платіжної інструкції
Вимоги до документу: * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
10 травня 2024 11:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 травня 2024 11:06
Оголошення_масло_вершкове.docx
10 травня 2024 11:06
Проєкт договору_додаток 3.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-06-21-000040 ● 11ae37e640334def9ee6abe76222fdfd
  • Статус: завершено ● Дата: 12 серпня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 червня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 червня 2024 12:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.06.2024 № 126

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 червня 2024 року № 168-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
56 UA-2024-05-10-003443-a 10.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-26 16:47:15

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі масла вершкового (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-10-003443-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-07-01 14:14:24

Щодо закупівлі масла вершкового

Добрий день! Надаємо відповідь на задане Вами питання.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-07-02 17:46:33

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі масла вершкового (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-10-003443-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме надати посилання на документ, яким виконано вимоги пункту 2 додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині зазначення в довідці про наявність виконання аналогічного договору інформації про номер та дату укладання договору, кількість поставлених одиниць, стан виконання договору (відсоток виконання договору).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-07-05 14:56:39

Доброго дня. Надаємо відповіді на поставлені питання.

Доброго дня. Прикріпляємо необхідні файли для роз’яснення поставлених запитань.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 липня 2024
Кінцевий строк оскарження: 18 липня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТРГРУП" 30 209 400,00
UAH з ПДВ
30 209 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 травня 2024 17:13
Електронний підпис
30 травня 2024 17:12
платіжне.pdf.p7s
30 травня 2024 17:12
док переможця масло.zip.p7s
30 травня 2024 17:10
платіжне.pdf
30 травня 2024 17:09
док переможця масло.zip
20 травня 2024 18:10
Електронний підпис
20 травня 2024 18:08
про відомості.pdf.p7s
20 травня 2024 18:08
антикорупційна.pdf.p7s
20 травня 2024 18:08
перс дані.pdf.p7s
20 травня 2024 18:08
39 довідка.pdf.p7s
20 травня 2024 18:08
36 про ліцензію.pdf.p7s
20 травня 2024 18:08
34 про згоду.pdf.p7s
20 травня 2024 18:08
33 рішення (1) (1).pdf.p7s
20 травня 2024 18:08
32 установчі.pdf.p7s
20 травня 2024 18:08
26 пд .pdf.p7s
20 травня 2024 18:08
23 дезінфекція.pdf.p7s
20 травня 2024 18:08
22 тех паспорта авто.pdf.p7s
20 травня 2024 18:08
20 про автотранспорт.pdf.p7s
20 травня 2024 18:08
19 дезінфекція.pdf.p7s
20 травня 2024 18:08
18 лист орендодовець.pdf.p7s
20 травня 2024 18:08
12 потужності.pdf.p7s
20 травня 2024 18:08
14 лист виробника 2 (1).pdf.p7s
20 травня 2024 18:08
10 дослідження.pdf.p7s
20 травня 2024 18:08
11 експлуатаційний.pdf.p7s
20 травня 2024 18:07
7 договір (1).pdf.p7s
20 травня 2024 18:07
5 цінова.pdf.p7s
20 травня 2024 18:07
6 лист виробника 1 (1).pdf.p7s
20 травня 2024 18:07
2 про об'єднання.pdf.p7s
20 травня 2024 18:07
1 про перс дані.pdf.p7s
20 травня 2024 18:06
11 експлуатаційний.pdf
20 травня 2024 18:06
перс дані.pdf
20 травня 2024 18:06
10 дослідження.pdf
20 травня 2024 18:06
34 про згоду.pdf
20 травня 2024 18:06
1 про перс дані.pdf
20 травня 2024 18:06
5 цінова.pdf
20 травня 2024 18:06
Vypyska 2399.zip
20 травня 2024 18:06
BG 2399-24G VITRGRUP.zip
20 травня 2024 18:06
Dovirenist.zip
20 травня 2024 18:06
uaAAA.zip
20 травня 2024 18:06
36 про ліцензію.pdf
20 травня 2024 18:06
2 про об'єднання.pdf
20 травня 2024 18:06
18 лист орендодовець.pdf
20 травня 2024 18:06
антикорупційна.pdf
20 травня 2024 18:06
32 установчі.pdf
20 травня 2024 18:06
33 рішення (1) (1).pdf
20 травня 2024 18:06
19 дезінфекція.pdf
20 травня 2024 18:06
Licenziya.zip
20 травня 2024 18:06
6 лист виробника 1 (1).pdf
20 травня 2024 18:06
7 договір (1).pdf
20 травня 2024 18:06
26 пд .pdf
20 травня 2024 18:06
Dovidka 2399.zip
20 травня 2024 18:06
23 дезінфекція.pdf
20 травня 2024 18:06
22 тех паспорта авто.pdf
20 травня 2024 18:06
3 про дотримання норм.pdf
20 травня 2024 18:06
9 Декларація виробника.pdf
20 травня 2024 18:06
про відомості.pdf
20 травня 2024 18:06
25 договір відгук вн (1).pdf
20 травня 2024 18:06
12 потужності.pdf
20 травня 2024 18:06
Vytyag.zip
20 травня 2024 18:06
39 довідка.pdf
20 травня 2024 18:06
14 лист виробника 2 (1).pdf
20 травня 2024 18:06
20 про автотранспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТРГРУП"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Dovidka 2399.zip

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

платіжне.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТРГРУП"
#45236140
Переможець 30 209 400,00
UAH з ПДВ
22 травня 2024 14:30

Документи

22 травня 2024 14:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2024 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТРГРУП"
#45236140
30 209 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 травня 2024 14:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2024 20:48
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2024 17:22
№_111_ПЗ_від_31_05_2024_масло_ДУ_№_1_штрих.pdf зміни до договору
31 липня 2024 17:20
Електронний підпис укладений
03 червня 2024 09:55
№ 111-ПЗ від 31.05.2024 Масло (штрих).pdf укладений
03 червня 2024 09:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Номер договору про закупівлю: № 111-ПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Масло вершкове 107445 кілограм 281,16
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 травня 2024 — 20 грудня 2024
Сума оплати за договором: 30 209 236,20
UAH (в тому числі ПДВ 5 034 872,70 UAH)