Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо (вугілля кам'яне марки Г(Г2) 13-100, П 13-25 та паливні гранули (пелети) з соломи)
Очікувана вартість
2 270 000,00 UAH
UA-2024-05-09-006780-a 07ef351a74434dc9b0a95b04867868a8
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Любченко

+380997620021 opal148@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Олександрівський професійний аграрний ліцей
Код ЄДРПОУ: 02542455
Вебсайт: http://opal148.pp.ua
Місцезнаходження: 84000, Україна , Донецька обл., Олександрівський р-н, смт. Олександрівка, вул. І.Франка, 3
Контактна особа: Наталя Любченко
+380997620021
opal148@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 травня 2024 13:52
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2024 00:00
Початок аукціону: 27 травня 2024 12:37
Початок аукціону: 27 травня 2024 12:37
Очікувана вартість: 2 270 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
257 тонна
вугілля кам'яне марки Г(Г2) 13-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84000, Україна, Донецька область, Краматорський районсмт.Олександрівка, І.Франка,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2024
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
5 тонна
вугілля кам'яне марки П 13-25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84000, Україна, Донецька область, Краматорський район, смт.Олександрівка, І.Франка,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2024
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
5 тонна
паливні гранули (пелети) з соломи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84000, Україна, Донецька область, Краматорський район,смт.Олександрівка, І.Франка,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2024
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:52
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:52
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:52
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:52
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:52
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:52
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:52
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:52
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:52
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:52
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:52
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:52
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:52
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:52
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:52
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:52
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:52
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:52
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:52
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:52
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:52
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:52
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:52
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:52
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:52
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 09 травня 2024 13:52

