Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт скверу по вул. Бориспільській (бювет) в Дарницькому районі» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
3 027 257,00 UAH
UA-2024-05-09-011684-a 2b34680b16a54c219606836cfd095852
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пиріг Юлія

380442723536 kyivzelenbudtender5@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кудрявська, буд. 23
Контактна особа: Пиріг Юлія
380442723536
kyivzelenbudtender5@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 травня 2024 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2024 00:00
Початок аукціону: 27 травня 2024 14:18
Початок аукціону: 27 травня 2024 14:18
Очікувана вартість: 3 027 257,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 272,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення тендерної пропозиції не перевищує 0,5% очікуваної вартості предмета закупівлі, та дорівнює 15 000, 00 грн. (п’ятнадцять тисяч гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою такого банку-гаранта (у разі наявності) (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (у разі наявності) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» код ЄДРПОУ 03362123 КО «Київзеленбуд», 04053 м. Київ, вул. Кудрявська, 23 Код ЄДРПОУ: 03362123 UA 183534890000026004572826001 АТ «АСВІО БАНК»
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 15000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 2 відсотки вартості договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору. Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю. Виконання зобов’язань по договору забезпечується заставою, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника (інформація надається Переможцю закупівлі). У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, номер оголошення ____________, без ПДВ» Переможець процедури закупівлі повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Учасник повинен надати у складі пропозиції лист гарантію про те, що у разі визначення його переможцем цієї закупівлі, він зобов’язується не пізніше дати укладення договору внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок такого замовника. Умови щодо неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю зазначені у Додатку 3 до тендерної документації

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт скверу по вул. Бориспільській (бювет) в Дарницькому районі» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 17:49
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 17:49
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 17:49
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 17:49
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 17:49
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 17:49
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 17:49
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 17:49
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 17:49
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 17:49
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 17:49
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 17:49
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 17:49
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 17:49
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 17:49
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 17:49
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 17:49
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 17:49
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 17:49
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 17:49
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 17:49
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 17:49

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення тендерної пропозиції не перевищує 0,5% очікуваної вартості предмета закупівлі, та дорівнює 15 000, 00 грн. (п’ятнадцять тисяч гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою такого банку-гаранта (у разі наявності) (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (у разі наявності) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» код ЄДРПОУ 03362123 КО «Київзеленбуд», 04053 м. Київ, вул. Кудрявська, 23 Код ЄДРПОУ: 03362123 UA 183534890000026004572826001 АТ «АСВІО БАНК»

Сума забезпечення: 15000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 2 відсотки вартості договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору. Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю. Виконання зобов’язань по договору забезпечується заставою, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника (інформація надається Переможцю закупівлі). У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, номер оголошення ____________, без ПДВ» Переможець процедури закупівлі повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Учасник повинен надати у складі пропозиції лист гарантію про те, що у разі визначення його переможцем цієї закупівлі, він зобов’язується не пізніше дати укладення договору внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок такого замовника. Умови щодо неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю зазначені у Додатку 3 до тендерної документації
09 травня 2024 17:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 травня 2024 17:48
ТД_Бориспільська.docx
09 травня 2024 17:48
Проект дог. підряду_Бориспільська.docx
09 травня 2024 17:48
ex01_4013-7541-6444-6294_20240509040411.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-11-05-000049 ● edd54043f8d04875ac5578d8ec4c2c5e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2024 14:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
05.11.2024 № 60-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр КОНДРАШОВ

Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15. UA-2024-05-09-011684-a 09.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-11-11 14:33:05

