Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 03362123 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кудрявська, буд. 23 |
Контактна особа: |
Самолюк-Кузьмінська Галина 380442723536 kievzelenbudtender4@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 травня 2024 17:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 27 травня 2024 12:20 |
Початок аукціону: | 27 травня 2024 12:20 |
Очікувана вартість: | 8 494 252,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 84 942,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції не перевищує 0,5% очікуваної вартості предмета закупівлі, та дорівнює 42 000, 00 грн. (сорок дві тисячі гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою такого банку-гаранта (у разі наявності) (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (у разі наявності) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» код ЄДРПОУ 03362123 КО «Київзеленбуд», 04053 м. Київ, вул. Кудрявська, 23 Код ЄДРПОУ: 03362123 UA 183534890000026004572826001 АТ «АСВІО БАНК» |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 42000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 2 відсотки вартості договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору. Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю. Виконання зобов’язань по договору забезпечується заставою, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника (інформація надається Переможцю закупівлі). У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, номер оголошення ____________, без ПДВ» Переможець процедури закупівлі повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Учасник повинен надати у складі пропозиції лист гарантію про те, що у разі визначення його переможцем цієї закупівлі, він зобов’язується не пізніше дати укладення договору внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок такого замовника. Умови щодо неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю зазначені у Додатку 3 до тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 травня 2024 17:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 травня 2024 17:05 |
ex01_3362-9766-1772-7788_20240508013325.pdf | |
09 травня 2024 17:05 |
ТД_Кошиця.docx | |
09 травня 2024 17:05 |
Проект дог. підряду_09.05.2024_Кошиця.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-19-000033 ● 431819719d5942d0bccce3008658f670
- Статус: завершено ● Дата: 16 серпня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2024 11:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.07.2024 № 173
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-05-09-011310-a 09.05.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-24 11:06:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт комплексного спортивно-ігрового майданчика з елементами інклюзивності у сквері ім. Кошиця біля Дарницької РДА в Дарницькому районі» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-09-011310-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформацію та документальне підтвердження стосовно виконання переможцем пункт 6 розділу 6 тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору, що відповідає 2 % вартості договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-26 15:03:16
Про надання пояснень
Про надання пояснень
У зв’язку із запитом Державної аудиторської служби України щодо надання пояснень, розміщеного в електронній системі закупівель 27.07.2024 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт комплексного спортивно-ігрового майданчика з елементами інклюзивності у сквері ім. Кошиця біля Дарницької РДА в Дарницькому районі» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-09-011310-a) Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (КО «Київзеленбуд») повідомляє наступне.
1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Для забезпечення виконання робіт згідно наказу Департаменту захисту довкілля та адаптації до змін клімату «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту захисту довкілля та адаптації до змін клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» від 14 лютого 2024 року № 33, було проведено процедуру закупівлі по об’єкту: "Капітальний ремонт комплексного спортивно-ігрового майданчика з елементами інклюзивності у сквері ім. Кошиця біля Дарницької РДА в Дарницькому районі".
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі було визначено на підставі пояснювальної записки КП УЗН Дарницького Району м. Києва (копія додається).
Очікувану вартість закупівлі було визначено на підставі проведеної експертизи кошторисної частини проектної документації ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА», шляхом отримання позитивного Експертного звіту 240405-04/В від 22 квітня 2024 року (копія додається).
2. Інформацію та документальне підтвердження стосовно виконання переможцем пункт 6 розділу 6 тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору, що відповідає 2 % вартості договору про закупівлю.
Відповідно до умов пункту 6 Розділу 6 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору.
Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю.
Виконання зобов’язань по договору забезпечується заставою, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника (інформація надається Переможцю закупівлі).
У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, номер оголошення ____________, без ПДВ»
Переможець процедури закупівлі повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2 відсотка вартості договору про закупівлю – 166 300,00 грн. Оплата була внесена 13 червня 2024 року (копія додається).
Додатки: згадане на 23 арк. в 1 прим.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 серпня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2024 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ" |
7 970 073,05
UAH з ПДВ
|
7 970 073,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДСЗ" |
8 399 995,37
UAH з ПДВ
|
8 315 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ" #41924333 |
Відхилено |
7 970 073,05
UAH з ПДВ
|
29 травня 2024 17:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 травня 2024 14:52
|
ТОВ "ДСЗ" #34914426 |
Переможець |
8 315 000,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2024 18:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2024 10:08
|
ДУ№2 від 11.09.2024 до дог.90.6 від 14.06.2024.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2024 10:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 червня 2024 18:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 червня 2024 18:02
|
ДУ 1 до Д№90.6 від 14.06.2024.pdf | зміни до договору |
17 червня 2024 18:02
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2024 17:56
|
Д№90.6 від 14.06.2024.pdf | укладений |
17 червня 2024 17:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.1. Пункт 3.2.Договору викласти в новій редакції 1.2. Розділ 25 "Додатки до Договору" викласти в новій редакції 1.3. Додатки 5-6 до Договору додаються до цієї Додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 90/6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі отриманого від Підрядника листа вх.№077/226/3238 від 09.09.2024 року, сторони дійшли згоди продовжити строк виконання Робіт по Договору, у зв'язку з чим внести зміни до п.2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: "2.1 Підрядник при наявності дозвільної документації, розпочинає виконання Робіт протягом 3-х днів з дня виконання Замовником абзацу першого п.29 Загальних умов та оформлення і підписання Сторонами відповідного двостороннього Акту, і завершує виконання Робіт не пізніше 25 грудня 2024 року" 2. Сторони дійшли згоди викласти Календарний графік виконання робіт (Додаток 1) та План фінансування будівництва (Додаток 3) у новій редакції, що додаються до цієї Додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 90/6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |