Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тверде паливо (вугілля кам'яне марки Г(Г2) 13-100, П 13-25 та паливні гранули (пелети) з соломи)
Очікувана вартість
2 270 000,00 UAH
UA-2024-05-09-006780-a ● 07ef351a74434dc9b0a95b04867868a8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Олександрівський професійний аграрний ліцей |
Код ЄДРПОУ: | 02542455 |
Вебсайт: | http://opal148.pp.ua |
Місцезнаходження: | 84000, Україна , Донецька обл., Олександрівський р-н, смт. Олександрівка, вул. І.Франка, 3 |
Контактна особа: |
Наталя Любченко +380997620021 opal148@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 травня 2024 13:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 27 травня 2024 12:37 |
Початок аукціону: | 27 травня 2024 12:37 |
Очікувана вартість: | 2 270 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
257 тонна
вугілля кам'яне марки Г(Г2) 13-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84000, Україна, Донецька область, Краматорський районсмт.Олександрівка, І.Франка,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2024
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
5 тонна
вугілля кам'яне марки П 13-25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84000, Україна, Донецька область, Краматорський район, смт.Олександрівка, І.Франка,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2024
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
5 тонна
паливні гранули (пелети) з соломи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84000, Україна, Донецька область, Краматорський район,смт.Олександрівка, І.Франка,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2024
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2024 13:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2024 13:45 |
ТД вугілля2024 зі змінами.docx | |
15 травня 2024 13:45 |
Перелік змін до ТД.docx |
15 травня 2024 13:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 травня 2024 13:45 |
ТД вугілля2024 зі змінами.docx
|
|||
15 травня 2024 13:45 |
Перелік змін до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовник не може установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені ДСТУ
Дата подання: 09 травня 2024 23:10
Дата відповіді: 11 травня 2024 12:55
звертаємо увагу, що предметом закупівлі є вугілля кам’яне марок Г (Г2) 13-100 П 13-25 та пелети з соломи за ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо.
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Отже, у разі здійснення закупівлі твердого палива, Замовник не може установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені чинними ДСТУ - вугілля кам'яне та антрацит (ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови");
- брикети та гранули з деревини (ДСТУ 8358:2015 "Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови");
- брикети та гранули з лушпиння соняшника (ДСТУ 7124:2009 "Лушпиння соняшникове пресоване гранульоване. Технічні умови");
Отже питання за якими нормативними документами Ви визначили технычны показники для товару паливні гранули (пелети з соломи)
.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дійсно, як правильно Ви і сказали на паливні пелети з соломи відсутні державні стандарти, і тому, вимоги передбачені абзацом другим пункту 29 Особливостей не застосовуються.
Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пунктів 2-4 частини 2 статті 22 Закону У тендерній документації зазначається:
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
- інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Тому умови Додатку 2 до Документації повністю відповідають нормам Особливостей та Закону.
З приводу технічних показників Замовник виходив з характеристик того обладнання в якому буде здійснено спалювання паливних пелет з соломи.
Водночас, якщо ви маєте паливні пелети з соломи з кращими показниками, аніж ті які вказані у технічному завданні будь-ласка повідомте нас, ми їх розглянемо, і у разі якщо такі показники будуть прийнятними для обладнання в якому буде здійснено спалювання паливних пелет з соломи Замовник обов’язково внесе зміни до Документації.
Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пунктів 2-4 частини 2 статті 22 Закону У тендерній документації зазначається:
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
- інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Тому умови Додатку 2 до Документації повністю відповідають нормам Особливостей та Закону.
З приводу технічних показників Замовник виходив з характеристик того обладнання в якому буде здійснено спалювання паливних пелет з соломи.
Водночас, якщо ви маєте паливні пелети з соломи з кращими показниками, аніж ті які вказані у технічному завданні будь-ласка повідомте нас, ми їх розглянемо, і у разі якщо такі показники будуть прийнятними для обладнання в якому буде здійснено спалювання паливних пелет з соломи Замовник обов’язково внесе зміни до Документації.
Складається таке враження, що Замовник обрав саме такий вид товару і саме такі якісні характеристики та їх кількісні показники, тому що він вже вирішив, з ким він буде працювати.
Дата подання: 09 травня 2024 23:15
Дата відповіді: 11 травня 2024 12:57
Зазначена вище вимога Замовника є незаконною, необґрунтованою і дискримінаційною, а відтак обмежує коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, зважаючи на таке:
Одним із предметів закупівлі є паливні пелети зі соломи в кількості 5 тонн. Щодо цього хочемо зазначити, що на такий вид палива, як паливні пелети із соломи, відсутні державні стандарти, оскільки солома та вироби з неї не використовуються для опалення для комунально-побутових потреб.
Замовники для закупівлі твердого палива (Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо) з метою використання для комунально-побутових потреб, а саме опалення закладів освіти, повинні використовувати наступні види твердого палива:
- вугілля кам'яне та антрацит (ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови");
- брикети та гранули з деревини (ДСТУ 8358:2015 "Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови");
- брикети та гранули з лушпиння соняшника (ДСТУ 7124:2009 "Лушпиння соняшникове пресоване гранульоване. Технічні умови");
- брикети торф'яні (ДСТУ 2042-92 "Брикети торф'яні для комунально-побутових потреб. Технічні умови").
Це насамперед пояснюється вже тим, що саме для цих видів твердого палива передбачені основні технічні, якісні характеристики відповідно до затверджених ДСТУ. І тому незрозуміло, чому Замовник не хоче купувати таке тверде паливо, яке виготовляється у відповідності до ДСТУ.
Ба більше, незрозуміло де ви знайшли такий вид твердого палива як паливні гранули (пелети) з соломи. Чому Замовник вирішив, що пелети з соломи використовуються для комунально-побутових потреб. З якої нормативної документації ви взяли, що пелети з соломи повинні досліджуватися саме на нижчу теплоту згоряння, вищу теплоту згоряння, вміст летких речовин, вміст сірки, зольність на сухий стан палива та вміст вологи на робочий стан палива тощо.
Національного стандарту, що встановлює вимоги до технічних характеристик до даного товару не має, проте є стандарти, що безпосередньо стосуються твердого біопалива: - ДСТУ 14588:2013 "Біопаливо тверде. Терміни та визначення понять". - ДСТУ-П CEN/TS 1478:2012 "Біопаливо тверде. Методи готування проб". У вказаних державних стандартах не має ні слова про протокол випробувань і сертифікат якості на паливні пелети зі соломи. Як і не має такого поняття "пелета паливна з соломи" є поняття "біопаливний брикет", сировиною для якого може бути "трав'яна біомаса" або ж є "трав'яне паливо". Нам незрозуміло, чому Замовник не використовує поняття, що наявні у стандарті.
Також не є зрозуміло, де Замовник взяв саме такі показники, що він зазначив у таблиці Додатку 3 до Документації. Чому Замовник вирішив, що, наприклад, зольність на сухий стан палива повинна бути до 7%, а не 10%., нижча теплота згорання на робочий стан палива – не менше 3650 кКал/кг. Складається таке враження, що Замовник обрав саме такий вид товару і саме такі якісні характеристики та їх кількісні показники, тому що він вже вирішив, з ким він буде працювати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дійсно, як правильно Ви і сказали на паливні пелети з соломи відсутні державні стандарти, і тому, вимоги передбачені абзацом другим пункту 29 Особливостей не застосовуються.
Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пунктів 2-4 частини 2 статті 22 Закону У тендерній документації зазначається:
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
- інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Тому умови Додатку 2 до Документації повністю відповідають нормам Особливостей та Закону.
З приводу технічних показників Замовник виходив з характеристик того обладнання в якому буде здійснено спалювання паливних пелет з соломи.
Водночас, якщо ви маєте паливні пелети з соломи з кращими показниками, аніж ті які вказані у технічному завданні будь-ласка повідомте нас, ми їх розглянемо, і у разі якщо такі показники будуть прийнятними для обладнання в якому буде здійснено спалювання паливних пелет з соломи Замовник обов’язково внесе зміни до Документації.
Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пунктів 2-4 частини 2 статті 22 Закону У тендерній документації зазначається:
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
- інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Тому умови Додатку 2 до Документації повністю відповідають нормам Особливостей та Закону.
З приводу технічних показників Замовник виходив з характеристик того обладнання в якому буде здійснено спалювання паливних пелет з соломи.
Водночас, якщо ви маєте паливні пелети з соломи з кращими показниками, аніж ті які вказані у технічному завданні будь-ласка повідомте нас, ми їх розглянемо, і у разі якщо такі показники будуть прийнятними для обладнання в якому буде здійснено спалювання паливних пелет з соломи Замовник обов’язково внесе зміни до Документації.
Тому така вимога є абсолютно дискримінаційною і має бути вилучена з тексту тендерної документації Замовника.
Дата подання: 09 травня 2024 23:27
Дата відповіді: 11 травня 2024 12:53
Шановний Замовнику !
Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія), розглянувши скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" від 29 лютого 2024по закупівлі UA-2024-02-23-011172-a. щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі,
ВСТАНОВИЛА:
за текстом РІШЕННЯ № 4566-р/пк-пз від 12.03.2024 що Замовник обмежує потенційних учасників процедури закупівлі, не тільки вимогою щодо документу з конкретно визначеною, безальтернативною назвою, а й вимогою щодо лабораторії, яка має бути акредитованою на відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 (ISO/IEC 17025:2017) або ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) лабораторією(випробувальним центром), які внесені у Реєстр акредитованих органів оцінки відповідності, що розміщений на офіційному сайті «Національного агентства з акредитації України».
Знову ж таки, Учасники, співпрацюючи з виробниками паливних пелетів зі соломи, які мають документ про якість на цей предмет закупівлі, не зможуть взяти участь, оскільки лабораторія, яка видала цей документ, не задовольняє вимоги Замовника.
Також до цього додаємо, що ми, як потенційні учасники процедури закупівлі, не можемо вимагати в виробника виготовлення документу про якість на пелети зі соломи, який би повністю задовольняв вимоги Замовника, оскільки це як мінімум не передбачено жодним ДСТУ, а як максимум вимагає додаткових витрат, зусиль, часу тощо від виробника.
Тому така вимога є абсолютно дискримінаційною і має бути вилучена з тексту тендерної документації Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
По-перше, посилання на вказане рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не має жодного відношення до закупівлі, яку проводить Замовник.
По-друге, фактично, скласти документ підтверджуючий якість зможе з легкістю будь-який учасник. І в реальності, всі такі показники, які будуть вказані у такому документі, будуть прописані «з голови» без проведення відповідного дослідження тією лабораторією яка має право їх проводити.
Тому, яким чином Замовник може впевнитись у поставці якісної, відповідної технічним характеристикам продукції і, насамперед, наявності даної продукції з відповідними характеристиками, у Учасників?
Задля рівності в правах усіх Учасників, Замовник передбачив вказану умову, і учасники які справді є реальними постачальниками товару з легкість зможуть надати такі документи.
І вказані вимоги встановлені не задля дискримінації інших учасників, а лише для того, щоб за державні кошти отримати якісний товар, який має підтвердження технічних характеристик, та переконатися, що Учасник, має у наявності відповідний товар, з відповідними характеристиками. Водночас відсутність вказаних документів дозволяє недобросовісним Учасникам стати потенційними переможцями, а чи зможе він поставити відповідний товар, чи ні – вдасться з’ясувати лише після підписання договору.
Таким чином, у разі відсутності необхідного товару, Учасники затягуватимуть строки поставки продукції і, таким чином, Замовник кожного разу має переоголошувати закупівлю для того, щоб закупити необхідний товар.
Замовник не порушив цими вимогами пункту 29 Особливостей, оскільки ці вимоги стосуються технічної частини і є запобіжниками діям недобросовісних учасників, які намагаються скласти власні тендерні пропозиції.
Тому вважаємо, що вимоги тендерної документації не є дискримінаційними.
По-перше, посилання на вказане рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не має жодного відношення до закупівлі, яку проводить Замовник.
По-друге, фактично, скласти документ підтверджуючий якість зможе з легкістю будь-який учасник. І в реальності, всі такі показники, які будуть вказані у такому документі, будуть прописані «з голови» без проведення відповідного дослідження тією лабораторією яка має право їх проводити.
Тому, яким чином Замовник може впевнитись у поставці якісної, відповідної технічним характеристикам продукції і, насамперед, наявності даної продукції з відповідними характеристиками, у Учасників?
Задля рівності в правах усіх Учасників, Замовник передбачив вказану умову, і учасники які справді є реальними постачальниками товару з легкість зможуть надати такі документи.
І вказані вимоги встановлені не задля дискримінації інших учасників, а лише для того, щоб за державні кошти отримати якісний товар, який має підтвердження технічних характеристик, та переконатися, що Учасник, має у наявності відповідний товар, з відповідними характеристиками. Водночас відсутність вказаних документів дозволяє недобросовісним Учасникам стати потенційними переможцями, а чи зможе він поставити відповідний товар, чи ні – вдасться з’ясувати лише після підписання договору.
Таким чином, у разі відсутності необхідного товару, Учасники затягуватимуть строки поставки продукції і, таким чином, Замовник кожного разу має переоголошувати закупівлю для того, щоб закупити необхідний товар.
Замовник не порушив цими вимогами пункту 29 Особливостей, оскільки ці вимоги стосуються технічної частини і є запобіжниками діям недобросовісних учасників, які намагаються скласти власні тендерні пропозиції.
Тому вважаємо, що вимоги тендерної документації не є дискримінаційними.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-05-09-006780-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ АВТО-ЛЮКС ДРАЙВ, Код ЄДРПОУ:39212860
Дата подання: 11 травня 2024 16:00
Дата подання: 11 травня 2024 16:00
Скарга, що стосується тендерної документації
Вважаємо, що умови Документації порушують вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затвердженні постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (надалі - Особливості) та наше право на участь у цих відкритих торгах
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 травня 2024 15:55
Рішення від 14.05.2024 № 8459.pdf
Дата публікації: 14 травня 2024 15:54
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.05.2024 № 9008.pdf
Дата публікації: 23 травня 2024 12:27
Рішення від 22.05.2024 № 9008.pdf
Дата публікації: 24 травня 2024 17:18
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2024 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ПРОФІТПОСТАЧ" |
2 258 820,00
UAH з ПДВ
|
2 258 820,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" |
2 269 500,00
UAH з ПДВ
|
2 269 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ПРОФІТПОСТАЧ" #45326265 |
Переможець |
2 258 820,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2024 10:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
17 червня 2024 11:10
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2024 09:20
|
договір вугілля №15.pdf | укладений |
11 червня 2024 09:19
|