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

15 травня 2024 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2024 13:45
ТД вугілля2024 зі змінами.docx
15 травня 2024 13:45
Перелік змін до ТД.docx
15 травня 2024 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 травня 2024 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2024 13:45
ТД вугілля2024 зі змінами.docx
09 травня 2024 13:52
ТД вугілля2024.docx
15 травня 2024 13:45
Перелік змін до ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Замовник не може установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені ДСТУ
Дата подання: 09 травня 2024 23:10
Дата відповіді: 11 травня 2024 12:55
звертаємо увагу, що предметом закупівлі є вугілля кам’яне марок Г (Г2) 13-100 П 13-25 та пелети з соломи за ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо. Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Отже, у разі здійснення закупівлі твердого палива, Замовник не може установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені чинними ДСТУ - вугілля кам'яне та антрацит (ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови"); - брикети та гранули з деревини (ДСТУ 8358:2015 "Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови"); - брикети та гранули з лушпиння соняшника (ДСТУ 7124:2009 "Лушпиння соняшникове пресоване гранульоване. Технічні умови"); Отже питання за якими нормативними документами Ви визначили технычны показники для товару паливні гранули (пелети з соломи) .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дійсно, як правильно Ви і сказали на паливні пелети з соломи відсутні державні стандарти, і тому, вимоги передбачені абзацом другим пункту 29 Особливостей не застосовуються.
Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пунктів 2-4 частини 2 статті 22 Закону У тендерній документації зазначається:
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
- інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Тому умови Додатку 2 до Документації повністю відповідають нормам Особливостей та Закону.
З приводу технічних показників Замовник виходив з характеристик того обладнання в якому буде здійснено спалювання паливних пелет з соломи.
Водночас, якщо ви маєте паливні пелети з соломи з кращими показниками, аніж ті які вказані у технічному завданні будь-ласка повідомте нас, ми їх розглянемо, і у разі якщо такі показники будуть прийнятними для обладнання в якому буде здійснено спалювання паливних пелет з соломи Замовник обов’язково внесе зміни до Документації.
Складається таке враження, що Замовник обрав саме такий вид товару і саме такі якісні характеристики та їх кількісні показники, тому що він вже вирішив, з ким він буде працювати.
Дата подання: 09 травня 2024 23:15
Дата відповіді: 11 травня 2024 12:57
Зазначена вище вимога Замовника є незаконною, необґрунтованою і дискримінаційною, а відтак обмежує коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, зважаючи на таке: Одним із предметів закупівлі є паливні пелети зі соломи в кількості 5 тонн. Щодо цього хочемо зазначити, що на такий вид палива, як паливні пелети із соломи, відсутні державні стандарти, оскільки солома та вироби з неї не використовуються для опалення для комунально-побутових потреб. Замовники для закупівлі твердого палива (Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо) з метою використання для комунально-побутових потреб, а саме опалення закладів освіти, повинні використовувати наступні види твердого палива: - вугілля кам'яне та антрацит (ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови"); - брикети та гранули з деревини (ДСТУ 8358:2015 "Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови"); - брикети та гранули з лушпиння соняшника (ДСТУ 7124:2009 "Лушпиння соняшникове пресоване гранульоване. Технічні умови"); - брикети торф'яні (ДСТУ 2042-92 "Брикети торф'яні для комунально-побутових потреб. Технічні умови"). Це насамперед пояснюється вже тим, що саме для цих видів твердого палива передбачені основні технічні, якісні характеристики відповідно до затверджених ДСТУ. І тому незрозуміло, чому Замовник не хоче купувати таке тверде паливо, яке виготовляється у відповідності до ДСТУ. Ба більше, незрозуміло де ви знайшли такий вид твердого палива як паливні гранули (пелети) з соломи. Чому Замовник вирішив, що пелети з соломи використовуються для комунально-побутових потреб. З якої нормативної документації ви взяли, що пелети з соломи повинні досліджуватися саме на нижчу теплоту згоряння, вищу теплоту згоряння, вміст летких речовин, вміст сірки, зольність на сухий стан палива та вміст вологи на робочий стан палива тощо. Національного стандарту, що встановлює вимоги до технічних характеристик до даного товару не має, проте є стандарти, що безпосередньо стосуються твердого біопалива: - ДСТУ 14588:2013 "Біопаливо тверде. Терміни та визначення понять". - ДСТУ-П CEN/TS 1478:2012 "Біопаливо тверде. Методи готування проб". У вказаних державних стандартах не має ні слова про протокол випробувань і сертифікат якості на паливні пелети зі соломи. Як і не має такого поняття "пелета паливна з соломи" є поняття "біопаливний брикет", сировиною для якого може бути "трав'яна біомаса" або ж є "трав'яне паливо". Нам незрозуміло, чому Замовник не використовує поняття, що наявні у стандарті. Також не є зрозуміло, де Замовник взяв саме такі показники, що він зазначив у таблиці Додатку 3 до Документації. Чому Замовник вирішив, що, наприклад, зольність на сухий стан палива повинна бути до 7%, а не 10%., нижча теплота згорання на робочий стан палива – не менше 3650 кКал/кг. Складається таке враження, що Замовник обрав саме такий вид товару і саме такі якісні характеристики та їх кількісні показники, тому що він вже вирішив, з ким він буде працювати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дійсно, як правильно Ви і сказали на паливні пелети з соломи відсутні державні стандарти, і тому, вимоги передбачені абзацом другим пункту 29 Особливостей не застосовуються.
Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пунктів 2-4 частини 2 статті 22 Закону У тендерній документації зазначається:
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
- інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Тому умови Додатку 2 до Документації повністю відповідають нормам Особливостей та Закону.
З приводу технічних показників Замовник виходив з характеристик того обладнання в якому буде здійснено спалювання паливних пелет з соломи.
Водночас, якщо ви маєте паливні пелети з соломи з кращими показниками, аніж ті які вказані у технічному завданні будь-ласка повідомте нас, ми їх розглянемо, і у разі якщо такі показники будуть прийнятними для обладнання в якому буде здійснено спалювання паливних пелет з соломи Замовник обов’язково внесе зміни до Документації.
Тому така вимога є абсолютно дискримінаційною і має бути вилучена з тексту тендерної документації Замовника.
Дата подання: 09 травня 2024 23:27
Дата відповіді: 11 травня 2024 12:53
Шановний Замовнику ! Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія), розглянувши скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" від 29 лютого 2024по закупівлі UA-2024-02-23-011172-a. щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, ВСТАНОВИЛА: за текстом РІШЕННЯ № 4566-р/пк-пз від 12.03.2024 що Замовник обмежує потенційних учасників процедури закупівлі, не тільки вимогою щодо документу з конкретно визначеною, безальтернативною назвою, а й вимогою щодо лабораторії, яка має бути акредитованою на відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 (ISO/IEC 17025:2017) або ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) лабораторією(випробувальним центром), які внесені у Реєстр акредитованих органів оцінки відповідності, що розміщений на офіційному сайті «Національного агентства з акредитації України». Знову ж таки, Учасники, співпрацюючи з виробниками паливних пелетів зі соломи, які мають документ про якість на цей предмет закупівлі, не зможуть взяти участь, оскільки лабораторія, яка видала цей документ, не задовольняє вимоги Замовника. Також до цього додаємо, що ми, як потенційні учасники процедури закупівлі, не можемо вимагати в виробника виготовлення документу про якість на пелети зі соломи, який би повністю задовольняв вимоги Замовника, оскільки це як мінімум не передбачено жодним ДСТУ, а як максимум вимагає додаткових витрат, зусиль, часу тощо від виробника. Тому така вимога є абсолютно дискримінаційною і має бути вилучена з тексту тендерної документації Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
По-перше, посилання на вказане рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не має жодного відношення до закупівлі, яку проводить Замовник.
По-друге, фактично, скласти документ підтверджуючий якість зможе з легкістю будь-який учасник. І в реальності, всі такі показники, які будуть вказані у такому документі, будуть прописані «з голови» без проведення відповідного дослідження тією лабораторією яка має право їх проводити.
Тому, яким чином Замовник може впевнитись у поставці якісної, відповідної технічним характеристикам продукції і, насамперед, наявності даної продукції з відповідними характеристиками, у Учасників?
Задля рівності в правах усіх Учасників, Замовник передбачив вказану умову, і учасники які справді є реальними постачальниками товару з легкість зможуть надати такі документи.
І вказані вимоги встановлені не задля дискримінації інших учасників, а лише для того, щоб за державні кошти отримати якісний товар, який має підтвердження технічних характеристик, та переконатися, що Учасник, має у наявності відповідний товар, з відповідними характеристиками. Водночас відсутність вказаних документів дозволяє недобросовісним Учасникам стати потенційними переможцями, а чи зможе він поставити відповідний товар, чи ні – вдасться з’ясувати лише після підписання договору.
Таким чином, у разі відсутності необхідного товару, Учасники затягуватимуть строки поставки продукції і, таким чином, Замовник кожного разу має переоголошувати закупівлю для того, щоб закупити необхідний товар.
Замовник не порушив цими вимогами пункту 29 Особливостей, оскільки ці вимоги стосуються технічної частини і є запобіжниками діям недобросовісних учасників, які намагаються скласти власні тендерні пропозиції.
Тому вважаємо, що вимоги тендерної документації не є дискримінаційними.

Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-05-09-006780-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ АВТО-ЛЮКС ДРАЙВ, Код ЄДРПОУ:39212860
Дата подання: 11 травня 2024 16:00
Скарга, що стосується тендерної документації
Вважаємо, що умови Документації порушують вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затвердженні постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (надалі - Особливості) та наше право на участь у цих відкритих торгах
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 травня 2024 15:55
Рішення від 14.05.2024 № 8459.pdf
Дата публікації: 14 травня 2024 15:54
Рішення від 22.05.2024 № 9008.pdf
Дата публікації: 24 травня 2024 17:18

Документи подані скаржником

11 травня 2024 15:38
Скарга.docx.asice.zip
11 травня 2024 15:38
СКАРГА.pdf
11 травня 2024 15:38
ДСТУ 7146-2010 зі змінами.pdf
11 травня 2024 15:38
Сертифікат Г(Г2) (13-100).pdf
11 травня 2024 15:39
Електронний підпис

Документи подані замовником

15 травня 2024 14:05
Пояснення по скарзі.docx

Документи Органу Оскарження

14 травня 2024 15:54
Рішення від 14.05.2024 № 8459.pdf
24 травня 2024 17:18
Рішення від 22.05.2024 № 9008.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2024 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "ПРОФІТПОСТАЧ" 2 258 820,00
UAH з ПДВ
2 258 820,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" 2 269 500,00
UAH з ПДВ
2 269 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 травня 2024 15:20
Електронний підпис
20 травня 2024 16:39
Електронний підпис
20 травня 2024 16:39
Електронний підпис
20 травня 2024 16:38
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
20 травня 2024 16:38
Статутні Профітпостач.pdf
20 травня 2024 16:38
Довідка довкілля.pdf
20 травня 2024 16:38
Таблиця 1.pdf
20 травня 2024 16:38
Довідка ліцензія.pdf
20 травня 2024 16:38
Довдіка п 47.pdf
20 травня 2024 16:38
Договір ПЕЛЕТ з соломи.pdf
20 травня 2024 16:38
Лист розрахунок ціни.pdf
20 травня 2024 16:38
ДОДАТОК 2.pdf
20 травня 2024 16:38
Сертифікати.pdf
20 травня 2024 16:38
Довідка аналогічний.pdf
20 травня 2024 16:38
Лист постачання.pdf

Публічні документи

20 травня 2024 15:16
Електронний підпис
20 травня 2024 15:14
Електронний підпис
20 травня 2024 14:27
Виписка 1.Pdf
20 травня 2024 14:27
Документи на Пелет.PDF
20 травня 2024 14:27
ДОДАТОК 2.pdf
20 травня 2024 14:27
ВІДГУК.pdf
20 травня 2024 14:27
Таблиця 1.pdf
20 травня 2024 14:27
Довідка п 47.pdf
20 травня 2024 14:27
Довідка постачання.pdf
20 травня 2024 14:27
Рішення ВДП.PDF
20 травня 2024 14:27
Статут оригінал.pdf
20 травня 2024 14:27
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
20 травня 2024 14:27
Довідка ліцензія.pdf
20 травня 2024 14:27
Довідка складові ціни.pdf
20 травня 2024 14:27
Довідка аналогічний.pdf
20 травня 2024 14:27
Довідка довкілля.pdf
20 травня 2024 14:27
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
20 травня 2024 14:27
ВИТЯГ ПДВ.pdf
20 травня 2024 14:27
Виписка 2.Pdf
20 травня 2024 14:27
Сертифікати.pdf
20 травня 2024 14:27
Довідка розрах ціни.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПРОФІТПОСТАЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПРОФІТПОСТАЧ"
#45326265
Переможець 2 258 820,00
UAH з ПДВ
28 травня 2024 10:51

Документи

28 травня 2024 10:51
Довідка НАЗК
28 травня 2024 10:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2024 10:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПРОФІТПОСТАЧ"
#45326265
2 258 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 травня 2024 10:51
Довідка НАЗК
28 травня 2024 10:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
17 червня 2024 11:10
Електронний підпис укладений
11 червня 2024 09:20
договір вугілля №15.pdf укладений
11 червня 2024 09:19