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт скверу по вул. Бориспільській (бювет) в Дарницькому районі» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), очікуваною вартістю 3 027 257,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-09-011684-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (зокрема, експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору від 19.06.2024 № 93/6, укладеного Замовником з товариством з обмеженою відповідальністю «БОБКЕТРЕНТ» (далі – ТОВ «БОБКЕТРЕНТ»).
3. Чи було виконано переможцем ТОВ «БОБКЕТРЕНТ» вимоги пункту 6 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 2 відсотки вартості договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору» (надати інформацію та підтверджуючі документи)?
4. Чи було виконано переможцем ТОВ «БОБКЕТРЕНТ» вимоги пункту 4.9 додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі у строк, що передбачений Особливостями для підписання договору про закупівлю, надає замовнику:
4.9.1. на погодження електронну версію (IMD файл) кошторисної документації:
- договірна ціна (згідно форми додатку 30 до Настанови);
- пояснювальна записка до договірної ціни;
- локальні кошториси;
- відомість ресурсів до локальних кошторисів.
4.9.2. у форматі «pdf» (PortableDocumentFormat)»:
- календарний графік виконання робіт за підписом керівника (уповноваженої особи) із зазначенням прізвища, ініціалів та посади;
- підтвердження цін на основні матеріали у вигляді комерційних пропозицій або рахунків-фактури від постачальника в якого планується придбання;
- калькуляції на окремі будівельні матеріали, вироби і комплекти, якщо учасник процедури
закупівлі планує виготовлення власними силами або на другорядних виробництвах;
- розрахунок середньомісячної заробітної плати по підприємству на поточний рік за підписом керівника (уповноваженої особи) із зазначенням прізвища, ініціалів та посади» (надати інформацію та документи, що підтверджують виконання підпункту 4.9.2)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-11-15 17:48:28

Пояснення

У зв’язку із запитом Державної аудиторської служби України щодо надання пояснень, розміщеного в електронній системі закупівель 05.11.2024 та 11.11.2024 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт скверу по вул. Бориспільській (бювет) в Дарницькому районі» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), очікуваною вартістю 3 027 257,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-09-011684-a) Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (КО «Київзеленбуд») повідомляє наступне.

1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (зокрема, експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
Для забезпечення виконання робіт згідно наказу Департаменту захисту довкілля та адаптації до змін клімату «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту захисту довкілля та адаптації до змін клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» № 57 від 02.05.2024 року «Про внесення змін до наказу від 14 лютого 2024 року № 33», було проведено процедуру закупівлі по об’єкту: «Капітальний ремонт скверу по вул. Бориспільській (бювет) в Дарницькому районі».
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі було визначено на підставі пояснювальної записки КП УЗН Дарницького Району м. Києва (копія додається).
Очікувану вартість закупівлі було визначено на підставі проведеної експертизи кошторисної частини проектної документації ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА», шляхом отримання позитивного Експертного звіту 240405-03/В від 22 квітня 2024 року (копія додається).

2. Інформацію щодо фактичного стану виконання договору від 19.06.2024 № 93/6, укладеного Замовником з товариством з обмеженою відповідальністю «БОБКЕТРЕНТ» (далі – ТОВ «БОБКЕТРЕНТ»).
Станом на 5 листопада 2024 року КО «Київзеленбуд» надає відповідну інформацію щодо фактичного виконання договору від 19 червня 2024 року № 93/6 (копії додаються). Акт по закриттю робіт по вищезазначеному договору в повному обсязі буде наданий комунальному об’єднанню «Київзеленбуд» ТОВ «БОБКЕТРЕНТ» для перевірки, підписання та оплати 18 листопада 2024 року.
3. Чи було виконано переможцем ТОВ «БОБКЕТРЕНТ» вимоги пункту 6 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 2 відсотки вартості договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору» (надати інформацію та підтверджуючі документи)?
Відповідно до умов пункту 6 Розділу 6 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору.
Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю.
Виконання зобов’язань по договору забезпечується заставою, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника (інформація надається Переможцю закупівлі).
У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, номер оголошення ____________, без ПДВ»
Переможець процедури закупівлі повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2 відсотка вартості договору про закупівлю – 60 339,37 грн. Оплата була внесена 16 червня 2024 року (копія додається).

4. Чи було виконано переможцем ТОВ «БОБКЕТРЕНТ» вимоги пункту 4.9 додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі у строк, що передбачений Особливостями для підписання договору про закупівлю, надає замовнику: 4.9.1. на погодження електронну версію (IMD файл) кошторисної документації: - договірна ціна (згідно форми додатку 30 до Настанови); - пояснювальна записка до договірної ціни; - локальні кошториси; - відомість ресурсів до локальних кошторисів. 4.9.2. у форматі «pdf» (PortableDocumentFormat)»: - календарний графік виконання робіт за підписом керівника (уповноваженої особи) із зазначенням прізвища, ініціалів та посади; - підтвердження цін на основні матеріали у вигляді комерційних пропозицій або рахунків-фактури від постачальника в якого планується придбання; - калькуляції на окремі будівельні матеріали, вироби і комплекти, якщо учасник процедури закупівлі планує виготовлення власними силами або на другорядних виробництвах; - розрахунок середньомісячної заробітної плати по підприємству на поточний рік за підписом керівника (уповноваженої особи) із зазначенням прізвища, ініціалів та посади» (надати інформацію та документи, що підтверджують виконання підпункту 4.9.2)?
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі була надана переможцем ТОВ «БОБКЕТРЕНТ» до КО «Київзеленбуд» наручно (копії додаються).
5. Згідно з даними електронної системи закупівель особою, відповідальною за проведення процедури закупівлі є Пиріг Юлія Олексіївна, проте, електронний підпис під час внесення змін до договору та оприлюднення додаткових угод від 09.09.2024 № 2 та від 12.09.2024 № 3 до договору підряду від 19.06.2024 № 93/6 накладено Самолюк-Кузьмінською Галиною Володимирівною. Просимо пояснити причини вказаної розбіжності та надати актуальну інформацію щодо уповноваженої особи.
КО «Київзеленбуд» надає відповідну інформацію.
Станом на вересень 2024 року уповноважена особа Пиріг Юлія Олексіївна була звільнена, що підтверджується відповідним наказом підприємства, відповідно наступне внесення інформації по закупівлі здійснювала уповноважена особа КО «Київзеленбуд» Самолюк-Кузьмінська Галина Володимирівна, що підтверджується відповідним наказом (копії надаються).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-11-15 10:53:23

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт скверу по вул. Бориспільській (бювет) в Дарницькому районі» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), очікуваною вартістю 3 027 257,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-09-011684-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Згідно з даними електронної системи закупівель особою, відповідальною за проведення процедури закупівлі є Пиріг Юлія Олексіївна, проте, електронний підпис під час внесення змін до договору та оприлюднення додаткових угод від 09.09.2024 № 2 та від 12.09.2024 № 3 до договору підряду від 19.06.2024 № 93/6 накладено Самолюк-Кузьмінською Галиною Володимирівною. Просимо пояснити причини вказаної розбіжності та надати актуальну інформацію щодо уповноваженої особи.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-11-15 17:46:39

Пояснення

У зв’язку із запитом Державної аудиторської служби України щодо надання пояснень, розміщеного в електронній системі закупівель 05.11.2024 та 11.11.2024 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт скверу по вул. Бориспільській (бювет) в Дарницькому районі» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), очікуваною вартістю 3 027 257,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-09-011684-a) Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (КО «Київзеленбуд») повідомляє наступне.

1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (зокрема, експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
Для забезпечення виконання робіт згідно наказу Департаменту захисту довкілля та адаптації до змін клімату «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту захисту довкілля та адаптації до змін клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» № 57 від 02.05.2024 року «Про внесення змін до наказу від 14 лютого 2024 року № 33», було проведено процедуру закупівлі по об’єкту: «Капітальний ремонт скверу по вул. Бориспільській (бювет) в Дарницькому районі».
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі було визначено на підставі пояснювальної записки КП УЗН Дарницького Району м. Києва (копія додається).
Очікувану вартість закупівлі було визначено на підставі проведеної експертизи кошторисної частини проектної документації ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА», шляхом отримання позитивного Експертного звіту 240405-03/В від 22 квітня 2024 року (копія додається).

2. Інформацію щодо фактичного стану виконання договору від 19.06.2024 № 93/6, укладеного Замовником з товариством з обмеженою відповідальністю «БОБКЕТРЕНТ» (далі – ТОВ «БОБКЕТРЕНТ»).
Станом на 5 листопада 2024 року КО «Київзеленбуд» надає відповідну інформацію щодо фактичного виконання договору від 19 червня 2024 року № 93/6 (копії додаються). Акт по закриттю робіт по вищезазначеному договору в повному обсязі буде наданий комунальному об’єднанню «Київзеленбуд» ТОВ «БОБКЕТРЕНТ» для перевірки, підписання та оплати 18 листопада 2024 року.
3. Чи було виконано переможцем ТОВ «БОБКЕТРЕНТ» вимоги пункту 6 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 2 відсотки вартості договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору» (надати інформацію та підтверджуючі документи)?
Відповідно до умов пункту 6 Розділу 6 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору.
Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю.
Виконання зобов’язань по договору забезпечується заставою, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника (інформація надається Переможцю закупівлі).
У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, номер оголошення ____________, без ПДВ»
Переможець процедури закупівлі повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2 відсотка вартості договору про закупівлю – 60 339,37 грн. Оплата була внесена 16 червня 2024 року (копія додається).

4. Чи було виконано переможцем ТОВ «БОБКЕТРЕНТ» вимоги пункту 4.9 додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі у строк, що передбачений Особливостями для підписання договору про закупівлю, надає замовнику: 4.9.1. на погодження електронну версію (IMD файл) кошторисної документації: - договірна ціна (згідно форми додатку 30 до Настанови); - пояснювальна записка до договірної ціни; - локальні кошториси; - відомість ресурсів до локальних кошторисів. 4.9.2. у форматі «pdf» (PortableDocumentFormat)»: - календарний графік виконання робіт за підписом керівника (уповноваженої особи) із зазначенням прізвища, ініціалів та посади; - підтвердження цін на основні матеріали у вигляді комерційних пропозицій або рахунків-фактури від постачальника в якого планується придбання; - калькуляції на окремі будівельні матеріали, вироби і комплекти, якщо учасник процедури закупівлі планує виготовлення власними силами або на другорядних виробництвах; - розрахунок середньомісячної заробітної плати по підприємству на поточний рік за підписом керівника (уповноваженої особи) із зазначенням прізвища, ініціалів та посади» (надати інформацію та документи, що підтверджують виконання підпункту 4.9.2)?
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі була надана переможцем ТОВ «БОБКЕТРЕНТ» до КО «Київзеленбуд» наручно (копії додаються).
5. Згідно з даними електронної системи закупівель особою, відповідальною за проведення процедури закупівлі є Пиріг Юлія Олексіївна, проте, електронний підпис під час внесення змін до договору та оприлюднення додаткових угод від 09.09.2024 № 2 та від 12.09.2024 № 3 до договору підряду від 19.06.2024 № 93/6 накладено Самолюк-Кузьмінською Галиною Володимирівною. Просимо пояснити причини вказаної розбіжності та надати актуальну інформацію щодо уповноваженої особи.
КО «Київзеленбуд» надає відповідну інформацію.
Станом на вересень 2024 року уповноважена особа Пиріг Юлія Олексіївна була звільнена, що підтверджується відповідним наказом підприємства, відповідно наступне внесення інформації по закупівлі здійснювала уповноважена особа КО «Київзеленбуд» Самолюк-Кузьмінська Галина Володимирівна, що підтверджується відповідним наказом (копії надаються).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт скверу по вул. Бориспільській (бювет) в Дарницькому районі» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), очікуваною вартістю 3 027 257,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-09-011684-a) Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (КО «Київзеленбуд») повідомляє наступне. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (КО «Київзеленбуд») інформує Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області про вжиття необхідних заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, в тому числі: - про проведення роз’яснювальної роботи з відповідальною особою, щодо недопущення встановлених порушень у подальшому; - про підвищення рівня знань уповноваженої особи з публічних закупівель (із врахуванням змін закупівельного законодавства) шляхом самоосвіти та участі у відповідних навчальних програмах у сфері публічних закупівель (копія сертифікату додається).

2024-11-28 12:18:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 листопада 2024
Кінцевий строк оскарження: 12 грудня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог частини п’ятої статті 8 та вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2024 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКІКО" 2 898 257,00
UAH з ПДВ
2 898 257,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "БОБКЕТРЕНТ" 3 016 968,37
UAH з ПДВ
3 016 968,37
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 травня 2024 13:41
Електронний підпис
24 травня 2024 13:20
BG 2312.zip
24 травня 2024 13:20
11. аналогічний договір.pdf
24 травня 2024 13:20
14. довідка п.47.pdf
24 травня 2024 13:20
12. фінансова звітність.pdf
24 травня 2024 13:20
7 витяг ЄДР.pdf
24 травня 2024 13:20
20 договір АВК+ акт.pdf
24 травня 2024 13:20
19 ліцензія авк.pdf
24 травня 2024 13:20
6 витяг ПДВ.pdf
24 травня 2024 13:20
17 додаток 1.pdf
24 травня 2024 13:20
13. довідка зобовязання.pdf
24 травня 2024 13:20
26. довідка норми.pdf

Публічні документи

06 червня 2024 19:33
Електронний підпис
24 травня 2024 16:41
Електронний підпис
24 травня 2024 16:41
Електронний підпис
24 травня 2024 16:39
Guarantee_15 000,00.zip
24 травня 2024 16:39
14. Проєкт договору.pdf
24 травня 2024 16:39
Guarantee_15 000,00.pdf
24 травня 2024 16:39
18. Цінова пропозиція.pdf
24 травня 2024 16:39
2. Довідка про МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКІКО"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "БОБКЕТРЕНТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКІКО"
#38242564
Відхилено 2 898 257,00
UAH з ПДВ
03 червня 2024 15:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 травня 2024 13:32
ТОВ "БОБКЕТРЕНТ"
#41013168
Переможець 3 016 968,37
UAH з ПДВ
04 червня 2024 14:34

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням пункту 43 Постанови № 1178 Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова № 1178) Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АКІКО» (код ЄДРПОУ 38242564) (далі – учасник) процедури закупівлі «Капітальний ремонт скверу по вул. Бориспільській (бювет) в Дарницькому районі» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-09-011684-a, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до вимог встановлених умовами тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (у разі наявності) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. На виконання вимог встановлених умовами тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надана ЕЛЕКТРОННА БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ №2312-24Г від 23.05.2024 року. Проте, при розгляді вищезазначеного документу, наданого учасником у складі тендерної пропозиції, було встановлено невідповідність, а саме: електронна банківська гарантія №2312-24Г від 23.05.2024 року надана без накладеного електронно-цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису гаранту (банку-гаранта) відповідно до вимог діючого законодавства та/або у форматі, що не дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (у разі наявності) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 2 Розділу 3 тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Відповідно до вимог пункту 2 Розділу 3 тендерної документації: Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених у пункті 2 Розділу 3 тендерної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції не перевищує 0,5% очікуваної вартості предмета закупівлі, та дорівнює 15 000, 00 грн. (п’ятнадцять тисяч гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою такого банку-гаранта (у разі наявності) (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (у разі наявності) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2024 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БОБКЕТРЕНТ"
#41013168
3 016 968,37
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2024 13:34
ДУ6 до Д№93.6 від 19.06.2024.pdf зміни до договору
23 грудня 2024 13:33
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2024 13:23
ДУ5 до Д№93.6 від 19.06.2024.pdf зміни до договору
23 грудня 2024 13:22
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2024 15:52
ДУ №4 до Д№93.6 від 19.06.2024.pdf зміни до договору
16 грудня 2024 15:51
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2024 10:24
ДУ №3 від 12.09.2024 до дог. 93.6 від 19.06.2024.pdf зміни до договору
16 вересня 2024 10:23
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2024 09:40
ДУ№2 до дог. 93.6 від 19.06.2024.pdf зміни до договору
12 вересня 2024 09:40
Електронний підпис зміни до договору
20 червня 2024 15:07
ДУ 1 до Д№93.6 від 19.06.2024.pdf зміни до договору
20 червня 2024 15:07
Електронний підпис укладений
20 червня 2024 15:04
Д№93.6 від 19.06.2024.pdf укладений
20 червня 2024 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення умов Договору, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни: Пункт 3.2 Договору викласти в новій редакції; Розділ 25 "Додатки до Договору" викласти в новій редакції; Додатки 5-6 до Договору додаються.
Номер договору про закупівлю: 93/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа від Виконавця вих. №11 від 27.08.2024, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт по Договору та викласти п.2.1. Договору у новій редакції: "2.1. Підрядник при наявності дозвільної документації, розпочинає виконання Робіт протягом 3-х днів з дня виконання Замовником абзацу першого п.29 Загальних умов та оформлення і підписання Сторонами відповідного двостороннього Акту, і завершує виконання Робіт не пізніше 05 грудня 2024"
Номер договору про закупівлю: 93/6
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 13.1 розділу 13 Договору та викласти його в новій редакції: "13.1. Фінансування Робіт за цим Договором здійснюється за рахунок бюджетних коштів відповідно до наказу Департаменту захисту довкілля та адаптації до зміни клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державно! адміністрації) № 151 від 06.09.2024 року «Про внесення змін до наказу від 14 лютого 2024 року № 33 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансуються в 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту захисту довкілля та адаптації до зміни клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і оплачується виходячи з фактичних надходжень цих коштів Замовнику на його рахунок, зазначений в реквізитах до цього Договору»
Номер договору про закупівлю: 93/6
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.На підставі листа від Виконавця вих. № 077/03/4629 від 12.12 2024 року, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання Робіт по Договору та викласти п.2.1. Договору у новій редакції. "2.1.Підрядник, при наявності дозвільної документації, розпочинає виконання Робіт протягом 3-х днів з дня виконання замовником абзацу першого п.29 Загальних умов та оформлення і підписання Сторонами відповідного двостороннього Акту, і завершує виконання Робіт не пізніше 25 грудня 2024 року". 2. Сторони дійшли згоди викласти Календарний графік виконання Робіт (Додаток 1, який є невід'ємною частиною Договору), у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 93/6
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку з отриманням нового експертного звіту від 15 жовтня 2024 року № 240918-06/В, виданого ТОВ "ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА", уточненням обсягів робіт на Об'єкті та зміною ціни Договору в сторону зменшення, Сторони дійшли згоди викласти додатки до Договору: Договірну ціну з кошторисними розрахунками (Додаток 2), Дефектний акт (Додаток 4), Зведений кошторисний розрахунок інвесторської документації (копія) (Додаток 5), Експертний звіт (копія) (Додаток 6) у новій редакції, що додаються до цієї Додаткової угоди. 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до п.3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: "3.1. Ціна Договору визначена згідно з Договірною ціною та кошторисною документацією у Додатку 2, який є невід'ємною частиною Договору, відповідно до вимог кошторисних норм Настанова, та становить - 2 409 301,26 грн. (два мільйони чотириста дев'ять тисяч триста одну гривню 26 копійок) без ПДВ, крім того ПДВ 20% - 481 860,25 грн. (чотириста вісімдесят одна тисяча вісімсот шістдесят гривень 25 копійок), всього з ПДВ складає - 2 891 161,51 грн. (два мільйони вісімсот дев'яносто одна тисяча сто шістдесят одна гривня 51 копійка), з яких: 2 891 161,51 грн. (два мільйони вісімсот дев'яносто одна тисяча сто шістдесят одна гривня 51 копійка), оплата за рахунок бюджетних коштів.".
Номер договору про закупівлю: 93/6
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв'язку з фактичним виконанням робіт на Об'єкті та уточненням обсягів робіт, Сторони дійшли згоди зменшити Договірну ціну по Договору на 104 560,40 грн. (сто чотири тисячі п'ятсот шістдесят гривень 40 копійок) з ПДВ та викласти додатки до Договору: Договірну ціну з кошторисними розрахунками (Додаток 2), Дефектний акт (Додаток 4) в новій редакції, що додаються до цієї Додаткової угоди. 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до п.3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: "3.1. Ціна Договору визначена згідно з Договірною ціною та кошторисною документацією у Додатку 2, який є невід'ємною частиною Договору, відповідно до вимог кошторисних норм Настанови, та становить - 2 322 167,59 грн. (два мільйони триста двадцять дві тисячі сто шістдесят сім гривень 59 копійок) без ПДВ, крім того ПДВ 20% - 464 433,52 грн. (чотириста шістдесят чотири тисячі чотириста тридцять три гривні 52 копійки), всього з ПДВ складає - 2 786 601,11 грн. (два мільйони сімсот вісімдесят шість тисяч шістсот одна гривня 11 копійок), з яких: 2 786 601,11 грн. (два мільйони сімсот вісімдесят шість тисяч шістсот одна гривня 11 копійок), оплата за рахунок бюджетних коштів.".
Номер договору про закупівлю: 93/6
Договір:
Номер додаткової угоди: № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML